 | |  |
09.02.2021 12:32 -
Jumper/Boxer 2,0HDI
|
3300170
|
|
c5vyskov
|
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ahoj, chtěl bych se zeptat, máte nějaké info o tomhle motoru? Dřív používali 2,2HDI od Fordu a čtu že ty nejsou nic moc, ale zase jich je docela hodně k sehnání repasovaných, takže by se kdyžtak dal bez problémů vyměnit. Těch 2,0HDI moc není, tam by se repas sháněl hůř a za víc... Jsou ty 2,0HDI spolehlivější?
Ahoj, chtěl bych se zeptat, máte nějaké info o tomhle motoru? Dřív používali 2,2HDI od Fordu a čtu že ty nejsou nic moc, ale zase jich je docela hodně k sehnání repasovaných, takže by se kdyžtak dal bez problémů vyměnit. Těch 2,0HDI moc není, tam by se repas sháněl hůř a za víc... Jsou ty 2,0HDI spolehlivější?
|
|
09.02.2021 17:44 -
Re: Jumper/Boxer 2,0HDI
|
3300197
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 811 |
|
|
Pred rokom som isiel v jednom, co mal na tacho cez 430 000 km. Zarazilo ma to, pretoze podla stavu interieru by som mu viac nez 150-200 000 ani omylom nedaval. Auto samozrejma firemne, podla vyjadrenia majitela, s autom nema ziadne problemy. Vstreky, turbo, vyfuk, alternator, vsetko povodne, aspon tak tvrdil. Seriozny clovek, nemal by dovod klamat.
Ale viac by vedeli povedat soferi prepravnych sluzieb, hlavne poliaci. Skus pohladat na polskych forach. Oni casto su majitelia a pre niekoho jazdia, ti budu mat skusenosti vela.
Pred rokom som isiel v jednom, co mal na tacho cez 430 000 km. Zarazilo ma to, pretoze podla stavu interieru by som mu viac nez 150-200 000 ani omylom nedaval. Auto samozrejma firemne, podla vyjadrenia majitela, s autom nema ziadne problemy. Vstreky, turbo, vyfuk, alternator, vsetko povodne, aspon tak tvrdil. Seriozny clovek, nemal by dovod klamat.
Ale viac by vedeli povedat soferi prepravnych sluzieb, hlavne poliaci. Skus pohladat na polskych forach. Oni casto su majitelia a pre niekoho jazdia, ti budu mat skusenosti vela.
|
|
13.02.2021 11:42 -
Re: Jumper/Boxer 2,0HDI
|
3300532
|
|
Hanz 397
|
|

|
2,0 HDi v Jumperu je myslím taky od Fordu, myslím, že se jmenuje Panther (ten předešlý 2,2 byl Puma) a jestli je to on, tak má hodně podobné problémy, pokud jezdí rozvoz, jako starší Puma. Tzn propalování pístů, skákající rozvody a podobně. Ale pokud se s autem jezdí dálky, tak prý tyhle problémy částečně odpadají. Ty písty se propalují kvůli nekonečným regeneracím v městském provozu...
Shodou okolností soused jezdí pohřebákem, kde má 2,0Tdci (což je myslím on), má najeto 20000, každej si asi dovede představit, jak takovej pohřebák jezdí a dost často, když jede domu, tak mu běží větrák, že by snad to auto mohl utáhnout a motor má takovej hrubej a u výfuku dunivej zvuk... Tak ti dám vědět, kolik km bude mít, až zkolabuje... 😉
Pokud se pletu, tak prosím někoho o upřesnění, ale myslím, že to tak je...
2,0 HDi v Jumperu je myslím taky od Fordu, myslím, že se jmenuje Panther (ten předešlý 2,2 byl Puma) a jestli je to on, tak má hodně podobné problémy, pokud jezdí rozvoz, jako starší Puma. Tzn propalování pístů, skákající rozvody a podobně. Ale pokud se s autem jezdí dálky, tak prý tyhle problémy částečně odpadají. Ty písty se propalují kvůli nekonečným regeneracím v městském provozu...
Shodou okolností soused jezdí pohřebákem, kde má 2,0Tdci (což je myslím on), má najeto 20000, každej si asi dovede představit, jak takovej pohřebák jezdí a dost často, když jede domu, tak mu běží větrák, že by snad to auto mohl utáhnout a motor má takovej hrubej a u výfuku dunivej zvuk... Tak ti dám vědět, kolik km bude mít, až zkolabuje... 😉
Pokud se pletu, tak prosím někoho o upřesnění, ale myslím, že to tak je...
|
|
13.02.2021 20:19 -
Re: Jumper/Boxer 2,0HDI
|
3300544
|
|
c5vyskov
|
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
To jsem právě taky někde četl, ale když se dívám do serviceboxu, tak tam je označení 2,0HDI DW10FUD a DW10FUC, tak to vypadá na motor PSA. Jsou tam i 2,2HDI, některé PUMA a některé DW12. Takže asi ty nejstarší 2,2 budou PUMA, pak tam dávali 2,0 DW10 a po nich zase 2,2 ale DW12 Tím pádem ty novější 2,2 už by měly být víc v pohodě. Zkusím pohledat u těch poláků, tady k těm novějším motorům jsem u nás nic pořádně nenašel.
To jsem právě taky někde četl, ale když se dívám do serviceboxu, tak tam je označení 2,0HDI DW10FUD a DW10FUC, tak to vypadá na motor PSA. Jsou tam i 2,2HDI, některé PUMA a některé DW12. Takže asi ty nejstarší 2,2 budou PUMA, pak tam dávali 2,0 DW10 a po nich zase 2,2 ale DW12:nevim Tím pádem ty novější 2,2 už by měly být víc v pohodě. Zkusím pohledat u těch poláků, tady k těm novějším motorům jsem u nás nic pořádně nenašel.
|
|
| |
|
|