Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Informační zprávy palubního počítače / Battery charge up,airbag fault
|< < 1 2 3
31.05.2017 21:51 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071094
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
13,8 - 15,2 ?? ty tu baterku chces nabijet nebo privest do varu ?
dobijeni baterie se meri multimetrem
asi bych ti doporucil navstevu servisu

31.05.2017 21:52 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071095
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Myslím si, že těch 15.2 V je moc, uvidáme co na to povolanější.

31.05.2017 22:04 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071099
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
...vse na 14,2 je moc

31.05.2017 22:12 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071100
jhonzatko
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Diky za info! Myslite, ze za dane situace zvladnu s autem ujet rekneme 150km nebo je to o hubu?

31.05.2017 22:17 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071101
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zalezi jak moc je udaj ktery jsi uvedl pravdivy...
pokud je opravdu hodnota napeti na baterii vyrazne pres 14.2 V na zadnej velkej vejlet bych se asi nevydaval
vyssi napeti nemaji rady hlavne zarovky a privest baterii k varu taky neni to co by jsi chtel ..o teplote alternatoru by se taky dalo polemizovat..rozteklej altik rozzhavenej tak ze upalil remen uz jsem taky videl

31.05.2017 22:20 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071102
jhonzatko
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
No, to si me teda nepotesil. Ted je otazka, zda mam spise verit palubnimu pocitaci nebo tomu EM modulu. Behem te zkusebni jizdy se zadna chyba palubniho pocitace neobjevila, tudiz bud ta kratkodoba maxima nevyhodnotil jako problem nebo jsou to nesmysly a sam pracuje s jinou hodnotou ...

01.06.2017 07:14 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071106
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no norma EOBD rozhodne neumi komunikaci s BEC
hodnotu palubni site umi 99% jednotek,cili tvuj udaj o napeti,jeli spravny, pochazi z ECU

01.06.2017 20:23 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071260
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
jhonzatko napsal(a):
No, to si me teda nepotesil. Ted je otazka, zda mam spise verit palubnimu pocitaci nebo tomu EM modulu. Behem te zkusebni jizdy se zadna chyba palubniho pocitace neobjevila, tudiz bud ta kratkodoba maxima nevyhodnotil jako problem nebo jsou to nesmysly a sam pracuje s jinou hodnotou ...



kup si multimetr za 250,- bohatě ti na proměření napětí na aku stačí, zvládno to i cvičená opice

01.06.2017 20:48 - Re: Battery charge up,airbag fault 3071263
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Také jsem si to dříve ověřoval multimetrem, ale na burze jsem objevil voltmetr do autozásůvky, má být do autozapalovače, ale tam je krátký, do zásuvky na středovém panelu je akorát, před startem ukazuje stav beterie, po nastartování stav alternátoru, bral jsem to jako orientační měření, ale po porovnání s multimetrem jsem byl překvapen, že hodnoty jsou totožné.

28.07.2019 13:26 - Re: Battery charge up,airbag fault 3231853
Dadusv
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 98
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim Vas,poprosim o nazor...je mozne ,ze dovodom hlasky battery charge or electrical supply faulty je zadreta napinacia kladka?remen drhne,toci sa ovela pomalsie...zistil som to po tejto hlaske kontrolou,baterku nedobija aj som ju cestou vymlatil.:.-))a este otazka,ako odsroubovat tu pohyblivu cast napinacej kladky...ked pouzijem ockovy kluc 17 ku(na X7 je to 17 ka) tak len dviham to napinacie rameno a nejde to odsroubovat...dik za radu

28.07.2019 13:55 - Re: Battery charge up,airbag fault 3231855
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano moze to byt
kladku vymen celu, nie len kolecko (je tam opacny zavit, cize ked budes tahat opacne ako sa uvolnuje tak to povolis) - je tam vacsinou unavena pruzina alebo zaneseny ten mechanizmus

28.07.2019 14:05 - Re: Battery charge up,airbag fault 3231857
Dadusv
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 98
99 Poslat soukromou zprávu
ok,vymenim celu kladku....a aj remen zrejme by bolo vhodne....je to potom treba nejak nastavit?ci napina sa to tak ako teraz?

28.07.2019 14:22 - Re: Battery charge up,airbag fault 3231858
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
remen je snad samozrejme, treba este skusit ci je ok kompresor a alternator (volnobezka)

je to dynamicky napinak, cize namontujes to tam, potom to natiahnes a nasadis remen a ono ho to sponuje

28.07.2019 18:57 - Re: Battery charge up,airbag fault 3231883
Dadusv
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 98
99 Poslat soukromou zprávu
Aha,tak dikes za radu,zajtra objednam,baterka je dobita v stredu hadam bude po vsetkom.kompresor a volnobezka vyzeraju byt ok.chcem objednat Gates,aj napinak aj remen,dufam,je to ok...a dufam,to dam zhora,davat dole koleso a ten koberec podblatnikovy nebude treba....😁dik jumep

13.08.2019 12:08 - Re: Battery charge up,airbag fault 3233854
Sena
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 92

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem,
Po výměně alternátoru za starší z vrakáče (který byl prověřen na stolici u opraváře alt., že je funkční) mám napětí v aute mezi 14,6 a 14,9 V . Mám vysledováno, že ráno při jízdě spíše víc 14,8 až 14,9 a odpoledne 14,6 až 14,7 . Ručička na ukazateli na přístrojové desce je ráno cca 2 mm od červeného pole (vpravo - max) , odpoledne klesne cca na 5mm od červeného pole.
Nemáte někdo zkušenosti jestli je to otázka pouze regulátoru s uhlíkama na alternátoru?
Něco jsem tu četl o ukostření karoserie a motoru, ale to se mi nezdá co by s tím mělo být společné.

Díky

14.08.2019 07:26 - Re: Battery charge up,airbag fault 3234011
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
alternatoru je vice typu ,ktere jsou mimo jine i rozdilne jejich rizenim..
neznamena to ze kdyz vypada stejne bude stejny...takovy jaky jsi vytahnul musis dat
pokud vis jaky jsi koupil muzes ho nastavit diagnostikou v BSI a ECU
add provereni na stolici..obavam se ze je velmi malo firem ktere umi otestovat tyto typy alternatoru

|< < 1 2 3


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator