| | |
28.12.2016 13:17 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023651
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
No právě, ta spolehnutí se na auto. Kdy se pokazí něco, kde oprava můe počkat pár set/tisíc kilometrů, je to ok, ale jeliko jezdim s autem dlouhý treky (Dánsko, Bretaň, Sicílie, teď je v plánu Černá Hora, Ukrajina), mam největí strach z toho, aby to někde mimo civilizaci nehodilo hláku na displej a já tam to auto u raději nechal a domů dojel vlakem nebo na oslíkovi. S prokluzující spojkou u RHR jsem dojel, s nefunkční saharou jsem napřed auto skoro uvařil, pak taky dojel. Proto řikam, e RHR asi pojede do doby, ne někdo ukradne motor.
A na spotřebu v rámci moností kalu. Hlavní je, abych mohl na dálnici hodit na tempomat 130 - 160 a po tisíci kilometrech jsem vylezl odpočatej. (bych vám nepřál jet Fabií I do Norska, já byl víc zničenej ze sedaček ne z výlapů)
A hlavně jsem asi pozér, ale ten dvojitej lauf u X7 je prostě pěknej, take bych rád v budoucnu motor, kterej to tak má.
Btw. ten 2.2 HDi 150kw má jen klasický turbo, ne? Biturbo bylo jen 125kw?
No právě, ta spolehnutí se na auto. Kdy se pokazí něco, kde oprava můe počkat pár set/tisíc kilometrů, je to ok, ale jeliko jezdim s autem dlouhý treky (Dánsko, Bretaň, Sicílie, teď je v plánu Černá Hora, Ukrajina), mam největí strach z toho, aby to někde mimo civilizaci nehodilo hláku na displej a já tam to auto u raději nechal a domů dojel vlakem nebo na oslíkovi. :-)))) S prokluzující spojkou u RHR jsem dojel, s nefunkční saharou jsem napřed auto skoro uvařil, pak taky dojel. Proto řikam, e RHR asi pojede do doby, ne někdo ukradne motor.
A na spotřebu v rámci moností kalu. Hlavní je, abych mohl na dálnici hodit na tempomat 130 - 160 a po tisíci kilometrech jsem vylezl odpočatej. (bych vám nepřál jet Fabií I do Norska, já byl víc zničenej ze sedaček ne z výlapů)
A hlavně jsem asi pozér, ale ten dvojitej lauf u X7 je prostě pěknej, take bych rád v budoucnu motor, kterej to tak má. :palec
Btw. ten 2.2 HDi 150kw má jen klasický turbo, ne? Biturbo bylo jen 125kw?
|
|
28.12.2016 13:39 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023665
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Přesně, spotřeba skoro stejna jako 2,7 HDI, nikdy te nepotka 2x EGR, FAP, Aditiva, volnobezky na altiku, vstriky 5x drazsi nez u benzinu,vysokotlake cerpadlo, 2x turba. U benzinove resis maximalne civky, katy a lambdy.
A uz vubec nemluvim o hluku a vibracich.
Přesně, spotřeba skoro stejna jako 2,7 HDI, nikdy te nepotka 2x EGR, FAP, Aditiva, volnobezky na altiku, vstriky 5x drazsi nez u benzinu,vysokotlake cerpadlo, 2x turba. U benzinove resis maximalne civky, katy a lambdy.
A uz vubec nemluvim o hluku a vibracich.
|
|
28.12.2016 13:50 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023666
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jene do kdy se vyráběl? Byla řeč o X7 z 2014 a to byl jediný benzín 1,6THP... Za ty 2-3 roky u budou X7 s 3,0 taky 10letí veteráni ve vech směrech před smrtí.
Jene do kdy se vyráběl? Byla řeč o X7 z 2014 a to byl jediný benzín 1,6THP... Za ty 2-3 roky u budou X7 s 3,0 taky 10letí veteráni ve vech směrech před smrtí.
|
|
28.12.2016 13:57 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023667
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Protoe Citroen vsechno co bylo dobre zarazil. Auto stredni tridy a ma na vyber jen jeden motor ve dvou vykonostnich radach. To jsem snad nevidel u zadne automobilky...
Protoe Citroen vsechno co bylo dobre zarazil. Auto stredni tridy a ma na vyber jen jeden motor ve dvou vykonostnich radach. To jsem snad nevidel u zadne automobilky...
|
|
28.12.2016 17:23 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023692
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Luki_C5 napsal(a): Protoe Citroen vsechno co bylo dobre zarazil. Auto stredni tridy a ma na vyber jen jeden motor ve dvou vykonostnich radach. To jsem snad nevidel u zadne automobilky...
Hyundai i40. ale aj oni pochopili kde je sever a ponuku tusim rozsirili. iba 1.7 diesel
Hyundai i40. ale aj oni pochopili kde je sever a ponuku tusim rozsirili. iba 1.7 diesel
|
|
28.12.2016 21:07 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023756
|
|
alx
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 29.12.16 12:41 Důvod: je to zbytecne ... | | |
|
29.12.2016 03:45 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023809
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Na auto.cz píou, e C5 III po faceliftu má tuí hydru. To jako fakt nebo mlí?
Na auto.cz píou, e C5 III po faceliftu má tuí hydru. To jako fakt nebo mlí?
|
|
29.12.2016 09:47 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023820
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Tak to si teď zabil Hydru ma i X7 predface
Tak to si teď zabil :-)))) Hydru ma i X7 predface :-)
|
|
29.12.2016 10:52 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023845
|
|
xsedmička
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Jámám monost puze porovnat CII 2006 a C5III 2009 mojeX7 mi připadá měkčí pohodlnějí ne synova C5 II má v ní taky tlačítko sport jako moje.
Jámám monost puze porovnat CII 2006 a C5III 2009 mojeX7 mi připadá měkčí pohodlnějí ne synova C5 II má v ní taky tlačítko sport jako moje.
|
|
29.12.2016 12:39 -
Re: Na co dát pozor při koupi C5 III X7?
|
3023849
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
myneur napsal(a): Jo, ale oni tvrdí, e při faceliftu (neříkaj, jestli 2011 nebo 2012) ji naladili víc do tvrda. Tak se ptám, jak to je.
Já vím, co jsi myslel, ale Luki tě patně pochopil.. Jinak odpověď nevim, to musí znalejí..
Já vím, co jsi myslel, ale Luki tě patně pochopil.. ;-) Jinak odpověď nevim, to musí znalejí.. :-)
|
|
| |
|
|