| | |
09.09.2014 06:44 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2731322
|
|
DJCoolio
|
Město: Lanhot, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ahoj,mam jen dotaz. Kdyz diagnostika pise chybu teplotniho cidla za nebo pred katalizatorem. Muze to mit vliv na chovani motoru? Mysleno cukani pri konstantni rychlosti a pri nizsich otackach na rychlostnim stupni 3.
Ahoj,mam jen dotaz. Kdyz diagnostika pise chybu teplotniho cidla za nebo pred katalizatorem. Muze to mit vliv na chovani motoru? Mysleno cukani pri konstantni rychlosti a pri nizsich otackach na rychlostnim stupni 3.
|
|
12.02.2015 20:03 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2786300
|
|
Glory
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Ahoj, dnes sem prijel z beznych oprav v servisu a vymenovali mi i filtry..jak sem nastartoval tak to hned hodilo chybu antipollution fault, kterou to nikdy nehodilo.co tam s tim mohli provest? nedelali velke zasahy, vymenovali mi lanko v rucni brzde a filtry, nic vic...nevim co ted s tim.nemohli se dostat k diagnostice, protoze je to pry zaheslovany..kdo to mohl ale zaheslovat mi je zahadou ??? jak to obejit?
Ahoj, dnes sem prijel z beznych oprav v servisu a vymenovali mi i filtry..jak sem nastartoval tak to hned hodilo chybu antipollution fault, kterou to nikdy nehodilo.co tam s tim mohli provest? nedelali velke zasahy, vymenovali mi lanko v rucni brzde a filtry, nic vic...nevim co ted s tim.nemohli se dostat k diagnostice, protoze je to pry zaheslovany..kdo to mohl ale zaheslovat mi je zahadou ??? jak to obejit?
|
|
13.02.2015 09:08 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2786407
|
|
Glory
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
nemohli se na tu diagnostiku připíchnout,e to vyadovalo heslo ..mi bylo sděleno.
nemohli se na tu diagnostiku připíchnout,e to vyadovalo heslo ..mi bylo sděleno.
|
|
13.02.2015 12:57 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2786440
|
|
jumep
|
|
|
to je cista blbost a zla diagnostika
to je cista blbost a zla diagnostika
|
|
09.05.2022 13:47 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
3340010
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
.
.
|
|
14.05.2022 13:55 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
3340619
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Výstupního teplotní čidlo bylo venku a proměřeno na jeho konektoru. Odpor se při ohřívání horkovzdukou vzorně sniuje, čidlo má krátký kablík s částečně prodřenou ochranou buírkou a konektorem kousek od něj pod tepelným títem. Bohuel je tedy problém asi někde dál po drátě, nebo v překladu diag. Téměř neustále hlásí výstupní teplotu 104C, občas ale hodí správnou hodnotu. Druhé čidlo jsem neproměřoval, dle diag je ok. Víte někdo kam přesně vede pokračování svazku od čidla? Pro jistotu prosím o kontrolu fotky.
Výstupního teplotní čidlo bylo venku a proměřeno na jeho konektoru. Odpor se při ohřívání horkovzdukou vzorně sniuje, čidlo má krátký kablík s částečně prodřenou ochranou buírkou a konektorem kousek od něj pod tepelným títem. Bohuel je tedy problém asi někde dál po drátě, nebo v překladu diag. Téměř neustále hlásí výstupní teplotu 104C, občas ale hodí správnou hodnotu. Druhé čidlo jsem neproměřoval, dle diag je ok. Víte někdo kam přesně vede pokračování svazku od čidla? Pro jistotu prosím o kontrolu fotky.
Přílohy: IMG_20220514_235038.jpg ( 1724911b ) - Čidla |
|
16.05.2022 13:24 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
3340871
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Mám C5 I 2.2 HDi hatchbag z 11/2001 a mám ten istý problém. Teplota na vstupe do FAP 104C (občas vybehne na 108C) rovnako s pôvodným čidlom ako aj s novým. V chybách striedavo odpojené čidlo, resp., chybný rozdiel vstupnej a výstupnej teploty, rozdiel tlakov pred a za FAP je v poriadku. Auto sa správa úplne normálne. FAP sa regeneruje ako má, ostatné parametre motora sú v poriadku. Skúali sme aj regeneráciu FAP s diagnostikou a prebehla bez chyby. Sám tomu nerozumiem, lebo sme mali k dispozícii aj auto s rovnakým motorom, ale z roku 2003. Sledoval som signál od čidla a na ploný spoj v BMI (pin na konektore BMI si u nepamätám) a odpor sa plynule menil so zmenou teploty čidla. Viac som to nerieil. Mám nabehaných viac ako 310 000 km, FAP som nechal vyčisti na 180 000 km a iaden problém s tým nemám, akurát keď sa ozve nízka hladina aditívu, dolejem ho (cca 3,5 l).
Mám C5 I 2.2 HDi hatchbag z 11/2001 a mám ten istý problém. Teplota na vstupe do FAP 104C (občas vybehne na 108C) rovnako s pôvodným čidlom ako aj s novým. V chybách striedavo odpojené čidlo, resp., chybný rozdiel vstupnej a výstupnej teploty, rozdiel tlakov pred a za FAP je v poriadku. Auto sa správa úplne normálne. FAP sa regeneruje ako má, ostatné parametre motora sú v poriadku. Skúali sme aj regeneráciu FAP s diagnostikou a prebehla bez chyby. Sám tomu nerozumiem, lebo sme mali k dispozícii aj auto s rovnakým motorom, ale z roku 2003. Sledoval som signál od čidla a na ploný spoj v BMI (pin na konektore BMI si u nepamätám) a odpor sa plynule menil so zmenou teploty čidla. Viac som to nerieil. Mám nabehaných viac ako 310 000 km, FAP som nechal vyčisti na 180 000 km a iaden problém s tým nemám, akurát keď sa ozve nízka hladina aditívu, dolejem ho (cca 3,5 l).
|
|
| |
|
|