| | |
26.10.2010 19:33 -
Dojezd při defektu ?
|
2360444
|
|
ajsikcz
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Na wikipedii je napsáno, e mimo zlepení komfortu je u C5 II moné dojet i s defektem na 3 kolech ... ?
cituji: "The Hydractive suspension improves ride quality and keeps the car leveled and can enable the car to drive on three wheels if one tire is flat. "
samozřejmě wiki není naprosto důvěrýhodný zdroj, ale článek působí celkem uceleně ...
Na wikipedii je napsáno, e mimo zlepení komfortu je u C5 II moné dojet i s defektem na 3 kolech ... ?
cituji: "The Hydractive suspension improves ride quality and keeps the car leveled and can enable the car to drive on three wheels if one tire is flat. "
samozřejmě wiki není naprosto důvěrýhodný zdroj, ale článek působí celkem uceleně ...
|
|
26.10.2010 19:54 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2360460
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja jsem jednou pichnul na BX a musim potvrdit ze jsem nato dosel az v zatacce ze to moc nedrzelo
ja jsem jednou pichnul na BX a musim potvrdit ze jsem nato dosel az v zatacce ze to moc nedrzelo :)
|
|
26.10.2010 20:17 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2360465
|
|
flyteSVK
|
|
|
Mna pri tom napadla dalsia otazka, tak ti trosku rozsirim temu: tiez som niekde cital, ze uz od cias BX sa da vymenit koleso bez hevera. Co je na tom pravdy? Mate niekto skusenosti?
Mna pri tom napadla dalsia otazka, tak ti trosku rozsirim temu: tiez som niekde cital, ze uz od cias BX sa da vymenit koleso bez hevera. Co je na tom pravdy? Mate niekto skusenosti?
|
|
26.10.2010 20:19 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2360466
|
|
jumep
|
|
|
DS skutocne slo vymenit bez hevera a jazdilo na 3ch kolach (je toho plny youtube)
tam ked clovek dal nizsiu polohu, tak hydro dvihla koleso, u C5 to tak nie je ale je vhodne auto dat do vrchnej polohy a potom len mierne staci pridvihnut
DS skutocne slo vymenit bez hevera a jazdilo na 3ch kolach (je toho plny youtube)
tam ked clovek dal nizsiu polohu, tak hydro dvihla koleso, u C5 to tak nie je ale je vhodne auto dat do vrchnej polohy a potom len mierne staci pridvihnut
|
|
26.10.2010 20:22 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2360468
|
|
flyteSVK
|
|
|
Furt nejak nerozumiem tomu principu. No nic, idem studovat youtube.
Furt nejak nerozumiem tomu principu. No nic, idem studovat youtube.
|
|
05.04.2013 10:30 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2563521
|
|
C5stepan
|
|
|
Po 4 letech a 4 měsících první defekt -samořezka v PZ. Zjitěno u Lidlu, nákup a ena v autě doleva, 300m pneuservis a 1km s plnými takami domů. Po obědě bude hotovo.
Po 4 letech a 4 měsících první defekt -samořezka v PZ. Zjitěno u Lidlu, nákup a ena v autě doleva, 300m pneuservis a 1km s plnými takami domů:-((((:-((((. Po obědě bude hotovo.
|
|
05.04.2013 12:38 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2563528
|
|
DrMarvin
|
|
|
já tak před měsícem zjistil e mam v LP kole roub....kolo neuchází a zimáky jdou po sezoně pryč..take s tim furt jezdim a zatim pohoda:=) u je ohoblovanej e tam neni ani pomalu vidět:=)
já tak před měsícem zjistil e mam v LP kole roub....kolo neuchází a zimáky jdou po sezoně pryč..take s tim furt jezdim a zatim pohoda:=) u je ohoblovanej e tam neni ani pomalu vidět:=)
|
|
05.04.2013 13:45 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2563532
|
|
fanda C5
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 77 |
|
|
Zdravím, nechci nikoho poučovat a ani nikomu radit, ale myslím, e není dobrý nápad jezdit s předmětem v běhounu, stačí jen aby se někde zadrhl a je pneu roztrená, nechci pomyslet na moné následky ve větí rychlosti. Pro případ e se něco takového stane a nelze jet do servisu na opravu a nebo měnit rezervu, pořídil jsem toto: .link.
Mám to ji pár let, zatím jen pro jistotu, ale kompresor z té sady vyuívám a musím říct, e nemá chybu.
Tak a nám to jezdí a dělá jen radost...
Zdravím, nechci nikoho poučovat a ani nikomu radit, ale myslím, e není dobrý nápad jezdit s předmětem v běhounu, stačí jen aby se někde zadrhl a je pneu roztrená, nechci pomyslet na moné následky ve větí rychlosti. Pro případ e se něco takového stane a nelze jet do servisu na opravu a nebo měnit rezervu, pořídil jsem toto: http://pneushop.makar.cz/cz-detail-292878-sada-na-opravu-pneu-slime-smart-poloautomaticka.html
Mám to ji pár let, zatím jen pro jistotu, ale kompresor z té sady vyuívám a musím říct, e nemá chybu.
Tak a nám to jezdí a dělá jen radost...:palec:palec
|
|
05.04.2013 14:04 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2563535
|
|
DrMarvin
|
|
|
to mam taky...nejakou origo vw sadu....kompresor taky obcas pouzivam a musim rict ze na to jakej je to malej zm.. tak tlaci jako drak....sroub o nic nezavadi ani nezadrhne..toho bych se nebal..uz neni ani videt jak je hezky obrousenej az bude hezky tak zimaky stejne leti pryc..takze se s tim trapit nebudu na tech poslednich snad par dni:=)
to mam taky...nejakou origo vw sadu....kompresor taky obcas pouzivam a musim rict ze na to jakej je to malej zm.. tak tlaci jako drak....sroub o nic nezavadi ani nezadrhne..toho bych se nebal..uz neni ani videt jak je hezky obrousenej:D az bude hezky tak zimaky stejne leti pryc..takze se s tim trapit nebudu na tech poslednich snad par dni:=)
|
|
05.04.2013 14:17 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2563538
|
|
BERY
|
|
|
Zkuenost ze srazu, kdy Malinick najezdil spoustu km se roubem v kole - kdy kromě kraválu za jízdy nebyl jiný problém - dokud nezahrabal na těrku a roub se zlomil/vytrhl - utekl vzduch a u jsme měnili za rezervu.
fotky jsou v galerii
Zkuenost ze srazu, kdy Malinick najezdil spoustu km se roubem v kole - kdy kromě kraválu za jízdy nebyl jiný problém - dokud nezahrabal na těrku a roub se zlomil/vytrhl - utekl vzduch a u jsme měnili za rezervu.
fotky jsou v galerii :-)
|
|
05.04.2013 15:04 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2563547
|
|
C5stepan
|
|
|
Taky mi servisák s trochou nadsázky řekl, e vzal kříový roubovák a roubek 4x40 jemně dotáhl. Za dvě stovky....
Taky mi servisák s trochou nadsázky řekl, e vzal kříový roubovák a roubek 4x40 jemně dotáhl;-). Za dvě stovky....
|
|
14.01.2016 18:04 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2908757
|
|
BERY
|
|
|
Dnes po příjezdu do práce jsem zjistil, e jedu po ráfku. Přední kolo u spolujezdce úplně prázdné. Nejvíc mě zarazilo, e to za jízdy nebylo poznat. A to jsem jel cca 25km a rychlost i kolem stovky.
Jediné co bylo divné, tak zvuk vycházející od kola, ale ten jsem dával za vinu tomu, e jsem 14 dnů nevyjel.
Nakonec návtěva pneuservisu, uteklo to kolem ráfku. Guma i ráfek přeily
Dnes po příjezdu do práce jsem zjistil, e jedu po ráfku. Přední kolo u spolujezdce úplně prázdné. Nejvíc mě zarazilo, e to za jízdy nebylo poznat. A to jsem jel cca 25km a rychlost i kolem stovky.
Jediné co bylo divné, tak zvuk vycházející od kola, ale ten jsem dával za vinu tomu, e jsem 14 dnů nevyjel.
Nakonec návtěva pneuservisu, uteklo to kolem ráfku. Guma i ráfek přeily :-)
|
|
14.01.2016 19:59 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2908789
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jo to mám radost e nejsem sám jelito co nepozná e jede po prázdném kole
Ale asi to bude těmi naemi dokonalými vozy
S BX jsem projel celé sídlitě ne byla pauza mezi skladbami na cd a slyel jsem divný zvuk.
No a C5 mě zachránila e je v automatu, ten je chytrý a s prázdným předním kolem nechtěl řadit dál, tak mi to bylo divné, vypnul jsem music a hle čvachtání gumy hned problém objasnilo
Jo to mám radost e nejsem sám jelito co nepozná e jede po prázdném kole :-))))
Ale asi to bude těmi naemi dokonalými vozy:-))
S BX jsem projel celé sídlitě ne byla pauza mezi skladbami na cd a slyel jsem divný zvuk.
No a C5 mě zachránila e je v automatu, ten je chytrý a s prázdným předním kolem nechtěl řadit dál, tak mi to bylo divné, vypnul jsem music a hle čvachtání gumy hned problém objasnilo :-))
|
|
14.01.2016 22:17 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2908842
|
|
Hanz 397
|
|
|
HELLMUT napsal(a): Jo to mám radost e nejsem sám jelito co nepozná e jede po prázdném kole
Ale asi to bude těmi naemi dokonalými vozy
S BX jsem projel celé sídlitě ne byla pauza mezi skladbami na cd a slyel jsem divný zvuk.
No a C5 mě zachránila e je v automatu, ten je chytrý a s prázdným předním kolem nechtěl řadit dál, tak mi to bylo divné, vypnul jsem music a hle čvachtání gumy hned problém objasnilo
Je to prostě asi jediná patná vlastnost hydry-prostě není poznat prázdná guma... Jediné,čeho jsem si viml na XM (na C5 si defekt nevybavuju) bylo,e jsem měl při úplně prázdné přední pneu malinko nakřivo volant...
Je to prostě asi jediná patná vlastnost hydry-prostě není poznat prázdná guma... Jediné,čeho jsem si viml na XM (na C5 si defekt nevybavuju) bylo,e jsem měl při úplně prázdné přední pneu malinko nakřivo volant...
|
|
15.01.2016 09:36 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2908908
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Je to prostě asi jediná patná vlastnost hydry-prostě není poznat prázdná guma... Jediné,čeho jsem si viml na XM (na C5 si defekt nevybavuju) bylo,e jsem měl při úplně prázdné přední pneu malinko nakřivo volant...
Já si myslím, e to nepoznání ohledně hydry, to nebude, ena má Clio, hydra tam není, nic za jízdy nepozná, vidí měkčí kolo a pohledem, naměřeno půl atm , tak asi bude chyba jinde.
Já si myslím, e to nepoznání ohledně hydry, to nebude, ena má Clio, hydra tam není, nic za jízdy nepozná, vidí měkčí kolo a pohledem, naměřeno půl atm :-o, tak asi bude chyba jinde. :-)) :-d
|
|
15.01.2016 10:49 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2908925
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Taky si myslím, e je to vlastnost spousty aut.
Chytil jsem defekt na sluební felicii a ve 100km rychlosti jsem to poznal hlavně podle hluku od předního kola + to trochu táhlo za volant - ale nic zásadního. Myslel jsem, e se něco chytlo na kolo a bouchá do podběhu, e je pneu na ráfku jsem viděl a po zastavení.
Skoro to samé na Corolle GTI (1986), ale tam to bylo zadní kolo (a zadní náhon). Přiel jsem na to a při rozjídění od semaforů, kdy se auto trochu naklonilo a najednou táhlo na stranu, předtím pár km po Jiní spojce nic.
Taky si myslím, e je to vlastnost spousty aut.
Chytil jsem defekt na sluební felicii a ve 100km rychlosti jsem to poznal hlavně podle hluku od předního kola + to trochu táhlo za volant - ale nic zásadního. Myslel jsem, e se něco chytlo na kolo a bouchá do podběhu, e je pneu na ráfku jsem viděl a po zastavení.
Skoro to samé na Corolle GTI (1986), ale tam to bylo zadní kolo (a zadní náhon). Přiel jsem na to a při rozjídění od semaforů, kdy se auto trochu naklonilo a najednou táhlo na stranu, předtím pár km po Jiní spojce nic.
|
|
15.01.2016 16:11 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2909018
|
|
Hanz 397
|
|
|
63zdenda napsal(a): Já si myslím, e to nepoznání ohledně hydry, to nebude, ena má Clio, hydra tam není, nic za jízdy nepozná, vidí měkčí kolo a pohledem, naměřeno půl atm , tak asi bude chyba jinde.
enská prasklou gumu nepozná u z principu
Já teda nevim,ale jsem divnej,kdy to poznám i jako spolujezdec? Nebo jako řidič i na RFT pneumatice (ta musí být teda fakt prázdná)... ? Moná je to autama,se kterýma jsem jezdil,ale vdycky bylo cítit,e táhne za měkkým kolem a tak divně poskakovalo...
enská prasklou gumu nepozná u z principu :-)))):-))))
Já teda nevim,ale jsem divnej,kdy to poznám i jako spolujezdec? Nebo jako řidič i na RFT pneumatice (ta musí být teda fakt prázdná)... ? Moná je to autama,se kterýma jsem jezdil,ale vdycky bylo cítit,e táhne za měkkým kolem a tak divně poskakovalo...
|
|
15.01.2016 23:50 -
Re: Dojezd při defektu ?
|
2909144
|
|
StevoH
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Podla mna je to super vec, ze pri makkej gume auto ide v pohode ( snad mate merace tlaku -nie ako moj predchadzajuci majitel to vyhodil) ?
Na letnych gumach mi stale do dvoch tyzdnov klesol tlak v zadnom kolese o atmosferu. Nechapal som preco. Dieru som nemal. Raz mi takto zacal plavat zadok v zatackach. Nevedel som na to prist cely tyzden, mal som nacitane problemy s loziskami, gulami, capmi, proste vsetko co sa dalo ale nie a nie prist preco ten zadok plava. Pricina bola ta prazdna guma. Potom som zistil ze elektrony krasne koroduju pri gume a tak som aj objavil preco fucala. No poviem vam, dalo mi to zabrat zistit pricinu
Podla mna je to super vec, ze pri makkej gume auto ide v pohode ( snad mate merace tlaku -nie ako moj predchadzajuci majitel to vyhodil) ?
Na letnych gumach mi stale do dvoch tyzdnov klesol tlak v zadnom kolese o atmosferu. Nechapal som preco. Dieru som nemal. Raz mi takto zacal plavat zadok v zatackach. Nevedel som na to prist cely tyzden, mal som nacitane problemy s loziskami, gulami, capmi, proste vsetko co sa dalo ale nie a nie prist preco ten zadok plava. Pricina bola ta prazdna guma. Potom som zistil ze elektrony krasne koroduju pri gume a tak som aj objavil preco fucala. No poviem vam, dalo mi to zabrat zistit pricinu :D
|
|
| |
|
|