17.10.2018 09:43 -
Risk of particle filter clogging
|
3185239
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Zdravím pánové,
mám na Vás dotaz jako na zkuené mechaniky, zdali s tím nemáte zkuenosti.
základní informace ( 2.2 biturbo 125 kw, 2009, 260 000km, FAP původní, aditiva za poslední 2 roky =40 000 km nedoplňovány)
A teď k problému.
Tato hláka mi vyskočila prakticky hned po nastartování auta. (servis od té doby svítí pořád)
Pokud mohu soudit, tak na jízdních vlastnostech, kouřivosti, či chodu motoru to nemá vliv.
Auto jsem připojil na diag, ale ádná chyba (minimálně ádná nová )
Po prohledání naeho fóra, kde jsem nael jen jednu zmínku a to e se údajně jedná o sw chybu stále nevím
Nelenil jsem a hledal na netu. Tam se uvádí, e je to údajně spojené s aditivy "močovinou". ( podle diag mám 2148,4 ml)
Údajně je to chyba ve výpočtu a reálná hladina aditiv je na nízké úrovni vůči zobrazované diagnostikou.
Mám dvě otázky:
1. Má s tím někdo zkuenosti a v čem byl problém u vás?
2. Dá se něják opticky (co nejsnáze) zjistit reálná hladina aditiv?
Děkuji
Zdravím pánové,
mám na Vás dotaz jako na zkuené mechaniky, zdali s tím nemáte zkuenosti.
základní informace ( 2.2 biturbo 125 kw, 2009, 260 000km, FAP původní, aditiva za poslední 2 roky =40 000 km nedoplňovány)
A teď k problému.
Tato hláka mi vyskočila prakticky hned po nastartování auta. (servis od té doby svítí pořád)
Pokud mohu soudit, tak na jízdních vlastnostech, kouřivosti, či chodu motoru to nemá vliv.
Auto jsem připojil na diag, ale ádná chyba (minimálně ádná nová ;-) )
Po prohledání naeho fóra, kde jsem nael jen jednu zmínku a to e se údajně jedná o sw chybu stále nevím :nevim
Nelenil jsem a hledal na netu. Tam se uvádí, e je to údajně spojené s aditivy "močovinou". ( podle diag mám 2148,4 ml)
Údajně je to chyba ve výpočtu a reálná hladina aditiv je na nízké úrovni vůči zobrazované diagnostikou.
Mám dvě otázky:
1. Má s tím někdo zkuenosti a v čem byl problém u vás?
2. Dá se něják opticky (co nejsnáze) zjistit reálná hladina aditiv?
Děkuji
Přílohy: IMG_20181007_193724.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 6230372b ) - Staeno:46x. IMG_20181007_193751.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 5799934b ) - Staeno:34x. IMG_20181007_193810.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 4333682b ) - Staeno:30x. IMG_20181007_194334.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 3728506b ) - Staeno:31x. |
|
17.10.2018 14:45 -
Re: Risk of particle filter clogging
|
3185326
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
pocitadlo minutych aditiv sa prehuplo cez counter ked povazuje FAP za zraly na vymenu (kedze fap sa upchava trvalo tymto aditivom). Filter moze byt stale ok da sa to poznat podla rozdielov tlakov pred a za filtrom. Ja som menil pred rokom vpodstate s rovnakym pocitadlom km Counter sa da resetnut aby povazoval filter za novy ale lepsie je ten filter rovno vymenit (cca 300e)
pocitadlo minutych aditiv sa prehuplo cez counter ked povazuje FAP za zraly na vymenu (kedze fap sa upchava trvalo tymto aditivom). Filter moze byt stale ok da sa to poznat podla rozdielov tlakov pred a za filtrom. Ja som menil pred rokom vpodstate s rovnakym pocitadlom km Counter sa da resetnut aby povazoval filter za novy ale lepsie je ten filter rovno vymenit (cca 300e)
|
|
17.10.2018 19:16 -
Re: Risk of particle filter clogging
|
3185383
|
|
jruze
|
|
|
Koukám ze je to tu Samek odborník-diagnostik poslechnu kolegu a ten FAP zasere tak ze ho nikdo nevycisti a jetě můe dok...... třeba i turbo, EGR atd...
No diagnostici FAP je zaneseny na rorni hranici nastavenou v jednotce = vyčistit nebo vyměnit a zresetovat !!! Aditiva =pokud to někdo nezresetoval jen tak pro zábavu tak to asi bude souhlasit (podle Km to tak vypadá = druhá náplň ) pokud chce zkontrolovat skutečně mnoství = dementuje nádobu - vylej co tam je - doplň do tři litru a náplň násobku - následně zrestuj údaj v jednotce. podle tvého příspěvku si to nech udělat .
Koukám ze je to tu Samek odborník-diagnostik :-o poslechnu kolegu a ten FAP zasere tak ze ho nikdo nevycisti a jetě můe dok...... třeba i turbo, EGR atd...
No diagnostici FAP je zaneseny na rorni hranici nastavenou v jednotce = vyčistit nebo vyměnit a zresetovat !!! Aditiva =pokud to někdo nezresetoval jen tak pro zábavu tak to asi bude souhlasit (podle Km to tak vypadá = druhá náplň ) pokud chce zkontrolovat skutečně mnoství = dementuje nádobu - vylej co tam je - doplň do tři litru a náplň násobku - následně zrestuj údaj v jednotce. ;-) podle tvého příspěvku si to nech udělat .
|
|
18.10.2018 09:02 -
Re: Risk of particle filter clogging
|
3185574
|
|
risomas
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Ved som mu poradil to iste ze vymenit filter. Zresetovat to len v jednotke je alternativa - ponukli mi to viacere servisy. Ja som sa toho obaval ale moj stary filter co som vymenil tak bol uplne v pohode este pouzitelny. Mam aj foto, vsetky kanaliky boli priechodne lien tie pri strede pokryvala malinka vrstvicka.
Ved som mu poradil to iste ze vymenit filter. Zresetovat to len v jednotke je alternativa - ponukli mi to viacere servisy. Ja som sa toho obaval ale moj stary filter co som vymenil tak bol uplne v pohode este pouzitelny. Mam aj foto, vsetky kanaliky boli priechodne lien tie pri strede pokryvala malinka vrstvicka.
|
|
| |