| | |
23.04.2016 09:08 -
Re: Auto táhne do strany
|
2944780
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
Zbyňa napsal(a): Nicméně chová se to tak, e jedu rovně po dálnici s volantem lehce vytočeným doleva (cca 5° řekněme), kdy ho pustím, tak někdy začne zatáčet hned, jindy auto jede chvíli rovně, po pár vteřinách (moná v závislosti na přejetých nerovnostech) , se volant velmi pomalu srovná do středové polohy a auto jede doprava.
Z toho co píe je ale geometrie udělaná asi patně, tzn rovné kola neodpovídají rovnému volantu ??? Ten výpis by fakt pomohl, můe být i zadní náprava celá malinko ejdrem. Je jen na 4 rouby a kdy se to povolí, tak jde naklonit + - pár mm. Bylo by to vidět na výpisu ... jak jde sbíhavost zadku.
Z toho co píe je ale geometrie udělaná asi patně, tzn rovné kola neodpovídají rovnému volantu ??? Ten výpis by fakt pomohl, můe být i zadní náprava celá malinko ejdrem. Je jen na 4 rouby a kdy se to povolí, tak jde naklonit + - pár mm. Bylo by to vidět na výpisu ... jak jde sbíhavost zadku.
|
|
23.04.2016 16:39 -
Re: Auto táhne do strany
|
2944869
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Jetě jak to tady pročítám, tak začnu těma zadníma loiskama. To co tady .link. Virus.spam popisuje, je přesně to, jak se mi to chová. A vzhledem k natočenejm 260tis. a původním loiskům stejně okay nebudou. S tou geometrií by to teď mohlo dopadnout i tak: .link.
Kadopádně díky za rady, a dám vědět jak jsem pořídil
Jetě jak to tady pročítám, tak začnu těma zadníma loiskama. To co tady http://www.c5club.cz/diskuze/single/2783861-re-geometrie-zadni-napravy-co-je-spatne/ Virus.spam popisuje, je přesně to, jak se mi to chová. A vzhledem k natočenejm 260tis. a původním loiskům stejně okay nebudou. S tou geometrií by to teď mohlo dopadnout i tak: http://www.c5club.cz/diskuze/single/2354705-re-geometrie-zadni-napravy-co-je-spatne/
Kadopádně díky za rady, a dám vědět jak jsem pořídil :-)
|
|
03.10.2018 09:47 -
Auto táhne na dálnici ke straně
|
3183078
|
|
Myoun
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Dobrý den vem,
prosím o radu či zkuenost: mám C5 III., 2008, najeto 288tis. km a delí dobu mám problém, e při rychlejí jízdě, hlavně tedy na dálnici, auto táhne na pravou stranu. V podstatě čím rychleji jedu, tím více. Ač je dálnice naprosto nová a rovná, tak prostě nemůu pustit volant, protoe bych za chvíli skončil v pravém svodidlu nebo příkopě. Mám to opravdu dlouhodobě vyzkoueno, tudí vliv cesty či pneumatik vylučuji.
Geometrie byla několikrát řeena a je prý OK. Nic jiného, ádný problém v Citroenu nenali. Podotýkám, e auto je velmi dobře servisováno, na přední nápravě má téměř ve nové, v minulosti byly měněny i oba přední hydro tlumiče (písty).
Vimnul jsem si vak jetě jedné věci, a sice e při různých polohách nastavení výky je pravá, přední strana vdy o něco málo, asi tak 1 - 1,5 cm níe. V Citroenu mi řekli, e se to nedá samostatně nastavit, e se nastavuje pouze výka přední a zadní nápravy, ne vak jednotlivých kol.
Nemáte někdo podobný problém či zkuenost, prosím?
Děkuji moc.
Dobrý den vem,
prosím o radu či zkuenost: mám C5 III., 2008, najeto 288tis. km a delí dobu mám problém, e při rychlejí jízdě, hlavně tedy na dálnici, auto táhne na pravou stranu. V podstatě čím rychleji jedu, tím více. Ač je dálnice naprosto nová a rovná, tak prostě nemůu pustit volant, protoe bych za chvíli skončil v pravém svodidlu nebo příkopě. Mám to opravdu dlouhodobě vyzkoueno, tudí vliv cesty či pneumatik vylučuji.
Geometrie byla několikrát řeena a je prý OK. Nic jiného, ádný problém v Citroenu nenali. Podotýkám, e auto je velmi dobře servisováno, na přední nápravě má téměř ve nové, v minulosti byly měněny i oba přední hydro tlumiče (písty).
Vimnul jsem si vak jetě jedné věci, a sice e při různých polohách nastavení výky je pravá, přední strana vdy o něco málo, asi tak 1 - 1,5 cm níe. V Citroenu mi řekli, e se to nedá samostatně nastavit, e se nastavuje pouze výka přední a zadní nápravy, ne vak jednotlivých kol.
Nemáte někdo podobný problém či zkuenost, prosím?
Děkuji moc.
|
|
03.10.2018 10:11 -
Re: Auto táhne do strany
|
3183082
|
|
miskod
|
|
|
No ona dialnica je kvoli odtoku vody mierne sklonena doprava...Ked ides v nejakom obmedzeni v protismere, tak ti to mierne taha zase dolava...nie?
No ona dialnica je kvoli odtoku vody mierne sklonena doprava...Ked ides v nejakom obmedzeni v protismere, tak ti to mierne taha zase dolava...nie?
|
|
03.10.2018 16:56 -
Re: Auto táhne do strany
|
3183112
|
|
jruze
|
|
|
No mně X7čky nikam netáhnou,pneu se nesjídí(na obou jsem dělal co jsem nael e bylo KO) - jedna má + 300000Km a druhá 200000Km to aby jsi změřil jestli je jedna strana ní tak to by muselo být to auto na absolutní rovině.
No mně X7čky nikam netáhnou,pneu se nesjídí(na obou jsem dělal co jsem nael e bylo KO) - jedna má + 300000Km a druhá 200000Km to aby jsi změřil jestli je jedna strana ní tak to by muselo být to auto na absolutní rovině.;-)
|
|
04.10.2018 19:10 -
Re: Auto táhne do strany
|
3183270
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Myoun:
Se stejným problémem jezdím se svou C5 I ji 9 let. A to úspěně vyřeí, dej vědět.
Vzdal jsem to s tím, e auto bylo bourané, tak je asi někde ohnutá kastle.
Myoun:
Se stejným problémem jezdím se svou C5 I ji 9 let. A to úspěně vyřeí, dej vědět.
Vzdal jsem to s tím, e auto bylo bourané, tak je asi někde ohnutá kastle.
|
|
07.10.2018 11:20 -
Re: Auto táhne do strany
|
3183478
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Myoun napsal(a): Dobrý den vem,
prosím o radu či zkuenost: mám C5 III., 2008, najeto 288tis. km a delí dobu mám problém, e při rychlejí jízdě, hlavně tedy na dálnici, auto táhne na pravou stranu. V podstatě čím rychleji jedu, tím více. Ač je dálnice naprosto nová a rovná, tak prostě nemůu pustit volant, protoe bych za chvíli skončil v pravém svodidlu nebo příkopě. Mám to opravdu dlouhodobě vyzkoueno, tudí vliv cesty či pneumatik vylučuji.
Geometrie byla několikrát řeena a je prý OK. Nic jiného, ádný problém v Citroenu nenali. Podotýkám, e auto je velmi dobře servisováno, na přední nápravě má téměř ve nové, v minulosti byly měněny i oba přední hydro tlumiče (písty).
Vimnul jsem si vak jetě jedné věci, a sice e při různých polohách nastavení výky je pravá, přední strana vdy o něco málo, asi tak 1 - 1,5 cm níe. V Citroenu mi řekli, e se to nedá samostatně nastavit, e se nastavuje pouze výka přední a zadní nápravy, ne vak jednotlivých kol.
Nemáte někdo podobný problém či zkuenost, prosím?
Děkuji moc.
chod na geo tam kde to vedia. to ze si bol v citroene absolutne nic neznamena
uvidis, a porovnaj si potom protokoly , v najhorsom das 20 euro a potvrdia ze geo je ok...
a nezabudni kluce v zapalovani aby bola v jazdnej polohe
chod na geo tam kde to vedia. to ze si bol v citroene absolutne nic neznamena
uvidis, a porovnaj si potom protokoly , v najhorsom das 20 euro a potvrdia ze geo je ok...
a nezabudni kluce v zapalovani aby bola v jazdnej polohe
|
|
10.01.2019 11:16 -
Re: Auto táhne do strany
|
3200544
|
|
Myoun
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Myoun:
Se stejným problémem jezdím se svou C5 I ji 9 let. A to úspěně vyřeí, dej vědět.
Vzdal jsem to s tím, e auto bylo bourané, tak je asi někde ohnutá kastle.
A ten přičku volantu má rovně? Nevím, zda jsem to u vyřeil, ale kdy u mi dola trpělivost se servisy, tak jsem si sám na rampě prostě přesně, resp. v rámci monosti o stejný úhel pootočil závity roubení na táhlech řízení a nejen e jsem měl volant naprosto rovně, ale k mému úasu auto úplně přestalo tahat do strany. V podstatě nechápu, jak je to moné, ale je to tak. Vím, e jsem někdy někde četl názor, e pokud příčka volantu není rovně, tak má tendenci se do této polohy stáčet, tudí tohle povauji za jediné racionální vysvětlení, by by mi to přilo reálné spíe u elektrického posilovače a ne u hydraulického.
A ten přičku volantu má rovně? Nevím, zda jsem to u vyřeil, ale kdy u mi dola trpělivost se servisy, tak jsem si sám na rampě prostě přesně, resp. v rámci monosti o stejný úhel pootočil závity roubení na táhlech řízení a nejen e jsem měl volant naprosto rovně, ale k mému úasu auto úplně přestalo tahat do strany. V podstatě nechápu, jak je to moné, ale je to tak. Vím, e jsem někdy někde četl názor, e pokud příčka volantu není rovně, tak má tendenci se do této polohy stáčet, tudí tohle povauji za jediné racionální vysvětlení, by by mi to přilo reálné spíe u elektrického posilovače a ne u hydraulického.
|
|
10.01.2019 11:25 -
Re: Auto táhne do strany
|
3200545
|
|
Myoun
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Zbyňa napsal(a): Take, třmeny opravený, nic u nepřibrďuje. Vyměněný zadní silentbloky předních ramen a obutý úplně nový gumy. Auto jede pořád doprava.
Nicméně chová se to tak, e jedu rovně po dálnici s volantem lehce vytočeným doleva (cca 5° řekněme), kdy ho pustím, tak někdy začne zatáčet hned, jindy auto jede chvíli rovně, po pár vteřinách (moná v závislosti na přejetých nerovnostech) , se volant velmi pomalu srovná do středové polohy a auto jede doprava. U jsem s tímto takto najel několik tisíc kilometrů a na předchozích gumách nebyly ádný známky toho, e by se nějak nepravidelně sjíděly.
Obecně při dálničních rychlostech je to chvílema pocit, jako jet za nárazovýho bočního větru, z ničeho nic to najednou takto změní směr jízdy a je potřeba to pořád řídit.
Nějaký tipy kam nasměrovat pozornost?
Dík,
Z.
Tvůj popis problému je naprosto přesně i můj a zatím jsem to vyřeil takto:
Nevím, zda jsem to u vyřeil, ale kdy u mi dola trpělivost se servisy, tak jsem si sám na rampě prostě přesně, resp. v rámci monosti o stejný úhel pootočil závity roubení na táhlech řízení a nejen e jsem měl volant naprosto rovně, ale k mému úasu auto úplně přestalo tahat do strany. V podstatě nechápu, jak je to moné, ale je to tak. Vím, e jsem někdy někde četl názor, e pokud příčka volantu není rovně, tak má tendenci se do této polohy stáčet, tudí tohle povauji za jediné racionální vysvětlení, by by mi to přilo reálné spíe u elektrického posilovače a ne u hydraulického.
Nicméně vzhledem k tomu, e bych teď mohl mít geometrii rozhozenu, tak na ni jetě půjdu znovu, protoe při poslední kontrole mi bylo řečeno, e pravé zadní kolo by potřebovalo upravit na táhle vymezování natočení, jeliko je prý mírně natočeno vlevo, co by logicky jako příčina taky mohlo být, ale táhlo vymezování vůle bylo totálně nepohyblivé, tudí se bude muset buď rozhýbat nebo vyměnit.
Tvůj popis problému je naprosto přesně i můj a zatím jsem to vyřeil takto:
Nevím, zda jsem to u vyřeil, ale kdy u mi dola trpělivost se servisy, tak jsem si sám na rampě prostě přesně, resp. v rámci monosti o stejný úhel pootočil závity roubení na táhlech řízení a nejen e jsem měl volant naprosto rovně, ale k mému úasu auto úplně přestalo tahat do strany. V podstatě nechápu, jak je to moné, ale je to tak. Vím, e jsem někdy někde četl názor, e pokud příčka volantu není rovně, tak má tendenci se do této polohy stáčet, tudí tohle povauji za jediné racionální vysvětlení, by by mi to přilo reálné spíe u elektrického posilovače a ne u hydraulického.
Nicméně vzhledem k tomu, e bych teď mohl mít geometrii rozhozenu, tak na ni jetě půjdu znovu, protoe při poslední kontrole mi bylo řečeno, e pravé zadní kolo by potřebovalo upravit na táhle vymezování natočení, jeliko je prý mírně natočeno vlevo, co by logicky jako příčina taky mohlo být, ale táhlo vymezování vůle bylo totálně nepohyblivé, tudí se bude muset buď rozhýbat nebo vyměnit.
|
|
10.01.2019 14:26 -
Re: Auto táhne do strany
|
3200547
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Nechci vámi do toho mluvit je to vae věc co děláte s autem, ale rovnat řízení doma na rampě to je zvěrstvo, Kdy zajedu ke svému servismenovi na geometrii tak mi srovná volant, seřídí přední nápravu a překontroluje posazení vech kol na autě tak e auto jede rovně nikam neuhýbá a nesjídí se pneu. Tomu říkám geometrie, nemusím dál nic řeit, servis co to nedokáe udělat takto je na nic a měl by se zavřít.
Nechci vámi do toho mluvit je to vae věc co děláte s autem, ale rovnat řízení doma na rampě to je zvěrstvo, Kdy zajedu ke svému servismenovi na geometrii tak mi srovná volant, seřídí přední nápravu a překontroluje posazení vech kol na autě tak e auto jede rovně nikam neuhýbá a nesjídí se pneu. Tomu říkám geometrie, nemusím dál nic řeit, servis co to nedokáe udělat takto je na nic a měl by se zavřít.
|
|
11.01.2019 09:47 -
Re: Auto táhne do strany
|
3200684
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Rio11 napsal(a): Nechci vámi do toho mluvit je to vae věc co děláte s autem, ale rovnat řízení doma na rampě to je zvěrstvo, Kdy zajedu ke svému servismenovi na geometrii tak mi srovná volant, seřídí přední nápravu a překontroluje posazení vech kol na autě tak e auto jede rovně nikam neuhýbá a nesjídí se pneu. Tomu říkám geometrie, nemusím dál nic řeit, servis co to nedokáe udělat takto je na nic a měl by se zavřít.
Jako jo, paráda. A udělá to i na autě, kde je po bouračce hnutá kastle? Kdy nejdou seřídit zadní kola? Neudělá nic. Prostě smířit se, koupil jsme bourané....
Myoun: Ve mám rovně, jak to jen jde. Jezdí nejrovněji, co mi kdy jezdila, ale úplně přesně rovně nepojede asi u nikdy.
Před Vánoci jsem měnil těhlici (odelo mi loisko a na půde leela těhlice včetně nalisovaného loiska, tak jsem ji tam oupnul...). Poté jsem samozřejmě musel na geometrii, srovnáno v rámci moností. Ale je tam prostě pár věcí, které na geometrii nesrovná.
Jako jo, paráda. A udělá to i na autě, kde je po bouračce hnutá kastle? Kdy nejdou seřídit zadní kola? Neudělá nic. :) Prostě smířit se, koupil jsme bourané....
Myoun: Ve mám rovně, jak to jen jde. :-)) Jezdí nejrovněji, co mi kdy jezdila, ale úplně přesně rovně nepojede asi u nikdy. :-)
Před Vánoci jsem měnil těhlici (odelo mi loisko a na půde leela těhlice včetně nalisovaného loiska, tak jsem ji tam oupnul...). Poté jsem samozřejmě musel na geometrii, srovnáno v rámci moností. Ale je tam prostě pár věcí, které na geometrii nesrovná. :-)
Přílohy: 48403237_364980454066035_1423118691767156736_n.jpg ( 109083b ) - |
|
11.01.2019 17:28 -
Re: Auto táhne do strany
|
3200779
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Koupit bourané auto u nás asi není problém, ale koupit auto co má hnutou kastli to je hloupost.
Koupit bourané auto u nás asi není problém, ale koupit auto co má hnutou kastli to je hloupost.
|
|
11.01.2019 18:05 -
Re: Auto táhne do strany
|
3200787
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Rio11 napsal(a): Koupit bourané auto u nás asi není problém, ale koupit auto co má hnutou kastli to je hloupost.
Proč to je hloupost? A moná si pod tím výrazem představujeme kadý něco jinak.
Ale tu hloupost prosím vysvětlit, nemám křiálovou kouli, abych věděl, proč tak myslí.
Proč to je hloupost? A moná si pod tím výrazem představujeme kadý něco jinak.
Ale tu hloupost prosím vysvětlit, nemám křiálovou kouli, abych věděl, proč tak myslí. :)
|
|
11.01.2019 19:25 -
Re: Auto táhne do strany
|
3200807
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
To jako myslí váně ? Proč je to hloupost ? Tak z mého pohledu. Kupuji auto aby mi co nejdéle slouilo bez zbytečných dalích nákladů, aby bylo bezpečné ( co s křivou kastlí neodborně opravenou nikdy nebude ) a spolehlivé. Kdy kupuji auto mám sebou dalí osobu co mi to prohlédne a pokusí se najít vechny moné problémy, ten nejzásadnějí problém je právě bourané a křivé auto, take takové auto kdy odhalím tak se okamitě otočím a odcházím. Jo a jetě kdy je auto křivé po nehodě tak to byla u celkem rána, a to se dá poznat u z prvního ohledání a kdy nemám jistotu tak ne ho koupím tak si ho nechám pořádně prověřit prohlédnout a zkontrolovat třeba i udělat geometrii, a pak teprve se rozhoduji o koupi.
To jako myslí váně ? Proč je to hloupost ? Tak z mého pohledu. Kupuji auto aby mi co nejdéle slouilo bez zbytečných dalích nákladů, aby bylo bezpečné ( co s křivou kastlí neodborně opravenou nikdy nebude ) a spolehlivé. Kdy kupuji auto mám sebou dalí osobu co mi to prohlédne a pokusí se najít vechny moné problémy, ten nejzásadnějí problém je právě bourané a křivé auto, take takové auto kdy odhalím tak se okamitě otočím a odcházím. Jo a jetě kdy je auto křivé po nehodě tak to byla u celkem rána, a to se dá poznat u z prvního ohledání a kdy nemám jistotu tak ne ho koupím tak si ho nechám pořádně prověřit prohlédnout a zkontrolovat třeba i udělat geometrii, a pak teprve se rozhoduji o koupi.
|
|
12.01.2019 17:51 -
Re: Auto táhne do strany
|
3200959
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Rio11 napsal(a): To jako myslí váně ? Proč je to hloupost ? Tak z mého pohledu. Kupuji auto aby mi co nejdéle slouilo bez zbytečných dalích nákladů, aby bylo bezpečné ( co s křivou kastlí neodborně opravenou nikdy nebude ) a spolehlivé. Kdy kupuji auto mám sebou dalí osobu co mi to prohlédne a pokusí se najít vechny moné problémy, ten nejzásadnějí problém je právě bourané a křivé auto, take takové auto kdy odhalím tak se okamitě otočím a odcházím. Jo a jetě kdy je auto křivé po nehodě tak to byla u celkem rána, a to se dá poznat u z prvního ohledání a kdy nemám jistotu tak ne ho koupím tak si ho nechám pořádně prověřit prohlédnout a zkontrolovat třeba i udělat geometrii, a pak teprve se rozhoduji o koupi.
Aha, ty jsi asi velkej nerv, co?
Take nakonec to moné je si koupit takové auto... Ale člověka, co tak pořídí povauje za blbce....
Si asi nevzpomíná, e bylo naprosto běné, e se z více aut dělalo jedno? Hezky navoněné, aby nikdo nepoznal. Třeba má taky takové.
A ne kadý je tak chytrý a bystrý nebo bohatý jako ty, aby si koupil auto bez chyby jako ty. A pokud u se tak někomu stane, nemá vůbec ponětí jakou má to auto historii, udělal na tom u ve, co ho napadlo a stále ho zajímá, zda by to nelo nějak vyřeit, tak je jistě zvědavý na tebe, abys napsal, e u nás není moné, e to je hloupost koupit takové auto a zajel si na geometrii
Fakt jednička.
Aha, ty jsi asi velkej nerv, co? :-))))
Take nakonec to moné je si koupit takové auto... Ale člověka, co tak pořídí povauje za blbce....
Si asi nevzpomíná, e bylo naprosto běné, e se z více aut dělalo jedno? Hezky navoněné, aby nikdo nepoznal. Třeba má taky takové. :D
A ne kadý je tak chytrý a bystrý nebo bohatý jako ty, aby si koupil auto bez chyby jako ty. A pokud u se tak někomu stane, nemá vůbec ponětí jakou má to auto historii, udělal na tom u ve, co ho napadlo a stále ho zajímá, zda by to nelo nějak vyřeit, tak je jistě zvědavý na tebe, abys napsal, e u nás není moné, e to je hloupost koupit takové auto a zajel si na geometrii :palec
Fakt jednička. ;-)
|
|
| |
|
|