| | |
13.09.2015 15:30 -
Re: Brzdové kotouče
|
2861473
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
eisy811 napsal(a):
Doporučuju takhle odlehčit a uetřit váhu i na kastli, motoru, oknech a nakonec i na gumách. To by v tom byl čert, aby se nějaký to kilo neodvrtalo.
Doporučuju takhle odlehčit a uetřit váhu i na kastli, motoru, oknech a nakonec i na gumách. To by v tom byl čert, aby se nějaký to kilo neodvrtalo. :-))))
|
|
13.09.2015 15:53 -
Re: Brzdové kotouče
|
2861482
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Co sa tyka funkcnosti, tak o tom sa da polemizovat, nakolko vacsi, silnejsi brzdny ucinok sa dosahuje vacsim priemerom, vacsou plochou platniciek, viacerimi piestikmi. Co sa tyka chladenia, tak neverim, ze by tie dierky mali daky vplyv na chladenie. Co sa tyka necistot, vody, tak odstrediva sila je prvorada. Navyse, vyrobcovia tych sport, ci exkluziv aut, maju cistenie diskov riesene aj inak (miene pribrzdovanie). Mimochodom, u ozaj vykonu ma zastupenie keramika.
Nepochybne vsak dierovane kotuce su dizajnovy doplnok a co je drahe, tak to sa musi aj pacit, inak sa bude tazko predavat.
Nieco ako u pneumatik. Az 18% ludi sa rozhoduje pri kupe pneu prave jej dizajnom. Toto vyrobci dobre vedia a tomu sa prisposobuju, hoc za cenu kompromisov, comu ja rozumiem ako horsich vlastnosti. No ale predaje, odbyt je prvorady...
Kedysi, v case velkeho boomu tych dierovanych kotucov bola daka kauza s jejich praskanim (praskliny hlavne okolo dier) a to od renomovanej znacky.
V F1 bezia nevrtane kotuce, asi vedia preco. Tam kompromisy moc nepotrebuju, obzvlast ak sa jedna o dizajn.
.link.
Co sa tyka funkcnosti, tak o tom sa da polemizovat, nakolko vacsi, silnejsi brzdny ucinok sa dosahuje vacsim priemerom, vacsou plochou platniciek, viacerimi piestikmi. Co sa tyka chladenia, tak neverim, ze by tie dierky mali daky vplyv na chladenie. Co sa tyka necistot, vody, tak odstrediva sila je prvorada. Navyse, vyrobcovia tych sport, ci exkluziv aut, maju cistenie diskov riesene aj inak (miene pribrzdovanie). Mimochodom, u ozaj vykonu ma zastupenie keramika.
Nepochybne vsak dierovane kotuce su dizajnovy doplnok a co je drahe, tak to sa musi aj pacit, inak sa bude tazko predavat.
Nieco ako u pneumatik. Az 18% ludi sa rozhoduje pri kupe pneu prave jej dizajnom. Toto vyrobci dobre vedia a tomu sa prisposobuju, hoc za cenu kompromisov, comu ja rozumiem ako horsich vlastnosti. No ale predaje, odbyt je prvorady...
Kedysi, v case velkeho boomu tych dierovanych kotucov bola daka kauza s jejich praskanim (praskliny hlavne okolo dier) a to od renomovanej znacky.
V F1 bezia nevrtane kotuce, asi vedia preco. Tam kompromisy moc nepotrebuju, obzvlast ak sa jedna o dizajn.
http://autoroad.cz/pictures/article/2012/04/18/1334773228-hdd.jpg
|
|
13.09.2015 17:54 -
Re: Brzdové kotouče
|
2861502
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Co sa tyka funkcnosti, tak o tom sa da polemizovat, nakolko vacsi, silnejsi brzdny ucinok sa dosahuje vacsim priemerom, vacsou plochou platniciek, viacerimi piestikmi. Co sa tyka chladenia, tak neverim, ze by tie dierky mali daky vplyv na chladenie. Co sa tyka necistot, vody, tak odstrediva sila je prvorada. Navyse, vyrobcovia tych sport, ci exkluziv aut, maju cistenie diskov riesene aj inak (miene pribrzdovanie). Mimochodom, u ozaj vykonu ma zastupenie keramika.
Nepochybne vsak dierovane kotuce su dizajnovy doplnok a co je drahe, tak to sa musi aj pacit, inak sa bude tazko predavat.
Nieco ako u pneumatik. Az 18% ludi sa rozhoduje pri kupe pneu prave jej dizajnom. Toto vyrobci dobre vedia a tomu sa prisposobuju, hoc za cenu kompromisov, comu ja rozumiem ako horsich vlastnosti. No ale predaje, odbyt je prvorady...
Kedysi, v case velkeho boomu tych dierovanych kotucov bola daka kauza s jejich praskanim (praskliny hlavne okolo dier) a to od renomovanej znacky.
V F1 bezia nevrtane kotuce, asi vedia preco. Tam kompromisy moc nepotrebuju, obzvlast ak sa jedna o dizajn.
.link.
Asi jsi nikdy nejezdil na drákovaných nebo děrovaných kotoučích - několik lidí na fóru je má a asi měli i normální - mohli by se vyjádřit.
Byl jsem hlavní mechanik závodních-soutěních vozů jednoho předního českého závodního jezdce P.Vojáčka a spolupracoval jsem i s týmem Charouze.Domnívám se e o tom něco vím. (dráky jsou asi lepí nebo kombinace) Není to věc dizajnu a prodejnosti,ale funkčnosti - odvod tepla a nečistot.Jinak F1 by normální desky neubrzdily proto keramika a tu má větina rychlích vozů - pro normální provoz nemají smysl a hlavně bys je nezaplatil a moc by ti nepomohly - jejich největí účinost je a ve vyích teplotách a je stabilní ve vysokých teplotách.
Asi jsi nikdy nejezdil na drákovaných nebo děrovaných kotoučích - několik lidí na fóru je má a asi měli i normální - mohli by se vyjádřit.
Byl jsem hlavní mechanik závodních-soutěních vozů jednoho předního českého závodního jezdce P.Vojáčka a spolupracoval jsem i s týmem Charouze.Domnívám se e o tom něco vím.;-) (dráky jsou asi lepí nebo kombinace) Není to věc dizajnu a prodejnosti,ale funkčnosti - odvod tepla a nečistot.Jinak F1 by normální desky neubrzdily proto keramika a tu má větina rychlích vozů - pro normální provoz nemají smysl a hlavně bys je nezaplatil a moc by ti nepomohly - jejich největí účinost je a ve vyích teplotách a je stabilní ve vysokých teplotách.
|
|
13.09.2015 18:29 -
Re: Brzdové kotouče
|
2861525
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
U jsem to tu někde psal, měl jsem vrtané Zimmermanny a brzdily o mnoho lépe ne plné. Nebude to jen vrtaním, ale i jiným materiálem. Kdyby u nás nebyla zima koupil bych je znova, bohuel v zimě se v dírach tvořily zmrazky a auto po odjetí z domu nebrzdilo, dokud se ty zmrazky neobrousily/nerozpustily.
U jsem to tu někde psal, měl jsem vrtané Zimmermanny a brzdily o mnoho lépe ne plné. Nebude to jen vrtaním, ale i jiným materiálem. Kdyby u nás nebyla zima koupil bych je znova, bohuel v zimě se v dírach tvořily zmrazky a auto po odjetí z domu nebrzdilo, dokud se ty zmrazky neobrousily/nerozpustily.
|
|
13.09.2015 20:08 -
Re: Brzdové kotouče
|
2861597
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Na BéiXku som mal dierované, s drákami od ATE, a teda neak som si nevimol rozdiel
Vade ostatne dávam TRW, druhovýrobu. Ináč sa montujú aj origo v citroene, na C6 mám na platničkách znak citroen aj trw..a zatial na C5 majú 20 tisíc km. Stále sú ticho a to som rád
Na BéiXku som mal dierované, s drákami od ATE, a teda neak som si nevimol rozdiel :)
Vade ostatne dávam TRW, druhovýrobu. Ináč sa montujú aj origo v citroene, na C6 mám na platničkách znak citroen aj trw..a zatial na C5 majú 20 tisíc km. Stále sú ticho a to som rád :)
|
|
17.09.2015 09:41 -
Re: Brzdové kotouče
|
2863149
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Na závody, kde se moc nehledí na ivotnost těch kotoučů to přínos určitě má, ale na běnej provoz a dlohodobý pouití to vhodný není.
Na závody, kde se moc nehledí na ivotnost těch kotoučů to přínos určitě má, ale na běnej provoz a dlohodobý pouití to vhodný není.
Přílohy: DSC_9730.JPG ( 27653b ) - zimmerman 2013-04-30 22.55.23.jpg ( 33843b ) - tak dopadli moje _MG_6532s.JPG ( 17731b ) - nissan gtr |
|
23.07.2018 13:46 -
Brzdové kotouče
|
3172316
|
|
Tommm
|
Město: Čelákovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Zdravím,
kdy jsem byl v prodejně autodílů objednat přední kotouče, borec na mě vytáhl e jsou na moje auto 2 velikostní druhy. Nejdřív se snail dohledat konkrétní verzi podle VIN, co se mu nepovedlo, tak mi řekl a sundám kolo a přeměřím to. Jene mám tak sjeté destičky, e mi třmen obrousil hranu kotouče, čili změřením toho moc nezjistím. Jaká je pravda? Jsou skutečně dva druhy?
S pozdravem,
Tommm.
Zdravím,
kdy jsem byl v prodejně autodílů objednat přední kotouče, borec na mě vytáhl e jsou na moje auto 2 velikostní druhy. Nejdřív se snail dohledat konkrétní verzi podle VIN, co se mu nepovedlo, tak mi řekl a sundám kolo a přeměřím to. Jene mám tak sjeté destičky, e mi třmen obrousil hranu kotouče, čili změřením toho moc nezjistím. Jaká je pravda? Jsou skutečně dva druhy?
S pozdravem,
Tommm.
|
|
23.07.2018 14:44 -
Re: Brzdové kotouče
|
3172341
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Stačí sem napsat VIN a kluci, nebo třeba i já ti sem napíou přesně jaké má. I s originálním objednacím číslem.
Stačí sem napsat VIN a kluci, nebo třeba i já ti sem napíou přesně jaké má. I s originálním objednacím číslem. :palec
|
|
23.07.2018 19:05 -
Re: Brzdové kotouče
|
3172393
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Pokud je pravda co má v profilu tak: 4246W3 nebo 4249H1 ( je to jedno )
pruměr 288 tlouka 28
desky: 425289
Pokud je pravda co má v profilu tak: 4246W3 nebo 4249H1 ( je to jedno )
pruměr 288 tlouka 28
desky: 425289
|
|
24.07.2018 12:12 -
Re: Brzdové kotouče
|
3172436
|
|
jumep
|
|
|
inak pozor, trw ma nejaku zlu varku
inak pozor, trw ma nejaku zlu varku
Přílohy: 20180724_101400_1600x1200.jpg ( 307002b ) - 20180724_101417_1600x1200.jpg ( 395444b ) - 20180724_101434_1600x1200.jpg ( 490140b ) - |
|
18.03.2019 13:44 -
Brzdové kotouče
|
3212183
|
|
Petrol3883
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Dobrý den pánové chci se optat jak na tom je brzdový kotoč Maxgear ano či ne.
Dobrý den pánové chci se optat jak na tom je brzdový kotoč Maxgear ano či ne.
|
|
18.03.2019 15:39 -
Re: Brzdové kotouče
|
3212188
|
|
DanielRada
|
Město: Bělotín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Od Maxgear jsem kupoval pakny na felicii a nenabrzdil jsem na STK. Po výměně za jiné bylo ve OK.
Od Maxgear jsem kupoval pakny na felicii a nenabrzdil jsem na STK. Po výměně za jiné bylo ve OK.
|
|
07.05.2019 20:20 -
Re: Brzdové kotouče
|
3221203
|
|
jumep
|
|
|
maxgear je vacsi smejd ako starline
tie veci ani zadarmo
maxgear je vacsi smejd ako starline
tie veci ani zadarmo
|
|
| |
|
|