| | |
14.07.2013 08:49 -
Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2598828
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Jaký je prosím rozdíl v konstrukci těchto motorů 2,0 HDi?
Jaký je prosím rozdíl v konstrukci těchto motorů 2,0 HDi?
|
|
14.07.2013 21:07 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2598944
|
|
jumep
|
|
|
RHR malo siemens vstrekovanie, v X7 davaju uz delphi a ma to 103kw ale oznaceny je stale ako RHR
RHF neviem (v C5 myslim ze mal oznacenie este RHL)
RHH by mal byt uz konstrukcne aj iny
RHR malo siemens vstrekovanie, v X7 davaju uz delphi a ma to 103kw ale oznaceny je stale ako RHR
RHF neviem (v C5 myslim ze mal oznacenie este RHL)
RHH by mal byt uz konstrukcne aj iny
|
|
24.05.2016 15:38 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2954867
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
a da sa aspon ten RHR z X7 dat aj do faceliftu (fap)? Ak sa da, treba dat stare vstreky a ecu?
a da sa aspon ten RHR z X7 dat aj do faceliftu (fap)? Ak sa da, treba dat stare vstreky a ecu?
|
|
24.05.2016 16:29 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2954875
|
|
marton
|
|
|
RHR je v C5 100 kW - pripadne aj inde ( napr P 407, 307 ... )
RHF poznam napr v Peug 308 ma 103 kW a Delphi vstrekovanie okrem toho, ze su ine trubky k vstrekovacom, tak ten motor vyzera rovnako ( mazanie, privod nafty, filtre ,... )
rozidel je napr aj v tom, ze RHR je EURO 4 a tento RHF uz splna EURO 5 ; len kto vie ci to frantici takto mysleli...
RHR je v C5 100 kW - pripadne aj inde ( napr P 407, 307 ... )
RHF poznam napr v Peug 308 ma 103 kW a Delphi vstrekovanie okrem toho, ze su ine trubky k vstrekovacom, tak ten motor vyzera rovnako ( mazanie, privod nafty, filtre ,... )
rozidel je napr aj v tom, ze RHR je EURO 4 a tento RHF uz splna EURO 5 ; len kto vie ci to frantici takto mysleli...
|
|
24.05.2016 17:08 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2954910
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
marton napsal(a): RHF poznam napr v Peug 308 ma 103 kW a Delphi vstrekovanie okrem toho, ze su ine trubky k vstrekovacom, tak ten motor vyzera rovnako ( mazanie, privod nafty, filtre ,... )
Diky!
Ak ti dobre rozumiem, tak by ta vymena bloku motora RHR za RHF pri zachovani ECU/vstrekov atd z RHR mala byt technicky mozna...
Pytam sa lebo kamosovi nejde pretocit motor, zajtra ho da otvorit, a ak by ho mal menit, tak by radsej za daky s mensim najazdom.
Diky!
Ak ti dobre rozumiem, tak by ta vymena bloku motora RHR za RHF pri zachovani ECU/vstrekov atd z RHR mala byt technicky mozna...
Pytam sa lebo kamosovi nejde pretocit motor, zajtra ho da otvorit, a ak by ho mal menit, tak by radsej za daky s mensim najazdom.
|
|
24.05.2016 17:32 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2954911
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Motory jsou stejne a jdou zamenit. Jine jsou vstriky a cerpadlo Siemens vs. Delphi. Jinak blok a hlava je stejna a jde zamenit. Bavime se tedy o RHR vs. RHF ... 2,0 HDI 16V RHH 120 kw je uplne jinej.
Motory jsou stejne a jdou zamenit. Jine jsou vstriky a cerpadlo Siemens vs. Delphi. Jinak blok a hlava je stejna a jde zamenit. :palec Bavime se tedy o RHR vs. RHF ... 2,0 HDI 16V RHH 120 kw je uplne jinej.
|
|
31.05.2016 14:59 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2956987
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Prepacte ze hladam info tu - v Taliansku zialbohu ziadne podobne forum plne mechanikov a znalcov neexistuje. Ste jednoducho naj
Tak uz sa mozem pytat konkretne: kamos nasiel ako nahradu na RHR/Fap motor RH01 s celym prislusenstvom (ecu, senzory, turbo, egr, podtlaky so solenoidmi...) z C4 Picasso; VIN zatial nemam, no ak sa nemylim, tak je to Delphi (?). Co musi v skratke spravit, aby to v C5II zpojazdnil? Moze nechat vsetko Delphi, alebo tam musi dat svojho stareho Siemensa? V oboch pripadoch musi Ecu preprogramovat, alebo to pojde aj bez toho?
Posledna otazka: ma zaslepenu Egr a prevrtany Fap (pokial viem bez zasahov v Ecu) - v pripade, ak moze nechat Delphi, bude to fungovat, alebo to bude musiet naprogramovat?
Prepacte ze hladam info tu - v Taliansku zialbohu ziadne podobne forum plne mechanikov a znalcov neexistuje. Ste jednoducho naj :palec
Tak uz sa mozem pytat konkretne: kamos nasiel ako nahradu na RHR/Fap motor RH01 s celym prislusenstvom (ecu, senzory, turbo, egr, podtlaky so solenoidmi...) z C4 Picasso; VIN zatial nemam, no ak sa nemylim, tak je to Delphi (?). Co musi v skratke spravit, aby to v C5II zpojazdnil? Moze nechat vsetko Delphi, alebo tam musi dat svojho stareho Siemensa? V oboch pripadoch musi Ecu preprogramovat, alebo to pojde aj bez toho?
Posledna otazka: ma zaslepenu Egr a prevrtany Fap (pokial viem bez zasahov v Ecu) - v pripade, ak moze nechat Delphi, bude to fungovat, alebo to bude musiet naprogramovat?
|
|
31.05.2016 17:04 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2957003
|
|
jumep
|
|
|
delphi a siemens je nieco uplne ine a neviem ci jednotku len tak rozchodi v C5 2 (ide okrem ineho aj o ESP atd.)
Najjednoduchsie je nechat povodnu elektriku, prehodit striky, cerpadlo a ostatne by malo byt ok
delphi a siemens je nieco uplne ine a neviem ci jednotku len tak rozchodi v C5 2 (ide okrem ineho aj o ESP atd.)
Najjednoduchsie je nechat povodnu elektriku, prehodit striky, cerpadlo a ostatne by malo byt ok
|
|
31.05.2016 17:19 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2957004
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Diky, Peter!
Delphi bol otazny, zavolal mechanikovi a je to nastastie Siemens (menovite injektory) - takze asi necha vsetko nove ako to dostane. Ostava Ecu: dat tu co je s motorom, alebo nechat tu staru? Treba nieco programovat na novej s novymi vstrekmi alebo pripadne starej s novymi vstrekmi?
Ostatne snimace a ovladace su rovnake ako na RHR?
Diky, Peter!
Delphi bol otazny, zavolal mechanikovi a je to nastastie Siemens (menovite injektory) - takze asi necha vsetko nove ako to dostane. Ostava Ecu: dat tu co je s motorom, alebo nechat tu staru? Treba nieco programovat na novej s novymi vstrekmi alebo pripadne starej s novymi vstrekmi?
Ostatne snimace a ovladace su rovnake ako na RHR?
|
|
31.05.2016 19:30 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2957008
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ja bych vzal celej motor kompletne nastrojeny a jen RJ motoru by sis mel nechat svoji. Maximalne pokud bude jina rada vstriku tak je nakonfigurovat.
Ja bych vzal celej motor kompletne nastrojeny a jen RJ motoru by sis mel nechat svoji. Maximalne pokud bude jina rada vstriku tak je nakonfigurovat. ;-)
|
|
31.05.2016 21:17 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2957033
|
|
jumep
|
|
|
riadiacku tak lahko neprehodis, musi sa naparovat s BSI, cize najjednoduchsie nechat staru a len to zapojit ked je to siemens
riadiacku tak lahko neprehodis, musi sa naparovat s BSI, cize najjednoduchsie nechat staru a len to zapojit ked je to siemens
|
|
01.06.2016 07:19 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
2957118
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Ok, zreferujem. Vdaka za rady!
Na servise som Rh01 nasiel len na C4, na picasse nie (boli tam tusim len Rhj), neviem, ci mu daju darcov Vin, tak iba dufam, ze nevylezie daky necakany problem.
Ok, zreferujem. Vdaka za rady!
Na servise som Rh01 nasiel len na C4, na picasse nie (boli tam tusim len Rhj), neviem, ci mu daju darcov Vin, tak iba dufam, ze nevylezie daky necakany problem.
|
|
06.10.2016 15:02 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
3000144
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Prosím vás, jestli můete napsat něco o motoru 2.0 Hdi 120 kw RHH DW10CTED4. Je jich v novějích autech celkem dost akorát o motoru jsem moc info nenael. Snad jen, e má turbo s proměnlivou geometrií lopatek které je vodou chlazené, olej. čerpadlo s proměnlivou učinností ( s toho jde strach) a vstřikovače pracují s tlakem 2000 barů.
Zajímá mě z čeho ten motor vychází, blok, jaký systém vstřikování pouívá, spolehlivost ap.
Proč u tohoto motoru je problém s čitěním FAP.
Prosím vás, jestli můete napsat něco o motoru 2.0 Hdi 120 kw RHH DW10CTED4. Je jich v novějích autech celkem dost akorát o motoru jsem moc info nenael. Snad jen, e má turbo s proměnlivou geometrií lopatek které je vodou chlazené, olej. čerpadlo s proměnlivou učinností ( s toho jde strach) a vstřikovače pracují s tlakem 2000 barů.
Zajímá mě z čeho ten motor vychází, blok, jaký systém vstřikování pouívá, spolehlivost ap.
Proč u tohoto motoru je problém s čitěním FAP.
|
|
07.07.2019 19:36 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
3229119
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
A tento 100kw RHR J motor má nějaké slabiny/specifika ? Ve spojení s automatickou převodovkou by ten měl být dostačující?320Nm.
A tento 100kw RHR J motor má nějaké slabiny/specifika ? Ve spojení s automatickou převodovkou by ten měl být dostačující?320Nm.
|
|
08.07.2019 00:10 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
3229162
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ja som zodral 3 TDicka, terajsie HDi je moj prvy diesel mimo koncernu. Tiez som do toho isiel s malou dusickou, no uz viem, ze dalsie auto bude asi znova HDi a urcite nie TDi.
Olejove cerpadlo s premenlivou ucinnostou? Z toho ide strach?
Sa pozri inde, az zistis, ze na 2litrovom 4valci je celkovo 4 x vodna pumpa, vstrekovace vstrekuju az pod tlakom 2500 Bar, hoc aj 7x pocas jedneho cyklu, variabilne casovanie vacky,k tomu este inzinieri dokazali znizit vahu motora o celkom peknych par kg, inde najdes chvastanie sa o tom, ze hrubka steny valca je az 3mm atd
Este mas strach z 2000 barov a olejoveho cerpadla?
Tak si pohladaj, ako je u novsich TDi riesene EGR, intercooler, precitaj si, ako sa koncern snazi byt v ociach verejnosti zeleny a tak pouzival tu bioekologicku chladiacu G13 atd.
100kW, 320 Nm, v automate, dostacujuce ako pre koho, podla toho kde a na ake jazdy.
Na jazdu v D v lavom pruhu to zrovna neni optimalne, ale dovolenku do chorvatska to da v pohode.
Skor by som vsak mal obavy, ohladom zivotnosti a ekonomiky udrzby toho automatu
Ja som zodral 3 TDicka, terajsie HDi je moj prvy diesel mimo koncernu. Tiez som do toho isiel s malou dusickou, no uz viem, ze dalsie auto bude asi znova HDi a urcite nie TDi.
Olejove cerpadlo s premenlivou ucinnostou? Z toho ide strach?
Sa pozri inde, az zistis, ze na 2litrovom 4valci je celkovo 4 x vodna pumpa, vstrekovace vstrekuju az pod tlakom 2500 Bar, hoc aj 7x pocas jedneho cyklu, variabilne casovanie vacky,k tomu este inzinieri dokazali znizit vahu motora o celkom peknych par kg, inde najdes chvastanie sa o tom, ze hrubka steny valca je az 3mm atd
Este mas strach z 2000 barov a olejoveho cerpadla?
Tak si pohladaj, ako je u novsich TDi riesene EGR, intercooler, precitaj si, ako sa koncern snazi byt v ociach verejnosti zeleny a tak pouzival tu bioekologicku chladiacu G13 atd.
100kW, 320 Nm, v automate, dostacujuce ako pre koho, podla toho kde a na ake jazdy.
Na jazdu v D v lavom pruhu to zrovna neni optimalne, ale dovolenku do chorvatska to da v pohode.
Skor by som vsak mal obavy, ohladom zivotnosti a ekonomiky udrzby toho automatu
|
|
27.12.2021 20:41 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
3330033
|
|
hab21um
|
Město: Slavkov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
ink napsal(a): Prepacte ze hladam info tu - v Taliansku zialbohu ziadne podobne forum plne mechanikov a znalcov neexistuje. Ste jednoducho naj
Tak uz sa mozem pytat konkretne: kamos nasiel ako nahradu na RHR/Fap motor RH01 s celym prislusenstvom (ecu, senzory, turbo, egr, podtlaky so solenoidmi...) z C4 Picasso; VIN zatial nemam, no ak sa nemylim, tak je to Delphi (?). Co musi v skratke spravit, aby to v C5II zpojazdnil? Moze nechat vsetko Delphi, alebo tam musi dat svojho stareho Siemensa? V oboch pripadoch musi Ecu preprogramovat, alebo to pojde aj bez toho?
Posledna otazka: ma zaslepenu Egr a prevrtany Fap (pokial viem bez zasahov v Ecu) - v pripade, ak moze nechat Delphi, bude to fungovat, alebo to bude musiet naprogramovat?
Teoreticky nic, RH01 je jiné vnitřní označení pro RHF. Mám C5 III, motor dle VIN RHF, dle TP RH01. Motor je původní.
Teoreticky nic, RH01 je jiné vnitřní označení pro RHF. Mám C5 III, motor dle VIN RHF, dle TP RH01. Motor je původní.
|
|
29.12.2021 13:49 -
Re: Rozdíl mezi RHR 100kW, RHF 103kW a RHH 120kW
|
3330159
|
|
jruze
|
|
|
hab21um napsal(a): Teoreticky nic, RH01 je jiné vnitřní označení pro RHF. Mám C5 III, motor dle VIN RHF, dle TP RH01. Motor je původní.
Elektronika , vstřikování 😉 - předpokládám e v X7 nemá siemens nebo ? Nechat ve z původního motoru ( vstřiky, čerpadlo,trubky vstřiků nechat ty siemens) nic konfigurovat nemusí a mělo by to běhat 😉
Elektronika , vstřikování 😉 - předpokládám e v X7 nemá siemens nebo ? Nechat ve z původního motoru ( vstřiky, čerpadlo,trubky vstřiků nechat ty siemens) nic konfigurovat nemusí a mělo by to běhat 😉
|
|
| |
|
|