| | |
31.05.2017 21:51 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3071094
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
13,8 - 15,2 ?? ty tu baterku chces nabijet nebo privest do varu ?
dobijeni baterie se meri multimetrem
asi bych ti doporucil navstevu servisu
13,8 - 15,2 ?? ty tu baterku chces nabijet nebo privest do varu ?
dobijeni baterie se meri multimetrem
asi bych ti doporucil navstevu servisu
|
|
31.05.2017 21:52 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3071095
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Myslím si, e těch 15.2 V je moc, uvidáme co na to povolanějí.
Myslím si, e těch 15.2 V je moc, uvidáme co na to povolanějí.
|
|
31.05.2017 22:04 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3071099
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
...vse na 14,2 je moc
...vse na 14,2 je moc
|
|
31.05.2017 22:12 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3071100
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Diky za info! Myslite, ze za dane situace zvladnu s autem ujet rekneme 150km nebo je to o hubu?
Diky za info! Myslite, ze za dane situace zvladnu s autem ujet rekneme 150km nebo je to o hubu?
|
|
31.05.2017 22:17 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3071101
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zalezi jak moc je udaj ktery jsi uvedl pravdivy...
pokud je opravdu hodnota napeti na baterii vyrazne pres 14.2 V na zadnej velkej vejlet bych se asi nevydaval
vyssi napeti nemaji rady hlavne zarovky a privest baterii k varu taky neni to co by jsi chtel ..o teplote alternatoru by se taky dalo polemizovat..rozteklej altik rozzhavenej tak ze upalil remen uz jsem taky videl
zalezi jak moc je udaj ktery jsi uvedl pravdivy...
pokud je opravdu hodnota napeti na baterii vyrazne pres 14.2 V na zadnej velkej vejlet bych se asi nevydaval
vyssi napeti nemaji rady hlavne zarovky a privest baterii k varu taky neni to co by jsi chtel :) ..o teplote alternatoru by se taky dalo polemizovat..rozteklej altik rozzhavenej tak ze upalil remen uz jsem taky videl
|
|
31.05.2017 22:20 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3071102
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
No, to si me teda nepotesil. Ted je otazka, zda mam spise verit palubnimu pocitaci nebo tomu EM modulu. Behem te zkusebni jizdy se zadna chyba palubniho pocitace neobjevila, tudiz bud ta kratkodoba maxima nevyhodnotil jako problem nebo jsou to nesmysly a sam pracuje s jinou hodnotou ...
No, to si me teda nepotesil. Ted je otazka, zda mam spise verit palubnimu pocitaci nebo tomu EM modulu. Behem te zkusebni jizdy se zadna chyba palubniho pocitace neobjevila, tudiz bud ta kratkodoba maxima nevyhodnotil jako problem nebo jsou to nesmysly a sam pracuje s jinou hodnotou ...
|
|
01.06.2017 07:14 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3071106
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no norma EOBD rozhodne neumi komunikaci s BEC
hodnotu palubni site umi 99% jednotek,cili tvuj udaj o napeti,jeli spravny, pochazi z ECU
no norma EOBD rozhodne neumi komunikaci s BEC
hodnotu palubni site umi 99% jednotek,cili tvuj udaj o napeti,jeli spravny, pochazi z ECU
|
|
01.06.2017 20:48 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3071263
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Také jsem si to dříve ověřoval multimetrem, ale na burze jsem objevil voltmetr do autozásůvky, má být do autozapalovače, ale tam je krátký, do zásuvky na středovém panelu je akorát, před startem ukazuje stav beterie, po nastartování stav alternátoru, bral jsem to jako orientační měření, ale po porovnání s multimetrem jsem byl překvapen, e hodnoty jsou totoné.
Také jsem si to dříve ověřoval multimetrem, ale na burze jsem objevil voltmetr do autozásůvky, má být do autozapalovače, ale tam je krátký, do zásuvky na středovém panelu je akorát, před startem ukazuje stav beterie, po nastartování stav alternátoru, bral jsem to jako orientační měření, ale po porovnání s multimetrem jsem byl překvapen, e hodnoty jsou totoné. ;-)
|
|
28.07.2019 13:26 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3231853
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Zdravim Vas,poprosim o nazor...je mozne ,ze dovodom hlasky battery charge or electrical supply faulty je zadreta napinacia kladka?remen drhne,toci sa ovela pomalsie...zistil som to po tejto hlaske kontrolou,baterku nedobija aj som ju cestou vymlatil.:.-))a este otazka,ako odsroubovat tu pohyblivu cast napinacej kladky...ked pouzijem ockovy kluc 17 ku(na X7 je to 17 ka) tak len dviham to napinacie rameno a nejde to odsroubovat...dik za radu
Zdravim Vas,poprosim o nazor...je mozne ,ze dovodom hlasky battery charge or electrical supply faulty je zadreta napinacia kladka?remen drhne,toci sa ovela pomalsie...zistil som to po tejto hlaske kontrolou,baterku nedobija aj som ju cestou vymlatil.:.-))a este otazka,ako odsroubovat tu pohyblivu cast napinacej kladky...ked pouzijem ockovy kluc 17 ku(na X7 je to 17 ka) tak len dviham to napinacie rameno a nejde to odsroubovat:nevim...dik za radu
|
|
28.07.2019 13:55 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3231855
|
|
jumep
|
|
|
ano moze to byt
kladku vymen celu, nie len kolecko (je tam opacny zavit, cize ked budes tahat opacne ako sa uvolnuje tak to povolis) - je tam vacsinou unavena pruzina alebo zaneseny ten mechanizmus
ano moze to byt
kladku vymen celu, nie len kolecko (je tam opacny zavit, cize ked budes tahat opacne ako sa uvolnuje tak to povolis) - je tam vacsinou unavena pruzina alebo zaneseny ten mechanizmus
|
|
28.07.2019 14:05 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3231857
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
ok,vymenim celu kladku....a aj remen zrejme by bolo vhodne....je to potom treba nejak nastavit?ci napina sa to tak ako teraz?
ok,vymenim celu kladku....a aj remen zrejme by bolo vhodne....je to potom treba nejak nastavit?ci napina sa to tak ako teraz?
|
|
28.07.2019 14:22 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3231858
|
|
jumep
|
|
|
remen je snad samozrejme, treba este skusit ci je ok kompresor a alternator (volnobezka)
je to dynamicky napinak, cize namontujes to tam, potom to natiahnes a nasadis remen a ono ho to sponuje
remen je snad samozrejme, treba este skusit ci je ok kompresor a alternator (volnobezka)
je to dynamicky napinak, cize namontujes to tam, potom to natiahnes a nasadis remen a ono ho to sponuje
|
|
28.07.2019 18:57 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3231883
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Aha,tak dikes za radu,zajtra objednam,baterka je dobita v stredu hadam bude po vsetkom.kompresor a volnobezka vyzeraju byt ok.chcem objednat Gates,aj napinak aj remen,dufam,je to ok...a dufam,to dam zhora,davat dole koleso a ten koberec podblatnikovy nebude treba....😁dik jumep
Aha,tak dikes za radu,zajtra objednam,baterka je dobita v stredu hadam bude po vsetkom.kompresor a volnobezka vyzeraju byt ok.chcem objednat Gates,aj napinak aj remen,dufam,je to ok...a dufam,to dam zhora,davat dole koleso a ten koberec podblatnikovy nebude treba....😁dik jumep
|
|
13.08.2019 12:08 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3233854
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Ahoj vem,
Po výměně alternátoru za starí z vrakáče (který byl prověřen na stolici u opraváře alt., e je funkční) mám napětí v aute mezi 14,6 a 14,9 V . Mám vysledováno, e ráno při jízdě spíe víc 14,8 a 14,9 a odpoledne 14,6 a 14,7 . Ručička na ukazateli na přístrojové desce je ráno cca 2 mm od červeného pole (vpravo - max) , odpoledne klesne cca na 5mm od červeného pole.
Nemáte někdo zkuenosti jestli je to otázka pouze regulátoru s uhlíkama na alternátoru?
Něco jsem tu četl o ukostření karoserie a motoru, ale to se mi nezdá co by s tím mělo být společné.
Díky
Ahoj vem,
Po výměně alternátoru za starí z vrakáče (který byl prověřen na stolici u opraváře alt., e je funkční) mám napětí v aute mezi 14,6 a 14,9 V . Mám vysledováno, e ráno při jízdě spíe víc 14,8 a 14,9 a odpoledne 14,6 a 14,7 . Ručička na ukazateli na přístrojové desce je ráno cca 2 mm od červeného pole (vpravo - max) , odpoledne klesne cca na 5mm od červeného pole.
Nemáte někdo zkuenosti jestli je to otázka pouze regulátoru s uhlíkama na alternátoru?
Něco jsem tu četl o ukostření karoserie a motoru, ale to se mi nezdá co by s tím mělo být společné.
Díky
|
|
14.08.2019 07:26 -
Re: Battery charge up,airbag fault
|
3234011
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
alternatoru je vice typu ,ktere jsou mimo jine i rozdilne jejich rizenim..
neznamena to ze kdyz vypada stejne bude stejny...takovy jaky jsi vytahnul musis dat
pokud vis jaky jsi koupil muzes ho nastavit diagnostikou v BSI a ECU
add provereni na stolici..obavam se ze je velmi malo firem ktere umi otestovat tyto typy alternatoru
alternatoru je vice typu ,ktere jsou mimo jine i rozdilne jejich rizenim..
neznamena to ze kdyz vypada stejne bude stejny...takovy jaky jsi vytahnul musis dat
pokud vis jaky jsi koupil muzes ho nastavit diagnostikou v BSI a ECU
add provereni na stolici..obavam se ze je velmi malo firem ktere umi otestovat tyto typy alternatoru
|
|
| |
|
|