28.06.2016 10:04 -
Kimatizace - tlaky
|
2967156
|
|
macikm
|
|
|
Zdravím vechny s otázkou ohledně klimatizace a tlaků.
Byl jsem na čitění klimatizace a doplňování chladiva a technik mi dal do ruky protokol, ve kterém jsou tlaky na klimatizaci. (přikládám)
Povídal, e tlaky jsou vysoké, nestabilní, e klimatizace i vypíná a e by bylo potřeba to poservisovat. Mluvil i o výměně nějakého odvlhčovacího filtru.
Jsem laik, proto se ptám - co s tím ? na co se mám připravit ? a kolik ta sranda bude stát ? hlásí se nějaký dobrovolník, který by se tomu pověnoval ? kdy a za kolik ?
Díky za reakci
Zdravím vechny s otázkou ohledně klimatizace a tlaků.
Byl jsem na čitění klimatizace a doplňování chladiva a technik mi dal do ruky protokol, ve kterém jsou tlaky na klimatizaci. (přikládám)
Povídal, e tlaky jsou vysoké, nestabilní, e klimatizace i vypíná a e by bylo potřeba to poservisovat. Mluvil i o výměně nějakého odvlhčovacího filtru.
Jsem laik, proto se ptám - co s tím ? na co se mám připravit ? a kolik ta sranda bude stát ? hlásí se nějaký dobrovolník, který by se tomu pověnoval ? kdy a za kolik ? :-)
Díky za reakci
Přílohy: 7U66340.jpg ( 819934b ) - Protokol o doplnění chladiva a čitění klimatizace |
|
28.06.2016 22:31 -
Re: Kimatizace - tlaky
|
2967582
|
|
jumep
|
|
|
technik asi nepozna system, tiez mi taketo hovorili ale robi to bezne regulacny ventil
technik asi nepozna system, tiez mi taketo hovorili ale robi to bezne regulacny ventil
|
|
28.06.2016 22:33 -
Re: Kimatizace - tlaky
|
2967584
|
|
jruze
|
|
|
macikm napsal(a): Zdravím vechny s otázkou ohledně klimatizace a tlaků.
Jsem laik, proto se ptám - co s tím ? na co se mám připravit ? a kolik ta sranda bude stát ? hlásí se nějaký dobrovolník, který by se tomu pověnoval ? kdy a za kolik ?
Díky za reakci