| | |
09.09.2014 21:26 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2731572
|
|
jumep
|
|
|
mno, tak tu mas problem, pin co ti udava napajanie akoze klucove + su VAN+ data, takze ti to asi obcas resetne bsi
natiahni si novy kabel napr. zo zapalovaca ako klucove + a ten povodny pin len zaizoluj a uvidis
mno, tak tu mas problem, pin co ti udava napajanie akoze klucove + su VAN+ data, takze ti to asi obcas resetne bsi
natiahni si novy kabel napr. zo zapalovaca ako klucove + a ten povodny pin len zaizoluj a uvidis
|
|
10.09.2014 10:22 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2731655
|
|
jumep
|
|
|
podla mna je to tym radiom
originalne radio dostava informacie z BSI o niektorych veciach
a ten pin 7 ide okrem radia aj do tachometra, ak nieco na tom radiu zasumi do siete, sposobi to restart bsi (a tiez data su na pinoch inych
to ze to nerobilo doteraz je vporiadku, zacat to moze kedykolvek a teoreticky aj prestat (staci ze nejaky kondenzator v tom radiu zmenil mierne svoju kapacitu, na funkcnost to vplyv nebude mat, ale na nejake tebe nepostrehnutelne rusenie uz ano)
ak to robi stale, tak najjednoduchsie co mozes spravit je odpoj to radio
podla mna je to tym radiom
originalne radio dostava informacie z BSI o niektorych veciach
a ten pin 7 ide okrem radia aj do tachometra, ak nieco na tom radiu zasumi do siete, sposobi to restart bsi (a tiez data su na pinoch inych
to ze to nerobilo doteraz je vporiadku, zacat to moze kedykolvek a teoreticky aj prestat (staci ze nejaky kondenzator v tom radiu zmenil mierne svoju kapacitu, na funkcnost to vplyv nebude mat, ale na nejake tebe nepostrehnutelne rusenie uz ano)
ak to robi stale, tak najjednoduchsie co mozes spravit je odpoj to radio
|
|
12.09.2014 10:24 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2732158
|
|
jumep
|
|
|
ja sa nebavim o trvalom napajani ale klucovom (pin 7 v konektore)
to ti je od baterky uplne na dve veci
ja sa nebavim o trvalom napajani ale klucovom (pin 7 v konektore)
to ti je od baterky uplne na dve veci
|
|
12.09.2014 12:36 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2732166
|
|
NMC
|
|
|
Moná by nekodilo ujasnit rozdíl mezi zapojením ISO konektoru na standardním neoriginálním rádiu a na ISO konektoru v C5.
1. Neoriginální rádio očekává na pinu 7 v ISO konektoru napájení pro provoz přijímače s tím, e s vypnutím klíčku auta se vypne i autorádio. Aby se neztratilo nastavení předvoleb, má jetě autorádio připojení na permanentní napájení (i po vysunutí klíčku). To čeká v ISO konektoru na pinu 4 a/nebo na zvlátním vývodu autorádia.
2. C5 nemá v ISO konektoru napájení od klíčku. Na pinu 7 má permanentní napájení, nezávislé na zapnutí klíče. Vypínání originálního autorádia je řeeno logikou autorádia podle signálu z VAN sběrnice, které auto poskytuje na pinu 4.
Funkční zapojení je, e se ISO konektory rádia i auta propojí přes piny 5, 7 a 8. V konektoru na straně rádia se navíc propojí piny 4 a 7, čím se zabezpečí trvalé napájení paměti rádia. Pin 4 v ISO konektoru auta musí zůstat "ve vzduchu" jak ji psal jumep, aby se neovlivnil provoz sběrnice VAN.
Toto zapojení umoní trvalý provoz rádia, take se musí dávat pozor, aby zapnuté rádio po několika dnech nevybilo autobaterii.
Moná by nekodilo ujasnit rozdíl mezi zapojením ISO konektoru na standardním neoriginálním rádiu a na ISO konektoru v C5.
1. Neoriginální rádio očekává na pinu 7 v ISO konektoru napájení pro provoz přijímače s tím, e s vypnutím klíčku auta se vypne i autorádio. Aby se neztratilo nastavení předvoleb, má jetě autorádio připojení na permanentní napájení (i po vysunutí klíčku). To čeká v ISO konektoru na pinu 4 a/nebo na zvlátním vývodu autorádia.
2. C5 nemá v ISO konektoru napájení od klíčku. Na pinu 7 má permanentní napájení, nezávislé na zapnutí klíče. Vypínání originálního autorádia je řeeno logikou autorádia podle signálu z VAN sběrnice, které auto poskytuje na pinu 4.
Funkční zapojení je, e se ISO konektory rádia i auta propojí přes piny 5, 7 a 8. V konektoru na straně rádia se navíc propojí piny 4 a 7, čím se zabezpečí trvalé napájení paměti rádia. Pin 4 v ISO konektoru auta musí zůstat "ve vzduchu" jak ji psal jumep, aby se neovlivnil provoz sběrnice VAN.
Toto zapojení umoní trvalý provoz rádia, take se musí dávat pozor, aby zapnuté rádio po několika dnech nevybilo autobaterii.
Přílohy: autoradio ISO.pdf ( 171410b ) - |
|
12.09.2014 13:33 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2732182
|
|
jumep
|
|
|
alebo ako som pisal, natiahnut tam spinane + zo zapalovaca
inac nie som si isty uplny tym VANom na tom pine 4, datova zbernica je kreslena na pine 2 a 3 myslim, vo svojej podstate to je jedno, informacia je ze ten pin 7 do vzduchu co je original v aute a dat
ked sa pozreme na schemu, 8410 = radio; CV00 = tacho
pin 2 a 3 radia su kreslene hrube ciary = a koncia v BSI do procesora BSI
pin 6 vidime ze ide do BSI na procesor a poistku F12
pin 4 na poistku F20 v BSI
pin 7 ide do tachometra, displaya a do bsi na procesor a poistku F11
z coho sa tazko da takto presne urcit co tam je, kazdopadne to bude nachylne na nejaky sum na danom mieste ktory sposobi restart BSI, co je tu zakladny problem
ked sa k radiu kupi prevodnik, vzdy som bol v tom ze tento prevodnik okrem citania dat z packy pod volantom si porozumie aj s ostatnymi vecami, osobne som nikdy nebastlil neorigo radio, ak by som vsak mal, asi by som si vyrobil zvlast konektor na napajanie uplne cely (zo zadnej zasuvky trvalych +12, zo zapalovaca spinanych +12, pin 5 by som len prepojil do anteny na zosilovac a na pin 6 z nejakej ziarovky (kludne osvetlenie popolnika) info o rozsvietenych svetlach aby som nahodou tym radiom nieco nesumel do zbernice
the first two characters of the wire codes have the following meaning
first character
B : + battery (BM01A)
M : earth (MC25F)
C : + APC (CM04E)
second character
M : earth (MM01)
E : electric (linked to an ECU) (ME04)
C : bodywork, body (MC50N)
alebo ako som pisal, natiahnut tam spinane + zo zapalovaca
inac nie som si isty uplny tym VANom na tom pine 4, datova zbernica je kreslena na pine 2 a 3 myslim, vo svojej podstate to je jedno, informacia je ze ten pin 7 do vzduchu co je original v aute a dat
ked sa pozreme na schemu, 8410 = radio; CV00 = tacho
pin 2 a 3 radia su kreslene hrube ciary = a koncia v BSI do procesora BSI
pin 6 vidime ze ide do BSI na procesor a poistku F12
pin 4 na poistku F20 v BSI
pin 7 ide do tachometra, displaya a do bsi na procesor a poistku F11
z coho sa tazko da takto presne urcit co tam je, kazdopadne to bude nachylne na nejaky sum na danom mieste ktory sposobi restart BSI, co je tu zakladny problem
ked sa k radiu kupi prevodnik, vzdy som bol v tom ze tento prevodnik okrem citania dat z packy pod volantom si porozumie aj s ostatnymi vecami, osobne som nikdy nebastlil neorigo radio, ak by som vsak mal, asi by som si vyrobil zvlast konektor na napajanie uplne cely (zo zadnej zasuvky trvalych +12, zo zapalovaca spinanych +12, pin 5 by som len prepojil do anteny na zosilovac a na pin 6 z nejakej ziarovky (kludne osvetlenie popolnika) info o rozsvietenych svetlach aby som nahodou tym radiom nieco nesumel do zbernice
the first two characters of the wire codes have the following meaning
first character
B : + battery (BM01A)
M : earth (MC25F)
C : + APC (CM04E)
second character
M : earth (MM01)
E : electric (linked to an ECU) (ME04)
C : bodywork, body (MC50N)
Přílohy: radio.pdf ( 827608b ) - |
|
12.09.2014 14:10 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2732192
|
|
NMC
|
|
|
Převodník jsem před pár dny koupil a po prvním zapojení si dobře rozumí s ovladačem u volantu i se starím autorádiem Alpine. Jediná věc, kterou můj typ převodníku nevyřeil, je právě permanentní napájení paměti rádia na pinu 4. Chystám se to doplnit v nejblií době.
Edit: Převodník funguje jak má. Neměl jsem správně zapojený pin 4 v ISO konektoru rádia. Rádio se ovládá ovladačem pod volantem a vypíná s vypnutím klíčku. Předvolby rádia zůstávají v paměti.
Převodník jsem před pár dny koupil a po prvním zapojení si dobře rozumí s ovladačem u volantu i se starím autorádiem Alpine. Jediná věc, kterou můj typ převodníku nevyřeil, je právě permanentní napájení paměti rádia na pinu 4. Chystám se to doplnit v nejblií době.
Edit: Převodník funguje jak má. Neměl jsem správně zapojený pin 4 v ISO konektoru rádia. Rádio se ovládá ovladačem pod volantem a vypíná s vypnutím klíčku. Předvolby rádia zůstávají v paměti.
|
|
14.09.2014 20:35 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2732874
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
jumep napsal(a): alebo ako som pisal, natiahnut tam spinane + zo zapalovaca
inac nie som si isty uplny tym VANom na tom pine 4, datova zbernica je kreslena na pine 2 a 3 myslim, vo svojej podstate to je jedno, informacia je ze ten pin 7 do vzduchu co je original v aute a dat
ked sa pozreme na schemu, 8410 = radio; CV00 = tacho
pin 2 a 3 radia su kreslene hrube ciary = a koncia v BSI do procesora BSI
pin 6 vidime ze ide do BSI na procesor a poistku F12
pin 4 na poistku F20 v BSI
pin 7 ide do tachometra, displaya a do bsi na procesor a poistku F11
z coho sa tazko da takto presne urcit co tam je, kazdopadne to bude nachylne na nejaky sum na danom mieste ktory sposobi restart BSI, co je tu zakladny problem
ked sa k radiu kupi prevodnik, vzdy som bol v tom ze tento prevodnik okrem citania dat z packy pod volantom si porozumie aj s ostatnymi vecami, osobne som nikdy nebastlil neorigo radio, ak by som vsak mal, asi by som si vyrobil zvlast konektor na napajanie uplne cely (zo zadnej zasuvky trvalych +12, zo zapalovaca spinanych +12, pin 5 by som len prepojil do anteny na zosilovac a na pin 6 z nejakej ziarovky (kludne osvetlenie popolnika) info o rozsvietenych svetlach aby som nahodou tym radiom nieco nesumel do zbernice
the first two characters of the wire codes have the following meaning
first character
B : + battery (BM01A)
M : earth (MC25F)
C : + APC (CM04E)
second character
M : earth (MM01)
E : electric (linked to an ECU) (ME04)
C : bodywork, body (MC50N) nooo vydrím do srazu,tady jsem v pasti.... jen vim e kdy jsem zapojil radio tak po nějaké době mi zmizelo uloení z paměti tak jsem navtívil prodejse a jen prohodil PLUSY a pak drelo pamět tak na to kluci juknem na srazíku o.ki.?
nooo vydrím do srazu,tady jsem v pasti....:nevim jen vim e kdy jsem zapojil radio tak po nějaké době mi zmizelo uloení z paměti tak jsem navtívil prodejse a jen prohodil PLUSY a pak drelo pamět tak na to kluci juknem na srazíku o.ki.?:palec
|
|
22.09.2014 17:07 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2735523
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
jětě jednou bych se vrátil k mému problému s neorigo rádiem+restart bsi.pokud dojde k restartu bsi neměl by se vynulovat palubní pc.?protoe mi na něm zůstanou:hodiny,datum.
jětě jednou bych se vrátil k mému problému s neorigo rádiem+restart bsi.pokud dojde k restartu bsi neměl by se vynulovat palubní pc.?protoe mi na něm zůstanou:hodiny,datum.
|
|
23.09.2014 10:52 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2736004
|
|
jumep
|
|
|
nemusia, restart neznamena reset
nemusia, restart neznamena reset
|
|
16.11.2014 21:06 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2752620
|
|
.45acp
|
|
|
Tak během asi dvou měsíců se mi u potřetí stalo, e mi během jízdy zhasla přístrojovka, zacvakala relata, spadly budíky a pak se to znovu rozběhlo. Zůstal jen svítit servis a vyvolal jsem hláku o chybě imobilizeru. Po vypnutí klíčku a novém startu bez závad. Baterka je dva roky stará a jiný problém zatím není. Můou to být nějaký konektory, nebo kostry?
Tak během asi dvou měsíců se mi u potřetí stalo, e mi během jízdy zhasla přístrojovka, zacvakala relata, spadly budíky a pak se to znovu rozběhlo. Zůstal jen svítit servis a vyvolal jsem hláku o chybě imobilizeru. Po vypnutí klíčku a novém startu bez závad. Baterka je dva roky stará a jiný problém zatím není. Můou to být nějaký konektory, nebo kostry?
|
|
16.11.2014 21:12 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2752624
|
|
jumep
|
|
|
ujo, citaj, uz to tu je, je to vynuteny restart BSI sposobeny displayom, skus si pohladat
ujo, citaj, uz to tu je, je to vynuteny restart BSI sposobeny displayom, skus si pohladat :)
|
|
16.11.2014 22:01 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
2752665
|
|
.45acp
|
|
|
Dík, u jsem se polepil a pohledal.
Dík, u jsem se polepil a pohledal.
|
|
14.09.2018 17:57 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
3180245
|
|
kelt 63
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Mám problém se startováním,startér točí a motor chytne a na potřetí.Jindy chytne ahned zhasne a to
potom u nenastartuju a musím počkat desítky minut.pak otočím klíčem a nastartuji napoprvé .
Take,kdy startuji tak nevím jak to dopadne...ádnou závadu to nepíe.jsou i dny,kdy to startuje i dvacetkrát na poprve
Mám problém se startováním,startér točí a motor chytne a na potřetí.Jindy chytne ahned zhasne a to
potom u nenastartuju a musím počkat desítky minut.pak otočím klíčem a nastartuji napoprvé :nevim.
Take,kdy startuji tak nevím jak to dopadne...ádnou závadu to nepíe.jsou i dny,kdy to startuje i dvacetkrát na poprve;-)
|
|
14.09.2018 18:23 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
3180248
|
|
jumep
|
|
|
a ked nastartujes tak to jazdi uplne normalne?
cerpadlo v nadrzi po zapnuti kluca pocujes?
a ked nastartujes tak to jazdi uplne normalne?
cerpadlo v nadrzi po zapnuti kluca pocujes?
|
|
14.09.2018 19:58 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
3180262
|
|
kelt 63
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Čerpadlo cvaká,vyměnili mi regulátor tlaku,měl jsem to v servisu,ale závadu neodstranily,neví proč to dělá,diagnostika/bývalý pracovník servis citroen/nic neukázala
Čerpadlo cvaká,vyměnili mi regulátor tlaku,měl jsem to v servisu,ale závadu neodstranily,neví proč to dělá,diagnostika/bývalý pracovník servis citroen/nic neukázala:nevim
|
|
14.09.2018 20:17 -
Re: Batéria alebo elektronika.
|
3180263
|
|
jumep
|
|
|
uz sa to tu opakovalo x krat a opakuje donekocna, ze robil v servise citroen / autorizak uplne nic neznamena
musi vediet ako to ma fungovat a pozret zakladne hodnoty a vidiet co ide a co nejde
uz sa to tu opakovalo x krat a opakuje donekocna, ze robil v servise citroen / autorizak uplne nic neznamena
musi vediet ako to ma fungovat a pozret zakladne hodnoty a vidiet co ide a co nejde
|
|
| |
|
|