| | |
03.08.2016 10:07 -
Re: Ještě více pohodlí s hydractive ?
|
2977777
|
|
jruze
|
|
|
Jetik napsal(a):
Já říkám X7 ,,tanečnice" - myslím že v určitém(a krátkem) rádiusu pérování je měkší,ale v celkovém propérování ne,co se týče jízdních vlastností si s ní nedovolím ani polovinu toho co s C5II,nebudu komentovat složitost náprav,místo(jsem malej),vzhled(mně se líbí),kvalitu provedení a výdrž(to je trend doby).Za mně nejpohodlnější co jsem měl jednoznačně CX.
Já říkám X7 ,,tanečnice" - myslím že v určitém(a krátkem) rádiusu pérování je měkší,ale v celkovém propérování ne,co se týče jízdních vlastností si s ní nedovolím ani polovinu toho co s C5II,nebudu komentovat složitost náprav,místo(jsem malej),vzhled(mně se líbí),kvalitu provedení a výdrž(to je trend doby).Za mně nejpohodlnější co jsem měl jednoznačně CX.:palec
|
|
03.08.2016 20:18 -
Re: Ještě více pohodlí s hydractive ?
|
2978067
|
|
jumep
|
|
|
je vseobecne zname ze gule v C5 2 vydrzia menej na rozdiel od C5 1, cize by som sa nedivil, keby si na starej premeral gule a boli ok a na novej by boli sfuknute
je vseobecne zname ze gule v C5 2 vydrzia menej na rozdiel od C5 1, cize by som sa nedivil, keby si na starej premeral gule a boli ok a na novej by boli sfuknute
|
|
03.08.2016 22:49 -
Re: Ještě více pohodlí s hydractive ?
|
2978198
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
jumep napsal(a): je vseobecne zname ze gule v C5 2 vydrzia menej na rozdiel od C5 1, cize by som sa nedivil, keby si na starej premeral gule a boli ok a na novej by boli sfuknute
no, to teda nevím ... kámošovi sem dělal c5 II r.2007 , H3+ 2,2Hdi a měla na tacho 340tis a původní koule, které měly tlaky sice menší než nové, ale žádná tragédie, ještě to pružilo obstojně.
no, to teda nevím ... kámošovi sem dělal c5 II r.2007 , H3+ 2,2Hdi a měla na tacho 340tis a původní koule, které měly tlaky sice menší než nové, ale žádná tragédie, ještě to pružilo obstojně.
|
|
03.08.2016 22:54 -
Re: Ještě více pohodlí s hydractive ?
|
2978199
|
|
jumep
|
|
|
ked to porovnam tak na C5 1 som gule menil 2x
na facelifte 5x (ze boli uplne KO)
nehovorim ze su uplne zle, ale bude to asi horsie ako pri tej C5 1, ale to je len moja domnienka - s toho co som sa bavil s viac ludmi - preto to hovorim ako vseobecne zname, neviem ako mas ty s tym skusenosti
ked to porovnam tak na C5 1 som gule menil 2x
na facelifte 5x (ze boli uplne KO)
nehovorim ze su uplne zle, ale bude to asi horsie ako pri tej C5 1, ale to je len moja domnienka - s toho co som sa bavil s viac ludmi - preto to hovorim ako vseobecne zname, neviem ako mas ty s tym skusenosti
|
|
04.08.2016 06:56 -
Re: Ještě více pohodlí s hydractive ?
|
2978273
|
|
jruze
|
|
|
Na jednom biturbu (2007) mám 330000Km(servisoval jsem ho od 150 - podle všeho koule původní) a je to houpačka naprosto stejná jako na tom co má 110000Km,ale souhlasím že výrobce úmyslně snižuje životnost všeho (asi)
Na jednom biturbu (2007) mám 330000Km(servisoval jsem ho od 150 - podle všeho koule původní) a je to houpačka naprosto stejná jako na tom co má 110000Km,ale souhlasím že výrobce úmyslně snižuje životnost všeho (asi):nevim
|
|
02.09.2016 13:39 -
Re: Ještě více pohodlí s hydractive ?
|
2990804
|
|
bidlo
|
Město: Praha, Auto: Volvo S80 II AS 2.4 225hp Executive 2009 | Počet příspěvků: 23 |
|
|
ivanivan napsal(a): Týden v koncernu na Vás a budete si zas vážit C5
na co týden v koncernu, stačí den v mém Volvu S80 a raději dojdete pěšky. Sedačky ve volvu jsou hodně dobré ale mám tak tvrdej podvozek, že se s ním ani po víc než roce nedokážu zžít. Měl jsem teď dvě C5 2.2 150kW půjčené na týden. A nebýt sedaček které mi nevyhovují, tak bych si C5 hned koupil. Bohužel mám 2 metry a kyčle mě z těch vysokých boků na sedáku strašně bolely že jsem po tom týdnu málem nechodil. Druhá C5 měla sedáky bez výrazného vedení a už jsem myslel že ji koupím, ale tam jsem si uvědomil že mě zase začaly bolet záda v oblasti lopatek jak je sedačka nahoře tvarovaná. Pořád přemýšlím, zda do C5 nejít a nenechat si sedačku nějak upravit protože ten podvozek a svezení v C5 je neskutečně báječné..
na co týden v koncernu, stačí den v mém Volvu S80 a raději dojdete pěšky. Sedačky ve volvu jsou hodně dobré ale mám tak tvrdej podvozek, že se s ním ani po víc než roce nedokážu zžít. Měl jsem teď dvě C5 2.2 150kW půjčené na týden. A nebýt sedaček které mi nevyhovují, tak bych si C5 hned koupil. Bohužel mám 2 metry a kyčle mě z těch vysokých boků na sedáku strašně bolely že jsem po tom týdnu málem nechodil. Druhá C5 měla sedáky bez výrazného vedení a už jsem myslel že ji koupím, ale tam jsem si uvědomil že mě zase začaly bolet záda v oblasti lopatek jak je sedačka nahoře tvarovaná. Pořád přemýšlím, zda do C5 nejít a nenechat si sedačku nějak upravit protože ten podvozek a svezení v C5 je neskutečně báječné..
|
|
02.09.2016 16:01 -
Re: Ještě více pohodlí s hydractive ?
|
2990856
|
|
bidlo
|
Město: Praha, Auto: Volvo S80 II AS 2.4 225hp Executive 2009 | Počet příspěvků: 23 |
|
|
alx napsal(a): Zkousel jsi si sedacku nastavit? bederni cast jde posunout nahoru/dolu a dopredu/dozadu. Horni cast operadla lze nastavit dopredu/doazadu a take predni cast sedaku lze nastavit nahoru/dolu.
Jsem take "vetsiho" vzrustu a po nastaveni jsem docela spokojeny.
hele zkoušel, mám problémy se zády a pokud si nenastavím sedačku do "ortopedické" polohy, tak večer nevylezu z auta. Mým problémem jsou hlavně úzké sedáky v kombinaci s vysokými bočnicemi na sedácích = bolavé kyčle. Proto jsem šel do Volva a jejich placatých sedaček. Bederka byla v C5 v pohodě, ale ten vršek byl takovej nějakej zakletej, potřebuji lehce kontakt s opěrkou hlavy a pokud jsem si vrchní část sedačky posunul dopředu, tak mě tlačila v oblasti lopatek a naopak, když jsem jí dal dozadu, tak mi zase chybí ten kontakt s opěrkou hlavy i když jí vysunu dopředu. No dneska se jdu kouknout na jednu C5 3.0HDi s placatýma sedákama a zase budu laborovat, zda nevyměnit Volvo za C5 mám já to trápení
hele zkoušel, mám problémy se zády a pokud si nenastavím sedačku do "ortopedické" polohy, tak večer nevylezu z auta. Mým problémem jsou hlavně úzké sedáky v kombinaci s vysokými bočnicemi na sedácích = bolavé kyčle. Proto jsem šel do Volva a jejich placatých sedaček. Bederka byla v C5 v pohodě, ale ten vršek byl takovej nějakej zakletej, potřebuji lehce kontakt s opěrkou hlavy a pokud jsem si vrchní část sedačky posunul dopředu, tak mě tlačila v oblasti lopatek a naopak, když jsem jí dal dozadu, tak mi zase chybí ten kontakt s opěrkou hlavy i když jí vysunu dopředu. No dneska se jdu kouknout na jednu C5 3.0HDi s placatýma sedákama a zase budu laborovat, zda nevyměnit Volvo za C5 :) mám já to trápení:-p
|
|
| |
|
|