| | |
28.09.2014 23:59 -
Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2737583
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Manzelkina C4 zacala pri rozbehu dopredu aj do zadu, s lahkou nohou na plyne trhat. Ak clovek trosku viac prida plyn, tak sa rozbieha plynule a pocas jazdy preraduje bez problemov. Dalo by sa to porovnat k poskakovaniu na zaradenej dvojke alebo trojke, ked je motor pod volnobeznymi otackami. Otackomer pritom zobrazuje hodnotu kolom 900 ot/min. Auto ma najazdene cca 120 tis km. Mate nejaku myslienku co by mohlo byt pricinou ?
Manzelkina C4 zacala pri rozbehu dopredu aj do zadu, s lahkou nohou na plyne trhat. Ak clovek trosku viac prida plyn, tak sa rozbieha plynule a pocas jazdy preraduje bez problemov. Dalo by sa to porovnat k poskakovaniu na zaradenej dvojke alebo trojke, ked je motor pod volnobeznymi otackami. Otackomer pritom zobrazuje hodnotu kolom 900 ot/min. Auto ma najazdene cca 120 tis km. Mate nejaku myslienku co by mohlo byt pricinou ? :nevim
|
|
29.09.2014 00:08 -
Re: Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2737584
|
|
jumep
|
|
|
spojka? kalibracia spojky?
spojka? kalibracia spojky?
|
|
29.09.2014 20:46 -
Re: Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2737797
|
|
jruze
|
|
|
Ve 150000Km bývá dvouhmota KO a právě tak se to projevuje.Obávám se e samotné znovu naučen nepomůe(pokud tedy někdo něco s robotem nedělal)- tohl jsem u několikrát řeil a také konzultoval se ZN.servisem.
Ve 150000Km bývá dvouhmota KO a právě tak se to projevuje.Obávám se e samotné znovu naučen nepomůe(pokud tedy někdo něco s robotem nedělal)- tohl jsem u několikrát řeil a také konzultoval se ZN.servisem.;-)
|
|
29.09.2014 21:43 -
Re: Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2737799
|
|
Hanz 397
|
|
|
jumep napsal(a): spojka? kalibracia spojky?
Jezdí mi sem jedna stejná,má bez mála 300000 a jednou za čas se musí ta kalibrace udělat,zvlá,jestli jezdí dost po městě... A jetě bych skontroloval olej v tom mechanismu řazení-u 2x jsem mu ho dolejval,ale nikde jsem nenael,kde utíká...
Ale samozřejmě to můe být i spojka
Jezdí mi sem jedna stejná,má bez mála 300000 a jednou za čas se musí ta kalibrace udělat,zvlá,jestli jezdí dost po městě... A jetě bych skontroloval olej v tom mechanismu řazení-u 2x jsem mu ho dolejval,ale nikde jsem nenael,kde utíká... :-d
Ale samozřejmě to můe být i spojka ;-)
|
|
29.09.2014 22:19 -
Re: Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2737818
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
S robotem nikdo nic nedelal, zacalo to robit z nicoho nic asi pred tyzdnom. Skace to len vyslovene pri lahkom plyne, ked na to trosku slapnem, tak ide bez zavahania. Dnes mi zena tvrdila ze autitko slapalo bez zavad, tak neviem Na zazracne vyliecenia neverim, takze skusim pozriet najskor tu hydraulicku kvapalinu a potom pojdem na vylet do Piestan, nech to Jumep pozrie cez diag.
A Hanz 397 vedel by si mi napisat aku kapalinu kupit na doliatie a kam ju naliat? Dik.
Diky vsetkym za podnety
S robotem nikdo nic nedelal, zacalo to robit z nicoho nic asi pred tyzdnom. Skace to len vyslovene pri lahkom plyne, ked na to trosku slapnem, tak ide bez zavahania. Dnes mi zena tvrdila ze autitko slapalo bez zavad, tak neviem :nevim Na zazracne vyliecenia neverim, takze skusim pozriet najskor tu hydraulicku kvapalinu a potom pojdem na vylet do Piestan, nech to Jumep pozrie cez diag. :-p
A Hanz 397 vedel by si mi napisat aku kapalinu kupit na doliatie a kam ju naliat? Dik. ;-)
Diky vsetkym za podnety :palec
|
|
29.09.2014 22:43 -
Re: Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2737821
|
|
jumep
|
|
|
Kvalita oleje :
Olej SELENIA
TUTELA CAR CS SPEED
SAE 75W (Označení PR 9979.A4)
hladina sa kontroluje po odtlakovani diagnostikou
Zvolit : Odstranění tlaku z hydraulického okruhu.
Zkontrolovat hladinu oleje obsaeného v hydrualické nádrce akčního členu řízení.
Hladina oleje musí být na značce maxima ( v místě "a").
Kvalita oleje :
Olej SELENIA
TUTELA CAR CS SPEED
SAE 75W (Označení PR 9979.A4)
hladina sa kontroluje po odtlakovani diagnostikou
Zvolit : Odstranění tlaku z hydraulického okruhu.
Zkontrolovat hladinu oleje obsaeného v hydrualické nádrce akčního členu řízení.
Hladina oleje musí být na značce maxima ( v místě "a").
|
|
29.09.2014 23:01 -
Re: Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2737823
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
takze opravujem kupim olej a ide sa na vylet do Piestan
takze opravujem :-d kupim olej a ide sa na vylet do Piestan :-))))
|
|
21.08.2016 22:26 -
Re: Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2986118
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
igok napsal(a): Manzelkina C4 zacala pri rozbehu dopredu aj do zadu, s lahkou nohou na plyne trhat. Ak clovek trosku viac prida plyn, tak sa rozbieha plynule a pocas jazdy preraduje bez problemov. Dalo by sa to porovnat k poskakovaniu na zaradenej dvojke alebo trojke, ked je motor pod volnobeznymi otackami. Otackomer pritom zobrazuje hodnotu kolom 900 ot/min. Auto ma najazdene cca 120 tis km. Mate nejaku myslienku co by mohlo byt pricinou ?
Zdravim. Kedze chyba bola stabilna a dalej sa uz nerozvijala, zena vydrzala jazdit s tou hopsajucou spojkov este dalsich 25 tis km (takmer dva roky). Ale uz som to dal nakoniec urobit. Pricinou trhaveho rozbehu bola spojka resp. mekano, lamela a zotrvacnik. Dosadacie plochy boli akoby nerovnomerne zodrate a to sposobovalo to trhanie. Myslel som si ze dvojhmota bude na sracky, ale na pocudovanie jej takmer nic nebolo. Predpokladam ze pri manualnej spojke by sa stym dalo vydrzat az kym by spojka neumrela ale u toho robota to neslo. Dal som tam namontovat celu novu spojku, vratane vytlacneho loziska od Sachs a problem je odstraneny
Zdravim. Kedze chyba bola stabilna a dalej sa uz nerozvijala, zena vydrzala jazdit s tou hopsajucou spojkov este dalsich 25 tis km (takmer dva roky). Ale uz som to dal nakoniec urobit. Pricinou trhaveho rozbehu bola spojka resp. mekano, lamela a zotrvacnik. Dosadacie plochy boli akoby nerovnomerne zodrate a to sposobovalo to trhanie. Myslel som si ze dvojhmota bude na sracky, ale na pocudovanie jej takmer nic nebolo. Predpokladam ze pri manualnej spojke by sa stym dalo vydrzat az kym by spojka neumrela ale u toho robota to neslo. Dal som tam namontovat celu novu spojku, vratane vytlacneho loziska od Sachs a problem je odstraneny :-d
|
|
22.08.2016 08:00 -
Re: Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2986222
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
ja mam strasnu paranoju na tieto robotizovane prevodovky, este som to nevidel plne funkcne asi nikdy..pravda vela som ich nevidel ale kvoli tomu som odriekol kúpu C2 a C4 v automate..a siel radsej do inej znacky kde pouzivaju stary dobry automat
P.S konkretne Kia picanto..tam sa pre zmenu vysypavaju motory .. ale s motormi si poradim skor
ja mam strasnu paranoju na tieto robotizovane prevodovky, este som to nevidel plne funkcne asi nikdy..pravda vela som ich nevidel :-d ale kvoli tomu som odriekol kúpu C2 a C4 v automate..a siel radsej do inej znacky kde pouzivaju stary dobry automat
P.S konkretne Kia picanto..tam sa pre zmenu vysypavaju motory .. :D ale s motormi si poradim skor
|
|
22.08.2016 08:09 -
Re: Automatizovana prevodovka (6r) / C4 1,6 HDi
|
2986223
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
na "robota" nemuzu rict ani pul slova...mel jsem ji v C4 picasso i v nove C4...zadny problem..pravda az na zminene lozisko..to je takova slabina ale zase ne tak velika...v podstate se da rict ze kdy se to cukani podchyti hned jak zacne da se jeste jednou nastavit body prokluzu a vetsinou to jeste s takto nacatym loziskes da cca 30-4000 coz uz je na tak malou spojku a velke auto myslim dobry vykon...
to Delict : v C2 je rpbot elekrickej (jen dam motory) v C4 picasso i C4 je hydraulicke ovladani
u C2 je to uplne jednoduche ,tam jen muze odejit aktuator (motor) jinak je to obyc. prevodovka..u hydraulickeho ovladani je to o neco slozitejsi ale moc se to nekazi..
kdybych mel koupit auto v automatu ,ktere ma rekneme 250 000 urcite koupim robota
na "robota" nemuzu rict ani pul slova...mel jsem ji v C4 picasso i v nove C4...zadny problem..pravda az na zminene lozisko..to je takova slabina ale zase ne tak velika...v podstate se da rict ze kdy se to cukani podchyti hned jak zacne da se jeste jednou nastavit body prokluzu a vetsinou to jeste s takto nacatym loziskes da cca 30-4000 coz uz je na tak malou spojku a velke auto myslim dobry vykon...
to Delict : v C2 je rpbot elekrickej (jen dam motory) v C4 picasso i C4 je hydraulicke ovladani
u C2 je to uplne jednoduche ,tam jen muze odejit aktuator (motor) jinak je to obyc. prevodovka..u hydraulickeho ovladani je to o neco slozitejsi ale moc se to nekazi..
kdybych mel koupit auto v automatu ,ktere ma rekneme 250 000 urcite koupim robota
|
|
| |
|
|