| | |
11.03.2019 16:25 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3211393
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj, tak jsem proel hadičky a ventil a zdá se e netěsnila hadička od ventilu. Diagnostika u chybu nepíe, auto jede jinak před tím se chvíli nic nedělo a pak zabralo hodně. Teď je tah konstantnějí. Proti benzínu auto jede nejsem schopen posoudit jak dobře Dávám sem graf naprogramovaného a skutečného tlaku turba. Honě se lií, nevím jak májí hodnoty souhlasit. Můe taky kecat čidlo tlaku, zkusím připojit ručičkový tlakoměr. Máte nějaké zkuenosti, děkuji
Ahoj, tak jsem proel hadičky a ventil a zdá se e netěsnila hadička od ventilu. Diagnostika u chybu nepíe, auto jede jinak před tím se chvíli nic nedělo a pak zabralo hodně. Teď je tah konstantnějí. Proti benzínu auto jede nejsem schopen posoudit jak dobře Dávám sem graf naprogramovaného a skutečného tlaku turba. Honě se lií, nevím jak májí hodnoty souhlasit. Můe taky kecat čidlo tlaku, zkusím připojit ručičkový tlakoměr. Máte nějaké zkuenosti, děkuji
Přílohy: graf turba.png ( 38914b ) - |
|
19.03.2019 08:21 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3212303
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj. Tak jsem jetě jednou prolez vechny podtlaky a ventil , změřil podtlak - 0.9 at na plné otevření regulace stačí 0,2-0,3. Vyzkouel ovládání. Stále se objevuje hláka o patná poloha, tady je graf tlaku a regulace, je vidět, e málo otvírá. Jetě jsem si vimnul, e mi píe Zkrat omezovače rychlosti, nevěnoval jsem tomu pozornost, při zapnutí omezovače pískne servis, ale původní majitel tvrdil, e u to dělá dlouho a v citroenu to neřeili. ale při otevření chyby to píe zkrat plynového pedálu, to by mohlo mít vliv na ovládání turba nemáte prosím někdo zkuenost ???? Sháním plynový pedál, ale jsou vude vyprodány.
Taky je moné, e je turbo plné karbonu a nereaguje na ovládání, ale nechci měnit zbytečně. Děkuji za rady.
Dcera má c5 I hdi 80 kw a tam na grafu turbo plní přesné podle mapy.
Ahoj. Tak jsem jetě jednou prolez vechny podtlaky a ventil , změřil podtlak - 0.9 at na plné otevření regulace stačí 0,2-0,3. Vyzkouel ovládání. Stále se objevuje hláka o patná poloha, tady je graf tlaku a regulace, je vidět, e málo otvírá. Jetě jsem si vimnul, e mi píe Zkrat omezovače rychlosti, nevěnoval jsem tomu pozornost, při zapnutí omezovače pískne servis, ale původní majitel tvrdil, e u to dělá dlouho a v citroenu to neřeili. ale při otevření chyby to píe zkrat plynového pedálu, to by mohlo mít vliv na ovládání turba:-o:-o nemáte prosím někdo zkuenost ???? Sháním plynový pedál, ale jsou vude vyprodány.
Taky je moné, e je turbo plné karbonu a nereaguje na ovládání, ale nechci měnit zbytečně. Děkuji za rady.
Dcera má c5 I hdi 80 kw a tam na grafu turbo plní přesné podle mapy. :-)
:-)
Přílohy: obrázek 10.jpg ( 244460b ) - |
|
22.03.2019 08:20 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3212663
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Poloha regulace turba je upravovaná podle údaje ze snímače polohy regulace turba, které je na podtlakovém členu turba. Po době, kterou mají auta za sebou se tady objevují problémy, snímač bývá vyrezlý a nedává správnou informaci. Pokud je turbo na 50% fyzicky, poadovaná poloha 80% a údaj ze snímače 90% (měl by být shodný s fyzickou polohou), nedojde k dalímu nárůstu výkonu turba, ale k jeho sniování. Údaj ze snímače o fyzické poloze nebývá konstantní, ale mění se skokově a nečekaně (jako kdy chrastil poák u starého rádia). Jeho hodnota je proměnný odpor a tak změř ohmmetrem, jestli se odpor mění kontinuálně se změnou hodnoty podtlaku a tudí s fyzickou polohou turba.
V plynovém pedálu tuhle chybu nehledej
Poloha regulace turba je upravovaná podle údaje ze snímače polohy regulace turba, které je na podtlakovém členu turba. Po době, kterou mají auta za sebou se tady objevují problémy, snímač bývá vyrezlý a nedává správnou informaci. Pokud je turbo na 50% fyzicky, poadovaná poloha 80% a údaj ze snímače 90% (měl by být shodný s fyzickou polohou), nedojde k dalímu nárůstu výkonu turba, ale k jeho sniování. Údaj ze snímače o fyzické poloze nebývá konstantní, ale mění se skokově a nečekaně (jako kdy chrastil poák u starého rádia). Jeho hodnota je proměnný odpor a tak změř ohmmetrem, jestli se odpor mění kontinuálně se změnou hodnoty podtlaku a tudí s fyzickou polohou turba.
V plynovém pedálu tuhle chybu nehledej
|
|
22.03.2019 20:20 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3212738
|
|
jruze
|
|
|
mipe napsal(a): Ahoj. Tak jsem jetě jednou prolez vechny podtlaky a ventil , změřil podtlak - 0.9 at na plné otevření regulace stačí 0,2-0,3. Vyzkouel ovládání. Stále se objevuje hláka o patná poloha, tady je graf tlaku a regulace, je vidět, e málo otvírá. Jetě jsem si vimnul, e mi píe Zkrat omezovače rychlosti, nevěnoval jsem tomu pozornost, při zapnutí omezovače pískne servis, ale původní majitel tvrdil, e u to dělá dlouho a v citroenu to neřeili. ale při otevření chyby to píe zkrat plynového pedálu, to by mohlo mít vliv na ovládání turba nemáte prosím někdo zkuenost ???? Sháním plynový pedál, ale jsou vude vyprodány.
Taky je moné, e je turbo plné karbonu a nereaguje na ovládání, ale nechci měnit zbytečně. Děkuji za rady.
Dcera má c5 I hdi 80 kw a tam na grafu turbo plní přesné podle mapy.
Zapoj podtlak natvrdo(rovnou na podtlak z vývěvy) a projeď to - pokud pojede jak má je turbo OK.(zkontoluj kolik je schopné to turbo plnit takto.Stávalo se e se přicpal vývod u zpětného ventilu (ten slabej k zásobníku) provrtávala se tam větí.
Zapoj podtlak natvrdo(rovnou na podtlak z vývěvy) a projeď to - pokud pojede jak má je turbo OK.(zkontoluj kolik je schopné to turbo plnit takto.Stávalo se e se přicpal vývod u zpětného ventilu (ten slabej k zásobníku) provrtávala se tam větí.
|
|
26.03.2019 10:41 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3213340
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Díky zkusím
Díky zkusím
|
|
| |
|
|