| | |
13.08.2020 08:29 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3279955
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
xsedmička napsal(a): Dojeď si do autor. servisu a nech si udělat korekci podvozku-doma to stejně neudělá můe se ti toti stát e nakonec pojede do servisu po zadních jako já.Stojí to okolo+- 13stovek a má pokoj a jistotu pohodlí jaké nabízí hydra.
Jetě se zeptám, zda je v případném pootočení táhla korektoru nějaký záludný problém, e by to nelo udělat doma? Je to objímka kolem tyče, ádná "rocket science". Na Xantii jsem s tím neměl problém. Na C5 I jsem to řeit nemusel...
Popravdě by mě zajímalo, co jsi s tím vyváděl, e jsi musel jet po zadních?
PATaMAT - to je zadarmiko. To bych se raději zastavil, ne hledat vhodnou díru.
Jetě se zeptám, zda je v případném pootočení táhla korektoru nějaký záludný problém, e by to nelo udělat doma? Je to objímka kolem tyče, ádná "rocket science". Na Xantii jsem s tím neměl problém. Na C5 I jsem to řeit nemusel...
Popravdě by mě zajímalo, co jsi s tím vyváděl, e jsi musel jet po zadních? :-))
PATaMAT - to je zadarmiko. :) To bych se raději zastavil, ne hledat vhodnou díru. :palec
|
|
14.08.2020 18:13 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3280088
|
|
xsedmička
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
PATaMAT Já nevím kdo umí seřídit hydru u X7(2009) a hlavně za kolik-nikdo z mechaniků to nemá napsané v kontaktech schválně se podívej co jsi mi odpověděl na dotaz auto mlátí při přejezdu nerovnosti hlavně při propadu kola na kolik by mne taková zbytečná oprava vyla---nic ve zlém vím e nikdo z Vás mechaniků neumí od počítače určit přesně závadu na 100% kor kdy závadu nedokáu přesně popsat. Auto(X7) jsem před měsícem věnoval mladému a bude nějaký problém samozřejmě mu dám kontakt na Tebe--auto má najeto necelých 140000km
PATaMAT Já nevím kdo umí seřídit hydru u X7(2009) a hlavně za kolik-nikdo z mechaniků to nemá napsané v kontaktech schválně se podívej co jsi mi odpověděl na dotaz auto mlátí při přejezdu nerovnosti hlavně při propadu kola na kolik by mne taková zbytečná oprava vyla---nic ve zlém vím e nikdo z Vás mechaniků neumí od počítače určit přesně závadu na 100% kor kdy závadu nedokáu přesně popsat. Auto(X7) jsem před měsícem věnoval mladému a bude nějaký problém samozřejmě mu dám kontakt na Tebe--auto má najeto necelých 140000km ;-)
|
|
15.08.2020 10:21 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3280140
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
xsedmička napsal(a): PATaMAT Já nevím kdo umí seřídit hydru u X7(2009) a hlavně za kolik-nikdo z mechaniků to nemá napsané v kontaktech schválně se podívej co jsi mi odpověděl na dotaz auto mlátí při přejezdu nerovnosti hlavně při propadu kola na kolik by mne taková zbytečná oprava vyla---nic ve zlém vím e nikdo z Vás mechaniků neumí od počítače určit přesně závadu na 100% kor kdy závadu nedokáu přesně popsat. Auto(X7) jsem před měsícem věnoval mladému a bude nějaký problém samozřejmě mu dám kontakt na Tebe--auto má najeto necelých 140000km Nevím co sem ti napsal, píe mě mraky lidí a specifikace závady je vdy subjektivní dojem, který kadý popisuje jinak, ale myslím si e to bylo něco ve smyslu, e kdy něco někde mlátí, tak je to mechanická závada, nějaké opotřebení dílu, uvolnění něčeho a pod ... Asi si mi nenapsal výku auta, fotku předek zadek ... a pod. Tak e vycházím jen z toho co kdo napíe jako své dojmy. Spousta lidí píe kdy má auto koule po smrti, e auto straně " houpe" .. ale podle mě nehoupe, ale skáče. A to sou ty dojmy, které kadý máme jinak.
Nevím co sem ti napsal, píe mě mraky lidí a specifikace závady je vdy subjektivní dojem, který kadý popisuje jinak, ale myslím si e to bylo něco ve smyslu, e kdy něco někde mlátí, tak je to mechanická závada, nějaké opotřebení dílu, uvolnění něčeho a pod ... Asi si mi nenapsal výku auta, fotku předek zadek ... a pod. Tak e vycházím jen z toho co kdo napíe jako své dojmy. Spousta lidí píe kdy má auto koule po smrti, e auto straně " houpe" .. ale podle mě nehoupe, ale skáče. A to sou ty dojmy, které kadý máme jinak.
|
|
26.02.2021 22:21 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3301816
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Caute, posledni tyden jsem si vsiml, ze mam predek auta tak o 6-8cm vys. Rozdil je +- stejny ve vsech polohach. Myslel jsem, ze se mohl treba nejak uvolnit nebo poskodit korektor vysky, tak jsem byl za servisakem, ktery ma ale 2.0, a tam jsou ty korektory jinak a daji se stelovat. Rikal, ze nema zkusenost se 6valcem, ma to uchyceni toho tahla jinak a taky to ma podle diagu nejakou dalsi jednotku v kufru pro podvozek. Cetl jsem si ale tuhle diskuzi, ze by to mohlo byt aji prorazenou kouli. Auto je trosku tvrdsi, ale prisuzuju to, ze je ve vyssi poloze. Predek je ted tak vysoko jako +- ve zvysene poloze (do 40km). Divali jsme se na ty korektory a nevypada, ze by tam bylo neco poskozene, uvolnenene nebo tak neco. Diagnostika mu ukazala hodnoty podvozku asi normalni, coz by snad pri prorazene kouli mela ukaza spatne, protoze snad ty korektory by mely merit v poradku. Je mozne, ze by tam doslo k nejakemu mechanickemu poskozeni a cele se to posunulo a je to ted rozhozene?
Caute, posledni tyden jsem si vsiml, ze mam predek auta tak o 6-8cm vys. Rozdil je +- stejny ve vsech polohach. Myslel jsem, ze se mohl treba nejak uvolnit nebo poskodit korektor vysky, tak jsem byl za servisakem, ktery ma ale 2.0, a tam jsou ty korektory jinak a daji se stelovat. Rikal, ze nema zkusenost se 6valcem, ma to uchyceni toho tahla jinak a taky to ma podle diagu nejakou dalsi jednotku v kufru pro podvozek. Cetl jsem si ale tuhle diskuzi, ze by to mohlo byt aji prorazenou kouli. Auto je trosku tvrdsi, ale prisuzuju to, ze je ve vyssi poloze. Predek je ted tak vysoko jako +- ve zvysene poloze (do 40km). Divali jsme se na ty korektory a nevypada, ze by tam bylo neco poskozene, uvolnenene nebo tak neco. Diagnostika mu ukazala hodnoty podvozku asi normalni, coz by snad pri prorazene kouli mela ukaza spatne, protoze snad ty korektory by mely merit v poradku. Je mozne, ze by tam doslo k nejakemu mechanickemu poskozeni a cele se to posunulo a je to ted rozhozene?
Přílohy: PXL_20210226_145649371.MP.jpg ( 7702245b ) - |
|
26.02.2021 22:35 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3301822
|
|
jruze
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Caute, posledni tyden jsem si vsiml, ze mam predek auta tak o 6-8cm vys. Rozdil je +- stejny ve vsech polohach. Myslel jsem, ze se mohl treba nejak uvolnit nebo poskodit korektor vysky, tak jsem byl za servisakem, ktery ma ale 2.0, a tam jsou ty korektory jinak a daji se stelovat. Rikal, ze nema zkusenost se 6valcem, ma to uchyceni toho tahla jinak a taky to ma podle diagu nejakou dalsi jednotku v kufru pro podvozek. Cetl jsem si ale tuhle diskuzi, ze by to mohlo byt aji prorazenou kouli. Auto je trosku tvrdsi, ale prisuzuju to, ze je ve vyssi poloze. Predek je ted tak vysoko jako +- ve zvysene poloze (do 40km). Divali jsme se na ty korektory a nevypada, ze by tam bylo neco poskozene, uvolnenene nebo tak neco. Diagnostika mu ukazala hodnoty podvozku asi normalni, coz by snad pri prorazene kouli mela ukaza spatne, protoze snad ty korektory by mely merit v poradku. Je mozne, ze by tam doslo k nejakemu mechanickemu poskozeni a cele se to posunulo a je to ted rozhozene?
A jsi přesvědčený e filtrovaná je shoná s poadovanou ?
A jsi přesvědčený e filtrovaná je shoná s poadovanou ?
|
|
26.02.2021 22:44 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3301824
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Jardo ja ani on moc netusime co ty cisla presne znamenaji, tohle je to co nam to ukazalo tak jsem to vyfotil. Zjevne chyby v diag jsme zadne nenasli, ze by to treba ukazovalo nespravnou vysku nebo vadne cidlo. Co se vysky tyce tak auto drzi vysku v poradku ve vsech polohach, akorat posunutou na predni naprave nahoru. Coz mi jako lajkovi by davalo smysl, ze jde o nejakou mechanickou zavadu, ze to tahlo nebo uchyceni nebo tak je nejak posunute. Ale zas netusim kdyz jsou tam na kazde strane ty korektory, jestli by se takhle musely posunout obe, nebo tohle udela kdyz se uz vychyli od normalnu jeden korektor. Zitra ma prset, tak snad v nedeli lehnu pod auto a detailnejsim prozkoumanim se pokusim zjistit jestli tam neni neco ohle nebo tak neco. Vic nevim.
Jardo ja ani on moc netusime co ty cisla presne znamenaji, tohle je to co nam to ukazalo tak jsem to vyfotil. Zjevne chyby v diag jsme zadne nenasli, ze by to treba ukazovalo nespravnou vysku nebo vadne cidlo. Co se vysky tyce tak auto drzi vysku v poradku ve vsech polohach, akorat posunutou na predni naprave nahoru. Coz mi jako lajkovi by davalo smysl, ze jde o nejakou mechanickou zavadu, ze to tahlo nebo uchyceni nebo tak je nejak posunute. Ale zas netusim kdyz jsou tam na kazde strane ty korektory, jestli by se takhle musely posunout obe, nebo tohle udela kdyz se uz vychyli od normalnu jeden korektor. Zitra ma prset, tak snad v nedeli lehnu pod auto a detailnejsim prozkoumanim se pokusim zjistit jestli tam neni neco ohle nebo tak neco. Vic nevim.
|
|
28.02.2021 18:16 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3301948
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Tak vyreseno, na strane ridice byl ten plech s kloubkem na spodnim rameni ohnuty smerem nahoru a zaroven M8 sroub, ktery je v rameni chyceny drzel asi na jeden zavit a zbytek byl vhnity nebo zalomeny v rameni. Tezko rict jak a proc. Odvrtal jsem to zespoda, nastesti ta dira na sroub je zkrz cele rameno. Po chvilkovem pokusu obnovit zavit jsem to vzdal, nez tam zalomit zavitnik jsem to radsi odvtal 8mm vrtakem zkrz a dal sroub s matkou na skrz. Plech jsem narovnal a pokusil jsem se ho trosku vic naklonit, abych ten predek spustil vic dolu, nez je normal, protoze i v zakladu je predek auta o trosku vic vyse nez zadek. Ale slo to tak o 0.5-1cm max. dolu nez to bylo predtim. Kloubky jsem vycistil a namazal medenou vazelinou. Vypada to, ze uz je vse OK a vyska auta je tak jak ma byt. Pridavam i foto, jak to auto bylo vysoko, jen diky ohnutemu plisku na jedne strane. Co me zajima je, zda nekdo vi proc ma V6 snimace na kazde kolo? Je tam neco navic oproti dvoulitru co se tyce perovani a logiky perovani? BHI prece neumi ovladat vysku na kazde kolo zvlast, pouze na celou napravu, nebo se mylim?
Tak vyreseno, na strane ridice byl ten plech s kloubkem na spodnim rameni ohnuty smerem nahoru a zaroven M8 sroub, ktery je v rameni chyceny drzel asi na jeden zavit a zbytek byl vhnity nebo zalomeny v rameni. Tezko rict jak a proc. Odvrtal jsem to zespoda, nastesti ta dira na sroub je zkrz cele rameno. Po chvilkovem pokusu obnovit zavit jsem to vzdal, nez tam zalomit zavitnik jsem to radsi odvtal 8mm vrtakem zkrz a dal sroub s matkou na skrz. Plech jsem narovnal a pokusil jsem se ho trosku vic naklonit, abych ten predek spustil vic dolu, nez je normal, protoze i v zakladu je predek auta o trosku vic vyse nez zadek. Ale slo to tak o 0.5-1cm max. dolu nez to bylo predtim. Kloubky jsem vycistil a namazal medenou vazelinou. Vypada to, ze uz je vse OK a vyska auta je tak jak ma byt. Pridavam i foto, jak to auto bylo vysoko, jen diky ohnutemu plisku na jedne strane. Co me zajima je, zda nekdo vi proc ma V6 snimace na kazde kolo? Je tam neco navic oproti dvoulitru co se tyce perovani a logiky perovani? BHI prece neumi ovladat vysku na kazde kolo zvlast, pouze na celou napravu, nebo se mylim?
Přílohy: PXL_20210225_161828764.jpg ( 4378404b ) - PXL_20210228_131739596.jpg ( 3272363b ) - PXL_20210228_131807421.jpg ( 2720329b ) - PXL_20210228_141040091.jpg ( 2381315b ) - PXL_20210228_141103763.jpg ( 2340715b ) - |
|
28.02.2021 22:14 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3302090
|
|
jruze
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Tak vyreseno, na strane ridice byl ten plech s kloubkem na spodnim rameni ohnuty smerem nahoru a zaroven M8 sroub, ktery je v rameni chyceny drzel asi na jeden zavit a zbytek byl vhnity nebo zalomeny v rameni. Tezko rict jak a proc. Odvrtal jsem to zespoda, nastesti ta dira na sroub je zkrz cele rameno. Po chvilkovem pokusu obnovit zavit jsem to vzdal, nez tam zalomit zavitnik jsem to radsi odvtal 8mm vrtakem zkrz a dal sroub s matkou na skrz. Plech jsem narovnal a pokusil jsem se ho trosku vic naklonit, abych ten predek spustil vic dolu, nez je normal, protoze i v zakladu je predek auta o trosku vic vyse nez zadek. Ale slo to tak o 0.5-1cm max. dolu nez to bylo predtim. Kloubky jsem vycistil a namazal medenou vazelinou. Vypada to, ze uz je vse OK a vyska auta je tak jak ma byt. Pridavam i foto, jak to auto bylo vysoko, jen diky ohnutemu plisku na jedne strane. Co me zajima je, zda nekdo vi proc ma V6 snimace na kazde kolo? Je tam neco navic oproti dvoulitru co se tyce perovani a logiky perovani? BHI prece neumi ovladat vysku na kazde kolo zvlast, pouze na celou napravu, nebo se mylim?
Ano je tam navíc počítač - na dvoulitru si hlídá vejku ta elektronika na BHI a na 3.0HDI extra počítač ( jakoby rádoby amvar bez hlavic na pístnicích)
Ano je tam navíc počítač - na dvoulitru si hlídá vejku ta elektronika na BHI a na 3.0HDI extra počítač ( jakoby rádoby amvar bez hlavic na pístnicích)
|
|
01.03.2021 08:52 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3302136
|
|
Luxy
|
Město: Lučenec , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Ahojte, niekto v okolí Lučenca, kto by sa mi pozrel na hydrauliku tu je? Alebo si musím spravi cestu do PN?
Ahojte, niekto v okolí Lučenca, kto by sa mi pozrel na hydrauliku tu je? Alebo si musím spravi cestu do PN?
|
|
01.03.2021 12:21 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3302173
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
jruze napsal(a): Ano je tam navíc počítač - na dvoulitru si hlídá vejku ta elektronika na BHI a na 3.0HDI extra počítač ( jakoby rádoby amvar bez hlavic na pístnicích)
Takze, nie vsetky V6 maju Amvar? Ja som bol v tom, ze u V6 to bol standard a nemali ho 2.2, 2.0 a 1.6tky.
Takze, nie vsetky V6 maju Amvar? Ja som bol v tom, ze u V6 to bol standard a nemali ho 2.2, 2.0 a 1.6tky.
|
|
01.03.2021 12:56 -
Re: Nesprávná výka podvozku / C5 III
|
3302185
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
V podstatě V6 mají jen navíc CSS+ senzory na kadem kole a proměnlivý posilovač.
"Počítač odpruení s proměnným tlumením (CSS) (vyhrazený pro posilovač řízení a snímače výky karoserie).
Poznámka : U vozidel s 6válcovými motory není funkce proměnného tlumení AMVAR přítomna."
Porovnaní respektive vybavení 4valec vs 6valec. viz příloha.
V podstatě V6 mají jen navíc CSS+ senzory na kadem kole a proměnlivý posilovač.
"Počítač odpruení s proměnným tlumením (CSS) (vyhrazený pro posilovač řízení a snímače výky karoserie).
Poznámka : U vozidel s 6válcovými motory není funkce proměnného tlumení AMVAR přítomna."
Porovnaní respektive vybavení 4valec vs 6valec. viz příloha.
Přílohy: C5 (X7) - B3BB0105P0 - Identifikace - Charakteristiky Hydraulické pérování.mht ( 722044b ) - |
|
| |
|
|