| | |
14.04.2013 22:52 -
Re: Pískání / syčení posilovače řízení
|
2567021
|
|
milo
|
Město: Nova Dubnica, Auto: Peugeot 406 cupe 2L | Počet příspěvků: 5 |
|
|
take som odstránil pískanie. Robila to remenica plochého remeňa na kžuke.Remenica je so stredným dielom spojená gumov ta guma povolila a pri záai( ked sa zatočilo alebo klíma,) začala píska lebo začala preklzova na tej gume najviac to robilo pri nízkych otáčkach .
take som odstránil pískanie. Robila to remenica plochého remeňa na kžuke.Remenica je so stredným dielom spojená gumov ta guma povolila a pri záai( ked sa zatočilo alebo klíma,) začala píska lebo začala preklzova na tej gume najviac to robilo pri nízkych otáčkach .
|
|
16.02.2015 18:30 -
Re: Pískání / syčení posilovače řízení
|
2787678
|
|
z.burdak
|
Město: Ostrov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Me to primo vriska,a zjistil jsem ze je to reme ice serva ktera se zastavuje a remen prokluzuje a ma vuli a to ze se remenice serva cela trochu vysouva a zasouva
Me to primo vriska,a zjistil jsem ze je to reme ice serva ktera se zastavuje a remen prokluzuje a ma vuli a to ze se remenice serva cela trochu vysouva a zasouva
|
|
16.02.2015 18:50 -
Re: Pískání / syčení posilovače řízení
|
2787688
|
|
jruze
|
|
|
V prvním přízpěvku - řemenice na h .... je lepí ta s těma třema výstupkama ta cvaká lae protočenou jsem viděl jen jednu.Druhý přízpěvek pode mne je tam patný (delí) řemen a nebo prasklé péro ponováku?? (podle mne dlouhej řemen)
V prvním přízpěvku - řemenice na h .... je lepí ta s těma třema výstupkama ta cvaká lae protočenou jsem viděl jen jednu.Druhý přízpěvek pode mne je tam patný (delí) řemen a nebo prasklé péro ponováku?? (podle mne dlouhej řemen);-)
|
|
16.02.2015 20:57 -
Re: Pískání / syčení posilovače řízení
|
2787728
|
|
z.burdak
|
Město: Ostrov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
vuli ma ta remenice serva ,vriska to od vymeny remene
vuli ma ta remenice serva ,vriska to od vymeny remene
|
|
17.02.2015 08:45 -
Re: Pískání / syčení posilovače řízení
|
2787791
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
z.burdak napsal(a): ,vriska to od vymeny remene
Výměnou řemene neodelo najednou skokově servočerpadlo ... Řemenice čerpadla se zastavuje proto e kapalina - servo klade odpor a řemen je málo napnutý tak kloue. Problém bude asi dlouhý řemen, nebo málo napnutý. Spousta mehaniků si neví rady jak a kolik správně napnout řemen. Příli dlouhý řemen prostě nejde napmout jak pořebuje ...
na "dynamické" kladce ( ta pruná ) jsou 3 ouka . Napnutí nového řemen je tak, e Prostřední ouko na kladce s otvorem lícuje s oukem na pevném těle a otvorem jde zasunout aretační kolík. na ouku jsou zářezy, tak ty proti sobě ...
na krajním ouku je taky zářez, ale to lícuje kdy je řemen dlouhej ma max vytaení a znamená vyměnit, ale toto ouko nemá aretační díru.
Ty ouka jsou vidět z vrchu, stačí posvítit a vidí na čem se...
Podle mé zkuenosti manuály udávají patnou délku řemene, nikdy se mi nepodařilo dopnout 1750 jak se udává ( vdy byl moc dlouhý), ale 1740 - 1733 byl větinou OK.
Výměnou řemene neodelo najednou skokově servočerpadlo ... Řemenice čerpadla se zastavuje proto e kapalina - servo klade odpor a řemen je málo napnutý tak kloue. Problém bude asi dlouhý řemen, nebo málo napnutý. Spousta mehaniků si neví rady jak a kolik správně napnout řemen. Příli dlouhý řemen prostě nejde napmout jak pořebuje ...
na "dynamické" kladce ( ta pruná ) jsou 3 ouka . Napnutí nového řemen je tak, e Prostřední ouko na kladce s otvorem lícuje s oukem na pevném těle a otvorem jde zasunout aretační kolík. na ouku jsou zářezy, tak ty proti sobě ...
na krajním ouku je taky zářez, ale to lícuje kdy je řemen dlouhej ma max vytaení a znamená vyměnit, ale toto ouko nemá aretační díru.
Ty ouka jsou vidět z vrchu, stačí posvítit a vidí na čem se...
Podle mé zkuenosti manuály udávají patnou délku řemene, nikdy se mi nepodařilo dopnout 1750 jak se udává ( vdy byl moc dlouhý), ale 1740 - 1733 byl větinou OK.
Přílohy: kladkaHDI.jpg ( 359697b ) - |
|
16.03.2015 11:33 -
Re: Pískání / syčení posilovače řízení
|
2798750
|
|
z.burdak
|
Město: Ostrov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Pan inzenír ´mechanik,, dal remen 1765,neveril jsem ze by to zvrtal,bylo na nej vzdy spolehnuti.
Diky za rady
Pan inzenír ´mechanik,, dal remen 1765,neveril jsem ze by to zvrtal,bylo na nej vzdy spolehnuti.
Diky za rady
|
|
31.10.2015 08:22 -
Re: Pískání / syčení posilovače řízení
|
2880022
|
|
radar
|
Město: Řicany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 69 |
|
|
Příčina "povrzávání" kolem řemenu, viz foto, alternátorová volnoběka.
Příčina "povrzávání" kolem řemenu, viz foto, alternátorová volnoběka.
Přílohy: IMG_3783 - kopie.JPG ( 130163b ) - alternátorová volnoběka IMG_3784 - kopie.JPG ( 122032b ) - IMG_3785 - kopie.JPG ( 139862b ) - |
|
26.01.2021 10:02 -
Piskani serva rizeni c5 I
|
3298194
|
|
JohnyK
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj,jsem tu nove,mam c5 2.2Hdi 2003 a piska mi servo(pravdepodobne)..je to cca 5kHz a v kokpitu je to po zahrati dost iritujici zvuk..meni se to v zavislosti na otoceni volantu a piska to od cca 700 do 1700 otacek.Je to slyset take od kol..v servisu mi rikaji ze to je normalni..auto ma najeto 140tkm..po vymene rozvodu a komplet lds..kdyz sundam plochy remen tak to zmizi..Poradi mi nekdo jestli je vhodna repase hrebenoveho rizeni? Podle nekterych automechaniku je to prepousteci ventil..poradi mi nekdo?Je to opravdu normalni?Moje predchozi V6 nic takoveho nedelala..toto je muj prvni diesel..diky
:-(:-(:-o:-d:-(:-(;-);-)Ahoj,jsem tu nove,mam c5 2.2Hdi 2003 a piska mi servo(pravdepodobne)..je to cca 5kHz a v kokpitu je to po zahrati dost iritujici zvuk..meni se to v zavislosti na otoceni volantu a piska to od cca 700 do 1700 otacek.Je to slyset take od kol..v servisu mi rikaji ze to je normalni..auto ma najeto 140tkm..po vymene rozvodu a komplet lds..kdyz sundam plochy remen tak to zmizi..Poradi mi nekdo jestli je vhodna repase hrebenoveho rizeni? Podle nekterych automechaniku je to prepousteci ventil..poradi mi nekdo?Je to opravdu normalni?Moje predchozi V6 nic takoveho nedelala..toto je muj prvni diesel..diky:-)
|
|
| |
|
|