| | |
07.12.2020 19:23 -
praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3293588
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Dobrý dnes jsem objevil průsak chladicí kapaliny....a vypada to na prasklé těleso termostatu. Nael jsem prasklinu ve spoji toho tělesa, vidím to na jeho výměnu, tedy vidím, ono to těleso zase tak moc videt není. Uz ho někdo měnil? Dostanu ho nějak elegantně ven, nebo musí ventilová víka dolu?
Dobrý dnes jsem objevil průsak chladicí kapaliny....a vypada to na prasklé těleso termostatu. Nael jsem prasklinu ve spoji toho tělesa, vidím to na jeho výměnu, tedy vidím, ono to těleso zase tak moc videt není. Uz ho někdo měnil? Dostanu ho nějak elegantně ven, nebo musí ventilová víka dolu?
|
|
07.12.2020 21:06 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3293601
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Tak u mám těleso venku, nakonec to bylo poměrně snadné...cca 20min práce. Napadá někoho kam na nové těleso termostatu, tedy krom citroenu, tam uz jsem psal.
Tak u mám těleso venku, nakonec to bylo poměrně snadné...cca 20min práce. Napadá někoho kam na nové těleso termostatu, tedy krom citroenu, tam uz jsem psal.
|
|
08.12.2020 09:31 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3293618
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Tak ten plastový domeček termostatu mají v citroenu za lidových 3200,-Kč, co tedy není úplně přátelská cena....
Tak ten plastový domeček termostatu mají v citroenu za lidových 3200,-Kč, co tedy není úplně přátelská cena....
|
|
08.12.2020 14:55 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3293628
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Jo měnil jsem u několikrát, nové pouze origo 1336Y3, s cenou nikde nic moc asi nevykouzlí.
Jo měnil jsem u několikrát, nové pouze origo 1336Y3, s cenou nikde nic moc asi nevykouzlí.
|
|
08.12.2020 20:34 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3293645
|
|
jumep
|
|
|
a este sa priprav ze ti zacne tiect / prasnkne rovnako vstup vody 1336 Y2
a ten sa meni uplne nadherne ...
a este sa priprav ze ti zacne tiect / prasnkne rovnako vstup vody 1336 Y2
a ten sa meni uplne nadherne ...
|
|
09.12.2020 14:18 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3293709
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
tak, dil jsem objednal originál v citroenu, dnes ho vyzvednu, nakonec jsem dostal nějakou slevu, tedy mi ani nestalo za to hledat něco alternativního.
Spise mi na cele věci vadí, tedy dle toho co jsem dohledal na netu, ze jde o závadu která se opakuje....no...přijde mi to jako kurvítko, vdy se to rozlepí (praskne) na stejném místě a je jedno jestli to je Jaguar, Ford, Peugeot nebo Citroen.
tak, dil jsem objednal originál v citroenu, dnes ho vyzvednu, nakonec jsem dostal nějakou slevu, tedy mi ani nestalo za to hledat něco alternativního.
Spise mi na cele věci vadí, tedy dle toho co jsem dohledal na netu, ze jde o závadu která se opakuje....no...přijde mi to jako kurvítko, vdy se to rozlepí (praskne) na stejném místě a je jedno jestli to je Jaguar, Ford, Peugeot nebo Citroen.
|
|
09.12.2020 14:23 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3293710
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
teď koukám........jsem napsal těleso termostatu.....prasknul mi ten plastový domek ve kterém je uloený termostat..
teď koukám........jsem napsal těleso termostatu.....prasknul mi ten plastový domek ve kterém je uloený termostat..
|
|
10.12.2020 13:25 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3293861
|
|
jumep
|
|
|
ved to je normalne, rovnako ako som napisal o tom natrubku
keby sa tocho chytil niekto a robil to hlinikove, tak by sa to isto minalo, ale myslim si ze pri pocte 2.7, 3.0 sa druhovyroba tocho chytat asi ani nechce
ved to je normalne, rovnako ako som napisal o tom natrubku
keby sa tocho chytil niekto a robil to hlinikove, tak by sa to isto minalo, ale myslim si ze pri pocte 2.7, 3.0 sa druhovyroba tocho chytat asi ani nechce
|
|
11.12.2020 10:03 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3294032
|
|
jruze
|
|
|
motora není ani výrobce a ani dovozce origo dílů - citroen má na origo dálech +- 30% . Tak je to i s jinými ,,levnými originál" díly
motora není ani výrobce a ani dovozce origo dílů - citroen má na origo dálech +- 30% . Tak je to i s jinými ,,levnými originál" díly;-)
|
|
11.12.2020 11:07 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3294052
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
jruze napsal(a): motora není ani výrobce a ani dovozce origo dílů - citroen má na origo dálech +- 30% . Tak je to i s jinými ,,levnými originál" díly
Zastoupení vozů a náhradních dílů Citroen v ČR, SR ... vlastní firma Emil Frey, ta má trochu jinou cenovou politiku ve velkoskladech, ne bylo u Citroenu zvykem. Náhradní díly prodají ze svých skladů kadému obchodníkovi s náhradními díly, který naváe spolupráci. Citroen zastoupení ti je schopen dát běně slevu na dílech 25% , chce mi říct, e jim zustane jen 5% to by zaměstnanci museli nosit peníze z domu do firmy aby měli na výplaty
Koupím například opravdu Origo manetu na zadní pístnici c5 zabalenou v originálním obalu za 130,- kč i s DPH a v Citroenu stojí okolo 250,- plná cena. Tak si to spočítej a ij dále ve svém světě lí. Je mi to fakt jedno za kolik kde nakupuje, to je tvoje věc, ale nenu tu samou blbost dělat jiné
Edit: Origo díly nejdou do skladu Citroenu vrátit, objednatel si je musí odebrat. V příloze právě vidí rozdíl mezi Origo dílem a náhradou. Ceny tam jsou uvedeny za 1 kus. V citroenu cena cca 250,- za kus, a teď mudruj
Zastoupení vozů a náhradních dílů Citroen v ČR, SR ... vlastní firma Emil Frey, ta má trochu jinou cenovou politiku ve velkoskladech, ne bylo u Citroenu zvykem. Náhradní díly prodají ze svých skladů kadému obchodníkovi s náhradními díly, který naváe spolupráci. Citroen zastoupení ti je schopen dát běně slevu na dílech 25% , chce mi říct, e jim zustane jen 5% :-o to by zaměstnanci museli nosit peníze z domu do firmy aby měli na výplaty :-))))
Koupím například opravdu Origo manetu na zadní pístnici c5 zabalenou v originálním obalu za 130,- kč i s DPH a v Citroenu stojí okolo 250,- plná cena. Tak si to spočítej a ij dále ve svém světě lí. Je mi to fakt jedno za kolik kde nakupuje, to je tvoje věc, ale nenu tu samou blbost dělat jiné :palec
Edit: Origo díly nejdou do skladu Citroenu vrátit, objednatel si je musí odebrat. V příloze právě vidí rozdíl mezi Origo dílem a náhradou. Ceny tam jsou uvedeny za 1 kus. V citroenu cena cca 250,- za kus, a teď mudruj :-P
Přílohy: manety_c5_origo_a_nahrada.jpg ( 90591b ) - |
|
11.12.2020 13:40 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3294066
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
PATaMAT napsal(a): No, origo stojí necelých 15 stovek
.link.
no ja nevim za me to origo nebude,pise se : Nový originální díl od OEM výrobce se zárukou ..
za me je dil bud original nebo OEM..original OEM je k zamysleni
PATaMAT napsal(a): a jde u koupit i náhrada za cca 800,- .link.
tohle bude ten samy OEM co prodava Motora jen za jine peize
ja osobne dam radeji original,o kterem vim ze original je ,vim ze to neni prebalene a mohu to v pripade potreby reklamovat
za me neni plast jako plast a uz nas tolikrat vyskolilo ze levnejsi je v mnoha pripadech spis drazsi nato si ale kazdy musi dojit sam..
tohle bude ten samy OEM co prodava Motora jen za jine peize ;)
ja osobne dam radeji original,o kterem vim ze original je ,vim ze to neni prebalene a mohu to v pripade potreby reklamovat
za me neni plast jako plast a uz nas tolikrat vyskolilo ze levnejsi je v mnoha pripadech spis drazsi nato si ale kazdy musi dojit sam..
|
|
11.12.2020 14:57 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3294070
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Koupil jsem nový díl v citroenu, který je naprosto stejný, jako ten co jsem vymontoval. Na obou je vyraené výrobní číslo na stejném místě, stejným fontem...prostě jedna linka. Na výrobku do fy STC, co sem dával PATaMAT toto označení nevidím, ale protoe originální díl povauji za kurvítko, je otázkou který díl je vlastně vhodnějí.
Koupil jsem nový díl v citroenu, který je naprosto stejný, jako ten co jsem vymontoval. Na obou je vyraené výrobní číslo na stejném místě, stejným fontem...prostě jedna linka. Na výrobku do fy STC, co sem dával PATaMAT toto označení nevidím, ale protoe originální díl povauji za kurvítko, je otázkou který díl je vlastně vhodnějí. :nevim
|
|
11.12.2020 15:46 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3294074
|
|
jumep
|
|
|
zas dalo to 10 rokov, takze by aj tento vymeneny diel mohol dat 10 rokov ..
idealne by bolo keby to niekto spravil hlinikove
zas dalo to 10 rokov, takze by aj tento vymeneny diel mohol dat 10 rokov ..
idealne by bolo keby to niekto spravil hlinikove
|
|
11.12.2020 16:53 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3294079
|
|
jumep
|
|
|
tak ako ten natrubok, aby nieco bez zjavnej priciny casom prasklo a zacalo tiect s nasledkom totalnej destrukcie motora, je to kurvitko
tak ako ten natrubok, aby nieco bez zjavnej priciny casom prasklo a zacalo tiect s nasledkom totalnej destrukcie motora, je to kurvitko
|
|
11.12.2020 17:20 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3294080
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v tom pripade je kurvitko i zubni kartacek,boty,ponozky,obleceni protoze taky nevidrzi celou zivotnost cloveka ..
tim padem je kurvitko i olej v motoru,brzdova kapalina nebo chladici kapalina tak i samotny termostat,pneumatiky,brzdy spojka a spousta dalsich dilu
co se treba zamyslet nad tim ze to praskne proste unavou materialu za tech x-let ? stridanim teplot ?
destrikci motoru? zato muze teleso termostatu ? jy bch rekl ze to naraz celek neprasklo ale postupne a to ale chce obcas kouknout pod kapotu
ale samozdrejme kazdy to muze videt jinak,cemu nerozumi nebo si neumi zduvodnit je vse okamzite kurvitko ..
motor jako spoustu jinych veci neni perpetum mobile a neni vecny,je to z 80% sbor opotrebitelnych dilu se zivotnosti 10-15 let..cim vetsi prichazi najezd tim se proste tyhle veci opotrebi a take se do toho vnasi i servis jaky motor dostal..
nebo co si myslis ze v automobilkach ci jinych fabrikach a jejich vyvojovych centrech maji odeleni na ty dily ktere schvalne budou nicit motor nebo cokoli jineho ? trochu utopie nemyslis
:-))))
v tom pripade je kurvitko i zubni kartacek,boty,ponozky,obleceni protoze taky nevidrzi celou zivotnost cloveka :D :D ..
tim padem je kurvitko i olej v motoru,brzdova kapalina nebo chladici kapalina tak i samotny termostat,pneumatiky,brzdy spojka a spousta dalsich dilu
co se treba zamyslet nad tim ze to praskne proste unavou materialu za tech x-let ? stridanim teplot ?
destrikci motoru? zato muze teleso termostatu ? jy bch rekl ze to naraz celek neprasklo ale postupne a to ale chce obcas kouknout pod kapotu
ale samozdrejme kazdy to muze videt jinak,cemu nerozumi nebo si neumi zduvodnit je vse okamzite kurvitko :D ..
motor jako spoustu jinych veci neni perpetum mobile a neni vecny,je to z 80% sbor opotrebitelnych dilu se zivotnosti 10-15 let..cim vetsi prichazi najezd tim se proste tyhle veci opotrebi a take se do toho vnasi i servis jaky motor dostal..
nebo co si myslis ze v automobilkach ci jinych fabrikach a jejich vyvojovych centrech maji odeleni na ty dily ktere schvalne budou nicit motor nebo cokoli jineho ? :D trochu utopie nemyslis
|
|
11.12.2020 19:13 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3294088
|
|
jruze
|
|
|
Já bych spí řekl e dnes se auta vyrábí na ivotnost +- pět let a potom by si měl koupit nové - to e českej člověk kupuje to co prvomajitel v podstatě ,, vyhazuje aby si koupil nové a neutrácel za ,, kurvítka ??? No jsme holt větinou chudí a tak tyto auta kupujem kup si nové- měj auto 5.-7. Let a o větině kurvítkách nebude ani vědět.Dnes jsou auta stavěná na ivotnost 200000Km a potom je to na velkej servis(v podstatě celého auta) no a to si koupí čecháček jako super kup ..... Začne to dávat dohromady z druhokovích dílů a zase se diví jaké jsou ty auta sráče. (ale vdy jsme si koupili v podstatě auta na konci ivotnosti a chceme aby slouili bez nákladů dalích deset let?
Já bych spí řekl e dnes se auta vyrábí na ivotnost +- pět let a potom by si měl koupit nové - to e českej člověk kupuje to co prvomajitel v podstatě ,, vyhazuje aby si koupil nové a neutrácel za ,, kurvítka ??? No jsme holt větinou chudí a tak tyto auta kupujem;-) kup si nové- měj auto 5.-7. Let a o větině kurvítkách nebude ani vědět.Dnes jsou auta stavěná na ivotnost 200000Km a potom je to na velkej servis(v podstatě celého auta) no a to si koupí čecháček jako super kup ..... Začne to dávat dohromady z druhokovích dílů a zase se diví jaké jsou ty auta sráče. (ale vdy jsme si koupili v podstatě auta na konci ivotnosti a chceme aby slouili bez nákladů dalích deset let?
|
|
13.12.2020 21:31 -
Re: praskle teleso termostatu 3.0HDi
|
3294309
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Ja ale v zásadě nemám problém s tím, e by třeba dolo k únavě materiálu. Jen kdy jsem dohledával na YTB jak se ten termostat mění, tak byl vdy prasklý na stejném místě, co mi jako běná únava materiálu nepřijde. Podotýkám, e to bylo i u různých značek na stejném motoru (Jaguar, Peugeot, Citroen). Samozřejmě se mohu mýlit, třeba je to běná únava a proste to náhodou vdy praskne na stejném místě. Klidně se dám foto mého prasklého termostatu a linky ev linky na YTB.
A teď bych rád slyel od autodiag v čem vidí tu neschopnost nebo neinformovanost.
Tvrdit jen tak bez ničeho, bez znalosti dalích okolností, e mi to neprasklo naráz je hodně odváné, parkuji před domem na vlastní zámkové dlabě, na téměř nové zámkové dlabě a vidím tam kadou kapku. Krom toho, byl jsem s autem na STK + emise, ve bylo ok, tj. ve suché, kapalina na rysce, nic nebylo cítit (tj. ze by se z teplého motoru odpařovala chladící kapalina). Pak auto pár měsíců stálo a náhle...., ale to asi nemá smysl řeit je to stroj který prostě servis občas potřebuje, o tom nemám v úmyslu diskutovat.
Jinak souhlasím s tím co píe jruze, měl jsem c5 a do 200tis v podstatě bez závad, jen přední pístnice jsem měnil (na to prý byla svolávačka u aut do 5let a 200tis, o které jsem nevěděl a tedy jsem o 5měs provihl).
Jinak netuím jestli mají výrobci oddělení na vymýlení kurvítek, nemám pro takové tvrzení ádné důkazy, ale pokud se o závadě běně ví a výrobce ji nijak neřeí, ev. ji dokonce tají....pak já takovou věc za kurvítko povauji.
Stejně tak, myslíte, e některý výrobce má oddělení třeba na výrobu software který ojebává emise? Já jsem o tom léta nevěděl a by bych ochoten tvrdit, e by si to nikdo nedovolil, take kurvítka....moná neexistují.
Ja ale v zásadě nemám problém s tím, e by třeba dolo k únavě materiálu. Jen kdy jsem dohledával na YTB jak se ten termostat mění, tak byl vdy prasklý na stejném místě, co mi jako běná únava materiálu nepřijde. Podotýkám, e to bylo i u různých značek na stejném motoru (Jaguar, Peugeot, Citroen). Samozřejmě se mohu mýlit, třeba je to běná únava a proste to náhodou vdy praskne na stejném místě. Klidně se dám foto mého prasklého termostatu a linky ev linky na YTB.
A teď bych rád slyel od autodiag v čem vidí tu neschopnost nebo neinformovanost.
Tvrdit jen tak bez ničeho, bez znalosti dalích okolností, e mi to neprasklo naráz je hodně odváné, parkuji před domem na vlastní zámkové dlabě, na téměř nové zámkové dlabě a vidím tam kadou kapku. Krom toho, byl jsem s autem na STK + emise, ve bylo ok, tj. ve suché, kapalina na rysce, nic nebylo cítit (tj. ze by se z teplého motoru odpařovala chladící kapalina). Pak auto pár měsíců stálo a náhle...., ale to asi nemá smysl řeit je to stroj který prostě servis občas potřebuje, o tom nemám v úmyslu diskutovat.
Jinak souhlasím s tím co píe jruze, měl jsem c5 a do 200tis v podstatě bez závad, jen přední pístnice jsem měnil (na to prý byla svolávačka u aut do 5let a 200tis, o které jsem nevěděl a tedy jsem o 5měs provihl).
Jinak netuím jestli mají výrobci oddělení na vymýlení kurvítek, nemám pro takové tvrzení ádné důkazy, ale pokud se o závadě běně ví a výrobce ji nijak neřeí, ev. ji dokonce tají....pak já takovou věc za kurvítko povauji.
Stejně tak, myslíte, e některý výrobce má oddělení třeba na výrobu software který ojebává emise? Já jsem o tom léta nevěděl a by bych ochoten tvrdit, e by si to nikdo nedovolil, take kurvítka....moná neexistují.
|
|
| |
|
|