| | |
18.04.2013 12:56 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568619
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
To Devilian - zrovna k té spolehlivosti THP bych asi po najetých 2000km nemohl objektivně dávat posudky. Podle povolanějích na tomto fóru je to - cituji:"průser". Já jen tie doufám, e se mýlí. Ale abych jim nekřivdil, lze se porůznu dočíst, e tento motor trpí nebo přinejmením trpěl (nevím ale v jak vysokém procentu výskytů) jakýmsi rozhozením časování rozvodů, co v extrému mohlo vést i ke zničení motoru, ve větině případů snad jen k nutnosti to znova seřídit. Pokud se tam konstruktéři něčeho takového dopustili, snad u na to nali recept.
Jinak já jsem z motoru naden a to jak ze zátahu, tak ze spotřeby. Opravdu max krouák vyí ne 2.0i (240 Nm) je k dispozici u od 1400 otáček a to myslím nemají ani kluci s naftou (myslím ty otáčky).
Při ustálené rychlosti slyím v autě 1)pneumatiky 2) aerodynamický hluk 3) ventilátor a pak nějaké vrnění a to bude nejspí ten motor. Pokud akceleruje, tak souhlasně zamručí, jakoe "dobrá deme do toho" a vyrazí. estka točí při 120km 2500 otáček, tak to nevypadá na práci na hranici ivota a smrti - umí to vytočit někam za 6500 otáček a to na druhé straně nekucká ani při 1100 otáčkách (samozřejmě netáhne, ale po rovině jede).
K té spotřebě: např cca 200km s převahou Praha, krátké trasy 15 a 40 km s návratem (t zn. s přeruením třeba na 2hodiny - tenhle motor stydne rychle - teploty z března kolem 0 st a průměr podle PC i podle rafiky 7,5 l/100. Na tempomat při 110 s občasným předjíděním 130 a na úseku asi 30 km 6,2 l. Jestli to básnění ale mám uvést celé, tak to nepůjde, ani bych Najkovi nezvedl krevní tlak. Chtělo by to toti přeskakovat do dalích dvou vláken: E85 a LPG. V současnosti toti jezdím na vechna 3 paliva najednou. Moná si myslí, e mi nejspí hráblo - i mně to tak někdy připadá. To LPG mi teprve nedávno doseřídili a vyjel jsem od té doby jen půl nádre. Take na spotřebu je brzo, ale jede to jak na benzin, moná o něco lépe v nízkých otáčkách. Taky se obávám, e nejsem dost kritický, asi jako zamilovaný nevidí na svém protějku ádnou chybu. Moná by bylo dobře, kdyby mne někdo zchladil - nejlépe Darja: nebere si servítky, má zkuenosti, benzin 3.0 a LPG k tomu a jetě ke vemu bydlí kousek ode mne. Zatím jsem si netroufnul ji oslovit, tak snad takhle nepřímo.
To Devilian - zrovna k té spolehlivosti THP bych asi po najetých 2000km nemohl objektivně dávat posudky. Podle povolanějích na tomto fóru je to - cituji:"průser". Já jen tie doufám, e se mýlí. Ale abych jim nekřivdil, lze se porůznu dočíst, e tento motor trpí nebo přinejmením trpěl (nevím ale v jak vysokém procentu výskytů) jakýmsi rozhozením časování rozvodů, co v extrému mohlo vést i ke zničení motoru, ve větině případů snad jen k nutnosti to znova seřídit. Pokud se tam konstruktéři něčeho takového dopustili, snad u na to nali recept.
Jinak já jsem z motoru naden a to jak ze zátahu, tak ze spotřeby. Opravdu max krouák vyí ne 2.0i (240 Nm) je k dispozici u od 1400 otáček a to myslím nemají ani kluci s naftou (myslím ty otáčky).
Při ustálené rychlosti slyím v autě 1)pneumatiky 2) aerodynamický hluk 3) ventilátor a pak nějaké vrnění a to bude nejspí ten motor. Pokud akceleruje, tak souhlasně zamručí, jakoe "dobrá deme do toho" a vyrazí. estka točí při 120km 2500 otáček, tak to nevypadá na práci na hranici ivota a smrti - umí to vytočit někam za 6500 otáček a to na druhé straně nekucká ani při 1100 otáčkách (samozřejmě netáhne, ale po rovině jede).
K té spotřebě: např cca 200km s převahou Praha, krátké trasy 15 a 40 km s návratem (t zn. s přeruením třeba na 2hodiny - tenhle motor stydne rychle - teploty z března kolem 0 st a průměr podle PC i podle rafiky 7,5 l/100. Na tempomat při 110 s občasným předjíděním 130 a na úseku asi 30 km 6,2 l. Jestli to básnění ale mám uvést celé, tak to nepůjde, ani bych Najkovi nezvedl krevní tlak. Chtělo by to toti přeskakovat do dalích dvou vláken: E85 a LPG. V současnosti toti jezdím na vechna 3 paliva najednou. Moná si myslí, e mi nejspí hráblo - i mně to tak někdy připadá. To LPG mi teprve nedávno doseřídili a vyjel jsem od té doby jen půl nádre. Take na spotřebu je brzo, ale jede to jak na benzin, moná o něco lépe v nízkých otáčkách. Taky se obávám, e nejsem dost kritický, asi jako zamilovaný nevidí na svém protějku ádnou chybu. Moná by bylo dobře, kdyby mne někdo zchladil - nejlépe Darja: nebere si servítky, má zkuenosti, benzin 3.0 a LPG k tomu a jetě ke vemu bydlí kousek ode mne. Zatím jsem si netroufnul ji oslovit, tak snad takhle nepřímo.
|
|
18.04.2013 13:54 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568661
|
|
Devilian
|
|
|
Pekny popis Dakujem. Ten motor ma zaujal na zaciatku, ale bal som sa toho co o nom pisali na internete a celkovo postoja peugeota na peugeot fore k tymto chybam. Dufam ale ze tvoj motor pojde ako hodinky. Keby sa tak dal dorobit kompresor do 2.0i...
Pekny popis:) Dakujem. Ten motor ma zaujal na zaciatku, ale bal som sa toho co o nom pisali na internete a celkovo postoja peugeota na peugeot fore k tymto chybam. Dufam ale ze tvoj motor pojde ako hodinky. Keby sa tak dal dorobit kompresor do 2.0i...
|
|
05.05.2020 21:10 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
3268768
|
|
Pagvelius
|
|
|
2.0i 16V 103 kW (2005)
Zajímalo by mě, kolik vám točí na dálnici otáček? Mě při 130 km/h nějak přes 3500 ot./min, kdy jetě přidám, tak se dostane kolem 4000 ot./min. A při 4000 otáčkách (mám Berline/liftback) motor celkem dost nepříjemně duní. Moc se v tom nevyznám, ale převodovka má asi celkem krátké převody. Na druhou stranu zas teda můu řadit 5 u od 70 km/h.
Máte to podobně? Jinak je motor tak do 110 km/h tichý, e o něm skoro ani nevím.
2.0i 16V 103 kW (2005)
Zajímalo by mě, kolik vám točí na dálnici otáček? Mě při 130 km/h nějak přes 3500 ot./min, kdy jetě přidám, tak se dostane kolem 4000 ot./min. A při 4000 otáčkách (mám Berline/liftback) motor celkem dost nepříjemně duní. Moc se v tom nevyznám, ale převodovka má asi celkem krátké převody. Na druhou stranu zas teda můu řadit 5 u od 70 km/h.
Máte to podobně? Jinak je motor tak do 110 km/h tichý, e o něm skoro ani nevím.
|
|
06.05.2020 08:01 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
3268799
|
|
miskod
|
|
|
Tak, tak...Ja som tiez prekvapeny ze to je sprevodovane rovnako ako moja stara 6FZ (1.8i 16V)
Tak, tak...Ja som tiez prekvapeny ze to je sprevodovane rovnako ako moja stara 6FZ (1.8i 16V)
|
|
06.05.2020 16:00 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
3268841
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
2.0 16V je celkem spolehlivý motor, který ale hodně ere benzín, take se rozhodně nedá označit za úsporný
1,8 l zase není tak silná a hodně ere olej.
Oba motory jsou poměrně dost zastaralé konstrukce vycházející ze starích agregátů, nějakými změnami prola hlava a časování ventilů a pokud by 1,6THP neměla z počátku výroby tolik problémů, byla by to jasná volba
2.0 16V je celkem spolehlivý motor, který ale hodně ere benzín, take se rozhodně nedá označit za úsporný
1,8 l zase není tak silná a hodně ere olej.
Oba motory jsou poměrně dost zastaralé konstrukce vycházející ze starích agregátů, nějakými změnami prola hlava a časování ventilů a pokud by 1,6THP neměla z počátku výroby tolik problémů, byla by to jasná volba ;-)
|
|
06.05.2020 18:44 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
3268849
|
|
Pagvelius
|
|
|
Myslim, e na 2litr je spotřeba přijatelná, jakou mám (v profilu). Ale tak já na to moc nelapu.
Ale co to dunění při 4000 ot.? Máte to taky tak?
Myslim, e na 2litr je spotřeba přijatelná, jakou mám (v profilu). Ale tak já na to moc nelapu. :-)
Ale co to dunění při 4000 ot.? Máte to taky tak?
|
|
06.05.2020 19:44 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
3268851
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Ten motor není patný, spí ho sráí převodovka ta estka nebo delí pětka by se hodila. Třeba Mondeo 1,8i je výkonově podobný, ale tam dali delí pětku a je to znát na dálnici točí asi o 750ot. míň. Zase drncá.
1,8 85kw duní víc a ve větím rozsahu.
Spotřebu vyřeilo LPG, take neřeím
Ten motor není patný, spí ho sráí převodovka ta estka nebo delí pětka by se hodila. Třeba Mondeo 1,8i je výkonově podobný, ale tam dali delí pětku a je to znát na dálnici točí asi o 750ot. míň. Zase drncá;-).
1,8 85kw duní víc a ve větím rozsahu.
Spotřebu vyřeilo LPG, take neřeím:palec
|
|
06.05.2020 20:32 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
3268854
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Mam ho 5 rokov, 90 000km. Prerobene na LPG, vozim sa za 5 eur. Spotreba benzinu ked si to meriam je priblizne 6.5 az 7.5 litra podla toho kde a ako jazdim. Co tiez nie je vela...
Auto mi neduni ale dlhsia 5tka by bodla. Predsa auto velmi pekne zrychluje zo 130 na 160, dlhsia petka by sice zhorsila toto zrychlenie ale to by mi nevadilo. Auticko som si mierne vytlmil. Par hodin roboty , par eur investovanych. Dvere maju krasny zvuk zatvarania a je tam ticho...
Samozrejme velmi pekne zrychluje ked si zoberiem pomer vykonu, hmotnosti...
Za mna spokojnost. Jasne novy talisman je o 3 triedy inde ale ked si zoberiem dobu v ktorej auto vzniklo...
Mam ho 5 rokov, 90 000km. Prerobene na LPG, vozim sa za 5 eur. Spotreba benzinu ked si to meriam je priblizne 6.5 az 7.5 litra podla toho kde a ako jazdim. Co tiez nie je vela...
Auto mi neduni ale dlhsia 5tka by bodla. Predsa auto velmi pekne zrychluje zo 130 na 160, dlhsia petka by sice zhorsila toto zrychlenie ale to by mi nevadilo. Auticko som si mierne vytlmil. Par hodin roboty , par eur investovanych. Dvere maju krasny zvuk zatvarania a je tam ticho...
Samozrejme velmi pekne zrychluje ked si zoberiem pomer vykonu, hmotnosti...
Za mna spokojnost. Jasne novy talisman je o 3 triedy inde ale ked si zoberiem dobu v ktorej auto vzniklo...
|
|
| |
|
|