| | |
12.01.2017 22:42 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3028187
|
|
jumep
|
|
|
skontroluj ci ti to netece
ked to bude vytecene tak cerpadlo nebude mat co tlacit a pojde stuha volant a bude to mat divny zvuk
skontroluj ci ti to netece
ked to bude vytecene tak cerpadlo nebude mat co tlacit a pojde stuha volant a bude to mat divny zvuk
|
|
12.01.2017 22:58 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3028188
|
|
Marsiano
|
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Kontroloval jsem a v nádobce je pořád stejně jako po dolití.
Kontroloval jsem a v nádobce je pořád stejně jako po dolití.
|
|
13.01.2017 04:43 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3028203
|
|
jruze
|
|
|
Co vechno to můe zničit? No vdy jsou montovány těsnění na utčitý druh kapaliny - otázkou je jak snáejí jiný druh - čistě teoreticky můe být LDS agresivnějí ne LHM a těsnění to přeije a nebo to ty gumičky nesnesou a potom za čas to začne vude chcát ,propoutět atd..(to si myslím nikdo neví jestli to těsnění vydrí dez úhony). Ohledně mého případu : i kdy jsem 3x vyměnil náplň tak a)přilepený kousek hliníku na píst z.pístnice=KO těsnění-padal zadek(jestli důsledek LHM nevím je to běné i u LDS) b) protekla kapalina do elektroniky el.čerpadla řízení a KO (jestli kvůli tomuto také nevím) - pokud ano tak z el.serva to nedostalete jinak ne e servo demontujete a rozeberete,vyčistíte a zpět . Servo v podstatě má vlastní náplň kterou protáčí přes řízení - to e je propojené s nádobkou nydrauliky je jen proto e jí pouívá jako zásobník v případě úniku = jediná cesta jak to dostat ze serva je jak uvádím.(nepomůe na 100% ani kdy to necháte vyčerpat přes to servo a jetě budete rizkovat e poběí nasucho - je tam hodně silný motor(teče přes něj i víc jak 20A) a ten se chladí kapalinou
Co vechno to můe zničit? No vdy jsou montovány těsnění na utčitý druh kapaliny - otázkou je jak snáejí jiný druh - čistě teoreticky můe být LDS agresivnějí ne LHM a těsnění to přeije a nebo to ty gumičky nesnesou a potom za čas to začne vude chcát ,propoutět atd..(to si myslím nikdo neví jestli to těsnění vydrí dez úhony). Ohledně mého případu : i kdy jsem 3x vyměnil náplň tak a)přilepený kousek hliníku na píst z.pístnice=KO těsnění-padal zadek(jestli důsledek LHM nevím je to běné i u LDS) b) protekla kapalina do elektroniky el.čerpadla řízení a KO (jestli kvůli tomuto také nevím) - pokud ano tak z el.serva to nedostalete jinak ne e servo demontujete a rozeberete,vyčistíte a zpět . Servo v podstatě má vlastní náplň kterou protáčí přes řízení - to e je propojené s nádobkou nydrauliky je jen proto e jí pouívá jako zásobník v případě úniku;-) = jediná cesta jak to dostat ze serva je jak uvádím.(nepomůe na 100% ani kdy to necháte vyčerpat přes to servo a jetě budete rizkovat e poběí nasucho - je tam hodně silný motor(teče přes něj i víc jak 20A) a ten se chladí kapalinou;-)
|
|
13.01.2017 05:08 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3028208
|
|
Marsiano
|
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Nemá náhodou 1,6 mechanický servo cerpadlo?
Nemá náhodou 1,6 mechanický servo cerpadlo?
|
|
13.01.2017 06:10 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3028210
|
|
Marsiano
|
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
U toho mechanickeho by nemel byt problem s vycerpanim? Zarazi me, ze to servo zacalo zlobit uz tak rychle, preci jen tam jejen 0,8l te spatne kapaliny. Jeste nez se do toho dnes pustim, jak je to s tim odvzdusnenim, v tom navodu je to trochu jinak nez v prispevcich. Mohl by mi nekdo napsat presny postup toho odvzdusneni, aby jsem dostal veskerou kapalinu pryc.
U toho mechanickeho by nemel byt problem s vycerpanim? Zarazi me, ze to servo zacalo zlobit uz tak rychle, preci jen tam jejen 0,8l te spatne kapaliny. Jeste nez se do toho dnes pustim, jak je to s tim odvzdusnenim, v tom navodu je to trochu jinak nez v prispevcich. Mohl by mi nekdo napsat presny postup toho odvzdusneni, aby jsem dostal veskerou kapalinu pryc.
|
|
13.01.2017 09:14 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3028230
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
v mnoství 0,8 l LHM v celkévém objemu náplně to nebude dělat ádný problém. Měl sem tu auta co jezdili dlouhodobě na čistou LHM ( proto e je levnějí a pořád jim to někde teklo ) a se servem neměli ádný problém, posilovalo to jak mělo...
Řekl bych e tady bude problém někde jinde ne přimíchání trochu LHM.
Různé mnoství přimíchání LHM v LDS jsem řeil u mnohokrát a nikomu to nikdy nic neudělalo a jezdili na to docela dlouho ...
v mnoství 0,8 l LHM v celkévém objemu náplně to nebude dělat ádný problém. Měl sem tu auta co jezdili dlouhodobě na čistou LHM ( proto e je levnějí a pořád jim to někde teklo ) a se servem neměli ádný problém, posilovalo to jak mělo...
Řekl bych e tady bude problém někde jinde ne přimíchání trochu LHM.
Různé mnoství přimíchání LHM v LDS jsem řeil u mnohokrát a nikomu to nikdy nic neudělalo a jezdili na to docela dlouho ...
|
|
13.01.2017 10:01 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3028250
|
|
Marsiano
|
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Ze by to tedy byla jen shoda nahod a odcházelo servo? Vsude pisou ze se tyto dva oleje nemají míchat. Nemohlo to nejakou chemickou reakci ztratit mazaci vlastnosti.
Ze by to tedy byla jen shoda nahod a odcházelo servo? Vsude pisou ze se tyto dva oleje nemají míchat. Nemohlo to nejakou chemickou reakci ztratit mazaci vlastnosti.
|
|
13.01.2017 10:40 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3028267
|
|
jruze
|
|
|
Marsiano napsal(a): Ze by to tedy byla jen shoda nahod a odcházelo servo? Vsude pisou ze se tyto dva oleje nemají míchat. Nemohlo to nejakou chemickou reakci ztratit mazaci vlastnosti.
LDS - LHM budou mít (můou) jinou hustotu,jinou pěnivost,tepelnou roztanost atd.. ale zase servoerpadla jsou stejné konstrukce jediné co můe být jiné je pouitý materiál těsnění,jinak řeený ,,tlumič " v hadici (pokud stará hadice ho měla také nevím),řízení si myslím je také stejné konstrukce - jediné co u veho můe a asi bude materiál těsnění.Pokud jsi dolil 0,8L tak by to podle mne nemělo být ani zavzduněné.Řekl bych e je to asi shoda náhod,nebo telotou ale 0,8L není zase takové mnoství a řekl bych ře se normálně smíchá (nesrazí se,moná bude pěnivějí)mazací schopnost podle mne nebude moc rozdílná(LHM auta mají dnes klidně i milion Km a fungujou - podle mne je to jen inovační krok - dnes je ve syntetické,některé produkty se nesnesou a třeba se i sráí ale LDS-LHM není ten případ ale vyměnil bych- 2x a vyzkouel jestli dolo ke změně - systém se odvzduní sám(řízení) u BHI se musí větinou mu troku pomoc natlakováním nádobky , řízení by mělo stačit několikrát do plných rejdů - někdy to trvá déle protoe to tochu napění a to můe dělat neplechu ale dočasně . Mohl se ti rozpadnout tlumič v hadici,nebo nějaký bordel ve ventilu v řízení.
LDS - LHM budou mít (můou) jinou hustotu,jinou pěnivost,tepelnou roztanost atd.. ale zase servoerpadla jsou stejné konstrukce jediné co můe být jiné je pouitý materiál těsnění,jinak řeený ,,tlumič " v hadici (pokud stará hadice ho měla také nevím),řízení si myslím je také stejné konstrukce - jediné co u veho můe a asi bude materiál těsnění.Pokud jsi dolil 0,8L tak by to podle mne nemělo být ani zavzduněné.Řekl bych e je to asi shoda náhod,nebo telotou ale 0,8L není zase takové mnoství a řekl bych ře se normálně smíchá (nesrazí se,moná bude pěnivějí)mazací schopnost podle mne nebude moc rozdílná(LHM auta mají dnes klidně i milion Km a fungujou - podle mne je to jen inovační krok - dnes je ve syntetické,některé produkty se nesnesou a třeba se i sráí ale LDS-LHM není ten případ ale vyměnil bych- 2x a vyzkouel jestli dolo ke změně - systém se odvzduní sám(řízení) u BHI se musí větinou mu troku pomoc natlakováním nádobky , řízení by mělo stačit několikrát do plných rejdů - někdy to trvá déle protoe to tochu napění a to můe dělat neplechu ale dočasně . Mohl se ti rozpadnout tlumič v hadici,nebo nějaký bordel ve ventilu v řízení.
|
|
13.01.2017 13:28 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3028304
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Pouitá těsnění hydrauliky C5 snesou jak LHM, tak LDS. Mazivost je srovnatelná.
tady jsou hodnoty jednotlivých kapalin a výrobců k porovnání ...
Pouitá těsnění hydrauliky C5 snesou jak LHM, tak LDS. Mazivost je srovnatelná.
tady jsou hodnoty jednotlivých kapalin a výrobců k porovnání ...
Přílohy: LDS-LHM_hodnoty.jpg ( 575252b ) - |
|
09.04.2020 19:52 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3266004
|
|
Leonidas.1
|
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ahoj, omlouvám se za asi hloupou otázku, ale potřebuji jen upřesnit informace... Měl jsem C5 2002 - tam jsem musel občas dolít LDS - v nejnií poloze - v nádobce zalité dno sítka. Koupil jsem novějí C5 - 2012 a při kontrole hladiny LDS ve spodní poloze vozu, v nádrce kapalina není vidět. Potřeboval bych poradit, jestli je to to samé LDS jako u starího modelu, nebo je v tom nějaký rozdíl? A hladina by měla být také "zalité dno sítka" ve spodní poloze vozu?
Předem moc děkuji za odpověď.
Ahoj, omlouvám se za asi hloupou otázku, ale potřebuji jen upřesnit informace... Měl jsem C5 2002 - tam jsem musel občas dolít LDS - v nejnií poloze - v nádobce zalité dno sítka. Koupil jsem novějí C5 - 2012 a při kontrole hladiny LDS ve spodní poloze vozu, v nádrce kapalina není vidět. Potřeboval bych poradit, jestli je to to samé LDS jako u starího modelu, nebo je v tom nějaký rozdíl? A hladina by měla být také "zalité dno sítka" ve spodní poloze vozu?
Předem moc děkuji za odpověď.
|
|
10.04.2020 08:06 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3266042
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Ne hladina kapaliny se meri pri odtlakovanem voze. To ze pri MIN poloze neni videt LDS je v poradku. Odtlakovat se da bud pomoci diagnostiky nebo je na pistnici ventilek. Auto klesne o dalsich x cm dolu a v teto poloze musis mit kapalinu mezi spodnima drazkama v nalivacim kalisku.
Ne hladina kapaliny se meri pri odtlakovanem voze. To ze pri MIN poloze neni videt LDS je v poradku. Odtlakovat se da bud pomoci diagnostiky nebo je na pistnici ventilek. Auto klesne o dalsich x cm dolu a v teto poloze musis mit kapalinu mezi spodnima drazkama v nalivacim kalisku.
Přílohy: IMG-20190517-WA0000.jpeg ( 2377914b ) - |
|
10.04.2020 10:31 -
Re: LHM alebo LDS? LDS!!!
|
3266055
|
|
jumep
|
|
|
uz to je pisane kade tade, ak nemas kam ist na diagnostiku, tak 4 spaliky o par cm vyssie ako spodna poloha auta a spustit ho na ne, to sa potom odtlakuje a potom sa da skontrolovat hladina
H3 malo 4 gule, H3+ 6 guli, X7 ich ma 7
gula ma objem 385ccm
povedzme ze v kazdej guli je zhruba 190ccm oleja, co nam povie matematika?
pri H3 ostalo v neodtlakovanom systeme 0.8l
pri H3+ je to 1.2l
X7 je to 1.33l
cela nadoba pojme 3l ked je nalievana z prazdna to je naliate uz pod vrchom
cize 3l-1.33l = 1.67l - hladinu nemam sancu vidiet, ked ju dolejem tak mi to samozrejme bude pretekat vrchom
uz to je pisane kade tade, ak nemas kam ist na diagnostiku, tak 4 spaliky o par cm vyssie ako spodna poloha auta a spustit ho na ne, to sa potom odtlakuje a potom sa da skontrolovat hladina
H3 malo 4 gule, H3+ 6 guli, X7 ich ma 7
gula ma objem 385ccm
povedzme ze v kazdej guli je zhruba 190ccm oleja, co nam povie matematika?
pri H3 ostalo v neodtlakovanom systeme 0.8l
pri H3+ je to 1.2l
X7 je to 1.33l
cela nadoba pojme 3l ked je nalievana z prazdna to je naliate uz pod vrchom
cize 3l-1.33l = 1.67l - hladinu nemam sancu vidiet, ked ju dolejem tak mi to samozrejme bude pretekat vrchom
|
|
| |
|
|