| | |
07.05.2018 17:29 -
Motor běí na 3 válce / C5 I 3.0i 24V
|
3155455
|
|
havlis
|
Město: Blany, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Kdy nastaruju, tak motor asi 20 vteřin běí na 6 válcu, ale a se lehce zahřeje, tak to z nějakého duvodu vypne 3 válce. Tlaky motoru jsem měřil a jsou dobré a vechny tak nějak stejné. Svíčky jsem dával nové, taky nepomohlo , Měřil jsem i tlak paliva, ten je taky dobrý, zkouel jsem i vstřikované mnoství, to je taky stejné, prohazoval jsem i vstřiky ze zadních válců, a děla to furt to samé. Sundal jsem i výfuk i katalyzatory a jsou odpojené i lambda sondy. Proměřoval jsem i kabely k řidicí jednotce. Na Lpg to děla i na benzín. Jednotku LPG jsem obeel a zapojil jsem na přímo vstřiky, taky nic. Poslední co mě napadá je ŘJ motoru. Nemá s tím někdo zkuenost?
Kdy nastaruju, tak motor asi 20 vteřin běí na 6 válcu, ale a se lehce zahřeje, tak to z nějakého duvodu vypne 3 válce. Tlaky motoru jsem měřil a jsou dobré a vechny tak nějak stejné. Svíčky jsem dával nové, taky nepomohlo , Měřil jsem i tlak paliva, ten je taky dobrý, zkouel jsem i vstřikované mnoství, to je taky stejné, prohazoval jsem i vstřiky ze zadních válců, a děla to furt to samé. Sundal jsem i výfuk i katalyzatory a jsou odpojené i lambda sondy. Proměřoval jsem i kabely k řidicí jednotce. Na Lpg to děla i na benzín. Jednotku LPG jsem obeel a zapojil jsem na přímo vstřiky, taky nic. Poslední co mě napadá je ŘJ motoru. Nemá s tím někdo zkuenost?
|
|
07.05.2018 22:00 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 3.0i 24V
|
3155470
|
|
jumep
|
|
|
a co hovori diagnostika a ako vies ze to ide len na 3 valce, osobne myslim ze na tie 3 by to uz neslo
a co hovori diagnostika a ako vies ze to ide len na 3 valce, osobne myslim ze na tie 3 by to uz neslo
|
|
08.05.2018 08:20 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 3.0i 24V
|
3155490
|
|
jruze
|
|
|
havlis napsal(a): Kdy nastaruju, tak motor asi 20 vteřin běí na 6 válcu, ale a se lehce zahřeje, tak to z nějakého duvodu vypne 3 válce. Tlaky motoru jsem měřil a jsou dobré a vechny tak nějak stejné. Svíčky jsem dával nové, taky nepomohlo , Měřil jsem i tlak paliva, ten je taky dobrý, zkouel jsem i vstřikované mnoství, to je taky stejné, prohazoval jsem i vstřiky ze zadních válců, a děla to furt to samé. Sundal jsem i výfuk i katalyzatory a jsou odpojené i lambda sondy. Proměřoval jsem i kabely k řidicí jednotce. Na Lpg to děla i na benzín. Jednotku LPG jsem obeel a zapojil jsem na přímo vstřiky, taky nic. Poslední co mě napadá je ŘJ motoru. Nemá s tím někdo zkuenost?
Přesně toto to dělalo auto po zakladatelce C5clubu Darje - tak jsem ho vzal na projíďku po dálnici 30Km tam 30. zpátky po mém a bylo po problému Jezdí krátké trasy a jen pomalu na malé otáčky ? Jina na jednu řadu válců běí ale neuveze se - to je to e si vichni myslí e benzín je na krátké trasy to nejlepí - jemu krátké trasy kodí víc ne naftě.
Přesně toto to dělalo auto po zakladatelce C5clubu Darje - tak jsem ho vzal na projíďku po dálnici 30Km tam 30. zpátky po mém a bylo po problému;-) Jezdí krátké trasy a jen pomalu na malé otáčky ? Jina na jednu řadu válců běí ale neuveze se;-) - to je to e si vichni myslí e benzín je na krátké trasy to nejlepí - jemu krátké trasy kodí víc ne naftě.
|
|
08.05.2018 09:20 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 3.0i 24V
|
3155494
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
odpoj mechanicky nadrz LPG a jed na diagnostiku...
odpoj mechanicky nadrz LPG a jed na diagnostiku...
|
|
09.05.2018 11:18 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 3.0i 24V
|
3155794
|
|
havlis
|
Město: Blany, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Mám nahradní řj LPG která je proklemovaná na vstřikách, take jakoby tam nebyla, na pinech to sedí a propípnu si jednotlive vstřiky. Krátke vzdálenosti jezdním, ale tohle mi zrovna začlo dělat kdy jsem jel 460km z Ostravy, a jinak to auto fakt neetřím, má průměrná spotřeba je kolem 13l /100km
Diagnostika píe, vicenásobné vynechavaní valcu, je fakt, e nejdřív se odpojí 3 válec a pak se odpojí 1 a 2. Poznám to podle LPG řidicí jednotky, ta toti načítá z jednotlivych vstřiků na to aby pustila na LPG vstřiky ty same hodnoty. Mam diagnostiku i na plyn i na auto, ale nemám lexii, mam TEXU a ta neumí načíst jednotlive vstřiky. Děla to i na plyn, i na benzín, katy jsou venku, take to ani nijak neumezuje výfuk. Lambdy jsou odpojené aby tam byly zakladní hodnoty.
jruze napsal(a): Přesně toto to dělalo auto po zakladatelce C5clubu Darje - tak jsem ho vzal na projíďku po dálnici 30Km tam 30. zpátky po mém a bylo po problému Jezdí krátké trasy a jen pomalu na malé otáčky ? Jina na jednu řadu válců běí ale neuveze se - to je to e si vichni myslí e benzín je na krátké trasy to nejlepí - jemu krátké trasy kodí víc ne naftě.
To si nemyslím e by benzínu kodily krátké vzdálenosti, tam není co by se ucpávalo, adné saze to neprodukuje. ale děnně jezdím do práce a mam to 25km.
Mám nahradní řj LPG která je proklemovaná na vstřikách, take jakoby tam nebyla, na pinech to sedí a propípnu si jednotlive vstřiky. Krátke vzdálenosti jezdním, ale tohle mi zrovna začlo dělat kdy jsem jel 460km z Ostravy, a jinak to auto fakt neetřím, má průměrná spotřeba je kolem 13l /100km :-D
Diagnostika píe, vicenásobné vynechavaní valcu, je fakt, e nejdřív se odpojí 3 válec a pak se odpojí 1 a 2. Poznám to podle LPG řidicí jednotky, ta toti načítá z jednotlivych vstřiků na to aby pustila na LPG vstřiky ty same hodnoty. Mam diagnostiku i na plyn i na auto, ale nemám lexii, mam TEXU a ta neumí načíst jednotlive vstřiky. Děla to i na plyn, i na benzín, katy jsou venku, take to ani nijak neumezuje výfuk. Lambdy jsou odpojené aby tam byly zakladní hodnoty.
To si nemyslím e by benzínu kodily krátké vzdálenosti, tam není co by se ucpávalo, adné saze to neprodukuje. ale děnně jezdím do práce a mam to 25km.
|
|
| |
|
|