10.08.2018 13:34 -
tlaková hadice do koule pérování
|
3175112
|
|
Braun
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Zdravím Vás, předem se omlouvám pokud zakládám zbytečně téma, ale jsem v technických věcech laik. Potřebuju radu, od koule hydrauliky vede hliníková trubka a na ni navazuje tlaková hadice. Tato hadice mi prolíná a dle pána ze servisu, kde auto mám dané ta hadice stojí 8024,- kč. Je nějaká monost neorigo dílu, neví někdo o vrakači, kde by muj model C5 měli popř. zda se ta tlaková hadice nedá vyrobit na míru za mení peníze ne origo. díky ve za rady a přeji pěknej víkend. braun
p.s. kdytak mi napistě na braun.ivo@gmail.com
Zdravím Vás, předem se omlouvám pokud zakládám zbytečně téma, ale jsem v technických věcech laik. Potřebuju radu, od koule hydrauliky vede hliníková trubka a na ni navazuje tlaková hadice. Tato hadice mi prolíná a dle pána ze servisu, kde auto mám dané ta hadice stojí 8024,- kč. Je nějaká monost neorigo dílu, neví někdo o vrakači, kde by muj model C5 měli popř. zda se ta tlaková hadice nedá vyrobit na míru za mení peníze ne origo. díky ve za rady a přeji pěknej víkend. braun
p.s. kdytak mi napistě na braun.ivo@gmail.com
|
|
10.08.2018 17:11 -
Re: tlaková hadice do koule pérování
|
3175179
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Nepíe která , jestli přední nebo zadní, nepíe číslo dílu ... Dělám takové opravy, můeme to zkusit za zlomek ceny. Do Brna to nemá daleko
Nepíe která , jestli přední nebo zadní, nepíe číslo dílu ... Dělám takové opravy, můeme to zkusit za zlomek ceny. Do Brna to nemá daleko :-D
|
|
13.08.2018 21:25 -
Re: tlaková hadice do koule pérování
|
3175611
|
|
Braun
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 9 |
|
|