| | |
06.03.2018 11:11 -
Re: Těsnění víka ventilů
|
3137454
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Hezký zasněený den,
trochu to tu oivím.
Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví z jakého materiálu je těsnění víka ventilů u V6. Dával jsem to přetěsnit ke známému,ale vypadá to e minimálně přední platový dekl teče,dnes jsem řádně očistil tak budu sledovat.
Vichni to dávají na silikon,ale nezjioval někdo prosím jestli by se nedalo nějak vyrobit to těsnění ? Pod ALU dekl by ten silikon asi el,ale pod plastový bych raději těsnění vyrobil. U rusáků jsem nael maníka který těsnění nahradil kulatou těsnící ňůru z FPM materiálu kterou trochu zbrousil viz odkaz
.link.
Jene teď sháním nějaké jiné víko na půjčení abych mohl ve přeměřit a těsnění si nachystat jestě před demontáí, abych mohl rovnou jen očistit a vyměnit. Neválí se někomu doma prosím plastový dekl?
jruze napsal(a): Můu ti sehnat to co pouívají origo v citroenu(pod nástavbu) pod ventildekl je jen gumička(tu bych dovedl také,ale na objednávku)-ceny bych věděl zítra Jinak mám doma trochu,ale nevím jestli by to stačilo a nevím jak se to jmenuje.
jruze výe uvedené stále platí? Tu gumičku má na mysli pod plechovým deklem? Tam vím e to chodí nové rovnou přilepené na tom deklu. Těsnění pod plastový se nedá sehnat? kdyby alespoň někde byly uvedeny rozměry toho těsnění v plastdeklu
Hezký zasněený den,
trochu to tu oivím.
Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví z jakého materiálu je těsnění víka ventilů u V6. Dával jsem to přetěsnit ke známému,ale vypadá to e minimálně přední platový dekl teče,dnes jsem řádně očistil tak budu sledovat.
Vichni to dávají na silikon,ale nezjioval někdo prosím jestli by se nedalo nějak vyrobit to těsnění ? Pod ALU dekl by ten silikon asi el,ale pod plastový bych raději těsnění vyrobil. U rusáků jsem nael maníka který těsnění nahradil kulatou těsnící ňůru z FPM materiálu kterou trochu zbrousil viz odkaz
http://peugeot-club.net/forum/topic/2574/page-2
Jene teď sháním nějaké jiné víko na půjčení abych mohl ve přeměřit a těsnění si nachystat jestě před demontáí, abych mohl rovnou jen očistit a vyměnit. Neválí se někomu doma prosím plastový dekl?
jruze výe uvedené stále platí? Tu gumičku má na mysli pod plechovým deklem? Tam vím e to chodí nové rovnou přilepené na tom deklu. Těsnění pod plastový se nedá sehnat? kdyby alespoň někde byly uvedeny rozměry toho těsnění v plastdeklu :nevim
Přílohy: 4.JPG ( 63014b ) - ALU dekl nové těsnění |
|
08.06.2021 18:45 -
Těsnění výka ventilů
|
3312716
|
|
Thomson1
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Zdravím dotaz je směřovaný na ono těsnění. Bylo mi v autodilech řečeno e se tento díl kupuje i s výkem a je jen origo je to tak? Pokud existuje jiný způsob sem s ním. Cena dilu je dost vysoká.
Díky. T.
Zdravím dotaz je směřovaný na ono těsnění. Bylo mi v autodilech řečeno e se tento díl kupuje i s výkem a je jen origo je to tak? Pokud existuje jiný způsob sem s ním. Cena dilu je dost vysoká.
Díky. T.
|
|
08.06.2021 20:55 -
Re: Těsnění víka ventilů
|
3312744
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
nazdar V6, u jsem to dělal několikrát. Pozor, celá akce je na 2 dny. Vdy jsem pouil Reinz nebo Wurth silikon v dávkovači, který je pod tlakem, ano stojí 400 nebo 700, ale práce stojí za to. Postup: Celý dekl vyčistíme a zbavíme starého těsnění, pečlivě odmastíme čističem na brzdy, to stejné i hlava. Na hlavu naneseme tenkou housenku 2-3 mm silnou po celém obvodu. Do plastového víka dáme pečlivě tolik, aby byl zaplněný prostor po původním a cca 1-2 mm to přesahovalo. Necháme cca 3 minuty zaschnout, udělá to kůičku. Pak opatrně, nesmí na to kápnout olej, přesně poloíme na hlavu. Lehce to zaaretujeme dvěma rouby, ádné dotahování. Necháme minimálně 24 hodin nechat vytvrdit. Dalí den dodat rouby a decentně na cca 4-6-8 Nm kolem dokola dotáhnout. Hotovo.
nazdar V6, u jsem to dělal několikrát. Pozor, celá akce je na 2 dny. Vdy jsem pouil Reinz nebo Wurth silikon v dávkovači, který je pod tlakem, ano stojí 400 nebo 700, ale práce stojí za to. Postup: Celý dekl vyčistíme a zbavíme starého těsnění, pečlivě odmastíme čističem na brzdy, to stejné i hlava. Na hlavu naneseme tenkou housenku 2-3 mm silnou po celém obvodu. Do plastového víka dáme pečlivě tolik, aby byl zaplněný prostor po původním a cca 1-2 mm to přesahovalo. Necháme cca 3 minuty zaschnout, udělá to kůičku. Pak opatrně, nesmí na to kápnout olej, přesně poloíme na hlavu. Lehce to zaaretujeme dvěma rouby, ádné dotahování. Necháme minimálně 24 hodin nechat vytvrdit. Dalí den dodat rouby a decentně na cca 4-6-8 Nm kolem dokola dotáhnout. Hotovo.
|
|
08.06.2021 21:41 -
Re: Těsnění víka ventilů
|
3312758
|
|
Thomson1
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 38 |
|
|
Díky za info dává to celkem smysl. Nael jsem Reinze do 300 stupňů...cena lepí ne celý set na výměnu. Řeil jsem to tam kde nakupuju díly a po mých slevách se dostanu na 2.008,- za origo set. To je pořád dost.
Díky za info dává to celkem smysl. Nael jsem Reinze do 300 stupňů...cena lepí ne celý set na výměnu. Řeil jsem to tam kde nakupuju díly a po mých slevách se dostanu na 2.008,- za origo set. To je pořád dost.
|
|
08.06.2021 22:01 -
Re: Těsnění víka ventilů
|
3312772
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
na C5I som kupoval len tesnenie, na C5II som kupoval aj vekom. Ale boli to oba 2,0i
na C5I som kupoval len tesnenie, na C5II som kupoval aj vekom. Ale boli to oba 2,0i
|
|
| |
|
|