| | |
01.08.2010 07:28 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2351431
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
130 km/ho - otáčky cca 2400 6-ti kvalt , dle PC 5,6 l
140 km/ho - otáčky cca 2600 6-ti kvalt , dle PC 4,8 l
150 km/ho - otáčky cca 2700 6-ti kvalt , dle PC 5,6 l
190 km/ho - otáčky cca 3500 6-ti kvalt , dle PC 9,6 l
rovnu usek D1 bez prevyseni a tempomat
130 km/ho - otáčky cca 2400 6-ti kvalt , dle PC 5,6 l
140 km/ho - otáčky cca 2600 6-ti kvalt , dle PC 4,8 l
150 km/ho - otáčky cca 2700 6-ti kvalt , dle PC 5,6 l
190 km/ho - otáčky cca 3500 6-ti kvalt , dle PC 9,6 l
rovnu usek D1 bez prevyseni a tempomat
|
|
01.08.2010 12:09 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2351440
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
ta spotreba pri 150 je pekna to me zere tak 7,5 a pri 190 mam na PC 11,5 to uz tam potom lije po kanystrech. Ale to je asi jedno jestli mas PSA nebo koncen. vsechny auta od 150 papaji.
ta spotreba pri 150 je pekna to me zere tak 7,5 a pri 190 mam na PC 11,5 to uz tam potom lije po kanystrech. Ale to je asi jedno jestli mas PSA nebo koncen. vsechny auta od 150 papaji.
|
|
01.08.2010 16:05 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2351448
|
|
zico
|
|
|
kokso pri 190 len 9,6l ..? .. na mojom AT mavam 12-13
kokso pri 190 len 9,6l ..? .. na mojom AT mavam 12-13 :nevim
|
|
01.08.2010 18:00 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2351453
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Nadhera
Nadhera :palec
|
|
01.08.2010 20:45 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2351459
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Autodiag: Koukám na tvé hodnoty uvedené v příspěvku dnes v 07:28, pěkné ! Jel jsi sám ?
Jinak takový zajímavý údaj ode mne (mám 6-kvalt a motor 2,2 HDi r.v. 2004) jel jsem na dovolenou do řecka na Lefkádu vzdálenost 1850 km v 5-ti lidech a narvaném kufru hlavně po dálnicích a spotřeba vyla na 1 trasu 6,3 l/100km. Moc jsem spokojený !
+ pojíděčky po ostrově...samé kopce, pak přejezd přes celé řecko do Vrasny a zase pojíděčky v okolí a na Kavalu. Celkem i s cestou domů najeto 5200 km za průměr 6,5 l/100 km. I domů jsem dojel s narvaným kufrem a po střechu... Ta 6. rychlost je na dlouhé trase opravdu cenná - včetně tempomatu .
Autodiag: Koukám na tvé hodnoty uvedené v příspěvku dnes v 07:28, pěkné ! Jel jsi sám ?
Jinak takový zajímavý údaj ode mne (mám 6-kvalt a motor 2,2 HDi r.v. 2004) jel jsem na dovolenou do řecka na Lefkádu vzdálenost 1850 km v 5-ti lidech a narvaném kufru hlavně po dálnicích a spotřeba vyla na 1 trasu 6,3 l/100km. Moc jsem spokojený ! :palec
+ pojíděčky po ostrově...samé kopce, pak přejezd přes celé řecko do Vrasny a zase pojíděčky v okolí a na Kavalu. Celkem i s cestou domů najeto 5200 km za průměr 6,5 l/100 km. I domů jsem dojel s narvaným kufrem a po střechu... Ta 6. rychlost je na dlouhé trase opravdu cenná - včetně tempomatu .
|
|
01.08.2010 20:56 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2351460
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jo sam ale znovu opakuju nemuzes porovnavat generaci vstrikovacu ani motor ani vyrobce vstrikovani
jo sam ale znovu opakuju nemuzes porovnavat generaci vstrikovacu ani motor ani vyrobce vstrikovani
|
|
03.10.2012 14:36 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2509846
|
|
jruze
|
|
|
Takovej malej dotaz : jde do C5 I pětikvalt převodovka z C5 II 2L 100Kw estikvalt ? Nepokouel se o to někdo? Mám tu vysypanou 5.kvalt a OK II 6.kvalt
Základní problém je ovládání přítlačáku,jestli jde na přírubu a asi i dalí.
Takovej malej dotaz : jde do C5 I pětikvalt převodovka z C5 II 2L 100Kw estikvalt ? Nepokouel se o to někdo? Mám tu vysypanou 5.kvalt a OK II 6.kvalt :nevim
Základní problém je ovládání přítlačáku,jestli jde na přírubu a asi i dalí.
|
|
03.10.2012 16:48 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2509874
|
|
jumep
|
|
|
podla service citroen nie
fyzicky mozno ano, isty tym nejsom a tiez je otazny diferencial
podla service citroen nie
fyzicky mozno ano, isty tym nejsom a tiez je otazny diferencial
|
|
04.10.2012 21:15 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2510050
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
laickej dotaz: i kdyby to lo fyzicky prohodit/nabastlit... jak ono by to bylo s řídící jednotkou? nevadilo by tak trochu náhodou to, výkonové křivky/charakteristiky jsou laděny pro jiné rozloení převodů ?
laickej dotaz: i kdyby to lo fyzicky prohodit/nabastlit... jak ono by to bylo s řídící jednotkou? nevadilo by tak trochu náhodou to, výkonové křivky/charakteristiky jsou laděny pro jiné rozloení převodů ?
|
|
04.10.2012 23:03 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2510079
|
|
bubakkaja
|
|
|
Řiďící jednotka ukazuje ůplně normálně i spotřebu dojezdy vechno.Já měl 6ti kvalt v 2.2hdi vyměněný za 5ti.
Řiďící jednotka ukazuje ůplně normálně i spotřebu dojezdy vechno.Já měl 6ti kvalt v 2.2hdi vyměněný za 5ti.
|
|
04.10.2012 23:04 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2510080
|
|
jumep
|
|
|
co hovorila diagnostika pri zaradenej 6?
co hovorila diagnostika pri zaradenej 6?
|
|
05.10.2012 05:40 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2510097
|
|
jruze
|
|
|
Ta elektronika by si to asi přebrala,ale to vechno ostatní mechanické?(asi blbej nápad)Já jen e mám k dispozici 6.kvalt RHR . Výměna 5.kvalt za 5.kvalt je v podstatě za stejné peníze jako 5. za 6. kvalt take jen problém navíc.Jezdí mi sem origo C5 I 6.kvalt , ale v tomto případě bych musel jetě shánět celou spojku(nerentabilní)
Ta elektronika by si to asi přebrala,ale to vechno ostatní mechanické?(asi blbej nápad)Já jen e mám k dispozici 6.kvalt RHR . Výměna 5.kvalt za 5.kvalt je v podstatě za stejné peníze jako 5. za 6. kvalt take jen problém navíc.Jezdí mi sem origo C5 I 6.kvalt , ale v tomto případě bych musel jetě shánět celou spojku(nerentabilní):nevim
|
|
05.10.2012 14:08 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2510151
|
|
jumep
|
|
|
co sa tyka 6kvaltu, origo ma plynovy pedal v aute (nie lanko a potak) a ma iny siletblok
silent pokial si dopre pamatam (nechce sa mi to teraz hladat) je rovnaky ako na RHR
rozdiel najskor bude v diferaku a vystupe na poloosy / polosiach
osobne som nad tym uvazoval tiez, ale s tym ze si zozenem origo 2.2 6kvalt prevodovku ...
co sa tyka 6kvaltu, origo ma plynovy pedal v aute (nie lanko a potak) a ma iny siletblok
silent pokial si dopre pamatam (nechce sa mi to teraz hladat) je rovnaky ako na RHR
rozdiel najskor bude v diferaku a vystupe na poloosy / polosiach
osobne som nad tym uvazoval tiez, ale s tym ze si zozenem origo 2.2 6kvalt prevodovku ...
|
|
06.10.2012 20:39 -
Re: výměna převodovky 5s za 6s
|
2510271
|
|
jumep
|
|
|
tak s tym pedalom som zistil zaujimavu vec, namiesto toho potenciomeru s lankom odporucaju v citroene nahradu zlozenu z
1601 N5(1) + 1606 21(1) + 1639 62(1) + 6921 E2(3) + 6936 C9(3) + 16 066 185 80(1)
pedal + doraz + objimka(asi drziak alebo prechodka) + srobiky + maticky + kablovy zvazok co dokopy je dokonca lacnejsie ako samotny potenciometer plynu a odpadne dokonca aj to vytahane lanko alebo jeho tazky chod
co sa tyka original prevodovky
6 stupnova 2.2HDi (pozor treba aj kulisu 6 stupnovu, ovladaci mechanizmus atd vypada rovnako ako RHR)
ML6CL - 2222 HS
CP(17X67)
OZNAČENIE MB04 (MB04)
---
RHR prevodovka
ML6C - 2222 YW
CP (17X71)
OZNAČENIE (MB17) MB02 MB17 (MB02)
cize RHR ma ako som uz spominal iny diferencial a aj ine poloosy
ked sa pokusam porovnavat aj vnutro - je to ine ....
tak s tym pedalom som zistil zaujimavu vec, namiesto toho potenciomeru s lankom odporucaju v citroene nahradu zlozenu z
1601 N5(1) + 1606 21(1) + 1639 62(1) + 6921 E2(3) + 6936 C9(3) + 16 066 185 80(1)
pedal + doraz + objimka(asi drziak alebo prechodka) + srobiky + maticky + kablovy zvazok co dokopy je dokonca lacnejsie ako samotny potenciometer plynu a odpadne dokonca aj to vytahane lanko alebo jeho tazky chod
co sa tyka original prevodovky
6 stupnova 2.2HDi (pozor treba aj kulisu 6 stupnovu, ovladaci mechanizmus atd vypada rovnako ako RHR)
ML6CL - 2222 HS
CP(17X67)
OZNAČENIE MB04 (MB04)
---
RHR prevodovka
ML6C - 2222 YW
CP (17X71)
OZNAČENIE (MB17) MB02 MB17 (MB02)
cize RHR ma ako som uz spominal iny diferencial a aj ine poloosy
ked sa pokusam porovnavat aj vnutro - je to ine ....
|
|
28.02.2018 23:59 -
Re: Manuální převodovka C5
|
3136130
|
|
Johny
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
niekto ste u menili prevodovku 5 rýchlostnú za 6 rýchlostnú? je treba vežká úprava? mám 1.6 HDi 82kw 2011 dos najazdeních...naviac dal som aj auto chipnú a ila by sa mi tam estka..
niekto ste u menili prevodovku 5 rýchlostnú za 6 rýchlostnú? je treba vežká úprava? mám 1.6 HDi 82kw 2011 dos najazdeních...naviac dal som aj auto chipnú a ila by sa mi tam estka..
|
|
| |
|
|