11.02.2018 15:58 -
Rána při rychlém propadu předního kola / C5 I / C5 II
|
3130694
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
presunuti diskuze...
(Priste prosim najit spravnou diskuzi a pokud neni, tak zalozit novou. C5 I neni C5 III)
presunuti diskuze...
(Priste prosim najit spravnou diskuzi a pokud neni, tak zalozit novou. C5 I neni C5 III)
|
|
09.02.2018 21:07 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3130403
|
|
dejvid
|
|
|
Dobrý večer. mám presne ten istý problém no jedná sa o c5 break I. Pravdepodobne vybité horné uloenie tlmiča. Pozeral som u na veža stránkach s auto dielmi no nikde nič som nenaiel. Dá sa to vôbec zohna? Auto u búcha aj po prejdení malinkej nerovnosti. Vopred ďakujem za odpovede.
Dobrý večer. mám presne ten istý problém no jedná sa o c5 break I. Pravdepodobne vybité horné uloenie tlmiča. Pozeral som u na veža stránkach s auto dielmi no nikde nič som nenaiel. Dá sa to vôbec zohna? Auto u búcha aj po prejdení malinkej nerovnosti. Vopred ďakujem za odpovede.
|
|
10.02.2018 20:28 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3130530
|
|
dejvid
|
|
|
jruze napsal(a): Pístnice nejdou rozebrat a doraz je uvnitř (jestli se nepletu) , u X7 se horní uloení neprodává samostatně a je součástí pístnice , u C5 I a II se horní uloení dá.To bouchnutí si myslím dělá vnitřní doraz.
tak na čo sa mám zamera? Viete mi poradi kde sa dajú zohna tie uloenia? Dorazom to asi nebude lebo to robí aj cez malú nerovnos (jamu).
tak na čo sa mám zamera? Viete mi poradi kde sa dajú zohna tie uloenia? Dorazom to asi nebude lebo to robí aj cez malú nerovnos (jamu).
|
|
11.02.2018 19:46 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 I / C5 II
|
3130833
|
|
dejvid
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 11.02.18 20:09 Důvod: offtopic | | |
|
22.02.2018 19:28 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 I / C5 II
|
3133747
|
|
dejvid
|
|
|
jruze napsal(a): Začni tyčkama stabilizátoru potom spojovačkama,řízením,uloením ramen a nakonec horním uloením. a jestli má dobře profil tak začni volantovkou(dole na drákách) tyčky sú menené, tak isto aj čapy riadenia, uloenie ramien aj hlavné gulové čapy. Tak z toho by to nemalo by nič. Z môjho hžadiska je to na 100% horne uloenie tlmiča. Len to neviem nikde zohna.
tyčky sú menené, tak isto aj čapy riadenia, uloenie ramien aj hlavné gulové čapy. Tak z toho by to nemalo by nič. Z môjho hžadiska je to na 100% horne uloenie tlmiča. Len to neviem nikde zohna.
|
|
22.02.2018 20:50 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 I / C5 II
|
3133782
|
|
jumep
|
|
|
starsich "klobukov" je po vrakoviskach dost
ja mam doma aspon 4 tiez
starsich "klobukov" je po vrakoviskach dost
ja mam doma aspon 4 tiez
|
|
17.10.2018 19:23 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 I / C5 II
|
3185391
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
páni fakt nejdu rozobrat piestnice od gule-vrchu toho tvarovaného? Lebo dorazy sa dajú kúpi samostatne tak si myslím e to pojde.
Tie ma troku tve jemný buchot od predku keď sa koleso náhle prepadne. Máme tu na jednej ceste taky schod cca 8cm vysoký, ak idem viac ako 20km/h tak to nepríjemne zabúcha keď koleso z neho spadne. Inak to ale nebúcha, čie rozmýlam e je to OK a je to proste vlastnos e to tak buchne lebo je to na pecifickom prípade, na bených nerovnostiach je predok OK
páni fakt nejdu rozobrat piestnice od gule-vrchu toho tvarovaného? Lebo dorazy sa dajú kúpi samostatne tak si myslím e to pojde.
Tie ma troku tve jemný buchot od predku keď sa koleso náhle prepadne. Máme tu na jednej ceste taky schod cca 8cm vysoký, ak idem viac ako 20km/h tak to nepríjemne zabúcha keď koleso z neho spadne. Inak to ale nebúcha, čie rozmýlam e je to OK a je to proste vlastnos e to tak buchne lebo je to na pecifickom prípade, na bených nerovnostiach je predok OK
|
|
17.10.2018 21:09 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 I / C5 II
|
3185427
|
|
jumep
|
|
|
piestnica je tam len na kuzeli a zatiahnuta maticou
maticu das dole a vyklepnes piestnicu, ale ten doraz je prave na maximalne zasunutie piestnice, nie vysunutie
piestnica je tam len na kuzeli a zatiahnuta maticou
maticu das dole a vyklepnes piestnicu, ale ten doraz je prave na maximalne zasunutie piestnice, nie vysunutie
|
|
| |