| | |
23.11.2014 16:18 -
Re: Relé havení / C5 I
|
2756504
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Startoval jsem kadé ráno také na 3tí pokus, pak celí den ok, teda kdy auto stálo víc jak 10 hodin, tak stejný problém jako ráno, u mne to bylo padáním nafty - netěsností, po vyčitění těsnění v rychlospojkách čističem brzd, následně profouknutím sítka v nádri, a vyjezdím nádr, chci rozebrat, zkontrolovat a vyčistit toto sítko, tak je zatím po problému, ale jetě stále testuji, to u ale patří do jiného vlákna.
Startoval jsem kadé ráno také na 3tí pokus, pak celí den ok, teda kdy auto stálo víc jak 10 hodin, tak stejný problém jako ráno, u mne to bylo padáním nafty - netěsností, po vyčitění těsnění v rychlospojkách čističem brzd, následně profouknutím sítka v nádri, a vyjezdím nádr, chci rozebrat, zkontrolovat a vyčistit toto sítko, tak je zatím po problému, ale jetě stále testuji, to u ale patří do jiného vlákna. ;-)
|
|
23.11.2014 16:37 -
Re: Relé havení / C5 I
|
2756511
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
havit víckrát nemá smysl. Leda u starých motorů. U to tu taky bylo probíraný. C5 haví i kdy kontrolka nesvítí a dohavuje i po naskočení motoru. Kontrolka je tam jenom na to, aby řekla, kdy zhasne, e u můe startovat. Pokud nechytá, je problém nejspí jinde. Můe to být třeba dodávka paliva. Co palivový filtr? Měnil jsi? Nepadá ti nafta? Nenasává ti někde na spojích hadic vzduch?
To vícenásobný havení nemá význam proto, e vypnutím klíčku jsi vlastně havení přeruil a začíná znova. Kdy klíček nevypne, tak haví i kdy nesvítí. Pokud nejsou havky KO, tak jedno havení stačí. Vzduch ve válci se ohřeje a vstříknutá nafta můe po stlačení chytnout. Po prvním otočení motoru se vzduch ve válcích vymění za studený a co je platný nový začátek havení? Je lepí, kdy ty havky jedou nepřerueně.
U je to jasný, nebo se tu mám i pokakat?
havit víckrát nemá smysl. Leda u starých motorů. U to tu taky bylo probíraný. C5 haví i kdy kontrolka nesvítí a dohavuje i po naskočení motoru. Kontrolka je tam jenom na to, aby řekla, kdy zhasne, e u můe startovat. Pokud nechytá, je problém nejspí jinde. Můe to být třeba dodávka paliva. Co palivový filtr? Měnil jsi? Nepadá ti nafta? Nenasává ti někde na spojích hadic vzduch?
To vícenásobný havení nemá význam proto, e vypnutím klíčku jsi vlastně havení přeruil a začíná znova. Kdy klíček nevypne, tak haví i kdy nesvítí. Pokud nejsou havky KO, tak jedno havení stačí. Vzduch ve válci se ohřeje a vstříknutá nafta můe po stlačení chytnout. Po prvním otočení motoru se vzduch ve válcích vymění za studený a co je platný nový začátek havení? Je lepí, kdy ty havky jedou nepřerueně.
U je to jasný, nebo se tu mám i pokakat? :-))))
|
|
23.11.2014 21:23 -
Re: Relé havení / C5 I
|
2756651
|
|
jumep
|
|
|
este stale by to malo aj zo zlymi zhavicmi chytat normalne, osobne myslim ze striky nacate
co sa tyka zhavenia, to ze nesvieti kontrolka neznamena ze to nezhavi, ono to zhavi aj pred aj po nastartovani, pripadne mozes mat zle samotne zhavice
este stale by to malo aj zo zlymi zhavicmi chytat normalne, osobne myslim ze striky nacate
co sa tyka zhavenia, to ze nesvieti kontrolka neznamena ze to nezhavi, ono to zhavi aj pred aj po nastartovani, pripadne mozes mat zle samotne zhavice
|
|
05.01.2016 13:53 -
Re: Relé havení / C5 I
|
2905093
|
|
gurney
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Ahoj, auto mi normálně bez problémů startovalo akorát kolem 0 celsia chytalo jakoby na 3 válce. Včera -7 celsia u ani prd tak jsem začal hledat a problém byl v havícím relé. viz příloha
Ahoj, auto mi normálně bez problémů startovalo akorát kolem 0 celsia chytalo jakoby na 3 válce. Včera -7 celsia u ani prd tak jsem začal hledat a problém byl v havícím relé. viz příloha
Přílohy: IMGP0063.JPG ( 546765b ) - |
|
05.01.2016 14:31 -
Re: Relé havení / C5 I
|
2905112
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Mě sice auto píe chybu havičů u asi 6 let, ale v i mrazech do -15 zatím chytá relativně bez problémů.
Přemýlel jsem, e si je nechám u Růi vyměnit, ale ani jemu se do toho nechce prý se moc snadno ulomí - a pak jedině sundat hlavu.
Mě sice auto píe chybu havičů u asi 6 let, ale v i mrazech do -15 zatím chytá relativně bez problémů.
Přemýlel jsem, e si je nechám u Růi vyměnit, ale ani jemu se do toho nechce :-d prý se moc snadno ulomí - a pak jedině sundat hlavu.
|
|
05.01.2016 15:48 -
Re: Relé havení / C5 I
|
2905139
|
|
gurney
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
no já jsem mezi svátky měnil turbo a při té příleitosti jsem se rozhodl vyměnit i haviče a jeden jsem uthnul respektive mi v hlavě zůstala ta pička tak jsem zkusil nastartovat jestli se tlakem nevytlačí a ani po deseti minutách nic. Tak jsem to starý tělo haviče vykuchal a natočil zpět (abych vrtákem nezkurvil ten těsnící kuel) a vrtákem 4,5 jsem odvrtal vnitřek té pičky a doufal e se trochu smrskne a tlak jej vytlačí ale nevytlačil, tak jsem začal odvrtávat vrtákem 5,0 ( měl jsem jen krátký tak jsem musel do hausspezi pro delí 14 kč) a postupně odvrtával a zkouel nastartovat. nakonec ho to vyplivlo. Ale. u 2,0 hdi jsou haviče pěkně přístupný.
Ten starej vykuchanej havič u jsem nenael tak jen fotečka havič vs vrták pro představu jak hluboko jsem musel odvrtávat ne ho to vyplivlo. Teprve teď a začlo trochu mrznout se ukázalo e to haviči nebylo ale u Xantie mi odcházeli jak na běícím pásu (vstřiky v p...) tak mě ani nenapadlo zkouet zda na ně jde napětí.
Edit: jak tu někde psal Jumep s relé v 99 procentech problém není.
no já jsem mezi svátky měnil turbo a při té příleitosti jsem se rozhodl vyměnit i haviče a jeden jsem uthnul respektive mi v hlavě zůstala ta pička tak jsem zkusil nastartovat jestli se tlakem nevytlačí a ani po deseti minutách nic. Tak jsem to starý tělo haviče vykuchal a natočil zpět (abych vrtákem nezkurvil ten těsnící kuel) a vrtákem 4,5 jsem odvrtal vnitřek té pičky a doufal e se trochu smrskne a tlak jej vytlačí ale nevytlačil, tak jsem začal odvrtávat vrtákem 5,0 ( měl jsem jen krátký tak jsem musel do hausspezi pro delí 14 kč) a postupně odvrtával a zkouel nastartovat. nakonec ho to vyplivlo. :-) Ale. u 2,0 hdi jsou haviče pěkně přístupný.
Ten starej vykuchanej havič u jsem nenael tak jen fotečka havič vs vrták pro představu jak hluboko jsem musel odvrtávat ne ho to vyplivlo. Teprve teď a začlo trochu mrznout se ukázalo e to haviči nebylo ale u Xantie mi odcházeli jak na běícím pásu (vstřiky v p...) tak mě ani nenapadlo zkouet zda na ně jde napětí.
Edit: jak tu někde psal Jumep s relé v 99 procentech problém není.
Přílohy: IMGP0064.JPG ( 320572b ) - |
|
14.09.2017 16:48 -
Re: Relé havení / C5 I
|
3095001
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Kluci mám pořád hláku nikdy nehaví a na 1.6 HDi je docela pocuc se dostat ke svíčkám a změřit to a tak se ptám jestli to jde změřit na te patici co je relé,
Kluci mám pořád hláku nikdy nehaví a na 1.6 HDi je docela pocuc se dostat ke svíčkám a změřit to a tak se ptám jestli to jde změřit na te patici co je relé,
Přílohy: WP_20170914_16_33_10_Pro.jpg ( 1629126b ) - WP_20170914_16_32_55_Pro.jpg ( 1783216b ) - |
|
14.09.2017 18:34 -
Re: Relé havení / C5 I
|
3095040
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Nevím jak je to udělané, ale měl bys to změřit klevým ampépmetrem i na odběru z baterie. Na svíčku bývá větinou 20A, take 4x je 80A. Pokud je odběr z baterie po zapnutí klíčku 80A tak to haví.
Nevím jak je to udělané, ale měl bys to změřit klevým ampépmetrem i na odběru z baterie. Na svíčku bývá větinou 20A, take 4x je 80A. Pokud je odběr z baterie po zapnutí klíčku 80A tak to haví.
|
|
17.09.2017 18:54 -
Re: Relé havení / C5 I
|
3095542
|
|
jumep
|
|
|
10A ma samotne auto zhruba ked neni v economy mode
10A ma samotne auto zhruba ked neni v economy mode
|
|
03.02.2022 14:29 -
Re: Relé havení / C5 I
|
3333319
|
|
Lukinc
|
Město: Stařeč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Prosím prosím, kde najdu relé havení? Pod řj není.nebo aspoň ne to klasické co jsem tady viděl
Prosím prosím, kde najdu relé havení? Pod řj není.nebo aspoň ne to klasické co jsem tady viděl
Přílohy: IMG_20220203_142114.jpg ( 4497902b ) - |
|
03.02.2022 18:04 -
Re: Relé havení / C5 I
|
3333393
|
|
jumep
|
|
|
to s napisom NAGARES je zhaviace rele, ale na 90% mas problem v zhavicoch
to s napisom NAGARES je zhaviace rele, ale na 90% mas problem v zhavicoch
|
|
03.02.2022 19:30 -
Re: Relé havení / C5 I
|
3333397
|
|
Lukinc
|
Město: Stařeč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Taky jsem bojím e problém bude v havících svíčkách ale je divné e diagnostika nic nenapíe
Taky jsem bojím e problém bude v havících svíčkách ale je divné e diagnostika nic nenapíe
|
|
03.02.2022 20:27 -
Re: Relé havení / C5 I
|
3333401
|
|
Hanz 397
|
|
|
DaveLbc napsal(a): Kluci mám pořád hláku nikdy nehaví a na 1.6 HDi je docela pocuc se dostat ke svíčkám a změřit to a tak se ptám jestli to jde změřit na te patici co je relé,
Kechavkám je konektor (teď si úplně nevybavuju, kde je, ale asi bude v pravém horním rohu motoru). Kadý z pinů vede k jedné havce, kdy ho proměří proti kostře, tak by měl mít od 0,5 do 3,5 ohm.
A e je k nim patnej přístup? Zkus je na 1,6HDi udělat třeba na takové Peugeot 207
Kechavkám je konektor (teď si úplně nevybavuju, kde je, ale asi bude v pravém horním rohu motoru). Kadý z pinů vede k jedné havce, kdy ho proměří proti kostře, tak by měl mít od 0,5 do 3,5 ohm.
A e je k nim patnej přístup? Zkus je na 1,6HDi udělat třeba na takové Peugeot 207 ;-)
|
|
05.02.2022 10:30 -
Re: Relé havení / C5 I
|
3333498
|
|
jruze
|
|
|
Ono nejde o to se knim dostat ale neutrhnout je 😉 a proměřit ? Kdy nehaví na pičce je to jako by nehavila.
Ono nejde o to se knim dostat ale neutrhnout je 😉 a proměřit ? Kdy nehaví na pičce je to jako by nehavila.
|
|
05.02.2022 20:29 -
Re: Relé havení / C5 I
|
3333534
|
|
Lukinc
|
Město: Stařeč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Jak moc to pozná diagnostika patnou havicí? Mám lexii a diagbox nic neukázal ádnou chybu
Jak moc to pozná diagnostika patnou havicí? Mám lexii a diagbox nic neukázal ádnou chybu
|
|
| |
|
|