| | |
19.08.2019 11:35 -
Kombinovaná závada - chlazení a kouř / C5 II 2.0 HDi
|
3234361
|
|
Iwan
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím,
a omlouvám se, pokud je můj dotaz u někde zde řeen. S C5 jezdím dlouhé trasy, větinou jih Evropy a letos v Řecku se mi stala zvlátní věc. To e upadne vrtule úplně nové sahary a já sháním na Balkáně levotočivý roubek M3 s jemným závitem je opruz, ale povedlo se. Bohuel při cestě zpět přes Makedonii a Rumunsko se stala zvlátí věc, o které nevím co si myslet. Do táhlých kopců se přehřála chladící kapalina. Stačilo zastavit a na volnoběh se auto v klidu během minuty dochladilo na normální teploty. To se opakovalo asi 4x (cca 40 st. ve stínu). Chladič ok, nepinavý, kapalina jak má být, beze ztrát. V Makedonii jsem vycvakl zimní roletky a auto u lapalo jak mělo. Bohuel v Srbsku se z výfuku na volnoběh vyvalil obláček bílého kouře a to se po cca 20 minutéch zopakovalo i při cca 140 km/h. Zděsil jsem se, e jde o těsnění pod hlavou, nebo hlavu (dělaná i brouené dva roky zpět), ale dalích cca 2000 km se to opět chovalo normálně. Tedy zcela bez kouře. Stejně tak hladina oleje i chladící kapaliny se za 4500 km trip ani nehla. V Rumunsku jsem to částečně rozebral, nikde ádné úniky, hlava motor těsnění suché, jen chybělo těsnění víčka nálevky oleje. Netuíte kde mám začít hledat chybu? Díky!
Zdravím,
a omlouvám se, pokud je můj dotaz u někde zde řeen. S C5 jezdím dlouhé trasy, větinou jih Evropy a letos v Řecku se mi stala zvlátní věc. To e upadne vrtule úplně nové sahary a já sháním na Balkáně levotočivý roubek M3 s jemným závitem je opruz, ale povedlo se. Bohuel při cestě zpět přes Makedonii a Rumunsko se stala zvlátí věc, o které nevím co si myslet. Do táhlých kopců se přehřála chladící kapalina. Stačilo zastavit a na volnoběh se auto v klidu během minuty dochladilo na normální teploty. To se opakovalo asi 4x (cca 40 st. ve stínu). Chladič ok, nepinavý, kapalina jak má být, beze ztrát. V Makedonii jsem vycvakl zimní roletky a auto u lapalo jak mělo. Bohuel v Srbsku se z výfuku na volnoběh vyvalil obláček bílého kouře a to se po cca 20 minutéch zopakovalo i při cca 140 km/h. Zděsil jsem se, e jde o těsnění pod hlavou, nebo hlavu (dělaná i brouené dva roky zpět), ale dalích cca 2000 km se to opět chovalo normálně. Tedy zcela bez kouře. Stejně tak hladina oleje i chladící kapaliny se za 4500 km trip ani nehla. V Rumunsku jsem to částečně rozebral, nikde ádné úniky, hlava motor těsnění suché, jen chybělo těsnění víčka nálevky oleje. Netuíte kde mám začít hledat chybu? Díky!
|
|
19.08.2019 12:29 -
Re: Kombinovaná závada - chlazení a kouř / C5 II 2.0 HDi
|
3234368
|
|
jruze
|
|
|
Iwan napsal(a): Zdravím,
a omlouvám se, pokud je můj dotaz u někde zde řeen. S C5 jezdím dlouhé trasy, větinou jih Evropy a letos v Řecku se mi stala zvlátní věc. To e upadne vrtule úplně nové sahary a já sháním na Balkáně levotočivý roubek M3 s jemným závitem je opruz, ale povedlo se. Bohuel při cestě zpět přes Makedonii a Rumunsko se stala zvlátí věc, o které nevím co si myslet. Do táhlých kopců se přehřála chladící kapalina. Stačilo zastavit a na volnoběh se auto v klidu během minuty dochladilo na normální teploty. To se opakovalo asi 4x (cca 40 st. ve stínu). Chladič ok, nepinavý, kapalina jak má být, beze ztrát. V Makedonii jsem vycvakl zimní roletky a auto u lapalo jak mělo. Bohuel v Srbsku se z výfuku na volnoběh vyvalil obláček bílého kouře a to se po cca 20 minutéch zopakovalo i při cca 140 km/h. Zděsil jsem se, e jde o těsnění pod hlavou, nebo hlavu (dělaná i brouené dva roky zpět), ale dalích cca 2000 km se to opět chovalo normálně. Tedy zcela bez kouře. Stejně tak hladina oleje i chladící kapaliny se za 4500 km trip ani nehla. V Rumunsku jsem to částečně rozebral, nikde ádné úniky, hlava motor těsnění suché, jen chybělo těsnění víčka nálevky oleje. Netuíte kde mám začít hledat chybu? Díky!
Moná nikde - občas je vidět při regeneraci edý oblak kouře na chvilku z výfuku, to přehřívání by mohlo mít vysvětlení v neodvzduněném chladícím systému (jestli se to kdy upadla vrtule přehřálo) nebo můe být načatý termostat (stává se e po přehřátí motoru u neotvírá jak má nebo se přidírá) (já jsem si na jedno RHR dal komoru ze starího typu s vyměnitelným termostatem abych nemusel dobudoucna měnit celou komoru)
Moná nikde - občas je vidět při regeneraci edý oblak kouře na chvilku z výfuku, to přehřívání by mohlo mít vysvětlení v neodvzduněném chladícím systému (jestli se to kdy upadla vrtule přehřálo) nebo můe být načatý termostat (stává se e po přehřátí motoru u neotvírá jak má nebo se přidírá):nevim (já jsem si na jedno RHR dal komoru ze starího typu s vyměnitelným termostatem abych nemusel dobudoucna měnit celou komoru);-)
|
|
19.08.2019 16:29 -
Re: Kombinovaná závada - chlazení a kouř / C5 II 2.0 HDi
|
3234397
|
|
Iwan
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Neplatí ona regenerace jen pro motory s FAP? Já mám bez FAP... Případně mě jetě napadlo čidlo teploty. Ten nápad se starím termostatem se mi zamlouvá!
Neplatí ona regenerace jen pro motory s FAP? Já mám bez FAP... Případně mě jetě napadlo čidlo teploty. Ten nápad se starím termostatem se mi zamlouvá!
|
|
| |
|
|