| | |
20.05.2013 14:27 -
Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel
|
2581162
|
|
Renca24
|
Město: Valaské Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Záhada vyřeena - po výměně regulátoru tlaku opět jezdíme bez cukání. Díky za radu a výměnu Jumep
Záhada vyřeena - po výměně regulátoru tlaku opět jezdíme bez cukání. Díky za radu a výměnu Jumep :palec
|
|
26.08.2013 20:45 -
Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel
|
2613495
|
|
mipesa
|
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Dobrý den ,mám dotaz na kubání motoru při provozní teplotě, je to zrovna oblast otáček na které nejvíce jezdím. Bohuel v akceleraci se to u 2000 ot na moment zasekne a nastane propad v rozjezdu. V obci na trojku to je jak se studenou stodvacítkou. Nedávno se mi rozsvítil zanesený FAP, ale bylo to jen čidlo na FAPu a diagnostika nic jiného nenala, máte někdo zkuenost, co to můe způsobovat. Je to tří leté auto najeto 136 tkm.Jen jetě na tempomat to zrychluje lépe ne noním plynem. Děkuji za rady a názory.
Dobrý den ,mám dotaz na kubání motoru při provozní teplotě, je to zrovna oblast otáček na které nejvíce jezdím. Bohuel v akceleraci se to u 2000 ot na moment zasekne a nastane propad v rozjezdu. V obci na trojku to je jak se studenou stodvacítkou. Nedávno se mi rozsvítil zanesený FAP, ale bylo to jen čidlo na FAPu a diagnostika nic jiného nenala, máte někdo zkuenost, co to můe způsobovat. Je to tří leté auto najeto 136 tkm.Jen jetě na tempomat to zrychluje lépe ne noním plynem. Děkuji za rady a názory.
|
|
26.08.2013 21:11 -
Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel
|
2613507
|
|
jumep
|
|
|
niekde som to tu uz riesil, delphi - regulator tlaku paliva
niekde som to tu uz riesil, delphi - regulator tlaku paliva
|
|
27.08.2013 17:46 -
Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel
|
2613596
|
|
mipesa
|
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Tak a najdu čas a do té doby to nezdechne, tak s tím někam zajedu, díky za odpověď a omlouvám se za zaloení nového tématu.
Tak a najdu čas a do té doby to nezdechne, tak s tím někam zajedu, díky za odpověď a omlouvám se za zaloení nového tématu.
|
|
18.03.2014 12:53 -
Motor se vypíná
|
2677807
|
|
makaka
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím, mám 2.2 HDI 16V / 2008 123 KW
Dnes jsem dotankoval takřka do prázdné cca 20l. Po natankování ve ok. motor běel bez problémů, přejezd cca 15 km.
Po 2 hodinovém parkování jsem opět nastartoval a motor se začal sám vypínat při nízkých otáčkách.
Elektronika ve funguje. Nemusím čekat na dalí startování, můu startovat hned jak se motor vypne.
Nechal jsem motor běet na volnoběhu a vypnul se také, cca 4x. Bylo slyet, jako kdyby neměl sílu nebo jako kdyby běel jen méně válců. Teplota ok.
Na křiovatkách jsem drel otáčky výe, motor tak nechcípnul. Chvílemi jsem cítil jak se mu nechce moc rozjídět a viděl jsem, e průběná průběná spotřeba se ukazuje vyí oproti normálnímu chodu motoru.
Pak se motor probral a začal znovu lapat.
Co s tím? Jsem 700 km od ČR a nevím, zda se s tím mám zítra vracet do Čech.
Díky za pomoc.
Zdravím, mám 2.2 HDI 16V / 2008 123 KW
Dnes jsem dotankoval takřka do prázdné cca 20l. Po natankování ve ok. motor běel bez problémů, přejezd cca 15 km.
Po 2 hodinovém parkování jsem opět nastartoval a motor se začal sám vypínat při nízkých otáčkách.
Elektronika ve funguje. Nemusím čekat na dalí startování, můu startovat hned jak se motor vypne.
Nechal jsem motor běet na volnoběhu a vypnul se také, cca 4x. Bylo slyet, jako kdyby neměl sílu nebo jako kdyby běel jen méně válců. Teplota ok.
Na křiovatkách jsem drel otáčky výe, motor tak nechcípnul. Chvílemi jsem cítil jak se mu nechce moc rozjídět a viděl jsem, e průběná průběná spotřeba se ukazuje vyí oproti normálnímu chodu motoru.
Pak se motor probral a začal znovu lapat.
Co s tím? Jsem 700 km od ČR a nevím, zda se s tím mám zítra vracet do Čech.
Díky za pomoc.
|
|
18.03.2014 19:20 -
Re: Motor se vypíná
|
2677857
|
|
jruze
|
|
|
makaka napsal(a): Zdravím, mám 2.2 HDI 16V / 2008 123 KW
Dnes jsem dotankoval takřka do prázdné cca 20l. Po natankování ve ok. motor běel bez problémů, přejezd cca 15 km.
Po 2 hodinovém parkování jsem opět nastartoval a motor se začal sám vypínat při nízkých otáčkách.
Elektronika ve funguje. Nemusím čekat na dalí startování, můu startovat hned jak se motor vypne.
Nechal jsem motor běet na volnoběhu a vypnul se také, cca 4x. Bylo slyet, jako kdyby neměl sílu nebo jako kdyby běel jen méně válců. Teplota ok.
Na křiovatkách jsem drel otáčky výe, motor tak nechcípnul. Chvílemi jsem cítil jak se mu nechce moc rozjídět a viděl jsem, e průběná průběná spotřeba se ukazuje vyí oproti normálnímu chodu motoru.
Pak se motor probral a začal znovu lapat.
Co s tím? Jsem 700 km od ČR a nevím, zda se s tím mám zítra vracet do Čech.
Díky za pomoc.
Chce to diag a podívat se co tam bude - čistě teoreticky by to mohl být odcházející vstřik,ale bez diag to moc poradit nepůjde - vyhazuje to nějakou chybu? Říka do prázdné nádre ?? nezavzdunilo se to ?
Chce to diag a podívat se co tam bude - čistě teoreticky by to mohl být odcházející vstřik,ale bez diag to moc poradit nepůjde - vyhazuje to nějakou chybu? Říka do prázdné nádre ?? nezavzdunilo se to ?
|
|
18.03.2014 20:38 -
Re: Motor se vypíná
|
2677891
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mohl jsi třeba někde jen natankovat nějakou sračku. Mě se to povedlo i v Rakousku u značkový pumpy-sice mi to nechcípalo,ale nejlíp ten motor taky neel. Natěstí jsem bral asi jen půl nádre a po dalím natankování se to po pár km srovnalo...
Zkus natankovat dalích 20litrů někde jinde.
Mohl jsi třeba někde jen natankovat nějakou sračku. Mě se to povedlo i v Rakousku u značkový pumpy-sice mi to nechcípalo,ale nejlíp ten motor taky neel. Natěstí jsem bral asi jen půl nádre a po dalím natankování se to po pár km srovnalo...
Zkus natankovat dalích 20litrů někde jinde.
|
|
18.03.2014 22:54 -
Re: Motor se vypíná
|
2677922
|
|
jumep
|
|
|
tiez je otazka ci nejdu za filtrom bubliny a ci tam fakt nebol bordel a nezaniesol sa uplne filter
tiez je otazka ci nejdu za filtrom bubliny a ci tam fakt nebol bordel a nezaniesol sa uplne filter
|
|
18.03.2014 23:13 -
Re: Motor se vypíná
|
2677930
|
|
makaka
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Je moné, e se systém zavzdunil. Tankoval jsem úplně na dně.
Kouknu na filtry, případně je vyměním, ale to bych musel tankovat fakt nějaký shit. Na filtry a olej mám jet za 11.000 km.
Kdy jsem se vracel z kanceláře do hotelu, cca 20 km, zase lapal jak hodinky, otáčky ok, výkon ok, zvuk motoru plynulý a takový jak jsem byl zvyklý.
Na diagnostiku určitě pojedu.
CHCI SE JETĚ ZEPTAT, JAKÁ DIAGNOSTIKA BY TO MĚLA BÝT? Viděl jsem zde více názorů, e ne kadá diagnostika je diagnostikou.
Honza
Je moné, e se systém zavzdunil. Tankoval jsem úplně na dně.
Kouknu na filtry, případně je vyměním, ale to bych musel tankovat fakt nějaký shit. Na filtry a olej mám jet za 11.000 km.
Kdy jsem se vracel z kanceláře do hotelu, cca 20 km, zase lapal jak hodinky, otáčky ok, výkon ok, zvuk motoru plynulý a takový jak jsem byl zvyklý.
Na diagnostiku určitě pojedu.
CHCI SE JETĚ ZEPTAT, JAKÁ DIAGNOSTIKA BY TO MĚLA BÝT? Viděl jsem zde více názorů, e ne kadá diagnostika je diagnostikou.
Honza
|
|
05.06.2017 13:14 -
Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel
|
3071937
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Čaute. Mám problém s podivným chováním motoru v oblasti volnoběných otáček. Studený motor normálně naskočí, volnoběné otáčky sjedou k 800 ot/min. Po 5min jízdě vak na volnoběh točí 1000ot/min. Motor se netřepe, necuká, jen má zvýené otáčky. V rámci jízdy taky ádný problém. Toto platí pouze při vypnuté klimě. Kdy klimu zapnu, tak se otáčky zhoupnou a ustálí na 800ot/min a drí.
Nedávno měněn delphi regulátor (znatelné vylepení chování motoru) a momentálně jsou na motoru vyměněny tři nové vstřikovače, s tím, e ten poslední bude muset jetě 14dní počkat.
Můete toto chování mít na svědomí vadný vstřikovač? (při měření přepadů měl v přepadu trojnásobné mnoství nafty jak ty nové).
Čaute. Mám problém s podivným chováním motoru v oblasti volnoběných otáček. Studený motor normálně naskočí, volnoběné otáčky sjedou k 800 ot/min. Po 5min jízdě vak na volnoběh točí 1000ot/min. Motor se netřepe, necuká, jen má zvýené otáčky. V rámci jízdy taky ádný problém. Toto platí pouze při vypnuté klimě. Kdy klimu zapnu, tak se otáčky zhoupnou a ustálí na 800ot/min a drí.
Nedávno měněn delphi regulátor (znatelné vylepení chování motoru) a momentálně jsou na motoru vyměněny tři nové vstřikovače, s tím, e ten poslední bude muset jetě 14dní počkat.
Můete toto chování mít na svědomí vadný vstřikovač? (při měření přepadů měl v přepadu trojnásobné mnoství nafty jak ty nové).
|
|
06.06.2017 09:24 -
Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel
|
3072248
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
jruze napsal(a): Moná ale spí některé teplotní čidlo bych řekl - chová se to jako studený motor a to e klesnou v zátěi otáčky je divné ecu by měla automaticky dorovnat. od PC to nepůjde a je to spí pro elektroniky né mechaniky.
Tzn., e by řídící jednotka měla celou dobu info o tom, e motor jetě není zahřátý? No nevím, na budíku to ukazuje teplotu chladící kapaliny naprosto standartně, tzn, po pěti minutách jízdy je teplota vody i oleje v polovině rozsahu. Čidlo teploty chladící kapaliny jsem nael jen jedno (1338 C1) a to dává pro budíky správné hodnoty.
Nemůe to být spí něco se snímáním otáček motoru? Snímač otáček motoru 1920 GJ, nebo snímač polohy vačk.hřídele 1920 QN?
Nějak se mi nezdá, e by tyto problémy měl na svědomí ten poslední nevyměněný vstřikovač
Nějaký elektromág? Sám nic opravovat nebudu, jsem objednaný na servis za týden... jen mě to zajímá
Tzn., e by řídící jednotka měla celou dobu info o tom, e motor jetě není zahřátý? No nevím, na budíku to ukazuje teplotu chladící kapaliny naprosto standartně, tzn, po pěti minutách jízdy je teplota vody i oleje v polovině rozsahu. Čidlo teploty chladící kapaliny jsem nael jen jedno (1338 C1) a to dává pro budíky správné hodnoty.
Nemůe to být spí něco se snímáním otáček motoru? Snímač otáček motoru 1920 GJ, nebo snímač polohy vačk.hřídele 1920 QN?
Nějak se mi nezdá, e by tyto problémy měl na svědomí ten poslední nevyměněný vstřikovač:nevim
Nějaký elektromág? Sám nic opravovat nebudu, jsem objednaný na servis za týden... jen mě to zajímá
|
|
06.06.2017 09:33 -
Re: Kolísavé otáčky, zdechající motor a cukání / C5 III diesel
|
3072256
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no cidlo teploty neni pro budik ale pro ECU,ktera informaci dale po CAN distrubuuje treba do budiku
jeden vstrikovac umi hodne zajimavych veci..nekza studena...nekdy za tepla..
snimac otacek motoru to delat dle meho nemuze,tady je jedina 100% kontrola paraelni diagnostika
snimac vackove hridele bych take netypoval,ta se stejne jako snimac kliky ukaze v merenych hodnotach a v drtive vetsine pripadu i v chybovych hodnotach a plati o nem to same- paraelni diagnostika
jestli chces dojed
no cidlo teploty neni pro budik ale pro ECU,ktera informaci dale po CAN distrubuuje treba do budiku
jeden vstrikovac umi hodne zajimavych veci..nekza studena...nekdy za tepla..
snimac otacek motoru to delat dle meho nemuze,tady je jedina 100% kontrola paraelni diagnostika
snimac vackove hridele bych take netypoval,ta se stejne jako snimac kliky ukaze v merenych hodnotach a v drtive vetsine pripadu i v chybovych hodnotach a plati o nem to same- paraelni diagnostika
jestli chces dojed:palec
|
|
| |
|
|