| | |
22.05.2017 15:49 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3067853
|
|
jruze
|
|
|
DanV napsal(a): To není tak jak si mysli, tím e aktivuje tlačítko sport se pouze zvýí citlivost na snímané hodnoty, které aktivují tvrdé pérování. Jumep měl mylenku, e kdy přepnu Hydractive 3 + pouze na Hydractive 3, BHI nebude aktivovat cívky pro tvrdý reim nedojde k případnému zaseknutí regulátoru.
Jinak BHI si samozřejmě hlídá to, e kdy mění výku tak tak nemůe uzavřít regulátory.
To ano ale kdy jsou zavřené auto se zvedne- to jestli se za provozu hýbou a jak je vedlejí - pokud se hýbou přeruovaně ,,odpínají" prostřední kouly- pokud je odstaví nechají odpojenou prostřední kouly- ty ale řeí problém se zvedáním a né s tuhostí pérování nebo se pletu? myslí e to vyřeí prostřední koule? nebo e tím bude vyřeen přetlakovej ventil který nesouvisí s elektroventilem?= kdy se zadře elektroventil bude to buď tvrdé a nebo měkké.Ale dělej jak myslí Pokud si myslí e to tak je odpoj jen konektor vyjde to skoro nastejno.
To ano ale kdy jsou zavřené auto se zvedne- to jestli se za provozu hýbou a jak je vedlejí - pokud se hýbou přeruovaně ,,odpínají" prostřední kouly- pokud je odstaví nechají odpojenou prostřední kouly- ty ale řeí problém se zvedáním a né s tuhostí pérování nebo se pletu? myslí e to vyřeí prostřední koule? nebo e tím bude vyřeen přetlakovej ventil který nesouvisí s elektroventilem?= kdy se zadře elektroventil bude to buď tvrdé a nebo měkké.Ale dělej jak myslí:-) Pokud si myslí e to tak je odpoj jen konektor vyjde to skoro nastejno.
|
|
12.06.2017 21:02 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3073973
|
|
Radooz
|
Město: Radějovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím, vím, e je to otřepané téma, ale jsem postien pravděpodobně stejným problémem s regulátorem výky, rozdíl je v tom, e někdy po nastartování zůstane předek vysoko a auto skáče jako koza teď u to udělalo i jednou za jízdy. ( C5 I Break 2.2 ). Nikde nemohu na netu najít díl jako takový zkouel jsem hledat pod různými názvy jako "regulátor výky, snímač polohy a pod.) Prosím o radu a pokud mono i o nějaký link na díl. Díky moc Radek
Zdravím, vím, e je to otřepané téma, ale jsem postien pravděpodobně stejným problémem s regulátorem výky, rozdíl je v tom, e někdy po nastartování zůstane předek vysoko a auto skáče jako koza teď u to udělalo i jednou za jízdy. ( C5 I Break 2.2 ). Nikde nemohu na netu najít díl jako takový zkouel jsem hledat pod různými názvy jako "regulátor výky, snímač polohy a pod.) Prosím o radu a pokud mono i o nějaký link na díl. Díky moc Radek
|
|
12.06.2017 22:18 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3073993
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To nejspí koupí jedině v citroenu. Na jiných autech to nenajde, tak asi druhovýroba nebude. Je stejný přední i zadní. V příloze má objednací číslo i cenu.
To nejspí koupí jedině v citroenu. Na jiných autech to nenajde, tak asi druhovýroba nebude. Je stejný přední i zadní. V příloze má objednací číslo i cenu.
Přílohy: korektor.jpg ( 101101b ) - cena.jpg ( 20136b ) - |
|
22.04.2019 12:54 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3217659
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Zdrávím pánové mám c5 I , a kdy auto nechám do druheho dne odstavené tak mi předek spadne uplně dolů kdy odemknu tak se zase zvedne zpět nefungují koule nebo pístnice někde propoutí? dík za radu
Zdrávím pánové mám c5 I , a kdy auto nechám do druheho dne odstavené tak mi předek spadne uplně dolů kdy odemknu tak se zase zvedne zpět nefungují koule nebo pístnice někde propoutí? dík za radu
|
|
22.04.2019 16:03 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3217677
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jestli H3+, tak asi hydroventil u prostřední koule propoutí.
jestli H3+, tak asi hydroventil u prostřední koule propoutí.
|
|
22.04.2019 18:21 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3217695
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
PATaMAT napsal(a): jestli H3+, tak asi hydroventil u prostřední koule propoutí.
je to hydra 3+ neboli sport, dá se to zjistit na diagnostice? abych to neměnil zbytečně a dá se koupit mimo original citroen nebo jde repas?
je to hydra 3+ neboli sport, dá se to zjistit na diagnostice? abych to neměnil zbytečně a dá se koupit mimo original citroen nebo jde repas?
|
|
22.04.2019 19:30 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3217721
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Dá se odpojit hadička a sledovat jestli nakape LDS ... ta tenká gumová s obyč zacvaklou sponou u svazku 3hadic u pravé koule jak je to spojeno. odpoj a dej tam nádobku ... ráno uvidí.
Dá se odpojit hadička a sledovat jestli nakape LDS ... ta tenká gumová s obyč zacvaklou sponou u svazku 3hadic u pravé koule jak je to spojeno. odpoj a dej tam nádobku ... ráno uvidí.
|
|
23.04.2019 17:10 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3217909
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Dá se odpojit hadička a sledovat jestli nakape LDS ... ta tenká gumová s obyč zacvaklou sponou u svazku 3hadic u pravé koule jak je to spojeno. odpoj a dej tam nádobku ... ráno uvidí. .
je to ta vlevo ?tak to ní mu teče olej jen ji odpojim od trubky. A ten ventil je teda na středové koulí jo?
.
je to ta vlevo ?tak to ní mu teče olej jen ji odpojim od trubky. A ten ventil je teda na středové koulí jo?
Přílohy: IMG_20190423_130137.jpg ( 1914127b ) - |
|
16.05.2019 22:26 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3222777
|
|
jumep
|
|
|
moja skusenost je ze doteraz vzdy to bola prava piestnica
moja skusenost je ze doteraz vzdy to bola prava piestnica
|
|
17.05.2019 00:05 -
Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
|
3222810
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
jumep napsal(a): moja skusenost je ze doteraz vzdy to bola prava piestnica .... kdy mu to teče z té trubičky od středové koule a zároveň padá, je to v tom ventilu pod autem , ale musí to týct z té trubky, ne z hadičky, hadička jde z nádobky .... kdyby to byla pístnice, teče to z přepadu od pístnice
.... kdy mu to teče z té trubičky od středové koule a zároveň padá, je to v tom ventilu pod autem , ale musí to týct z té trubky, ne z hadičky, hadička jde z nádobky .... kdyby to byla pístnice, teče to z přepadu od pístnice
|
|
| |
|
|