| | |
28.06.2014 22:00 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2710514
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Koukam e jsem tu rozpoutal vánivou diskuzi. Mě se hydraulika dozvedne během asi 3s tak to asi moc tu baterii neseere jak píete, moná jsem měl u baterku horí, uvidím jak to bude startovat přítí zimu a dám novou baterii. Kadopádně jsem dnes na chvilku zkusil propojit ty koncovky co jdou do filtru mimo filtr, krásně do sebe zapodnou a nastartovat,vím riziko startovat bez filtru paliva, ale bylo to jen chvilku na zkouku jestli to bude těsnit nebo ne. Bublinky neli ani jedna,tak to vidím e to netěsní někde ve filtru. Máte někdo nápad jak otestovat či prověřit jednotlivá těsnění ve filtru paliva? Na filtru mám připojený zelený konektor, přes ten by si to přisávat nemohlo? Co je to vůbec zač? Nějaký snímač nebo elektrický předehřev?
Díky za dalí napady či info.
Koukam e jsem tu rozpoutal vánivou diskuzi.:-) Mě se hydraulika dozvedne během asi 3s tak to asi moc tu baterii neseere jak píete, moná jsem měl u baterku horí, uvidím jak to bude startovat přítí zimu a dám novou baterii. Kadopádně jsem dnes na chvilku zkusil propojit ty koncovky co jdou do filtru mimo filtr, krásně do sebe zapodnou a nastartovat,vím riziko startovat bez filtru paliva, ale bylo to jen chvilku na zkouku jestli to bude těsnit nebo ne. Bublinky neli ani jedna,tak to vidím e to netěsní někde ve filtru. Máte někdo nápad jak otestovat či prověřit jednotlivá těsnění ve filtru paliva? Na filtru mám připojený zelený konektor, přes ten by si to přisávat nemohlo? Co je to vůbec zač? Nějaký snímač nebo elektrický předehřev?:nevim
Díky za dalí napady či info.
|
|
28.06.2014 22:52 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2710542
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To je myslím detektor vody. A je dole, take pokud je motor v klidu, tak by tam asi tekla nafta, kdyby to netěsnilo. Pokud to někde přisává vzduch a bublinky jsou jen za filtrem, tak to bude určitě v těsnění na tý rychlospojce. Ale pár bublinek nemůe a tak moc vadit. To u by muselo být hafo vzduchu, aby se nafta zpěnila a čerpadlo by nedokázalo dát dost vysoký tlak, nebo dostatečný mnoství nafty. A nízký tlak na railu ti to snad nehlásí.
To je myslím detektor vody. A je dole, take pokud je motor v klidu, tak by tam asi tekla nafta, kdyby to netěsnilo. Pokud to někde přisává vzduch a bublinky jsou jen za filtrem, tak to bude určitě v těsnění na tý rychlospojce. Ale pár bublinek nemůe a tak moc vadit. To u by muselo být hafo vzduchu, aby se nafta zpěnila a čerpadlo by nedokázalo dát dost vysoký tlak, nebo dostatečný mnoství nafty. A nízký tlak na railu ti to snad nehlásí.
|
|
28.06.2014 23:38 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2710562
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mam na víčku jenom jeden konektor a je to předehřev nafty,myslím e máme stejný typ auta,já teda Breaka ale filtr by měl bít stejný,jak jsem psal dřív,mam občas také bublinky,na výkon ani chod motoru to vliv nemá,jenom občas mam mokrý odvzduňovák od nafty,těsnění v háji,kdybys to měl na vypouáku,vytékalo by ti to hadičkou,to by sis viml,jednou mi to přisávalo velkym těsněnim pod víčkem,vude bylo sucho,nelo to najít,zde na foru jsem se dočetl,e u levných filtrů je slabí těsnění,tak jsem koupil lepí filtr a opravdu bylo o nějakou desetinku silnějí,purflux jsem v té době nesehnal tak jsem koupil championa,od té doby dobrý a teda na to těsnění na odvzduňováku.
Mam na víčku jenom jeden konektor a je to předehřev nafty,myslím e máme stejný typ auta,já teda Breaka ale filtr by měl bít stejný,jak jsem psal dřív,mam občas také bublinky,na výkon ani chod motoru to vliv nemá,jenom občas mam mokrý odvzduňovák od nafty,těsnění v háji,kdybys to měl na vypouáku,vytékalo by ti to hadičkou,to by sis viml,jednou mi to přisávalo velkym těsněnim pod víčkem,vude bylo sucho,nelo to najít,zde na foru jsem se dočetl,e u levných filtrů je slabí těsnění,tak jsem koupil lepí filtr a opravdu bylo o nějakou desetinku silnějí,purflux jsem v té době nesehnal tak jsem koupil championa,od té doby dobrý a teda na to těsnění na odvzduňováku.
|
|
29.06.2014 01:03 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2710577
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Synátor má taky 2.0 HDi r.v. 2006 a má tam čidlo vody. Předehřev nemá. Viz. příloha.
Synátor má taky 2.0 HDi r.v. 2006 a má tam čidlo vody. Předehřev nemá. Viz. příloha.
Přílohy: Pal.filtr_2.0 HDi.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 97626b ) - Staeno:54x. |
|
29.06.2014 13:41 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2710680
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Voda je těí ne nafta. Platí: Kabelá dole na filtru - detekce vody, kabelá na víku filtru - předehřev nafty.
Voda je těí ne nafta. Platí: Kabelá dole na filtru - detekce vody, kabelá na víku filtru - předehřev nafty.
|
|
29.06.2014 17:32 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2710761
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
OK, asi tam teda předehřev má. Jen na tom obrázku není označený, tak mě nenapadlo, e tam je. No a v tom případě by to teda u toho konektoru asi přisávat vzduch mohlo.
OK, asi tam teda předehřev má. Jen na tom obrázku není označený, tak mě nenapadlo, e tam je. No a v tom případě by to teda u toho konektoru asi přisávat vzduch mohlo.
|
|
29.06.2014 18:01 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2710778
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
vagrova 2.0 - zavzduňování filtru. Výměna vloky filtru, těsnění, víčko filtru ode mně a pořád to samý. Pak jsem zjistil, e má na 4. válci v nálitku vlhko od nafty. Po prohlídce zjitěno, e přepad (plastové T na vstřiku) má vlasovou trhlinku, kudy při volnoběhu slzela nepatrně nafta ale jakmile se zvedly otáčky, tak si to přisávalo vzduch. Daly jsme jiný a v pohodě.
vagrova 2.0 - zavzduňování filtru. Výměna vloky filtru, těsnění, víčko filtru ode mně a pořád to samý. Pak jsem zjistil, e má na 4. válci v nálitku vlhko od nafty. Po prohlídce zjitěno, e přepad (plastové T na vstřiku) má vlasovou trhlinku, kudy při volnoběhu slzela nepatrně nafta ale jakmile se zvedly otáčky, tak si to přisávalo vzduch. Daly jsme jiný a v pohodě.
|
|
30.06.2014 10:14 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2711114
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Tak tu detekci vody v naftě nemám, jen tedy ten předehřev jak píete tu. Dnes nám tu leje jak z konve tak se k tomu nedostanu, tak uvidím jak zítra. Podezřívám hlavně to velké těsnění pod filtrem a nebo ty přípoje. Písnu jak budu vědět více.
Tak tu detekci vody v naftě nemám, jen tedy ten předehřev jak píete tu. Dnes nám tu leje jak z konve tak se k tomu nedostanu, tak uvidím jak zítra. Podezřívám hlavně to velké těsnění pod filtrem a nebo ty přípoje. Písnu jak budu vědět více.
|
|
30.06.2014 12:27 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
2711169
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Těsnění na filtru to pravděpodobně nebude. Včera jsem měnil vloku filtru a nedostatečně jsem utáhl převlečnou matku. Na volnoběh v pohodě, ale stačilo zvýit otáčky na 1200 a hned sundat nohu z plynu, anejen e to nepřisávalo vzduch, ale tekla nafta ven. Docela sluně natlakovaný. A Ty píe, e Ti nafta neteče.
Těsnění na filtru to pravděpodobně nebude. Včera jsem měnil vloku filtru a nedostatečně jsem utáhl převlečnou matku. Na volnoběh v pohodě, ale stačilo zvýit otáčky na 1200 a hned sundat nohu z plynu, anejen e to nepřisávalo vzduch, ale tekla nafta ven. Docela sluně natlakovaný. A Ty píe, e Ti nafta neteče.
|
|
01.02.2017 18:15 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
3035146
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
kolegova C5II 2.0 HDi 100kW
- pri teplotách pod 0°C dlho tartuje, vdy pomôe balónikom dotlači naftu.
- na hadičke pred balónikom iadna bublinka, na hadičke za filtrom bubliny (aj za behu motora)
- filter som rozobral (odkažovač, odvzduňovák, prívod, vývod) a zloil a nič nepomohlo, tesnenia vyzerajú OK.
dá sa nejako zisti, kde presne to prisáva vzduch (teleso filtra, balónik, spojky)?
kolegova C5II 2.0 HDi 100kW
- pri teplotách pod 0°C dlho tartuje, vdy pomôe balónikom dotlači naftu.
- na hadičke pred balónikom iadna bublinka, na hadičke za filtrom bubliny (aj za behu motora)
- filter som rozobral (odkažovač, odvzduňovák, prívod, vývod) a zloil a nič nepomohlo, tesnenia vyzerajú OK.
dá sa nejako zisti, kde presne to prisáva vzduch (teleso filtra, balónik, spojky)?
|
|
01.02.2017 19:22 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
3035177
|
|
milda67
|
|
|
mám uplně stejnej problém a trápím se s tím u dlouho, dnes jsem přiel na to,e mi za filtrem proletí kadých cca 15 vteřim velká bublina a pokud zahýbu rychlospojkou co je za filtrem tak bublin je daleko víc, take zkusím vyměnit jetě tu krátkou hadici.
mám uplně stejnej problém a trápím se s tím u dlouho, dnes jsem přiel na to,e mi za filtrem proletí kadých cca 15 vteřim velká bublina a pokud zahýbu rychlospojkou co je za filtrem tak bublin je daleko víc, take zkusím vyměnit jetě tu krátkou hadici.
|
|
01.02.2017 20:10 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
3035201
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jestli není ko těsnění a je to pouze nečistotou v rychlospojkách, dobrý přípravek je čistič brzd, na těsnění nepůsobí ádné kody, stačí sebemení nečistota a přisává to, na ověření stačí nová gum. hadička a stáhnout ji objímky místo rychlospojek.
Jestli není ko těsnění a je to pouze nečistotou v rychlospojkách, dobrý přípravek je čistič brzd, na těsnění nepůsobí ádné kody, stačí sebemení nečistota a přisává to, na ověření stačí nová gum. hadička a stáhnout ji objímky místo rychlospojek. ;-)
|
|
01.02.2017 21:36 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
3035217
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
cistic brzd je velmi ucinne odmastovadlo,cou tady neni vubec zadouci,pokud nastrikas spojky nebo i O krouzek na filtru tak si zakladas na jejich dokurveni a tim vice to potece
spis je potreba prekontrolovat jestli uz neni gumicka strzena nebo pretocena a je stejna rozmerove jako puvodni a je potrena ji NAMAZAT olejem ... do spojek striknout treba silikonovy nebo teflonovy olej, nebo kapnout na gumicky olej (jsou tam dve)
cistic brzd je velmi ucinne odmastovadlo,cou tady neni vubec zadouci,pokud nastrikas spojky nebo i O krouzek na filtru tak si zakladas na jejich dokurveni a tim vice to potece
spis je potreba prekontrolovat jestli uz neni gumicka strzena nebo pretocena a je stejna rozmerove jako puvodni a je potrena ji NAMAZAT olejem ... do spojek striknout treba silikonovy nebo teflonovy olej, nebo kapnout na gumicky olej (jsou tam dve)
|
|
01.02.2017 22:11 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
3035239
|
|
milda67
|
|
|
kucí nehádejte se, ono to stejně nečistotou není,já u to čistil několikrát a stejně to tahá luft furt dál
kucí nehádejte se, ono to stejně nečistotou není,já u to čistil několikrát a stejně to tahá luft furt dál :-)
|
|
02.02.2017 07:08 -
Re: Netěsnost filtru paliva
|
3035302
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Vežký O krúok maem naftou aby iel žahie, tie malé na spojkách som len pozrel.
Ete ma napadá, je vežké riziko spoji vstup/výstup napriamo aby som vylúčil netesnos balóniku a výstupnej spojky? Zdá sa, e by sa dali spoji. Keby bol spoj tesný, bolo by jasné e to prisáva telesom filtra...
Vežký O krúok maem naftou aby iel žahie, tie malé na spojkách som len pozrel.
Ete ma napadá, je vežké riziko spoji vstup/výstup napriamo aby som vylúčil netesnos balóniku a výstupnej spojky? Zdá sa, e by sa dali spoji. Keby bol spoj tesný, bolo by jasné e to prisáva telesom filtra...
|
|
| |
|
|