15.05.2022 21:29 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
3340808
|
|
.45acp
|
|
|
Asi nejsem úplný odborník, ale zkuenosti s podtlakem v nádri mám. Někdy před asi dvaceti lety jsem koupil v bazaru jeté benzínové ZX. Bazarníkem jsem byl informován o tom, e bylo dovezeno bourané na pravý předek. Po dotankování plné nádre byla pod autem kalu benzínu. Při prohlídce nádre ze zhora jsem zjistil, e jsou vypadlé hadičky z odvětrání (zavzdunění) nádre. Za cenu seřených rukou se mi je podařilo nasadit. Potom se mi stalo, e za jízdy motor přestával táhnout, a úplně chcípnul. Asi mě něco"osvítilo" a první, co jsem udělal bylo vyndání víčka nádre. Ozvalo se mocné zasyčení. Zkusil jsem motor bez víčka nádre nastartovat a ono to lo. Domů jsem dojel s vyndaným víčkem. Doma jem bádal, kde by mohla být chyba. Pod blatníkem, a u plnícího hrdla jsem objevil nějakou "bambuli" a z té jsem pomosí kletí vytáhl válcovitý útvar. Po vydloubání bordelu podobnému suché hlíně se z toho vyklubal podtlakový ventilek, a dokonce i funkční. Chybělo vak něco jako víčko. To jsem improvizovaně naradil nasazením uříznuté lahvičky od ironu. A v této rekonstrukci to jezdilo dalích asi 12 let bez problému a do předání na rotiti.
Kde je podobný ventilek zavzdunění nádre na C5 nevím. Zatím jsem to nepotřeboval, A na X7 u vůbec netuím. Zkus taky, jestli pomůe jízda bez víčka nádre a uvidí. Jen doufám, e za tuto mojí radu / zkuenost zde nebudu odborníky typu autodig vláčen jako největí blbec a dezinformátor.
Asi nejsem úplný odborník, ale zkuenosti s podtlakem v nádri mám. Někdy před asi dvaceti lety jsem koupil v bazaru jeté benzínové ZX. Bazarníkem jsem byl informován o tom, e bylo dovezeno bourané na pravý předek. Po dotankování plné nádre byla pod autem kalu benzínu. Při prohlídce nádre ze zhora jsem zjistil, e jsou vypadlé hadičky z odvětrání (zavzdunění) nádre. Za cenu seřených rukou se mi je podařilo nasadit. Potom se mi stalo, e za jízdy motor přestával táhnout, a úplně chcípnul. Asi mě něco"osvítilo" a první, co jsem udělal bylo vyndání víčka nádre. Ozvalo se mocné zasyčení. Zkusil jsem motor bez víčka nádre nastartovat a ono to lo. Domů jsem dojel s vyndaným víčkem. Doma jem bádal, kde by mohla být chyba. Pod blatníkem, a u plnícího hrdla jsem objevil nějakou "bambuli" a z té jsem pomosí kletí vytáhl válcovitý útvar. Po vydloubání bordelu podobnému suché hlíně se z toho vyklubal podtlakový ventilek, a dokonce i funkční. Chybělo vak něco jako víčko. To jsem improvizovaně naradil nasazením uříznuté lahvičky od ironu. A v této rekonstrukci to jezdilo dalích asi 12 let bez problému a do předání na rotiti.
Kde je podobný ventilek zavzdunění nádre na C5 nevím. Zatím jsem to nepotřeboval, A na X7 u vůbec netuím. Zkus taky, jestli pomůe jízda bez víčka nádre a uvidí. Jen doufám, e za tuto mojí radu / zkuenost zde nebudu odborníky typu autodig vláčen jako největí blbec a dezinformátor.
|
|
| |