| | |
27.02.2022 18:30 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3335115
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
myslim ze este potiahnem svoju c5 ku, ked vidim ze toto je z ciny....za 35tisic eur. mozno aj viac sa uz da lovit aj inde. ale bude to raritka vidiet, este menej ako nova P508.
kedze topic ke jake auto, mne sa za peniaze cinskej c5 paci
200konova nafta, 8st automat, Hyundai santa .link.
mozno ziadny krasavec, ale v pohode
myslim ze este potiahnem svoju c5 ku, ked vidim ze toto je z ciny....za 35tisic eur. mozno aj viac sa uz da lovit aj inde. ale bude to raritka vidiet, este menej ako nova P508.
kedze topic ke jake auto, mne sa za peniaze cinskej c5 paci
200konova nafta, 8st automat, Hyundai santa https://www.hyundai.sk/files/download/model/santa-fe-2020/cennik-hyundai-santa-fe-smart-2021-11.pdf
mozno ziadny krasavec, ale v pohode
|
|
05.09.2022 15:28 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3346745
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
Hlásím se po delí odmlce s krátkým příspěvkem. Minulý týden jsem vyměnil C5 2,0 Exclusive ročník 2012 za C5 aircross benzín 1,6 133kW automat (2021). První dojem skvělý. Pohodlný, sviný, spotřeba do 7 litrů. Jen jsem musel v garái na čelní stěně odebrat dalí regálovou polici, protoe to má vyí čumák. Dalí bonus je tichost, a se mi někdy zdá e sedím v elektrice. A kdy jetě váhá, dostane tě odkládací místo na dvě kávy ve středovém tunelu. To u starého běloue jsem musel kafe dret v ruce. Zatím milé překvapení a spokojenost, snad to tak bude i nadále.
Take vem přeji astnou ruku při výběru nového vozidla
Hlásím se po delí odmlce s krátkým příspěvkem. Minulý týden jsem vyměnil C5 2,0 Exclusive ročník 2012 za C5 aircross benzín 1,6 133kW automat (2021). První dojem skvělý. Pohodlný, sviný, spotřeba do 7 litrů. Jen jsem musel v garái na čelní stěně odebrat dalí regálovou polici, protoe to má vyí čumák. Dalí bonus je tichost, a se mi někdy zdá e sedím v elektrice. A kdy jetě váhá, dostane tě odkládací místo na dvě kávy ve středovém tunelu. To u starého běloue jsem musel kafe dret v ruce. Zatím milé překvapení a spokojenost, snad to tak bude i nadále.
Take vem přeji astnou ruku při výběru nového vozidla :-)
|
|
27.09.2022 11:58 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3347950
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Byl jsem se dneska u dealera projet na 10minut v nove C5X, 1.6.
1. Motor jede jakz takz, v otackach uz jde dost slyset, pri normalni jizde tiche. Nemuzu srovnat s treba s 120kW dvoulitrem, ale zrychleni bylo proste znat mensi nez 3.0Hdi co mam.
2. Stredova konzole je hruza - tlaci me do nohy, do holene. Leskly plast bude neustale upatlany nebo poskrabany, volic pro prevodovku se mi vubec nelibi, ale je to asi trend.
3. Aute je tiche, relativne pohodlne, diry fakt tlumi dobre.
4. Sedacky jsou pohodlne ale tvrdsi nez co mam ted.
5. Misto v zadu je takove jakz takz OK, ale zadna velka slava to neni. Na druhou stranu mam 190 cm a vesel jsem se na vysku.
6. Kufr je ale totalni katastrofa. Na delku kratsi, na sirku. Na vysku vyrazne, neni to proste kombik.
Celkovy dojem je OK, auto bych si ale aktualne nekoupil. Auto pohodlne je, zvenku ale vypada o dost vetsi nez vevnitr.
Byl jsem se dneska u dealera projet na 10minut v nove C5X, 1.6.
1. Motor jede jakz takz, v otackach uz jde dost slyset, pri normalni jizde tiche. Nemuzu srovnat s treba s 120kW dvoulitrem, ale zrychleni bylo proste znat mensi nez 3.0Hdi co mam.
2. Stredova konzole je hruza - tlaci me do nohy, do holene. Leskly plast bude neustale upatlany nebo poskrabany, volic pro prevodovku se mi vubec nelibi, ale je to asi trend.
3. Aute je tiche, relativne pohodlne, diry fakt tlumi dobre.
4. Sedacky jsou pohodlne ale tvrdsi nez co mam ted.
5. Misto v zadu je takove jakz takz OK, ale zadna velka slava to neni. Na druhou stranu mam 190 cm a vesel jsem se na vysku.
6. Kufr je ale totalni katastrofa. Na delku kratsi, na sirku. Na vysku vyrazne, neni to proste kombik.
Celkovy dojem je OK, auto bych si ale aktualne nekoupil. Auto pohodlne je, zvenku ale vypada o dost vetsi nez vevnitr.
|
|
28.09.2022 13:20 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3347960
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Byl jsem to samé auto projet v sobotu na té převáděcí akci.
V bodě 2,3,4 se naprosto shodnu s Rimmerem.
K bodu 1 za sebe řeknu, e po přepnutí do sportu to jede docela pěkně. Není tam takové pocitové nakopnutí jako u silné nafty, ale 130 je tam za chvilku. Převodovka pracuje skvěle, díky jim za zachování klasického automatu.
K bodu 2 dodám, e u by ta móda lesklého černého laku v interiéru mohla skončit. Volič převodovky není hezký, ale zase nezavazí, bude to o zvyku. Pocitově interiér na místě řidiče člověka více obklopuje, ale vlezl jsem se. Měřím sice jen 180 cm, ale postavu mám spíe jako Zdeněk Srstka, iroké záda a ramena a lo to. Potvrzuji, e středový "tunel" je v přední části zbytečně iroký.
Bod 3 vyí světlost podvozku nemá negativní vliv na jízdní vlastnosti, vystupuje se z toho pohodlněji.
Bod 5, místo vzadu za mě dostatečné na délku, můj pocit byl, e je to trochu uí ne konkurence.
Bod 6, ano není to kombi, není to Superb, ale na "liftback" je to v průměru. V případě potřeby se dá vyhodit ten pořadač pod podlahou. Postrádám vyuitelnějí boční kapsy v kufru, ideálně s "dvířky".
Take motor, převodovka, podvozek jsou OK, zpracování a výbava neurazí.
Při koupi bude hrát roli vyjednaná cena.
Bylo by krásné, kdyby vytvořili i variantu kombi, praktičnost auta by se hodně vylepila.
Vůbec netuím jak to bude jezdit se základním motorem. Dvoulitrová nafta by byl ideální pohon. Ach jo.
Byl jsem to samé auto projet v sobotu na té převáděcí akci.
V bodě 2,3,4 se naprosto shodnu s Rimmerem.
K bodu 1 za sebe řeknu, e po přepnutí do sportu to jede docela pěkně. Není tam takové pocitové nakopnutí jako u silné nafty, ale 130 je tam za chvilku. Převodovka pracuje skvěle, díky jim za zachování klasického automatu.
K bodu 2 dodám, e u by ta móda lesklého černého laku v interiéru mohla skončit. Volič převodovky není hezký, ale zase nezavazí, bude to o zvyku. Pocitově interiér na místě řidiče člověka více obklopuje, ale vlezl jsem se. Měřím sice jen 180 cm, ale postavu mám spíe jako Zdeněk Srstka, iroké záda a ramena a lo to. Potvrzuji, e středový "tunel" je v přední části zbytečně iroký.
Bod 3 vyí světlost podvozku nemá negativní vliv na jízdní vlastnosti, vystupuje se z toho pohodlněji.
Bod 5, místo vzadu za mě dostatečné na délku, můj pocit byl, e je to trochu uí ne konkurence.
Bod 6, ano není to kombi, není to Superb, ale na "liftback" je to v průměru. V případě potřeby se dá vyhodit ten pořadač pod podlahou. Postrádám vyuitelnějí boční kapsy v kufru, ideálně s "dvířky".
Take motor, převodovka, podvozek jsou OK, zpracování a výbava neurazí.
Při koupi bude hrát roli vyjednaná cena.
Bylo by krásné, kdyby vytvořili i variantu kombi, praktičnost auta by se hodně vylepila.
Vůbec netuím jak to bude jezdit se základním motorem. Dvoulitrová nafta by byl ideální pohon. Ach jo.
|
|
29.09.2022 21:10 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3348042
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Slovenský redaktor projídí tříválec 1,2 poté i 1,6 THP hybrid.
.link.
Slovenský redaktor projídí tříválec 1,2 poté i 1,6 THP hybrid.
https://www.youtube.com/watch?v=XAdLzup6L_Q
|
|
29.09.2022 22:11 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
3348045
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
No muj pohled na ten motor je zkresleny co se vykonu tyce, ta 1.6 jela jako asi celkem dobre. Co moc nechapu v te recenzi je, ze se snazil to prirovnat k autum typu mondeo, insignia a passat. To jsou plnohodnotne kombiky. Obecne mi prijde, ze ty auta delaji ostatni automobilky nejak spatne, kdyz vsem prijde ta C5X jako zjeveni, ze je tiche a pohodlne. Ty sedacky taky prehaneji. Jsou pohodlne, ale ze bych se v tom citil jako v kresle, na to jsou moc tvrde. Podvozek byl ale fakt dobry i teda ten 8st automat. Asi mam na ty nektere veci proste moc zkresleny pohled diky tomu, ze mam C5, treba to ti redaktori vnimaji jinak. Za me je to auto 1. ani ryba ani rak a za 2 drahe. Vsak jsem se ptal u dealera, kolik lidi si to koupilo a pani rikala, ze 0.
No muj pohled na ten motor je zkresleny co se vykonu tyce, ta 1.6 jela jako asi celkem dobre. Co moc nechapu v te recenzi je, ze se snazil to prirovnat k autum typu mondeo, insignia a passat. To jsou plnohodnotne kombiky. Obecne mi prijde, ze ty auta delaji ostatni automobilky nejak spatne, kdyz vsem prijde ta C5X jako zjeveni, ze je tiche a pohodlne. Ty sedacky taky prehaneji. Jsou pohodlne, ale ze bych se v tom citil jako v kresle, na to jsou moc tvrde. Podvozek byl ale fakt dobry i teda ten 8st automat. Asi mam na ty nektere veci proste moc zkresleny pohled diky tomu, ze mam C5, treba to ti redaktori vnimaji jinak. Za me je to auto 1. ani ryba ani rak a za 2 drahe. Vsak jsem se ptal u dealera, kolik lidi si to koupilo a pani rikala, ze 0.
|
|
| |
|
|