04.06.2017 18:51 -
Otacky motoru pri 5. Kvaltu
|
3071827
|
|
Dzey
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Dobry den, potykam se s problemem u otacek motoru. Jedu po dalnici na 5. Cca 130 a otacky motoru jsou na 3000. V minulosti se pri teto rychlosti pohybovali otacky okolo 2400-2500.
2.2 hdi 2001. Nevite cim to muze byt?
Dobry den, potykam se s problemem u otacek motoru. Jedu po dalnici na 5. Cca 130 a otacky motoru jsou na 3000. V minulosti se pri teto rychlosti pohybovali otacky okolo 2400-2500.
2.2 hdi 2001. Nevite cim to muze byt?
|
|
04.06.2017 19:00 -
Re: Otacky motoru pri 5. Kvaltu
|
3071829
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Pokud se teda neměnila převodovka tak mě napadá jen patná spojka?
Pokud se teda neměnila převodovka tak mě napadá jen patná spojka?
|
|
04.06.2017 22:20 -
Re: Otacky motoru pri 5. Kvaltu
|
3071886
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Zmenu otacek sledujes jen na budiku, nebo i sluchem, ze auto vice rve ? Protoze, prokluzovani spojky je hlavne pri rozjezdu, ve 130 si nedokazu predstavit, ze mne bude prokluzovaz spojka jen o 500 otacek. Spis to vypada na palubovku, otackomer, neresil bych to............... u auta tohoto veku.....
Zmenu otacek sledujes jen na budiku, nebo i sluchem, ze auto vice rve ? Protoze, prokluzovani spojky je hlavne pri rozjezdu, ve 130 si nedokazu predstavit, ze mne bude prokluzovaz spojka jen o 500 otacek. Spis to vypada na palubovku, otackomer, neresil bych to............... u auta tohoto veku.....
|
|
| |