| | |
09.02.2016 23:38 -
Ztrácí se voda / C5 III 2.2HDi 136kW
|
2917514
|
|
zgrafik
|
Město: ehrov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím, má takový problém, delí dobu se ztrácí voda tak 1lit na 1000km, vyměnil se chladič a s rozvody i vodní pumpa která trochu jak se zjistilo tekla, ale problém pořád setrvává. Teď se ji dokonce stalo, e auto ráno nejprve nastartovalo, ale vzápětí chcíplo a pak nechtělo nastartovat a vypadalo to na slabou baterku (nechtěl startér pootočit motorem), ale po pár pokusech to s motorem otočilo a auto nastartovalo, ale motor kolísal a měl snahu chcípnout, ale pak se rozeběhnul, ale z výfuku el ve velkém bílý kouř. Odvezl jsem to ke známému do servisu co se o auto stará. měl podezření díky té ztrácející se vodě na těsnění pod hlavou, ale po sundání hlavy prý zjistil, e se dostává voda do jednoho krajního válce a e těsnění je jen mírně orezlé kolem kanálků, ale nevypadá to e by se voda dostávala pod kovovým těsněním a tvrdí, e bude asi někde uvnitř prasklá hlava. Do oleje se voda nedostává a výměník chlad. kap. výfuk. plynů je prý suchý a nevypadá e by propoutěl vodu do sání. Nemáte náhodou s tímto někdo zkuenost, nebo netuíte v čem je problém.
Děkuji za radu
Zdravím, má takový problém, delí dobu se ztrácí voda tak 1lit na 1000km, vyměnil se chladič a s rozvody i vodní pumpa která trochu jak se zjistilo tekla, ale problém pořád setrvává. Teď se ji dokonce stalo, e auto ráno nejprve nastartovalo, ale vzápětí chcíplo a pak nechtělo nastartovat a vypadalo to na slabou baterku (nechtěl startér pootočit motorem), ale po pár pokusech to s motorem otočilo a auto nastartovalo, ale motor kolísal a měl snahu chcípnout, ale pak se rozeběhnul, ale z výfuku el ve velkém bílý kouř. Odvezl jsem to ke známému do servisu co se o auto stará. měl podezření díky té ztrácející se vodě na těsnění pod hlavou, ale po sundání hlavy prý zjistil, e se dostává voda do jednoho krajního válce a e těsnění je jen mírně orezlé kolem kanálků, ale nevypadá to e by se voda dostávala pod kovovým těsněním a tvrdí, e bude asi někde uvnitř prasklá hlava. Do oleje se voda nedostává a výměník chlad. kap. výfuk. plynů je prý suchý a nevypadá e by propoutěl vodu do sání. Nemáte náhodou s tímto někdo zkuenost, nebo netuíte v čem je problém.
Děkuji za radu
|
|
09.02.2016 23:43 -
Re: Ztrácí se voda / C5 III 2.2HDi 136kW
|
2917515
|
|
jumep
|
|
|
v prvom rade odchadzava vymenik na sani (ohrev vzduchu / bypass intercooleru)
a potom vymenik za EGR (ak tam je, novsie 4hx ho nemusia mat)
ak je toto ok, tak nechat hlavu otestovat (ak bola kvoli tomu dole tak to malo ist automaticky na tlakovu skusku)
a pozor s tym startovanim, uz sa par krat kvoli tomu riesila ohnuta ojnica
v prvom rade odchadzava vymenik na sani (ohrev vzduchu / bypass intercooleru)
a potom vymenik za EGR (ak tam je, novsie 4hx ho nemusia mat)
ak je toto ok, tak nechat hlavu otestovat (ak bola kvoli tomu dole tak to malo ist automaticky na tlakovu skusku)
a pozor s tym startovanim, uz sa par krat kvoli tomu riesila ohnuta ojnica
|
|
10.02.2016 07:43 -
Re: Ztrácí se voda / C5 III 2.2HDi 136kW
|
2917520
|
|
jruze
|
|
|
zgrafik napsal(a): Zdravím, má takový problém, delí dobu se ztrácí voda tak 1lit na 1000km, vyměnil se chladič a s rozvody i vodní pumpa která trochu jak se zjistilo tekla, ale problém pořád setrvává. Teď se ji dokonce stalo, e auto ráno nejprve nastartovalo, ale vzápětí chcíplo a pak nechtělo nastartovat a vypadalo to na slabou baterku (nechtěl startér pootočit motorem), ale po pár pokusech to s motorem otočilo a auto nastartovalo, ale motor kolísal a měl snahu chcípnout, ale pak se rozeběhnul, ale z výfuku el ve velkém bílý kouř. Odvezl jsem to ke známému do servisu co se o auto stará. měl podezření díky té ztrácející se vodě na těsnění pod hlavou, ale po sundání hlavy prý zjistil, e se dostává voda do jednoho krajního válce a e těsnění je jen mírně orezlé kolem kanálků, ale nevypadá to e by se voda dostávala pod kovovým těsněním a tvrdí, e bude asi někde uvnitř prasklá hlava. Do oleje se voda nedostává a výměník chlad. kap. výfuk. plynů je prý suchý a nevypadá e by propoutěl vodu do sání. Nemáte náhodou s tímto někdo zkuenost, nebo netuíte v čem je problém.
Děkuji za radu
Odpoj hadici na předehřevu sání a uvidí e tam bude voda - jestli ano nejrychlejí řeení je vyřadit ho.Jestli to proč nechtěl jít otočit byla voda je tak 50% e si přihnul ojnici - ty plastové výměníky běně dělají to e po delím stání je v sání tolik vody e tam nateče tolik vody a jak zatočí starterem to nasaje do válce a i starter dovede ohnout ojnici(pokud chce mít jistotu musel by jsi sundat hlavu - změřit v horní úvrati(můe to být i mm) a samo tlakovku hlavy.
Odpoj hadici na předehřevu sání a uvidí e tam bude voda - jestli ano nejrychlejí řeení je vyřadit ho.Jestli to proč nechtěl jít otočit byla voda je tak 50% e si přihnul ojnici - ty plastové výměníky běně dělají to e po delím stání je v sání tolik vody e tam nateče tolik vody a jak zatočí starterem to nasaje do válce a i starter dovede ohnout ojnici(pokud chce mít jistotu musel by jsi sundat hlavu - změřit v horní úvrati(můe to být i mm) a samo tlakovku hlavy.
|
|
10.02.2016 09:34 -
Re: Ztrácí se voda / C5 III 2.2HDi 136kW
|
2917530
|
|
ivanivan
|
|
|
U jiného auta mě potkala mikroskopická dirka ve válci (asi vada materiálu). Příznaky byly stejné.
U jiného auta mě potkala mikroskopická dirka ve válci (asi vada materiálu). Příznaky byly stejné.
|
|
10.02.2016 10:05 -
Re: Ztrácí se voda / C5 III 2.2HDi 136kW
|
2917531
|
|
zgrafik
|
Město: ehrov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Díky zatím za poznatky a předám je známému co to opravuje, jinak hlava je pořád dole a právě jsme včera večer řeili zda ji poslat na tlakovou zkouku, nebo rovnou sehnat jinou jeliko on tvrdí, e ani tlaková zkouka nemusí 100% odhalit prasklinu. Na druhou stranu taky nikdo neví v jakém stavu koupí pouitou hlavu. Auto má najeto 250tis a startovalo lépe ne 2.0HDI u druhého auta. Válec také zkontrolujeme, je pravda e prý voda byla prý vidět jen nad tím jedním krajním pístem.
Díky zatím za poznatky a předám je známému co to opravuje, jinak hlava je pořád dole a právě jsme včera večer řeili zda ji poslat na tlakovou zkouku, nebo rovnou sehnat jinou jeliko on tvrdí, e ani tlaková zkouka nemusí 100% odhalit prasklinu. Na druhou stranu taky nikdo neví v jakém stavu koupí pouitou hlavu. Auto má najeto 250tis a startovalo lépe ne 2.0HDI u druhého auta. Válec také zkontrolujeme, je pravda e prý voda byla prý vidět jen nad tím jedním krajním pístem.
|
|
10.02.2016 10:15 -
Re: Ztrácí se voda / C5 III 2.2HDi 136kW
|
2917532
|
|
jumep
|
|
|
pri tom kolko vody popisujes musi tu hlavu skuska odhalit ak by to bolo v nej
pri tom kolko vody popisujes musi tu hlavu skuska odhalit ak by to bolo v nej
|
|
10.02.2016 13:59 -
Re: Ztrácí se voda / C5 III 2.2HDi 136kW
|
2917579
|
|
Tridac
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 183 |
|
|
Jetě můe být prasklý blok motoru, nejčastěji praskne u krajního válce. Toto co popisuje vypadá na hlavu, ale nevylučuj ani ty ostatní monosti, které zde jsou.
Jetě můe být prasklý blok motoru, nejčastěji praskne u krajního válce. Toto co popisuje vypadá na hlavu, ale nevylučuj ani ty ostatní monosti, které zde jsou.
|
|
10.02.2016 14:13 -
Re: Ztrácí se voda / C5 III 2.2HDi 136kW
|
2917582
|
|
jumep
|
|
|
otazka je ci to tlakovalo do vody
otazka je ci to tlakovalo do vody
|
|
| |
|
|