Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Otáčky motoru cca 1200
27.12.2020 22:10 - Otáčky motoru cca 1200 3295052
Walter 5
Město: Lovosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
už jsem vážně zoufalý, otáčky motoru se drží na hodnotě cca 1200, dělá to neustále, když je motor teplý, studený prostě furt. jedině kdy to přestane je, když se sešlápne brzdový pedál, dělá to i když se odpojí podtlak k posilovači.
Dělali se na tom žhaviče a přetěsňovalo se to plastové víko na motoru. vše zapojeno jak bylo, 3x kontrolováno, podtlaky podle schematu, na víku nová těsnění.
Jedinou závdu kterou to píše je P0269 pokles výkonu válec 3 a P0263 pokles výkonu válec 1
motor běží normálně, pokles výkonu nepozoruji, závada na palubce nesvítí
bylo to v autorizáku, tvrdili že se musí nakodovat vstřiky a přehrát soft, ani jedno nepomohlo

nesetkal se někdo s něčím podobným??? Děkuji

29.12.2020 16:31 - Re: Otáčky motoru cca 1200 3295306
Robert
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
Se stejnou závadou jsem se potkal kdysi na 66 kW HDi v Berlingu. Tam byl problém v ŘJ motoru, ŘJ si myslela, že je auto v pohybu a proto byl zvýšený volnoběh. U naftového motoru jsou otáčky závislé jenom na množství vstříknuté nafty na zdvih a dávku si počítá a upravuje ŘJ motoru, požadované volnoběžné otáčky jsou zadané v datových mapách ŘJ. Nakódované vstřiky asi fakt být musí, ale uvědom si, že pokud mají naběhané X desítek km, pravděpodobně budou již jejich mechanické vlastnosti změněné a museli by se nechat vygenerovat kódy nové tak, jako po opravě vstřiku. Jestli jste měli vstřiky venku, přeházeli je mezi sebou a znovu zapisovali kódy, smázly se tím zapsané autoadaptační hodnoty v ŘJ a buď se s tím ŘJ po několika tisících km srovná a sama se zkoriguje, nebo taky nemusí. Při takovýchto opravách se vždy vrací vstřiky na místo, kde původně byly.

01.01.2021 20:48 - Re: Otáčky motoru cca 1200 3295751
Walter 5
Město: Lovosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Vstřiky se z motoru vůbec nevyndaly, jen se k nim odpojila kabelហa sundala se railová lišta s trubkami ke vstřikům, a aby se do vstřiků nedostal bordel dal jsem na ně záslepky a pak vše vrátil tak jak bylo.
Ještě jsem na tom proměřoval motorovou kabelហjestli není někde zlomený, nebo poškozený vodič, taky bez výsledku.
Korekce vstřiků dle diagnostiky v pořádku, tlak z vysokotlaku taky v pořádku.
Pedál plynu taky ukazuje správné hodnoty
Vyzkoušeny ovládací ventily EGRu, ovládání turba, klapek v sání ( výměnou za nové )
Zkontrolovány komplet podtlaky jestli to někde nepřisává vzduch
Jen při kontrole tlaku turba to nemá úplně ty požadované hodnoty, ale do nouze to nepadá a není to znát na výkonu vozu, že tlačí nepatrně míň. Což by sice vysvětlovalo pokles výkonu, kdyby nějaký byl, ale nevysvětluje to zvýšené otáčky motoru


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator