| | |
23.04.2015 07:37 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813502
|
|
pivovarnik
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Já bych to nedělal,Citroen dává 12 let záruku na karoserii, tak abys o ni nepřiel.
Já bych to nedělal,Citroen dává 12 let záruku na karoserii, tak abys o ni nepřiel.
|
|
23.04.2015 08:14 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813506
|
|
maty
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
pivovarnik napsal(a): Já bych to nedělal,Citroen dává 12 let záruku na karoserii, tak abys o ni nepřiel.
To je pravda, ale i jak jsem ji jednou psal tato ochrana opravdu není vemocná. Vemte si pozinkovaný, nabo kataforézou oetřený plech a dejte si jej do solného roztoku a provádějte na něm mechanické namáhání a uvidíte sami.
Jetě nikdy jsem neslyel, e by po oetření karosérie schváleným přípravkem dolo ke ztrátě záruky. Proč do nedávné doby Rezistin, Plastizol, nebo jemu podobné druhy pouívaly téměř vechny automobilky na základní oetření. Nyní z úsporných důvodu na to větinou kalou jiný důvod to nemá.
Jak jsem psal, stačí mirofilm, né silná vrstva. Ten mikrofilm navzlíná mezi plechy a to i do míst, kde vichni tvrdí, e to tam dobře těsní a ji nikdy tam neustí vodu (zatemovaný plech na spodku dveří).
Ano jak tu někteří píí, mělo by se to opakovat, ale u tohoto postupu to u tak důleité není. Jiné přípravky jsou moc husté, můou i zatíit například centrál, kde obalí ovládání a gumuvá těsnění...
;-) To je pravda, ale i jak jsem ji jednou psal tato ochrana opravdu není vemocná. Vemte si pozinkovaný, nabo kataforézou oetřený plech a dejte si jej do solného roztoku a provádějte na něm mechanické namáhání a uvidíte sami.
Jetě nikdy jsem neslyel, e by po oetření karosérie schváleným přípravkem dolo ke ztrátě záruky. Proč do nedávné doby Rezistin, Plastizol, nebo jemu podobné druhy pouívaly téměř vechny automobilky na základní oetření. Nyní z úsporných důvodu na to větinou kalou jiný důvod to nemá.
Jak jsem psal, stačí mirofilm, né silná vrstva. Ten mikrofilm navzlíná mezi plechy a to i do míst, kde vichni tvrdí, e to tam dobře těsní a ji nikdy tam neustí vodu (zatemovaný plech na spodku dveří).
Ano jak tu někteří píí, mělo by se to opakovat, ale u tohoto postupu to u tak důleité není. Jiné přípravky jsou moc husté, můou i zatíit například centrál, kde obalí ovládání a gumuvá těsnění...
|
|
23.04.2015 09:07 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813515
|
|
flyteSVK
|
|
|
Ja neviem... Mame doma Xsaru z roku pana 1998 a od spodku prehnil akurat tak vyfuk. Co zase nie je nic neocakavane, ze? Jasne, povrchova hrdza sa najde, ale ta sa objavi aj na kotucoch ked auto par dni stoji a medzitym prsi. Cize zase nic necakane.
Okrem toho, z vnutornej strany predneho blatnika to ma obity slusny kus farby od kamienkov a tam nie je dokonca ani ta povrchova hrdza.
Ja neviem... Mame doma Xsaru z roku pana 1998 a od spodku prehnil akurat tak vyfuk. Co zase nie je nic neocakavane, ze? Jasne, povrchova hrdza sa najde, ale ta sa objavi aj na kotucoch ked auto par dni stoji a medzitym prsi. Cize zase nic necakane.
Okrem toho, z vnutornej strany predneho blatnika to ma obity slusny kus farby od kamienkov a tam nie je dokonca ani ta povrchova hrdza.
|
|
23.04.2015 10:21 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813532
|
|
jumep
|
|
|
Jedine coby som akoze riesil je skrutky a podobne spoje a aj to skor pravidelne niecim osetroval, isto nie cely podvozok, dalsia vec je to auto je oplastovane a tie plasty maju na ochranu naj vplyv, cize skor dbat o stav tychto plastov ako rozne nastreky.
Jedine coby som akoze riesil je skrutky a podobne spoje a aj to skor pravidelne niecim osetroval, isto nie cely podvozok, dalsia vec je to auto je oplastovane a tie plasty maju na ochranu naj vplyv, cize skor dbat o stav tychto plastov ako rozne nastreky.
|
|
23.04.2015 13:06 -
Re: Ochrana podvozku
|
2813599
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Na podvozku není jen kataforéza/zinek, ale i dalí nástřiky. Samotná KTL/zinek by to samozřejmě nepřeila na takové velké ploe. Nicméně na nápravnicích atp. je KTL zcela dostačující a vydrí bez zásadní koroze rozhodně víc jak 10 let.
Na podvozku není jen kataforéza/zinek, ale i dalí nástřiky. Samotná KTL/zinek by to samozřejmě nepřeila na takové velké ploe. Nicméně na nápravnicích atp. je KTL zcela dostačující a vydrí bez zásadní koroze rozhodně víc jak 10 let.
|
|
28.03.2020 10:20 -
Oetření podvozku
|
3264579
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravím,
děláte oetření podvozkuaby nereznuli jeho části? Tím myslím nastřikat vechny nepohyblivé části i se rouby nebo je lepí rouby nestříkat? A pokud oetřujete tak čím? Děkuji
Zdravím,
děláte oetření podvozkuaby nereznuli jeho části? Tím myslím nastřikat vechny nepohyblivé části i se rouby nebo je lepí rouby nestříkat? A pokud oetřujete tak čím? Děkuji
|
|
| |
|
|