| | |
28.05.2022 19:02 -
Peugeot Boxer 2,0 Blue HDI
|
3341500
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ahoj, mohla by mi nějaká dobrá due stáhnout a poslat návod na výměnu rozvodů u Peugeot Boxer 2,0 Blue HDI 120kW? Vcelku je mi vechno jasné, ale a toho nerozdělávám zbytečně moc... Díky!
Ahoj, mohla by mi nějaká dobrá due stáhnout a poslat návod na výměnu rozvodů u Peugeot Boxer 2,0 Blue HDI 120kW? Vcelku je mi vechno jasné, ale a toho nerozdělávám zbytečně moc... Díky!
|
|
30.05.2022 12:04 -
Re: Peugeot Boxer 2,0 Blue HDI
|
3341566
|
|
Hanz 397
|
|
|
Odstrojí kryt sekundárního řemenem, sundá ho, sundá řemenici na klice, pravé zavěení motoru, kryty rozvodů zakolíkuje pod startérem, vaču do větí díry a vymění rozvod,jak jsi zvyklý. Pak vyndá jitění kliky, zajistí vačku kolmo dolů do mení díry. sundá HD pumpu, zkontroluje, popř. upravía nastavení, poskládá a jede.
Ta HD pumpa je fakt důleitá, protoe kdy nebude dobře nastavená, tak ty rozvody dají tak 20000 km max. Dělal jsem teď dva tyhle motory za sebou...
Odstrojí kryt sekundárního řemenem, sundá ho, sundá řemenici na klice, pravé zavěení motoru, kryty rozvodů zakolíkuje pod startérem, vaču do větí díry a vymění rozvod,jak jsi zvyklý. Pak vyndá jitění kliky, zajistí vačku kolmo dolů do mení díry. sundá HD pumpu, zkontroluje, popř. upravía nastavení, poskládá a jede.
Ta HD pumpa je fakt důleitá, protoe kdy nebude dobře nastavená, tak ty rozvody dají tak 20000 km max. Dělal jsem teď dva tyhle motory za sebou...
Přílohy: IMG_20220530_120707.jpg ( 3061213b ) - IMG_20220524_133154.jpg ( 2690974b ) - IMG_20220524_133136.jpg ( 2590365b ) - IMG_20220519_092948.jpg ( 3161093b ) - IMG_20220519_092955.jpg ( 2177581b ) - |
|
30.05.2022 12:21 -
Re: Peugeot Boxer 2,0 Blue HDI
|
3341576
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Díky, tak nějak jsem to udělal, napínák na maximum, 10 otáček a povolit. Tím jsem zatím skončil, protoe jetě čekám na kladky a řemen přísluenství, ten byl na kai (předchozí majitel dal Starline).
S tou pumpou je to jak? Tady je hnaná od vačky, na rozvodech jsou jenom kladky a vodní pumpa. Dělal jsem to podle starého serviceboxu pro DW10CTED4 a tam o ádném dalím nastavení nepsali...
Díky, tak nějak jsem to udělal, napínák na maximum, 10 otáček a povolit. Tím jsem zatím skončil, protoe jetě čekám na kladky a řemen přísluenství, ten byl na kai (předchozí majitel dal Starline).
S tou pumpou je to jak? Tady je hnaná od vačky, na rozvodech jsou jenom kladky a vodní pumpa. Dělal jsem to podle starého serviceboxu pro DW10CTED4 a tam o ádném dalím nastavení nepsali...
|
|
30.05.2022 17:07 -
Re: Peugeot Boxer 2,0 Blue HDI
|
3341599
|
|
Hanz 397
|
|
|
Ani, je hnaná výfukovou vačkou, ale je jedno pístková, třívačková a pokud není přesně nastavená (ten obrázek se zaaretovanou vačkou a ty tečky proti sobě na ty dalí fotce), tak způsobuje v rozvodech rázy a ten řemen to nevydrí. Musí ji sundat z toho převodu, ve kterém je odskočená a pak uvidí ty značky. Osobně si myslím, e kdy sundá a nandâ řemen, tak se nemá co rozhodit, ale...
Ani, je hnaná výfukovou vačkou, ale je jedno pístková, třívačková a pokud není přesně nastavená (ten obrázek se zaaretovanou vačkou a ty tečky proti sobě na ty dalí fotce), tak způsobuje v rozvodech rázy a ten řemen to nevydrí. Musí ji sundat z toho převodu, ve kterém je odskočená a pak uvidí ty značky. Osobně si myslím, e kdy sundá a nandâ řemen, tak se nemá co rozhodit, ale...
|
|
31.05.2022 17:11 -
Re: Peugeot Boxer 2,0 Blue HDI
|
3341677
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Aha, tak je to seřízené na kolíky úplně stejně jak to bylo, tady do toho bych radi nesahal... Ale je mi to jasné, kdy se sejdou rázy od ventilů a rázy čerpadla e to ten řemen nemusí dát. Tohle mě časem čeká na C5, tam prolíná olej mezi hlavou a čerpadlem take na tohle si pak dám pozor, a to sestavím stejně jak to bylo.
Nechám to u tak. Stejně řemen jsem koupil Gates a zdá se mi míň kvalitní ne ten původní, radi ho pak vyměním dřív.
Aha, tak je to seřízené na kolíky úplně stejně jak to bylo, tady do toho bych radi nesahal... Ale je mi to jasné, kdy se sejdou rázy od ventilů a rázy čerpadla e to ten řemen nemusí dát. Tohle mě časem čeká na C5, tam prolíná olej mezi hlavou a čerpadlem take na tohle si pak dám pozor, a to sestavím stejně jak to bylo.
Nechám to u tak. Stejně řemen jsem koupil Gates a zdá se mi míň kvalitní ne ten původní, radi ho pak vyměním dřív.
|
|
31.05.2022 17:42 -
Re: Peugeot Boxer 2,0 Blue HDI
|
3341701
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Rekl bych, ze na C5 120kw je to jinak, v C5 je motor RHH, v Boxeru AHP. S nastavenim cerpadla u osobaku motory BlueHDi 110kw a 133kw. Ty motory AH.. dost mechosu nevi o tom cerpadle a neudela to a pak se divi, ze se tomu potkal motor.
Co se tyka prolinani oleje mezi cerpadlem a blokem motoru tak to tece pres gufero co je v cerpadle, neni to tesnenim mezi blokem a cerpadlem, resil jsem to tady.
.link.
Rekl bych, ze na C5 120kw je to jinak, v C5 je motor RHH, v Boxeru AHP. S nastavenim cerpadla u osobaku motory BlueHDi 110kw a 133kw. Ty motory AH.. dost mechosu nevi o tom cerpadle a neudela to a pak se divi, ze se tomu potkal motor.
Co se tyka prolinani oleje mezi cerpadlem a blokem motoru tak to tece pres gufero co je v cerpadle, neni to tesnenim mezi blokem a cerpadlem, resil jsem to tady.
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/3208111-prolinani-oleje-u-common-rail-cerpadla/
|
|
31.05.2022 18:09 -
Re: Peugeot Boxer 2,0 Blue HDI
|
3341702
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jinak to je, i třeba vodní pumpa je jiná... Ale rozvody základ jsou stejné, to nastavení, díra na kolík pod startérem, tohle vechno sedělo.
S tím nastavením čerpadla se to teda týká spí kdy sundávají čerpadlo, ne?
Díky za info o guferu. Mě říkali v servisu, e to tam prolíná a chtělo by to časem pořeit, ale co s tím u jsme se nebavili.
Jinak to je, i třeba vodní pumpa je jiná... Ale rozvody základ jsou stejné, to nastavení, díra na kolík pod startérem, tohle vechno sedělo.
S tím nastavením čerpadla se to teda týká spí kdy sundávají čerpadlo, ne?
Díky za info o guferu. Mě říkali v servisu, e to tam prolíná a chtělo by to časem pořeit, ale co s tím u jsme se nebavili.
|
|
| |
|
|