Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
12.10.2020 20:50 - Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286170
bery2
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 31
99 Poslat soukromou zprávu
Dobrý večer. Mám C5 2,2 hdi biturbo r.v 2007 170k a servismen mi poslal toto .// Problém je s tím že měrný plnící tlak je menší než atmosférický tlak venku. To znamená že turbo 1 nedává žádný tlak ani na volnoběh ani při sešlápnutí plynu. Obtoková klapka která do něj vpouští výfukové spaliny normálně funguje.// a // Důležitá hodnota je přeplňovací tlak to je tlak který by to mělo mít na volnoběh uváděno 1000mbar a má 623mbar. Tato hodnota se nemění. // Foto co poslal dám do přílohy .Jedná se o to že auto pokud ho držíte nad 1200 otáček tak normálně jede vše funguje ,nehlásí chyby , nepadá do nouzáku a normálně jezdí a ani nekouří , ale jak snížíte otáčky na volnoběh cca 900ot a auto za chvilku přepne do nouzového stavu a jede v něm ,netáhne ,napíše mu to chybu P023E přeplňovací tlak chybný . Ta chyba P0242 je už odstraněná . Používá Delphi a našli tam tyto závady . Nezlobte se na mě nejsem odborník jen popisuji a přeposílám co se s autem děje. Fap čistily ale nemohou udělat kvůli té závadě ani regeneraci a vynulovat .Než se toto stalo auto jezdilo absolutně bez problémů táhlo ,necukalo a na nic mě neupozoňovalo,olej nemizí prostě byl jsem spokojený a na mě mělo výkonu dost a spotřebu 7 l. Děkuji za odpověd .

Přílohy:
turbo.jpg ( 74975b ) -
fap hodnoty.jpg ( 74735b ) -
3.jpg ( 36630b ) -

12.10.2020 22:01 - Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286205
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
bery2 napsal(a):
Dobrý večer. Mám C5 2,2 hdi biturbo r.v 2007 170k a servismen mi poslal toto .// Problém je s tím že měrný plnící tlak je menší než atmosférický tlak venku. To znamená že turbo 1 nedává žádný tlak ani na volnoběh ani při sešlápnutí plynu. Obtoková klapka která do něj vpouští výfukové spaliny normálně funguje.// a // Důležitá hodnota je přeplňovací tlak to je tlak který by to mělo mít na volnoběh uváděno 1000mbar a má 623mbar. Tato hodnota se nemění. // Foto co poslal dám do přílohy .Jedná se o to že auto pokud ho držíte nad 1200 otáček tak normálně jede vše funguje ,nehlásí chyby , nepadá do nouzáku a normálně jezdí a ani nekouří , ale jak snížíte otáčky na volnoběh cca 900ot a auto za chvilku přepne do nouzového stavu a jede v něm ,netáhne ,napíše mu to chybu P023E přeplňovací tlak chybný . Ta chyba P0242 je už odstraněná . Používá Delphi a našli tam tyto závady . Nezlobte se na mě nejsem odborník jen popisuji a přeposílám co se s autem děje. Fap čistily ale nemohou udělat kvůli té závadě ani regeneraci a vynulovat .Než se toto stalo auto jezdilo absolutně bez problémů táhlo ,necukalo a na nic mě neupozoňovalo,olej nemizí prostě byl jsem spokojený a na mě mělo výkonu dost a spotřebu 7 l. Děkuji za odpověd .


Diag - né dephi

12.10.2020 22:12 - Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286206
bery2
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 31
99 Poslat soukromou zprávu
Děkuji za odpověd jruze .Takže Lexia3 to je ona . A ještě prosím jen otázka moje ,může být zničené biturbo i když to nad těch 1200 ot jezdí a vlastně jezdilo ,nic mi to nehlásilo a motor krásně tichý a bral krásně od začátku . Díky

12.10.2020 22:21 - Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286208
xm.milan
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturboPočet příspěvků: 114
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
zničený být může jako cokoliv,ale viděl bych závadu v přepínacích ventilech ,bud elektricky nebo průchodnost či prasklá hadička.Pokud čidlo nemění hodnoty tak je prostě po smrti-vyměnit.Ps s turbem jsem si užil dost+ nakonec jsem si na jeho chování zvykl a již 100000km čekám kdy se položí a já se pustím do výměny.Umě pouze při přechu na 2 stupen padne tlak udělá díru a zase vystřelí.Být přístupné tak vyndavám,ale tohle není přístupné a hlavně při demontáži a montáží nutná aretace jinak se dojebe.

12.10.2020 22:39 - Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286212
bery2
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 31
99 Poslat soukromou zprávu
Děkuji xm.milan Čidlo mi měnily to prý bylo ko, jak teď pošlu do přílohy to je ono ? Děkuji . Turbo 2 na které se dostlali po sundání hadice je prý jak nové bez vůle a to první má prý v trubce trochu olej a zatím se k němu nedostali jen podívat , je tam koleno . Nevyndají ho jen se zítra podívají video sondou .Nezlobte se píši to jak neodborník. Jenže mě to táhlo plynule od začátku , bez nějakého pískání atd či výstřelu a psali mi že to táhne i teď a když se sníží ot tak nouzák a ví co to je ho vyndat ,to se zatím nikomu nechce .

Přílohy:
cidlo odpojené.jpg ( 173456b ) -
čidlo.jpg ( 140677b ) -

13.10.2020 09:18 - Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286276
xm.milan
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturboPočet příspěvků: 114
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
bery2 napsal(a):
Děkuji xm.milan Čidlo mi měnily to prý bylo ko, jak teď pošlu do přílohy to je ono ? Děkuji . Turbo 2 na které se dostlali po sundání hadice je prý jak nové bez vůle a to první má prý v trubce trochu olej a zatím se k němu nedostali jen podívat , je tam koleno . Nevyndají ho jen se zítra podívají video sondou .Nezlobte se píši to jak neodborník. Jenže mě to táhlo plynule od začátku , bez nějakého pískání atd či výstřelu a psali mi že to táhne i teď a když se sníží ot tak nouzák a ví co to je ho vyndat ,to se zatím nikomu nechce .
3 Čidla tam jsou 2 druhé je u klapky sání které to konkrétně je ti neumím říci mám lehlý PC a tak nemohu otestovat.Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného.každopádně když sundᚠtrubku před klapkou tak i ve volnoběhu nepatrně fouká,ale to předpokládám servis prubnul.Jinek origo diagnostiku ostatní bohužel někdy lžou je to věcí komunikace.Čidle bych asi testoval pomocí OSCilo-to je jediná záruka zjištěni chyby.Táho ovládá ventil pomocí podtlaku a je řízen pulzně může zadrhávet

13.10.2020 09:52 - Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286289
bery2
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 31
99 Poslat soukromou zprávu
xm dík ale teď nerozumím co jsi napsal kde jsi to vyčetl u mě //Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného.

13.10.2020 10:37 - Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286292
xm.milan
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturboPočet příspěvků: 114
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
bery2 napsal(a):
xm dík ale teď nerozumím co jsi napsal kde jsi to vyčetl u mě //Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného.Pochopil jsem z údajů čidla jak jsi psal výše.Pokud ukazuje pod atmosférický tlak tak jde do podtlaku.


13.10.2020 14:30 - Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286322
bery2
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 31
99 Poslat soukromou zprávu
A dokázal by prosím někdo poradit co s tím udělat , nebo na co se zaměřit jak píše xm.milan //Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného. Pochopil jsem z údajů čidla jak jsi psal výše. Pokud ukazuje pod atmosférický tlak tak jde do podtlaku. Děkuji

16.10.2020 17:53 - Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW 3286607
bery2
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 31
99 Poslat soukromou zprávu
Pokud vymažete chyby a auto ihned po staru držíte nad 1100 ot a jedete tak auto normálně jede v diagnostice žádná chyba nenaskočí , turbo 1 tlačí , tempomat funguje ale pokud otáčky klesnou pod tuto úroveň ihned naskočí tyto 2 chyby ,rozsvítí se mi na displeji porucha fap ,špatný tempomat ,service a kontrolka motoru a auto přepne do nouzáku a turbo 1 má podtlak a netlačí . Když stojíte šlápnete na plyn tak auto normálně točí 4-500ot ,rozjedete se a auto točí jen do 3000ot .Před diagnostikou Fap vyčištěn a vynulován , turbo 1 má prý vůli 1-2mm .Zkontrolovány jak tlakem tak podtlakem všechny hadičky od ventilů , Pokud i prý technik provedl testy podtlaku přes diag atd tak vše je ok . Před tímto nic s autem neděláno jen jsem jednou přišel nastartoval začalo hlásit ten fap rozsvítila se kontrolka motoru a padlo to do nouzáku a od té doby zle. Ještě jedna věc pokud odpojím a hpřipojím baterku tak mi naskočí fap vadný i tempomat ale nastartuji a jede to asi 1 km úplně normálně a znovu to padne do nouzáku. Pokud bude někdo schopen poradit , předem dík za odpověď . Nebo víte v okolí Jihlavy mimo značkový servis kdo tomu rozumí , zajel by jsem tam . Dík

Přílohy:
5.jpg ( 232619b ) -
1.jpg ( 354449b ) -
po299.jpg ( 364890b ) -
po242.jpg ( 273448b ) -
4.jpg ( 226341b ) -


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator