Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / P0299, Biturbo
|< < 1 2
27.08.2016 08:05 - Re: P0299, Biturbo 2987974
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Jak to vezmeš, ventil č. 3 je složen ze dvou, takže to lze brát tak i tak

29.08.2016 01:37 - Re: P0299, Biturbo 2988608
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
No ja som to kontroloval pretlakom aj podtlakom.. potom som hadičku odpojil a prefukol s benzinom a prefukol kompresorom. Nemam ešte peknu podtlakovu pištol s budíkom..takze som to robil 150ccm injekčnou striekačkou.

- cez diag test s vyvodenim podtlaku to funguje..aj na ceste to funguje do určitého momentu ked príde motor do záaže a je ohriaty a je zapnutý tempomat vačšinou. Takže zle sa mi to simuluje v garáži.

- Menil som len elmag ventil ovladania, tie ovladania priamo na turbe s nimi som neskúšal nič. Takže vyskúšam im strieda pretlak, podtlak či pracujú.

- jruze ? ako ho zlikvidujem? ako ho demontujem teda v najhoršom prípade?
ventil ovládania sa dá vymeni bez demontáže turba? neni mi to jasné, nerobil som ešte biturbo


Na biturbu jsem to neměnil (a myslím že stejně se to musí seřídit-nastavit na mašině) a demontហturba ? - musíš mít přípravek a stáhnou-zafixovat - jinak zničíš osičku a to turbo můžeš vyhodit.(dával jsem už dříve postup) Jinak mně to hlásilo to samé(abčas) dal jsem nové ventili(a nejsou stejné s jinými !!!) a v HR šel ven FAP , doma zjištění že původní ventily OK a příčina načatá asi hadice která s novejma ventilama zakukala(hadice vyměněna,vráceny původní ventily,vrácen a vyčištěn FAP a vše OK (mimo to regenerace po vyčištění 1300 Km)

Auto nepadalo do nouze,jen občas vyhodilo chybu a potom když se zatemoval FAP sazema tak hláška o FAP a až to zdechlo-domů bez FAP.

29.08.2016 07:41 - Re: P0299, Biturbo 2988627
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pripravek

Přílohy:
C5 (X7) - Dvojité turbodmychadlo.pdf ( 416017b ) -

29.08.2016 08:21 - Re: P0299, Biturbo 2988639
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
FAP je ok..vstreky sú ok..vravim, hodil som tam motor ktory sa ešte leskne.
Tento tyzden mrknem na tie ovladacie ventily na turbe.
Turbo teda zatial demontova nejdem , budem velmi rád ak zistim jeden prisekávací ventil. A bude ho stači prehodi / rozchodi.

29.08.2016 09:47 - Re: P0299, Biturbo 2988703
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
FAP je ok..vstreky sú ok..vravim, hodil som tam motor ktory sa ešte leskne.
Tento tyzden mrknem na tie ovladacie ventily na turbe.
Turbo teda zatial demontova nejdem , budem velmi rád ak zistim jeden prisekávací ventil. A bude ho stači prehodi / rozchodi.


Dej novej - i když ho rozchodíš bude se srát znovu a i tak nebudeš mít jistotu jestli to je v něm a nebo jinde - nestojí raketu.

11.09.2016 19:27 - Re: P0299, Biturbo 2993278
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Obzeral som to a ak tomu chapem spravne..komplet turbokotina musí dole aby sa vymenil.. tak som ho rozhybal s odsavacou striekačkou..a zatal je to ok. Pridal som stahovacie spony na vsetky spoje privodu podtlaku pre istotu.. je mozne ze pri zahriati sa ta silikonova somarina moze roztiahnut trochu alebo co.. plastova hadicka sa dala vytiahnut pomerne lahko..teraz sa uz nehne

Mne sa do vymeny nechce ..nemam tolko casu

Zatial mam 300km bez zavady..uvidime,,

12.09.2016 05:27 - Re: P0299, Biturbo 2993406
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
BlueSeven napsal(a):
Jak to vezmeš, ventil č. 3 je složen ze dvou, takže to lze brát tak i tak


Ten dvojitej ventil nemá vliv na tuto závadu ten s tlakem turba nemá nic společné ten se tuším už nedá objednat- místo něj příjde jednoduchej a je tam kvůli EGRu a výměníku EGR - nic s tlakem turba turbo má dva ovládací podtlakové elektroventily a a membrány + jeden tlakovej membránovej.(regulace mezi dvěma turby) - jen pro zajímavost když už jsem se dal do pročítání starších přízpěvků.

23.07.2019 18:20 - Re: P0299, Biturbo 3231113
JS42Junior
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 8

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, doufám že to píšu do správného : už asi dva měsíce řeším že auto nejede jak má, před rokem to samé v zimě jezdilo bez problémů v letě při vysokých teplotách netáhlo první turbo, vyměnil jsem el. mag. ventil od 1 turba, a prakticky do teď to jezdilo na výbornou, nedávno mě začala syčet hadice od 1 turba + do toho jedna hadice z coleru, obě nové orig, od té doby auto po ohřátí nejede, po startu třeba 15minut tlačí jako střelené , potom mrtvolka, teď jsem vyměnil oba el. mag ventily a stejné chování , oba nové pierbug, zajímavé je když najedu na dálnici, při 130/150 se po chvilce auto zase začne projevovat, jakoby pod kapotu proudilo více studeného vzduchu , po chvilce na benzínce zase mrtvolka, takže jak sálá teplo tak to dělá někde zle, snažil jsem se to zde vyčíst ale moc jsem neuspěl, dokázal by někdo prosím poradit? už ztrácím víru trochu :/ diag píše nedůvěryhodný tlak turbokompressoru, a chyba řízení (pochopitelně) jinak četl jsem zde že by mohli být v prdeli hadice podtlaku, klidně koupím měřák a zkusím, mohla by se posrat vývěva ? velký díky za odpovědi a rady

24.07.2019 13:49 - Re: P0299, Biturbo 3231250
Dawe
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDiPočet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vpravo přes víko jak vedou vedle sebe 3 podtlaky směrem k biturbu, rozpoj je a zkus je jestli drží podtlak, už několikrát se mi stalo že jedna trubička byla u turba prodřená

25.07.2019 03:05 - Re: P0299, Biturbo 3231410
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dawe napsal(a):
Vpravo přes víko jak vedou vedle sebe 3 podtlaky směrem k biturbu, rozpoj je a zkus je jestli drží podtlak, už několikrát se mi stalo že jedna trubička byla u turba prodřená


Hmmm a kam vedou ty hadičky podtlaků ?

25.07.2019 10:35 - Re: P0299, Biturbo 3231441
Dawe
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDiPočet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Na ventily biturba WG,VC2 a Vrecirc, na VT2 vede vlevo od altíku...

Přílohy:
4HT režimy.jpg ( 21454b ) -
4HT.jpg ( 94124b ) -

25.07.2019 13:34 - Re: P0299, Biturbo 3231458
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dawe napsal(a):
Vpravo přes víko jak vedou vedle sebe 3 podtlaky směrem k biturbu, rozpoj je a zkus je jestli drží podtlak, už několikrát se mi stalo že jedna trubička byla u turba prodřená


A není tam náhodou na turbu jedno ovládání tlakem turba (přímo na turbu) a nemá náhodou ten ventil (dvojitej) něco společného s chlazením EGRu ?

Na biturbu je jedno ovládání přetlakem a to občas zlobí , podtlaky na biturbech neodchází (krom přidírajících se el.ventilů).Co takle snímání teploty v sání, nebo snímání teploty výfukovích plynů.

Aby nedopadl jako ,,Mikra" když mu chtěli měnit půl turba a další a další

25.07.2019 13:53 - Re: P0299, Biturbo 3231465
Dawe
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDiPočet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
S EGRem nemají společného nic, u biturba je plně elektrickej a obtok chlazení EGR zde žádný není, ty 3 trubičky vedou přesně tak jak jsem postnul obrázek, už na 2 autech letos jsem to měl vyndané a 1 trubička byla prodřená přesně na tom samém místě...

25.07.2019 14:59 - Re: P0299, Biturbo 3231529
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dawe napsal(a):
S EGRem nemají společného nic, u biturba je plně elektrickej a obtok chlazení EGR zde žádný není, ty 3 trubičky vedou přesně tak jak jsem postnul obrázek, už na 2 autech letos jsem to měl vyndané a 1 trubička byla prodřená přesně na tom samém místě...


Hmm takže biturbo má vlastně čtyří ovládání - jedno přetlakem a tři podtlakem a pan blbej citroen uvádí u jednoho (dvojitého el. ventilu) že je pro ovládání chlazení EGR = je to ten dvojitej na pravé straně z pohledu proti předku a pod ním je druhý el.ventil (podtlaková regulace turba) = ale mᚠpravdu a proto mám věčně plnou dílnu biturb které nikdo neumí opravit a sváděj to na turbo KO a chtěj je měnit

25.07.2019 17:37 - Re: P0299, Biturbo 3231546
Dawe
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDiPočet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To že tam blbej Citroen má takový blbý překlad za to nemůžu, sakra tak se podívej na ten rozkres v serviceboxu a pak mi ještě řekni že ty 3 trubičky nevedou k turbům , říkám měl jsem je všechny 3 v ruce sundané z turb abych našel tu prodřenou, ještě jednou, v tom rozkresu jsou ty ventily popsané a ANO jsou 4, 2xregulace tlaku,1xklapka sací části pro 2.turbo a 1xklapka výfukové části pro 2.turbo

26.07.2019 00:45 - Re: P0299, Biturbo 3231623
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dawe napsal(a):
To že tam blbej Citroen má takový blbý překlad za to nemůžu, sakra tak se podívej na ten rozkres v serviceboxu a pak mi ještě řekni že ty 3 trubičky nevedou k turbům , říkám měl jsem je všechny 3 v ruce sundané z turb abych našel tu prodřenou, ještě jednou, v tom rozkresu jsou ty ventily popsané a ANO jsou 4, 2xregulace tlaku,1xklapka sací části pro 2.turbo a 1xklapka výfukové části pro 2.turbo


No ještěsem hoď že tomu nerozumím a a ke mně s biturbama nejezdí- zatím jsem rozchodil všechny a i ty které nedokázali ani ve značkách a ani jinde a max to když už tak dělali ventily né hadičky(pokud do nich někdo nehrabe držej) - to co píšu se týká C5 II né X7 - ten motor je jiný=nejsou stejné - nemá chlazení,nemá kontrolu spalin(lamdu) a další ...

Ale neřeš - hlavně žeto opravíme

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator