25.02.2017 20:33 -
Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3044365
|
|
davidmroz
|
Město: Horní Suchá, Auto: C6 2,2 HDI 125 kw | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím vechny
Při jízdě ve větích rychlostech na nerovnostech kdy se kolo propadne, kára dostane tvrdou ránu. Problém jsem identifikoval - po otevření kapoty jsem zjistil rozdílné postavení horního uloení pístnice - talíř nad kterým je hydraulická koule je celý o centimetr výe ne strana druhá a při propadu kola se propadne a bouchne do káry.
Je vytlučené nebo promáčklé horní gumové uloení .
Zajímalo by mně jakým způsobem demontovat pístnici a vyměnit horní gumové oloení. U klasického MC persounu je to uloení nad horním otočným loiskem, ale pístnice je přecejen řeena jinak.
Prosím Vás o radu, zda je třeba demontovat kouli, či jinak rozebrat celé těleso pruení, případně na co si dát pozor. Je mono díly sehnat v náhradě,mám koupit i nějaké těsnění?
Děkuji za pomoc.
Zdravím vechny
Při jízdě ve větích rychlostech na nerovnostech kdy se kolo propadne, kára dostane tvrdou ránu. Problém jsem identifikoval - po otevření kapoty jsem zjistil rozdílné postavení horního uloení pístnice - talíř nad kterým je hydraulická koule je celý o centimetr výe ne strana druhá a při propadu kola se propadne a bouchne do káry.
Je vytlučené nebo promáčklé horní gumové uloení .
Zajímalo by mně jakým způsobem demontovat pístnici a vyměnit horní gumové oloení. U klasického MC persounu je to uloení nad horním otočným loiskem, ale pístnice je přecejen řeena jinak.
Prosím Vás o radu, zda je třeba demontovat kouli, či jinak rozebrat celé těleso pruení, případně na co si dát pozor. Je mono díly sehnat v náhradě,mám koupit i nějaké těsnění?
Děkuji za pomoc.
|
|
25.02.2017 23:17 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3044418
|
|
jumep
|
|
|
odtlakovat system
vysrobovat gulu
zospodu povolit a vytiahnut tycku stabilizatora, poloos povolit a na spodnom silente vybrat srob, vysrobovat horne 3 sroby co to drzia v karoserii, odklopit napravu a normalne to vytiahnes cele von
inak je to len silent
ak je ten silent rozbity tak je sucastou celej piestnice tak asi ju budes muset vymenit
odtlakovat system
vysrobovat gulu
zospodu povolit a vytiahnut tycku stabilizatora, poloos povolit a na spodnom silente vybrat srob, vysrobovat horne 3 sroby co to drzia v karoserii, odklopit napravu a normalne to vytiahnes cele von
inak je to len silent
ak je ten silent rozbity tak je sucastou celej piestnice tak asi ju budes muset vymenit
|
|
26.02.2017 12:56 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3044519
|
|
davidmroz
|
Město: Horní Suchá, Auto: C6 2,2 HDI 125 kw | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Děkuji za informaci, doufal jsem (asi marně), e ta hlava je demontovatelná z pístnice, dokonce to vypadá ve lze speciálním nářadím rozebrat, ale pokud nebude silentblok mono koupit jako samostatný ND, k ničemu ta případná rozborka vůbec nebude.
Pístnice asi jen jako originální díl?
Sakra musím s tím nějak vy....t!
Děkuji za informaci, doufal jsem (asi marně), e ta hlava je demontovatelná z pístnice, dokonce to vypadá ve lze speciálním nářadím rozebrat, ale pokud nebude silentblok mono koupit jako samostatný ND, k ničemu ta případná rozborka vůbec nebude.
Pístnice asi jen jako originální díl?
Sakra musím s tím nějak vy....t!
|
|
26.02.2017 14:20 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3044543
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Koukni do inzerce a zva nabídku.
Koukni do inzerce a zva nabídku.
|
|
26.02.2017 17:06 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3044587
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud si pamatuju tak ty C5 III přední pístnice občas odcházejí hydraulicky (začnou téct) - neopravitelně.
Z takové ti určitě někdo silent (nezničený) nechá.
Pokud si pamatuju tak ty C5 III přední pístnice občas odcházejí hydraulicky (začnou téct) - neopravitelně.
Z takové ti určitě někdo silent (nezničený) nechá.
|
|
26.02.2017 19:39 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3044629
|
|
davidmroz
|
Město: Horní Suchá, Auto: C6 2,2 HDI 125 kw | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Problém je, e asi opravdu odmontovat doraz nepůjde, koukal jsem na foto nové pístnice - vypadá to e je to nalisované při montái a nerozebratelné.Co hůř druhá strana je jen o malinko lepí.
Problém je, e asi opravdu odmontovat doraz nepůjde, koukal jsem na foto nové pístnice - vypadá to e je to nalisované při montái a nerozebratelné.Co hůř druhá strana je jen o malinko lepí.
|
|
20.06.2018 13:40 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3165928
|
|
blondiak
|
Město: Stará źubovňa, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Chcel by som sa opýta, či niekto mal podobný problém s podvozkom na pruinach. Pri väčej diere neprijemne zvuky od žavého kolesa. Pruina sa zdá by v poriadku
Chcel by som sa opýta, či niekto mal podobný problém s podvozkom na pruinach. Pri väčej diere neprijemne zvuky od žavého kolesa. Pruina sa zdá by v poriadku
|
|
29.06.2018 09:56 -
Re: Rána při rychlém propadu předního kola / C5 III
|
3168064
|
|
Lajči
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Mam to aj ja O co horsie to je ze mam piestnice 2 roky stare - co cloveka dost nase.ie
Mam to aj ja O co horsie to je ze mam piestnice 2 roky stare - co cloveka dost nase.ie
|
|
| |