Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel
|< < 1 2
20.05.2013 14:27 - Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel 2581162
Renca24
Město: Valašské Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Záhada vyřešena - po výměně regulátoru tlaku opět jezdíme bez cukání. Díky za radu a výměnu Jumep

26.08.2013 20:45 - Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel 2613495
mipesa
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Dobrý den ,mám dotaz na škubání motoru při provozní teplotě, je to zrovna oblast otáček na které nejvíce jezdím. Bohužel v akceleraci se to u 2000 ot na moment zasekne a nastane propad v rozjezdu. V obci na trojku to je jak se studenou stodvacítkou. Nedávno se mi rozsvítil zanesený FAP, ale bylo to jen čidlo na FAPu a diagnostika nic jiného nenašla, máte někdo zkušenost, co to může způsobovat. Je to tří leté auto najeto 136 tkm.Jen ještě na tempomat to zrychluje lépe než nožním plynem. Děkuji za rady a názory.

26.08.2013 21:11 - Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel 2613507
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
niekde som to tu uz riesil, delphi - regulator tlaku paliva

27.08.2013 17:46 - Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel 2613596
mipesa
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Tak až najdu čas a do té doby to nezdechne, tak s tím někam zajedu, díky za odpověď a omlouvám se za založení nového tématu.

18.03.2014 12:53 - Motor se vypíná 2677807
makaka
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, mám 2.2 HDI 16V / 2008 123 KW
Dnes jsem dotankoval takřka do prázdné cca 20l. Po natankování vše ok. motor běžel bez problémů, přejezd cca 15 km.
Po 2 hodinovém parkování jsem opět nastartoval a motor se začal sám vypínat při nízkých otáčkách.
Elektronika vše funguje. Nemusím čekat na další startování, můžu startovat hned jak se motor vypne.
Nechal jsem motor běžet na volnoběhu a vypnul se také, cca 4x. Bylo slyšet, jako kdyby neměl sílu nebo jako kdyby běžel jen méně válců. Teplota ok.
Na křižovatkách jsem držel otáčky výše, motor tak nechcípnul. Chvílemi jsem cítil jak se mu nechce moc rozjíždět a viděl jsem, že průběžná průběžná spotřeba se ukazuje vyšší oproti normálnímu chodu motoru.
Pak se motor probral a začal znovu šlapat.

Co s tím? Jsem 700 km od ČR a nevím, zda se s tím mám zítra vracet do Čech.

Díky za pomoc.

18.03.2014 19:20 - Re: Motor se vypíná 2677857
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
makaka napsal(a):
Zdravím, mám 2.2 HDI 16V / 2008 123 KW
Dnes jsem dotankoval takřka do prázdné cca 20l. Po natankování vše ok. motor běžel bez problémů, přejezd cca 15 km.
Po 2 hodinovém parkování jsem opět nastartoval a motor se začal sám vypínat při nízkých otáčkách.
Elektronika vše funguje. Nemusím čekat na další startování, můžu startovat hned jak se motor vypne.
Nechal jsem motor běžet na volnoběhu a vypnul se také, cca 4x. Bylo slyšet, jako kdyby neměl sílu nebo jako kdyby běžel jen méně válců. Teplota ok.
Na křižovatkách jsem držel otáčky výše, motor tak nechcípnul. Chvílemi jsem cítil jak se mu nechce moc rozjíždět a viděl jsem, že průběžná průběžná spotřeba se ukazuje vyšší oproti normálnímu chodu motoru.
Pak se motor probral a začal znovu šlapat.

Co s tím? Jsem 700 km od ČR a nevím, zda se s tím mám zítra vracet do Čech.

Díky za pomoc.


Chce to diag a podívat se co tam bude - čistě teoreticky by to mohl být odcházející vstřik,ale bez diag to moc poradit nepůjde - vyhazuje to nějakou chybu? Říkaš do prázdné nádrže ?? nezavzdušnilo se to ?

18.03.2014 20:38 - Re: Motor se vypíná 2677891
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mohl jsi třeba někde jen natankovat nějakou sračku. Mě se to povedlo i v Rakousku u značkový pumpy-sice mi to nechcípalo,ale nejlíp ten motor taky nešel. Naštěstí jsem bral asi jen půl nádrže a po dalším natankování se to po pár km srovnalo...
Zkus natankovat dalších 20litrů někde jinde.

18.03.2014 22:54 - Re: Motor se vypíná 2677922
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tiez je otazka ci nejdu za filtrom bubliny a ci tam fakt nebol bordel a nezaniesol sa uplne filter

18.03.2014 23:13 - Re: Motor se vypíná 2677930
makaka
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Je možné, že se systém zavzdušnil. Tankoval jsem úplně na dně.
Kouknu na filtry, případně je vyměním, ale to bych musel tankovat fakt nějaký shit. Na filtry a olej mám jet za 11.000 km.

Když jsem se vracel z kanceláře do hotelu, cca 20 km, zase šlapal jak hodinky, otáčky ok, výkon ok, zvuk motoru plynulý a takový jak jsem byl zvyklý.

Na diagnostiku určitě pojedu.

CHCI SE JEŠTĚ ZEPTAT, JAKÁ DIAGNOSTIKA BY TO MĚLA BÝT? Viděl jsem zde více názorů, že ne každá diagnostika je diagnostikou.

Honza

05.06.2017 13:14 - Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel 3071937
tomio
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85
99 Poslat soukromou zprávu
Čaute. Mám problém s podivným chováním motoru v oblasti volnoběžných otáček. Studený motor normálně naskočí, volnoběžné otáčky sjedou k 800 ot/min. Po 5min jízdě však na volnoběh točí 1000ot/min. Motor se netřepe, necuká, jen má zvýšené otáčky. V rámci jízdy taky žádný problém. Toto platí pouze při vypnuté klimě. Když klimu zapnu, tak se otáčky zhoupnou a ustálí na 800ot/min a drží.
Nedávno měněn delphi regulátor (znatelné vylepšení chování motoru) a momentálně jsou na motoru vyměněny tři nové vstřikovače, s tím, že ten poslední bude muset ještě 14dní počkat.
Můžete toto chování mít na svědomí vadný vstřikovač? (při měření přepadů měl v přepadu trojnásobné množství nafty jak ty nové).

05.06.2017 17:21 - Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel 3071989
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tomio napsal(a):
Čaute. Mám problém s podivným chováním motoru v oblasti volnoběžných otáček. Studený motor normálně naskočí, volnoběžné otáčky sjedou k 800 ot/min. Po 5min jízdě však na volnoběh točí 1000ot/min. Motor se netřepe, necuká, jen má zvýšené otáčky. V rámci jízdy taky žádný problém. Toto platí pouze při vypnuté klimě. Když klimu zapnu, tak se otáčky zhoupnou a ustálí na 800ot/min a drží.
Nedávno měněn delphi regulátor (znatelné vylepšení chování motoru) a momentálně jsou na motoru vyměněny tři nové vstřikovače, s tím, že ten poslední bude muset ještě 14dní počkat.
Můžete toto chování mít na svědomí vadný vstřikovač? (při měření přepadů měl v přepadu trojnásobné množství nafty jak ty nové).


Možná ale spíš některé teplotní čidlo bych řekl - chová se to jako studený motor a to že klesnou v zátěži otáčky je divné ecu by měla automaticky dorovnat. od PC to nepůjde a je to spíš pro elektroniky né mechaniky.

06.06.2017 09:24 - Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel 3072248
tomio
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 85
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Možná ale spíš některé teplotní čidlo bych řekl - chová se to jako studený motor a to že klesnou v zátěži otáčky je divné ecu by měla automaticky dorovnat. od PC to nepůjde a je to spíš pro elektroniky né mechaniky.

Tzn., že by řídící jednotka měla celou dobu info o tom, že motor ještě není zahřátý? No nevím, na budíku to ukazuje teplotu chladící kapaliny naprosto standartně, tzn, po pěti minutách jízdy je teplota vody i oleje v polovině rozsahu. Čidlo teploty chladící kapaliny jsem našel jen jedno (1338 C1) a to dává pro budíky správné hodnoty.

Nemůže to být spíš něco se snímáním otáček motoru? Snímač otáček motoru 1920 GJ, nebo snímač polohy vačk.hřídele 1920 QN?
Nějak se mi nezdá, že by tyto problémy měl na svědomí ten poslední nevyměněný vstřikovač

Nějaký elektromág? Sám nic opravovat nebudu, jsem objednaný na servis za týden... jen mě to zajímá

06.06.2017 09:33 - Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel 3072256
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no cidlo teploty neni pro budik ale pro ECU,ktera informaci dale po CAN distrubuuje treba do budiku
jeden vstrikovac umi hodne zajimavych veci..nekza studena...nekdy za tepla..
snimac otacek motoru to delat dle meho nemuze,tady je jedina 100% kontrola paraelni diagnostika
snimac vackove hridele bych take netypoval,ta se stejne jako snimac kliky ukaze v merenych hodnotach a v drtive vetsine pripadu i v chybovych hodnotach a plati o nem to same- paraelni diagnostika

jestli chces dojed

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator