Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|< < 1 2 3
18.02.2016 15:29 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2919991
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
na ich robotu som moc dobreho nepocul


Já právě jen rozporuplné reakce jeden řiká dobrý, druhej hrůza.Takže nevím kam zajet.

Akorát je zajimavé jak je to proměne někdy to blbne a pak to zase funguje jak hodinky.
Pak bych mohl doufat že je problém pouze v množství oleje v převodovce.

18.02.2016 20:48 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2920034
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mnozstvo skor nie
tazko takto povedat v tomto momente ma moc viac nenapada

18.02.2016 21:21 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2920043
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
mnozstvo skor nie
tazko takto povedat v tomto momente ma moc viac nenapada

Ale i tak díky za rady a typy, zkusím s tím někam zajet a uvidíme.

V lepším(levnějším) případě to bude olej a hydroměnič v tom horším hydraulický rozvaděč a lamely.

18.02.2016 21:34 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2920044
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
hydroblok sa da nechat repasovat asi v lepsej cene ako menic
lamely som este na am6 nepocul zeby niekto mal zle, bol stav ked bol blok a prdol aj menic

olej mozes dat vymenit, hlavne ak ma nejake km ....

18.02.2016 21:44 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2920048
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
hydroblok sa da nechat repasovat asi v lepsej cene ako menic
lamely som este na am6 nepocul zeby niekto mal zle, bol stav ked bol blok a prdol aj menic

olej mozes dat vymenit, hlavne ak ma nejake km ....

Vzhlem k tomu že auto má 7let a od výroby olej převodovce 105k km a u TF81SC předepsaný interval výměny 60k km.
Tak bych řekl že v každém případě by to mělo být nějak poznat když udělám výměnu oleje.
Ale dneska jsem couval a taky se to převodovce uplně nelíbilo takže bych spíš řekl že problém je mechanicky. :/

18.02.2016 22:20 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2920065
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kopne pri zaradeni spiatocky?

18.02.2016 22:32 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2920069
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
To ani ne ale prostě když chvíli couvám na "volnoběh" tak to prostě cukne.

19.04.2017 21:29 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 3060618
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
Minulej týden jsem laboroval s váhama, protože zase začalo blbnout auto.
Za chodu motoru jsem je obě odpojil a motor jde lépe do otáček a cukání při 1800-1900ot/min zmizelo a převodovka řadí krásně plynule.

Akorát je zvláštní že motor si třeba až na 3 nastartovaní jsi všimne odpojených vah.
A zahlasí "depollution system faulty" a přepne motor do nouzového režimu.
A pak zase "chvíli" trvá než jsi všimne že jsou zpátky.

Dá se nějak jednoduše zjistit která s těch vah je KO?
A pokud ne tak jak se to dá zjistit diagnostikou?

19.04.2017 21:46 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 3060622
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
no ked si ich rozpajal tak uz dost tazko

ked ich odpojis tak to vyradzuje z funkcie EGR ventili atd., tazke je jasne ze auto pojde inac

treba to zapojit, zmazat chyby a potom pojazdit a nacitat ktora blbne

19.04.2017 22:07 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 3060628
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
...vecne tema omilane dokola..nehrab se v necem cemu ale vubec nerozumis...
ECU je v nouzovem statickem rezimu coz znamena ze ma vahu,egr i nektera cidla dane mapou v sw a nepouziva je dynamicky takze delas uplne zbytecne veci
radeji zajed nekam kde vi jak motor pracuje a diagnostika neni pro ne jen vycteni zavad

19.04.2017 22:30 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 3060647
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nechci se motat do debaty o motorech co nedělám, ale podle mne má problém spíš na některém EGR a to měl sledovat v měřených hodnotách jako první popř.prohodit váhy aby zjistil jestli se hodnoty budou stěhovat za váhou (ale né za chodu) - teď to ro...ral asi víc než to bylo.

19.04.2017 23:18 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 3060653
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
Když ty váhy vytáhnu za chodu tak auto jede bez nouzoveho režimu do nouzáku padne až někde parkrát vypnu motor. =>Váhy jsou jediná věc kterou jsem změnil a motor o ní neví a přitom to změní chování celýho auta a to mě vede k tomu že je váha v háji.

Po připojení vah se nouzák vypne a zase to je vše jak bylo a za určitých podmínek při stejných otáčkách to cuká(jak kdyby říkala převodovka nazdar).
Takže nevidím důvod proč by se to mělo více do..., protože už tak to je napytel to cukání.
EGR cvakaj oba dva při vypnutí motoru takže seklý nebudou.

19.04.2017 23:23 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 3060655
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to ze cvakaju neznamena ze su OK

kazdopadne si znemoznil v podstate diagnostikovanie nejakeho problemu tymto odpajanim
chce to ako som uz povedal, premazat chyby, nechat vsetko zapojene a pojazdit a potom sa moze hladat problem

ako ti tu moc nikto nenapise, to chce mat skusenosti a vediet co a ako hladat (nie zeby som nechcel, ale to sa skratka moc popisat neda, prilis vela specifik ktore ani nemusia napadnut)

19.04.2017 23:51 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 3060659
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
V jednotce před odpojením byla pouze chyba žhavících svíček.
Lexia/diagbox píšou další problémy(nic co by se nedalo při dlouhém odpoledni opravit) ale žádnou která by se týkala motoru.

Jdu pragmaticky už mám objednanou svoji Lexii, chci se naučit co a kde jak vyčíst z diag. a opravit jsi to sám pokud je to možné.

Protože v Citroenu by mě tahle další "sranda" vyšla zase hodně draho pokud bych vzal výčet co je potřeba udělat.
Komplet Diagnostiku/Seřídit podvozek/Udělat geometrii - to jen za práci je tak 4k5.

Ale stejně to tak skončí že jim to tam nechám pokud tam půjdu s podvozkem, ale těch peněz :/

20.04.2017 06:55 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 3060689
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nVi napsal(a):
Když ty váhy vytáhnu za chodu tak auto jede bez nouzoveho režimu do nouzáku padne až někde parkrát vypnu motor. =>Váhy jsou jediná věc kterou jsem změnil a motor o ní neví a přitom to změní chování celýho auta a to mě vede k tomu že je váha v háji.


vidis a to je jeden z tvych omylu,pokud vahu odpojich auto jede ve zcela jinem rezimu a ty to jako laik a uzivatel nepoznas


nVi napsal(a):
V jednotce před odpojením byla pouze chyba žhavících svíček.
Lexia/diagbox píšou další problémy(nic co by se nedalo při dlouhém odpoledni opravit) ale žádnou která by se týkala motoru.

to ale neznamena ze problem neni


nVi napsal(a):
Jdu pragmaticky už mám objednanou svoji Lexii, chci se naučit co a kde jak vyčíst z diag. a opravit jsi to sám pokud je to možné.


nechci ti radit,stejne si vzpomenes az neco po...,ale zrovne uX7 a s tvym motorem neni moc prostoru pro pokusy a uceni


nVi napsal(a):
Protože v Citroenu by mě tahle další "sranda" vyšla zase hodně draho pokud bych vzal výčet co je potřeba udělat.
Komplet Diagnostiku/Seřídit podvozek/Udělat geometrii - to jen za práci je tak 4k5.
Ale stejně to tak skončí že jim to tam nechám pokud tam půjdu s podvozkem, ale těch peněz :/


takze jedine co na svete existuje je servis citroenu??? treba v pripade podvozku mas pomerne znaleho cloveka primo v Brne,neni duvod jezdit do znacky kde tomu rozumi mozna mene jako ty v nekterych pripadech..chapu ze v Brne to asi se servisem neni uplne slavne (jezdi mi sem pomerne hodne brnaku) ale tim ze si koupis diagnostiku si moc nepomuzes,spis naopak..nekteri z nas ji maji 10 let ,zivi se tim a muzu rict ze dokaze i po letech prekvapit

16.08.2020 22:54 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 3280400
Burka
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 46
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
nVi napsal(a):
V jednotce před odpojením byla pouze chyba žhavících svíček.
Lexia/diagbox píšou další problémy.....


Ahoj, cukání začalo před rokem a žhavičky mi to hlásilo taky. Výměna žhaviček, pokračovalo. Vyhlásilo chybu 1-ního vstřiku. Výměna za nový, chvilku super, pak znova cuká. Na doporučení jsem vyměnil obě egr, vibrace nad 110 km jen občas a méně. Pár dnů po výměně se začal jakoby nadechovat při pomalé jízdě a trošku se nad 110 ještě třese. Diag zahlásila chybu na zadní váze. Vyměněno, ale už jen sice občas, ale předse se jen občas znovu nadechne a mírně ještě třese. No asi nejsem ještě na konci hledání, ale kdyby se pár lidi podělilo o zkušenost, tak to pomůže ušetřit nervy a nějakou korunu. Asi vyměním i tu druhou váhu, nebo si nechám poradit, když se někdo ozve.

Jinak podvozek, resp koule jsme nechal vyměnit na všech čtyrech a obrovský rozdíl a d1 je balada. Ještě je mimo jedná zadní regulační, tak se podělím, až zažiju.

|< < 1 2 3


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator