25.03.2018 14:20 -
Chvění volantu při jízdě / C5 I
|
3142598
|
|
PlasaP
|
Město: Otrokovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravim Vas vsechny a prosim o radu.
Popis problemu:
Mam C5 HDI 2.0. Po 25min jizde se mi zacal chvet volant.
Vystrahy na palubovce:
1) Engine anti-polution system foulty
2) cooling circuit level insufficient
Proto jsem zastavil na krajnici a otevrel kapotu.
Kolem motoru jsem citil jako by smrad spalene izolace. Proto jsem hned vypnul motor a zacal hledat problem.
Vsiml jsem si chladice, ktery ma zespodu vytok oleje. Prikladam fotografii.
Vsiml jsem si, ze mi olej natekl, nevim teda jak se tam dostal, ale pod pedaly brdy a prosakl do koberce ridice.
Sundal jsem pravy dekl(ve smeru jizdy) a pod nim si vsiml nadrzky "DIRECTION ASSISTEE POWER STEERING", ktera je bez viditelne hladiny. Chci se zeptat, co si myslite, ze se mohlo stat? Dle meho lajckeho nazoru jde asi o okruh oleje posilovace rizeni. Patrne nekde praskl okruh a tim by se vysvetlovalo cukani volantu a pokud se zavzdusnilo cerpadlo tohoto okruhu, tim by se vyvetlil i ten smrad spaleni, tim jak se cerpadlo zahralo.
Otazka, je nejaka sance, jak dojet do servisu, ktery mam vzdaleny cca 30km? Je mozne nejak odpojit cerpadlo posilovace rizeni a dojet bez nej? Nevim, jestli ma smysl dolevat olej do teto nadrze? Pripadne, poradite jaky typ oleje mam koupit?
Moc Vam dekuji za pomoc v teto svizelne situaci. Nerad bych volal odtahovku. Snad to nebude nutne.
P.
Zdravim Vas vsechny a prosim o radu.
Popis problemu:
Mam C5 HDI 2.0. Po 25min jizde se mi zacal chvet volant.
Vystrahy na palubovce:
1) Engine anti-polution system foulty
2) cooling circuit level insufficient
Proto jsem zastavil na krajnici a otevrel kapotu.
Kolem motoru jsem citil jako by smrad spalene izolace. Proto jsem hned vypnul motor a zacal hledat problem.
Vsiml jsem si chladice, ktery ma zespodu vytok oleje. Prikladam fotografii.
Vsiml jsem si, ze mi olej natekl, nevim teda jak se tam dostal, ale pod pedaly brdy a prosakl do koberce ridice.
Sundal jsem pravy dekl(ve smeru jizdy) a pod nim si vsiml nadrzky "DIRECTION ASSISTEE POWER STEERING", ktera je bez viditelne hladiny. Chci se zeptat, co si myslite, ze se mohlo stat? Dle meho lajckeho nazoru jde asi o okruh oleje posilovace rizeni. Patrne nekde praskl okruh a tim by se vysvetlovalo cukani volantu a pokud se zavzdusnilo cerpadlo tohoto okruhu, tim by se vyvetlil i ten smrad spaleni, tim jak se cerpadlo zahralo.
Otazka, je nejaka sance, jak dojet do servisu, ktery mam vzdaleny cca 30km? Je mozne nejak odpojit cerpadlo posilovace rizeni a dojet bez nej? Nevim, jestli ma smysl dolevat olej do teto nadrze? Pripadne, poradite jaky typ oleje mam koupit?
Moc Vam dekuji za pomoc v teto svizelne situaci. Nerad bych volal odtahovku. :( Snad to nebude nutne.
P.
Přílohy: cooling circuit level insufficient.jpeg ( 171229b ) - Engine anti-polution system foulty.jpeg ( 154626b ) - pohled na chladic detail spodni casti.jpeg ( 151088b ) - prazdna nadrzka-bocni pohled.jpeg ( 150187b ) - prazdna nadrzka-vrchni pohled.jpeg ( 139720b ) - |
|
25.03.2018 16:08 -
Re: Chvění volantu při jízdě / C5 I
|
3142648
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mas malo chladici kapaliny nebo vadne cidlo na nadobce
budes mit i pravdepodobne praskly intercooler dle fotky
hladina LDS se meri v nejnizsi poloze....
takhle od stolu tezko rict co v motoru smrdi..muze to byt BHI nebo cokoliv jineho
neni jasne jestli mas servo elektricke nebo mechanicke
nevim proc se bojis odtahovky je to nejjednodussi volba a odtah do 100km mas ze zakona zdarma v zakonnem pojisteni
mas malo chladici kapaliny nebo vadne cidlo na nadobce
budes mit i pravdepodobne praskly intercooler dle fotky
hladina LDS se meri v nejnizsi poloze....
takhle od stolu tezko rict co v motoru smrdi..muze to byt BHI nebo cokoliv jineho
neni jasne jestli mas servo elektricke nebo mechanicke
nevim proc se bojis odtahovky je to nejjednodussi volba a odtah do 100km mas ze zakona zdarma v zakonnem pojisteni
|
|
| |