| | |
26.01.2014 17:43 -
Naklápění xenonových světel / C5 I
|
2662279
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Vie mi niekto poradi, ako rozchodi výkové nastavenie svetlometu? Po výmene tartéra (VELARC Valeo LAD5G 12 pin - krabička na spodnej strane svetlometu) sa po natartovaní svetlomet sklopí a následne nastavý do "správnej" výky, ale následne u nereaguje na zmenu polohy auta. Potrebujem na to diagnostiku? Ďakujem za akúkožvek zmysluplnú radu.
Vie mi niekto poradi, ako rozchodi výkové nastavenie svetlometu? Po výmene tartéra (VELARC Valeo LAD5G 12 pin - krabička na spodnej strane svetlometu) sa po natartovaní svetlomet sklopí a následne nastavý do "správnej" výky, ale následne u nereaguje na zmenu polohy auta. Potrebujem na to diagnostiku? Ďakujem za akúkožvek zmysluplnú radu.
Přílohy: Sn_mka001.jpg ( 40639b ) - Sn_mka002.jpg ( 36231b ) - |
|
26.01.2014 19:46 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
2662401
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jetik napsal(a): Vie mi niekto poradi, ako rozchodi výkové nastavenie svetlometu? Po výmene tartéra (VELARC Valeo LAD5G 12 pin - krabička na spodnej strane svetlometu) sa po natartovaní svetlomet sklopí a následne nastavý do "správnej" výky, ale následne u nereaguje na zmenu polohy auta. Potrebujem na to diagnostiku? Ďakujem za akúkožvek zmysluplnú radu.
Ty jsi ale neměnil startér,ale řídící jednotku světla (jestli jsi měnil to,co je na fotce v příloze). Startér má napevno na výbojce (u I. na D2R je pootočenej na vybojce). Mám pocit,e pokud jednotku vymění,musí jí přihlásit do auta...
Ty jsi ale neměnil startér,ale řídící jednotku světla (jestli jsi měnil to,co je na fotce v příloze). Startér má napevno na výbojce (u I. na D2R je pootočenej na vybojce). Mám pocit,e pokud jednotku vymění,musí jí přihlásit do auta...
|
|
26.01.2014 21:33 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
2662467
|
|
jumep
|
|
|
zakladna otazka je ci su to obe
natacanie bere signal z BHI ... daj viacej informacii (ake auto atd. este)
zakladna otazka je ci su to obe
natacanie bere signal z BHI ... daj viacej informacii (ake auto atd. este)
|
|
30.01.2014 14:48 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
2663264
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Pôvodné (na ktoré som neahal) funguje normálne, to opravované sa po natartovaní sklopí dole ako to druhé, obe sa nastavia do správnej polohy, ale potom u polohuje len to nedotknuté. To opravované sa u nepohne.
Pôvodné (na ktoré som neahal) funguje normálne, to opravované sa po natartovaní sklopí dole ako to druhé, obe sa nastavia do správnej polohy, ale potom u polohuje len to nedotknuté. To opravované sa u nepohne.
|
|
30.01.2014 22:34 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
2663359
|
|
Hanz 397
|
|
|
Startér není v jednotce,ale je to ta chytrá krabička na výbojce(jak jsem psal na I. sundavací z výbojky,na II. s D1S je součástí výbojky).
4 Jetik: Moná by se líp radilo,kdybys opravdu napsal,jaký má auto,jak u ti psal Jumep
A mám takovej pocit,e výkovou korekci neřídí primárně jednotka světla,ale BSI a ta jednotka je jen slave,kterej dělá,co se mu řekne...
Startér není v jednotce,ale je to ta chytrá krabička na výbojce(jak jsem psal na I. sundavací z výbojky,na II. s D1S je součástí výbojky).
4 Jetik: Moná by se líp radilo,kdybys opravdu napsal,jaký má auto,jak u ti psal Jumep
A mám takovej pocit,e výkovou korekci neřídí primárně jednotka světla,ale BSI a ta jednotka je jen slave,kterej dělá,co se mu řekne...
|
|
31.01.2014 12:35 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
2663432
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Auto mám C5 2.2 HDi vyrobené v novembri 2001 v rozírenej Pack výbave, pôvodne pripravený pre predajcu ako testovací voz, kupoval som ho s nejakými 5000 km ako pouívanú predvádzačku priamo od značkového predajcu. Má to originálne xenóny s automatickou výkovou korekciou lúča a ostrekovačmi. Pôvodne tam boli svetlomety s krabičkami VALEO Velarc 4 pin a priamo v reflektore bol vsunutý taký malý ploný spoj (viditežný cez otvor diažkového svetla). Keďe tieto riadiace jednotky neboli schopné dodáva krokovacie pulzy (na základe signálu z BSI rovnakého pre oba reflektory) na výkovú korekciu, funkciu výkového naklápania paraboly zabezpečovala táto malá riadiaca jednotka. Po nejakých 7 rokoch oba ploné spoje fungova prestali a reflektorý sa prestali výkovo nastavova. Zohnal som dva u pouívané reflektory z roku 2003. Nie sú identické s pôvodnými, ale fungovali po namontovaní bez problémov bez nutnosti poui diagnostiku. Majú u 12- pinové riadiace jednotky, ktoré u majú v sebe aj funkciu výkových korektorov na základe signálu z BSI. Jedna krabička mi koncom roka odila (výbojka sa nenatartovala) take som ju musel nahradi. Odvtedy mám problém popísaný vyie. Skúsim zmera, čo lezie z BSI priamo do reflektoru, lebo ten druhý sa správa poslune. Pozriem tie konektory a dám vedie.
Auto mám C5 2.2 HDi vyrobené v novembri 2001 v rozírenej Pack výbave, pôvodne pripravený pre predajcu ako testovací voz, kupoval som ho s nejakými 5000 km ako pouívanú predvádzačku priamo od značkového predajcu. Má to originálne xenóny s automatickou výkovou korekciou lúča a ostrekovačmi. Pôvodne tam boli svetlomety s krabičkami VALEO Velarc 4 pin a priamo v reflektore bol vsunutý taký malý ploný spoj (viditežný cez otvor diažkového svetla). Keďe tieto riadiace jednotky neboli schopné dodáva krokovacie pulzy (na základe signálu z BSI rovnakého pre oba reflektory) na výkovú korekciu, funkciu výkového naklápania paraboly zabezpečovala táto malá riadiaca jednotka. Po nejakých 7 rokoch oba ploné spoje fungova prestali a reflektorý sa prestali výkovo nastavova. Zohnal som dva u pouívané reflektory z roku 2003. Nie sú identické s pôvodnými, ale fungovali po namontovaní bez problémov bez nutnosti poui diagnostiku. Majú u 12- pinové riadiace jednotky, ktoré u majú v sebe aj funkciu výkových korektorov na základe signálu z BSI. Jedna krabička mi koncom roka odila (výbojka sa nenatartovala) take som ju musel nahradi. Odvtedy mám problém popísaný vyie. Skúsim zmera, čo lezie z BSI priamo do reflektoru, lebo ten druhý sa správa poslune. Pozriem tie konektory a dám vedie.
|
|
01.02.2014 20:44 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
2663857
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Take dakujem vetkým, čo to tipovali na kabelá. Naiel som odpojený pin na konektore a u vetko funguje ako má. Netipoval som to na takú banalitu, pretoe ako som písal, po natartovaní sa pohli obe paraboly smerom dole a potom následne do správnej polohy a tak som si myslel, e vetko je zapojené ako má by. Tak teraz u áno. Príjemný deň vetkým.
Take dakujem vetkým, čo to tipovali na kabelá. Naiel som odpojený pin na konektore a u vetko funguje ako má. Netipoval som to na takú banalitu, pretoe ako som písal, po natartovaní sa pohli obe paraboly smerom dole a potom následne do správnej polohy a tak som si myslel, e vetko je zapojené ako má by. Tak teraz u áno. Príjemný deň vetkým.
|
|
01.02.2014 21:22 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
2663874
|
|
jumep
|
|
|
inicializacia je nieco ine ako spravna funkcia
inicializacia je nieco ine ako spravna funkcia
|
|
21.04.2017 00:12 -
nefunguje naklapanie praveho xenou
|
3061055
|
|
funesSK
|
Město: Handlová, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
ahojte, snazil som sa hladat dlgsiu dobu na fore radu na moj problem ale nenasiel som tak som sa zaregistroval.
moj problem je, ze pravy xenonovy svetlomet vobec nekoriguje vysku. lavy funguje normalne a po zapnuti prejde odspodu hore a ostane v prevadzkovej vyske. pravy sa ani nepohne a svieti hrozne nizko. ani tym imbusovym srobom ho nedokazem zdvihnut, lebo ten uz je na najvyssej polohe a ked sa pokusam ho tocit smerom hore, tak uz preskakuje. svetlo mam podozrenie, ze bolo davnejsie menene, lebo malo krajsi kryci plast ako to na vodicovej strane.
dakujem za kazdu radu.
ahojte, snazil som sa hladat dlgsiu dobu na fore radu na moj problem ale nenasiel som tak som sa zaregistroval.
moj problem je, ze pravy xenonovy svetlomet vobec nekoriguje vysku. lavy funguje normalne a po zapnuti prejde odspodu hore a ostane v prevadzkovej vyske. pravy sa ani nepohne a svieti hrozne nizko. ani tym imbusovym srobom ho nedokazem zdvihnut, lebo ten uz je na najvyssej polohe a ked sa pokusam ho tocit smerom hore, tak uz preskakuje. svetlo mam podozrenie, ze bolo davnejsie menene, lebo malo krajsi kryci plast ako to na vodicovej strane. :nevim:nevim
dakujem za kazdu radu.
|
|
21.04.2017 09:30 -
Re: nefunguje naklapanie praveho xenou
|
3061064
|
|
jumep
|
|
|
najskor bude zhorety elevacny motorcek
este by mohlo byt uplne najlacnejsie riesenie - odpojeny kabel, ale to moc ne predpokladam (do svetla idu 2 kable, staci sa pozret)
najskor bude zhorety elevacny motorcek
este by mohlo byt uplne najlacnejsie riesenie - odpojeny kabel, ale to moc ne predpokladam (do svetla idu 2 kable, staci sa pozret)
|
|
21.04.2017 10:54 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
3061073
|
|
funesSK
|
Město: Handlová, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
jasne cize skontrolovat tie dve svorkovnice. ak by bol motorcek v keli musim kupovat komplet svetlomet?
jasne cize skontrolovat tie dve svorkovnice. ak by bol motorcek v keli musim kupovat komplet svetlomet? :-(
|
|
21.04.2017 20:10 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
3061133
|
|
jumep
|
|
|
bohuzial asi ano
bohuzial asi ano
|
|
21.04.2017 21:25 -
Re: Naklápění xenonových světel / C5 I
|
3061140
|
|
jruze
|
|
|
Stává se ze se prohře svazek u bhi a světla mne to dělalo na I také
Stává se ze se prohře svazek u bhi a světla mne to dělalo na I také ;-)
|
|
| |
|
|