| | |
14.06.2018 08:21 -
Re: LPG a C5
|
3163941
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
pan gugl nabidl : .link. Muj osobní nazor na prestavbu primovstriku, je ten, ze je to neekonomicke u malych motoru do 2.0. V ideálním stavu je potreba odladena jednotka pro dany motor od vyrobce - to zda se neni. Dale si uvedom, ze ty benzinovy vstriky musi furt jet na 20 procent, jinak se zalepi a cena zaplaceni prestavby s tim prodluzuje. Nesel bych do toho u tak staryho auta. Sam sem nesel do plynu s V6, protoze sem nevedel kdy se rosype, ale uz jsem najezdil 50 tkm, nijak me to netrapi a vubec kdyz jsem zjistil, ze ma najeto jednou tolik na tachu 210 + 150 stocenych.
pan gugl nabidl : http://www.lpg-autogascentrum.cz/forum/dotaz-3964-citroen-c5-2-0-16v-103kw-rlz/ Muj osobní nazor na prestavbu primovstriku, je ten, ze je to neekonomicke u malych motoru do 2.0. V ideálním stavu je potreba odladena jednotka pro dany motor od vyrobce - to zda se neni. Dale si uvedom, ze ty benzinovy vstriky musi furt jet na 20 procent, jinak se zalepi a cena zaplaceni prestavby s tim prodluzuje. Nesel bych do toho u tak staryho auta. Sam sem nesel do plynu s V6, protoze sem nevedel kdy se rosype, ale uz jsem najezdil 50 tkm, nijak me to netrapi a vubec kdyz jsem zjistil, ze ma najeto jednou tolik na tachu 210 + 150 stocenych. :-))))
|
|
14.06.2018 18:09 -
Re: LPG a C5
|
3164294
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
presne tak,tenhle "motor" nastesti na alternativu predelat nejde....
presne tak,tenhle "motor" nastesti na alternativu predelat nejde....
|
|
29.08.2018 19:30 -
Re: LPG a C5
|
3177505
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Rieim práve drobný problém, raz za 500-1000km mi vybehne chyba motora (antipoll...) samozrejme po case 20-100km zhasne. Auto je na LPG, čie najskôr to bude ma súvis s tým. Výfuk a katalyzátor sú v poriadku, pred nedávnom som bol na STK/EK kde som preiel bez chyby s emisiami na spodných hraniciach. Za čo technik bol aj rád lebo starie auta sa nevidia s tak príkladnymi hodnotami.
No ale tá chyba ma serie, (v noci mi to tam svieti) neni to moc príjemne keď človek odrána oféruje celý deň to nesvieti, príde noc chcem si zhasnú budíky a čo čert nechcel rozsvieti sa chyba
Rozmýlam nad naintalovaním LAMBDA FAKERA, takú tu srandu ktora sa da namiesto povodnej lambdy do výfuku a následne do toho sa naskrutkuje lambda. Rieil to u niekto z vás? Funguje to? Či je to len vyhodených 5 z Aliexpresu?
Rieim práve drobný problém, raz za 500-1000km mi vybehne chyba motora (antipoll...) samozrejme po case 20-100km zhasne. Auto je na LPG, čie najskôr to bude ma súvis s tým. Výfuk a katalyzátor sú v poriadku, pred nedávnom som bol na STK/EK kde som preiel bez chyby s emisiami na spodných hraniciach. Za čo technik bol aj rád lebo starie auta sa nevidia s tak príkladnymi hodnotami.
No ale tá chyba ma serie, (v noci mi to tam svieti) neni to moc príjemne keď človek odrána oféruje celý deň to nesvieti, príde noc chcem si zhasnú budíky a čo čert nechcel rozsvieti sa chyba :D :D
Rozmýlam nad naintalovaním LAMBDA FAKERA, takú tu srandu ktora sa da namiesto povodnej lambdy do výfuku a následne do toho sa naskrutkuje lambda. Rieil to u niekto z vás? Funguje to? Či je to len vyhodených 5 z Aliexpresu?
|
|
30.08.2018 10:43 -
Re: LPG a C5
|
3177597
|
|
miskod
|
|
|
Hlavne si pozri do diag kvoli comu to vyskakuje. Ak je to katalyzator, tak ti ten bazmek pomoze. Ja ho mam, ale ani za boha nemozem povolit druhu lambdu. Takze vymyslam ine kurvito, co bude do RJ posielat 0.5V konstantne...Samozrjeme vyhrievanie lambdy musi byt furt zapoje aby to nehlasilo chybu sondy...
Hlavne si pozri do diag kvoli comu to vyskakuje. Ak je to katalyzator, tak ti ten bazmek pomoze. Ja ho mam, ale ani za boha nemozem povolit druhu lambdu. Takze vymyslam ine kurvito, co bude do RJ posielat 0.5V konstantne...Samozrjeme vyhrievanie lambdy musi byt furt zapoje aby to nehlasilo chybu sondy...;-)
|
|
30.08.2018 10:57 -
Re: LPG a C5
|
3177598
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
vies co kym to stihnem napichnut (mam doma diagnostiku) povacsinou to zhasne a uz ma to potom nenapadne napichnut.
Tak idem na 500km dlhu trasu a zasvieti, hajzel...
Tak vies funguje to na principe ak dobre chapem ze sa to naskrutkuje namiesto lambdy a nasledne lambda do neho, cize vnutri musi mat nieco v sebe co bude lambdu klamat... Tak preto to chcem skusit...
Mne sa mari ze vypise chybu katu, ci co neviem. Kat je dobry urcite inak by auto nemalo ukazkove emisie.
vies co kym to stihnem napichnut (mam doma diagnostiku) povacsinou to zhasne :-)))) a uz ma to potom nenapadne napichnut.
Tak idem na 500km dlhu trasu a zasvieti, hajzel...
Tak vies funguje to na principe ak dobre chapem ze sa to naskrutkuje namiesto lambdy a nasledne lambda do neho, cize vnutri musi mat nieco v sebe co bude lambdu klamat... Tak preto to chcem skusit...
Mne sa mari ze vypise chybu katu, ci co neviem. Kat je dobry urcite inak by auto nemalo ukazkove emisie. :nevim
|
|
30.08.2018 14:05 -
Re: LPG a C5
|
3177612
|
|
Bobr53
|
|
|
LukoLVG napsal(a): vies co kym to stihnem napichnut (mam doma diagnostiku) povacsinou to zhasne a uz ma to potom nenapadne napichnut.
Tak idem na 500km dlhu trasu a zasvieti, hajzel...
Tak vies funguje to na principe ak dobre chapem ze sa to naskrutkuje namiesto lambdy a nasledne lambda do neho, cize vnutri musi mat nieco v sebe co bude lambdu klamat... Tak preto to chcem skusit...
Mne sa mari ze vypise chybu katu, ci co neviem. Kat je dobry urcite inak by auto nemalo ukazkove emisie.
Trochu se plete, ten nástavec na lambdu je pouhopouhé duté prodlouení - zajistí pouze oddálení lambdy od trubky výfuku. Na čele tohoto nástavce je navíc středová dírka průměru cca 3 mm, take sonda lambdy není ofukovaná přímo výfukovými plyny. Ten oddělovací vzduchový prostor nástavce a malá dírka zajistí, e výstupní lambda reaguje na výfukové plyny s určitým zpoděním, zatlumením, to ve.
Take tohle prodlouení zafunguje částečně tehdy, kdy je katalyzátor opotřebovaný - simuluje částečně jeho lepí stav ne ve skutečnosti je.
Trochu se plete, ten nástavec na lambdu je pouhopouhé duté prodlouení - zajistí pouze oddálení lambdy od trubky výfuku. Na čele tohoto nástavce je navíc středová dírka průměru cca 3 mm, take sonda lambdy není ofukovaná přímo výfukovými plyny. Ten oddělovací vzduchový prostor nástavce a malá dírka zajistí, e výstupní lambda reaguje na výfukové plyny s určitým zpoděním, zatlumením, to ve.
Take tohle prodlouení zafunguje částečně tehdy, kdy je katalyzátor opotřebovaný - simuluje částečně jeho lepí stav ne ve skutečnosti je.
|
|
11.09.2018 21:48 -
Re: LPG a C5
|
3179848
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Rád bych se s vámi podělil o zkuenost. Třeba někomu info také pomůe.
Před měsícem jsem začal mít problém při přepínání BA - LPG. Za jízdy auto pčepnulo na LPG, ale vzápětí s cuknutím přeskočilo na BA. Reagoval jsem tak, e jsem manuálním vypínačem vypnul LPG a následně zapnul, co vedlo k sepnutí LPG a vozidlo pokračovvalo v jízdě. Postupně jedno přepnutí nestačilo, musel jsem je opakovat stále častěji a na konec cca. 10x.
Návtěvou plynaře za 3.700 Kč závada odstraněna. Jednalo se o zanesení ventilků v reduktoru asfaltem vysráeným z LPG. Je moná oprava, nebo výměna - cenový rozdíl cca 500,- Kč. Tak jsem to nechal vyměnit.
Rád bych se s vámi podělil o zkuenost. Třeba někomu info také pomůe.
Před měsícem jsem začal mít problém při přepínání BA - LPG. Za jízdy auto pčepnulo na LPG, ale vzápětí s cuknutím přeskočilo na BA. Reagoval jsem tak, e jsem manuálním vypínačem vypnul LPG a následně zapnul, co vedlo k sepnutí LPG a vozidlo pokračovvalo v jízdě. Postupně jedno přepnutí nestačilo, musel jsem je opakovat stále častěji a na konec cca. 10x.
Návtěvou plynaře za 3.700 Kč závada odstraněna. Jednalo se o zanesení ventilků v reduktoru asfaltem vysráeným z LPG. Je moná oprava, nebo výměna - cenový rozdíl cca 500,- Kč. Tak jsem to nechal vyměnit.
|
|
20.12.2018 09:35 -
Re: LPG a C5
|
3197652
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Niekedy staci vymebit lambdu. Moj pripad, sem tam mi vyhodilo antipollution, ked bolo pod 5 stupnov horsie starty. Ked bolo vonku minus niekedy po starte ihned zdochol a chytil na druhykrat. Auto ma 185 000km. Stale som to mal chut riesit ked vyhodilo hlasku antipoll... Ale ked zhasla som to neriesil. Az pred troma tyzdnami som vymenil prednu lambdu a hla. 3 tyzdne vonku os -8 ci +15 auto startuje na brnk. Sranda je ze emisie ukazkove, vsetko super ale asi postupne sa zhorsovali hodnoty z lambdy a ta rozhasila mapu motora... Inak horsie starty len ked bol uplne zimny motor. Ako bol teply OK. Btw zda sa mi aj nizsia spotreba o 0.2litra ale zatial to neprezivam lebo som s novou lambdou spravil len 1500km
Niekedy staci vymebit lambdu. Moj pripad, sem tam mi vyhodilo antipollution, ked bolo pod 5 stupnov horsie starty. Ked bolo vonku minus niekedy po starte ihned zdochol a chytil na druhykrat. Auto ma 185 000km. Stale som to mal chut riesit ked vyhodilo hlasku antipoll... Ale ked zhasla som to neriesil. Az pred troma tyzdnami som vymenil prednu lambdu a hla. 3 tyzdne vonku os -8 ci +15 auto startuje na brnk. Sranda je ze emisie ukazkove, vsetko super ale asi postupne sa zhorsovali hodnoty z lambdy a ta rozhasila mapu motora... Inak horsie starty len ked bol uplne zimny motor. Ako bol teply OK. Btw zda sa mi aj nizsia spotreba o 0.2litra ale zatial to neprezivam lebo som s novou lambdou spravil len 1500km
|
|
| |
|
|