Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Únik paliva
|< < 1 2 3 4
07.07.2019 12:24 - Re: Únik paliva 3229078
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ja tankujem v podstate vzdy do plna a asi este nikdy sa mi po rozsvieteni kontrolky podarilo natankovat viac nez dakych 65 litrov, skor okolo 62. A to mam vo zvyku tankovat este aj ten liter, ci dva, co tam vojde po prvom cvaknuti pistole.
Aby nebol zas flame, ze mi to po zohriati urobi problem, behom hodinky je z nadrze prec 6-7 litrov.
Nadrz pisu ze je 71 litrova, rezerva predpokladam 6 - 7 litrov (aj co sa tyka dojazdu).

13.07.2019 21:54 - Re: Únik paliva 3229834
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak jsem se až dnes dostal z nedostatku času k výměně o kroužku pod převlečnou matkou plováku.
Staré bylo evidentně skříplé, proto kapalo i při 3/4 ropy v nádrži, plovák sedí níž, než je vršek nádrže, tudíž jestli je netěsnost, nezáleží kdo tankuje plnou a nebo 3/4, bo při tomto množství je po nadzvednutí plováku ropy stejně až k hrdlu.
A to jsem od plné nádrže najezdil 400km, chytil regeneraci a dojezd mám ještě 960 km , asi to mám rozbitý.

14.07.2019 01:54 - Re: Únik paliva 3229836
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Tak jsem se až dnes dostal z nedostatku času k výměně o kroužku pod převlečnou matkou plováku.
Staré bylo evidentně skříplé, proto kapalo i při 3/4 ropy v nádrži, plovák sedí níž, než je vršek nádrže, tudíž jestli je netěsnost, nezáleží kdo tankuje plnou a nebo 3/4, bo při tomto množství je po nadzvednutí plováku ropy stejně až k hrdlu.
A to jsem od plné nádrže najezdil 400km, chytil regeneraci a dojezd mám ještě 960 km , asi to mám rozbitý.


Zajímavá teorie ohledně tankování a úniku . A kolik ti to vlastně žere(průměka) ? 5/100Km ?

14.07.2019 21:39 - Re: Únik paliva 3229930
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Zajímavá teorie ohledně tankování a úniku . A kolik ti to vlastně žere(průměka) ? 5/100Km ?


Teorie to asi nebude, spíš praxe, bo když se nachází těsnění níž než je skutečná hladina, není logické, že to tím skříplím těsněním ( tudíž netěsným ) kape?
K té spotřebě, ano, někdy jezdím pod 5l a někdy až pod 6l, záleží jestli mám na noze těžké zimní boty, nebo lehké sandále, pak také záleží, jestli si honím ego s předjížděním babet a nebo BMW, faktorů je moc.

15.07.2019 17:20 - Re: Únik paliva 3230024
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Teorie to asi nebude, spíš praxe, bo když se nachází těsnění níž než je skutečná hladina, není logické, že to tím skříplím těsněním ( tudíž netěsným ) kape?
K té spotřebě, ano, někdy jezdím pod 5l a někdy až pod 6l, záleží jestli mám na noze těžké zimní boty, nebo lehké sandále, pak také záleží, jestli si honím ego s předjížděním babet a nebo BMW, faktorů je moc.


Zdendo po závit je v nádrži ještě 50L a to tam tak 5L zůstalo (to když pán natankoval až po hrdlo a postavil to na střešní parkoviště - prostřelilo mu to zpětnej ventil) a jednou mi přijel na výměnu O kroužku - také natankoval po hrdlo ale benzínu = také tam zústalo 50L (ale to sm si vykoupal dílnu páč mi to zapoměl říct) pokud počítám 3/4 tak je po plovák 50L(a jezdím s 3.0HDI také za 6L

15.07.2019 21:42 - Re: Únik paliva 3230056
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Zdendo po závit je v nádrži ještě 50L a to tam tak 5L zůstalo (to když pán natankoval až po hrdlo a postavil to na střešní parkoviště - prostřelilo mu to zpětnej ventil) a jednou mi přijel na výměnu O kroužku - také natankoval po hrdlo ale benzínu = také tam zústalo 50L (ale to sm si vykoupal dílnu páč mi to zapoměl říct) pokud počítám 3/4 tak je po plovák 50L(a jezdím s 3.0HDI také za 6L


Jarouši, moc jsem o tom nepřemýšlel, bo jak jsem psal, najeto od plné nádrže 400km, 3 dny auto stálo na jednom místě a po těch 3 dnech začalo kapat, byla to pro mě záhada, proč to začlo kapat až po 3 dnech a ne hned.
Ten o kroužek byl skříplý na 3 místech, jestli jsem ten nový osadil dobře poznám aý zase naplním nádrž až po okraj, než vypne pistole.
Ještě že to nebyl benzín, kaluž to udělala po 2 dnech kapání hezkou a hned u auta máme kuřácké sezení, tam trávim dost času týdenní služby.

16.07.2019 07:44 - Re: Únik paliva 3230083
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Jarouši, moc jsem o tom nepřemýšlel, bo jak jsem psal, najeto od plné nádrže 400km, 3 dny auto stálo na jednom místě a po těch 3 dnech začalo kapat, byla to pro mě záhada, proč to začlo kapat až po 3 dnech a ne hned.
Ten o kroužek byl skříplý na 3 místech, jestli jsem ten nový osadil dobře poznám aý zase naplním nádrž až po okraj, než vypne pistole.
Ještě že to nebyl benzín, kaluž to udělala po 2 dnech kapání hezkou a hned u auta máme kuřácké sezení, tam trávim dost času týdenní služby.


Když natankuješ studenou naftu a nechᚠto na sluníčku může v nádrži vzniknout tlak - může to téct jak těsněním tak odvzdušněním(přepadem do hrdla) mimoto ,,šplouchá" za jízdy i když je hladina níž = takže debata o ho... - je to tak nebotakpotřeba udělat - starší tam nedᚠje nabobtnalá - i nová se tam dává dost blbě

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator