| | |
19.10.2015 12:47 -
Zápach z motoru přes klimatizaci
|
2875871
|
|
c3001
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
zdravim, kedze vyhladavanie mi nenaslo podobne tema, dovolim si zalozit vlakno s otazkou:
- pri zapnutej klimatizacii citit v kabine olejovity spaleny pach, ako keby od motora
- po prepnuti z uzatvorenej cirkulacie resp z "A" v koliesku zo sipok na displeji sa to zlepsi.
- najvyraznejsie sa to prejavuje pri stati so zapnutym motorom, napr. semafor, parkovisko atd
niekto poradi? D~
zdravim, kedze vyhladavanie mi nenaslo podobne tema, dovolim si zalozit vlakno s otazkou:
- pri zapnutej klimatizacii citit v kabine olejovity spaleny pach, ako keby od motora
- po prepnuti z uzatvorenej cirkulacie resp z "A" v koliesku zo sipok na displeji sa to zlepsi.
- najvyraznejsie sa to prejavuje pri stati so zapnutym motorom, napr. semafor, parkovisko atd
niekto poradi? D~:-o
|
|
19.10.2015 13:18 -
Re: Zápach z motoru přes klimatizaci
|
2875873
|
|
jumep
|
|
|
olej ti neubuda?
to vypada akoby kvapal nieke na vyfuk, odparoval sa a nasavala to klima
olej ti neubuda?
to vypada akoby kvapal nieke na vyfuk, odparoval sa a nasavala to klima
|
|
19.10.2015 13:55 -
Re: Zápach z motoru přes klimatizaci
|
2875897
|
|
c3001
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
viditelne neubuda, pozrem poriadne, budem kontrolovat, vdaka za nasmerovanie.
viditelne neubuda, pozrem poriadne, budem kontrolovat, vdaka za nasmerovanie.:palec
|
|
13.03.2023 13:44 -
Re: Zápach z motoru přes klimatizaci
|
3358058
|
|
KarMa
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Oivím tohle archaické téma které tady nemá zmíněnou příčinu ani řeení. Stejný problém na C5 X7 2.0hdi 120kW, v kabině ale i kolem auta jsou asi 4 měsíce cítit zplodiny, a smrdí to jako stará Avie, ne jako to co jde z výfuku za DPF. V kabině to je víc cítit na pravé straně, u spolujezdce, take se zdá e to jde vzduchotechnikou (i při vypnuté A/C) a jetě víc jednou stranou. Nejvíc je to cítit při rozjezdech, jako by si auto pod sebe načoudilo a pak to nasálo. Čoud kolem vidět není, smrad cítit kolem auta je.
Optická kontrola čehokoliv čoudícího na motoru bez výsledku. Dřív to nedělalo. Olej nemizí víc ne normálně.
Vzhledem k tomu e to smrdí jako spálená nafta, asi to uniká hned za motorem, někde jetě před dpf - je to moné? Má nêkdo nápad po čem jít, potkal se s tím někdy někdo?
Oivím tohle archaické téma které tady nemá zmíněnou příčinu ani řeení. Stejný problém na C5 X7 2.0hdi 120kW, v kabině ale i kolem auta jsou asi 4 měsíce cítit zplodiny, a smrdí to jako stará Avie, ne jako to co jde z výfuku za DPF. V kabině to je víc cítit na pravé straně, u spolujezdce, take se zdá e to jde vzduchotechnikou (i při vypnuté A/C) a jetě víc jednou stranou. Nejvíc je to cítit při rozjezdech, jako by si auto pod sebe načoudilo a pak to nasálo. Čoud kolem vidět není, smrad cítit kolem auta je.
Optická kontrola čehokoliv čoudícího na motoru bez výsledku. Dřív to nedělalo. Olej nemizí víc ne normálně.
Vzhledem k tomu e to smrdí jako spálená nafta, asi to uniká hned za motorem, někde jetě před dpf - je to moné? Má nêkdo nápad po čem jít, potkal se s tím někdy někdo?
|
|
13.03.2023 18:02 -
Re: Zápach z motoru přes klimatizaci
|
3358071
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Zkus zkouknout vlnovec na vyfuku.
Zkus zkouknout vlnovec na vyfuku.
|
|
14.03.2023 09:13 -
Re: Zápach z motoru přes klimatizaci
|
3358086
|
|
Martas6
|
Město: Kresetice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ja jsem mel netesnej 1 vstrik na miste to smrdelo a pri jizde ne.
Ja jsem mel netesnej 1 vstrik na miste to smrdelo a pri jizde ne.
|
|
14.03.2023 18:34 -
Re: Zápach z motoru přes klimatizaci
|
3358113
|
|
KarMa
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Dik chlapi, tak mam na seznamu: priruby a tesneni kolem turba, kolem egr, vlnovec, nakonec vstriky. Uvidime co nakonec najdeme.
Dik chlapi, tak mam na seznamu: priruby a tesneni kolem turba, kolem egr, vlnovec, nakonec vstriky. Uvidime co nakonec najdeme.
|
|
24.03.2023 15:45 -
Re: Zápach z motoru přes klimatizaci
|
3358560
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
KarMa napsal(a): Dik chlapi, tak mam na seznamu: priruby a tesneni kolem turba, kolem egr, vlnovec, nakonec vstriky. Uvidime co nakonec najdeme.
Ahoj, já to řeil začátkem týdne. Mám stejný motory sundej kryt vstřiků a uvidí, já to měl celé od nafty. Dělalo mi to to stejné s tím, e kdy jsem jel, dalo se to, ale na místě s nastartovaným autem bych se udusil. Dej mail nebo Messenger a polu fotky mých vstřiků. Od té doby je klid a podfukovaly vechny 4
Ahoj, já to řeil začátkem týdne. Mám stejný motory sundej kryt vstřiků a uvidí, já to měl celé od nafty. Dělalo mi to to stejné s tím, e kdy jsem jel, dalo se to, ale na místě s nastartovaným autem bych se udusil. Dej mail nebo Messenger a polu fotky mých vstřiků. Od té doby je klid a podfukovaly vechny 4
|
|
18.04.2023 14:55 -
Re: Zápach z motoru přes klimatizaci
|
3359824
|
|
KarMa
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Honza80kw napsal(a): Ahoj, já to řeil začátkem týdne. Mám stejný motory sundej kryt vstřiků a uvidí, já to měl celé od nafty. Dělalo mi to to stejné s tím, e kdy jsem jel, dalo se to, ale na místě s nastartovaným autem bych se udusil. Dej mail nebo Messenger a polu fotky mých vstřiků. Od té doby je klid a podfukovaly vechny 4
Tak diagnoza jasná, netěsnící vstřikovače, zakarbonované včetně celého toho prostoru pod krytem a propáleným jeho těsněním. K tomu se jim ten nejvíc zakarbonovaný vstřikovač nepodařilo vyndat nedestruktivně, take dalích 10tis Kč navíc Jak dojde k tomu e ty vstřiky netěsní, proč se to stane? Nájezd 205tis km.
Tak diagnoza jasná, netěsnící vstřikovače, zakarbonované včetně celého toho prostoru pod krytem a propáleným jeho těsněním. K tomu se jim ten nejvíc zakarbonovaný vstřikovač nepodařilo vyndat nedestruktivně, take dalích 10tis Kč navíc :-( Jak dojde k tomu e ty vstřiky netěsní, proč se to stane? Nájezd 205tis km.
|
|
| |
|
|