| | |
24.10.2015 21:46 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877504
|
|
jumep
|
|
|
podla mna roztrhlo niektoru hadicu na turbe ....
a auto o tom urcite vie, len diagnostik nevie pouzit diagnostiku (mysliac si ze docasna zavada sa moze ignorovat ...)
podla mna roztrhlo niektoru hadicu na turbe ....
a auto o tom urcite vie, len diagnostik nevie pouzit diagnostiku (mysliac si ze docasna zavada sa moze ignorovat ...)
|
|
24.10.2015 22:30 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2877510
|
|
jruze
|
|
|
Danipet napsal(a): Jruze: Mno tlak paliva je ok, vstriky dle diag ( vim, ze to neni smerodatne ) ale korekce do +1,3, hlavne motor jde sametove nemlati nic, takze si nemyslim, ze by byl problem tam. Ano priznavam, ledacos v diag vyctu, ale nejsem dokonaly a jsou veci, ktery jsem neresil... a vim, ze nejsem profik jako jsi ty jardo nebo jumep proto se ptam Vas zkusenejsich ikdyz vim na dalku neporadite a ani nemusite se delit o sve zkusenosti! I za to malo Vam dekuji, ze me smerujete na co se mam podivat a jeste jednou diky.
Kdy to kouří černě je tam málo vzduchu,také tam můe být problém na palivu.Kolik to ere- stoupla spotřeba?Jestli to padne do nouze kdy ustálí otáčky na +- 2000ot hledej v podtlakách,ta hadicevepředu praská těsně pod klapkou zezadu(směrem k motoru) tu membránu proměnné délky sání zaslep podtlak na přívodu do ventilu,egr u egru.(ideální zaslepit ve- nebo zapojit jen turbo a ostatní prozatím vyřadit), také můe být KO váha.Nejde to od PC.
A sory ale chcete odpovědi na něco s čím se můu trápit klidně hodinu-dvě kdy to tu budeme mít ne na to příjdeme.
Kdy to kouří černě je tam málo vzduchu,také tam můe být problém na palivu.Kolik to ere- stoupla spotřeba?Jestli to padne do nouze kdy ustálí otáčky na +- 2000ot hledej v podtlakách,ta hadicevepředu praská těsně pod klapkou zezadu(směrem k motoru) tu membránu proměnné délky sání zaslep podtlak na přívodu do ventilu,egr u egru.(ideální zaslepit ve- nebo zapojit jen turbo a ostatní prozatím vyřadit), také můe být KO váha.Nejde to od PC.
A sory ale chcete odpovědi na něco s čím se můu trápit klidně hodinu-dvě kdy to tu budeme mít ne na to příjdeme.:nevim
|
|
26.10.2015 06:58 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2878033
|
|
Danipet
|
|
|
Ahoj Vsem, tak to vypada z velkou pravdepodobnosti na vahu vzduchu, ze se odporoucela, kdyz se odpoji auto se necha vytocit nespadne autu tak vykon a nekouri tak.
Ahoj Vsem, tak to vypada z velkou pravdepodobnosti na vahu vzduchu, ze se odporoucela, kdyz se odpoji auto se necha vytocit nespadne autu tak vykon a nekouri tak.
|
|
26.10.2015 08:20 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2878098
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Koukám, můj odhad na váhu vzduchu se potvrdil, co znám, je to u třetí případ, kdy auto bylo bez výkonu a vysoká kouřivost, bylo to na C5 I a chybu to nehlásilo, zajímavé.
Koukám, můj odhad na váhu vzduchu se potvrdil, co znám, je to u třetí případ, kdy auto bylo bez výkonu a vysoká kouřivost, bylo to na C5 I a chybu to nehlásilo, zajímavé. ;-)
|
|
26.10.2015 14:53 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2878201
|
|
jumep
|
|
|
odpojenie vahy vzduchu spobi ze ide na nudzovy rezim pocitania hodnot
- ak je prasknuta trubka, pretaca turbo aby dalo tlak
- je zavrety egr
- v neposlednom rade nepouziva Ylonku na teply vzduch - ak je tato zla moze to mat podobne prejavy
preto by to chcelo skontrolovat, samozrejme moze to byt aj vaha, skus si pozicat druhu skor ako kupis
odpojenie vahy vzduchu spobi ze ide na nudzovy rezim pocitania hodnot
- ak je prasknuta trubka, pretaca turbo aby dalo tlak
- je zavrety egr
- v neposlednom rade nepouziva Ylonku na teply vzduch - ak je tato zla moze to mat podobne prejavy
preto by to chcelo skontrolovat, samozrejme moze to byt aj vaha, skus si pozicat druhu skor ako kupis
|
|
29.10.2015 23:14 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2879562
|
|
Danipet
|
|
|
ahoj kluci, tak zavada ostranena, jak psal 63zdenda vaha vzduchu v haji, vymenena auto jede normalne, vsem bych Vam chtel podekovat, za vasi spolupraci...
jeste jednou diky vsem.
ahoj kluci, tak zavada ostranena, jak psal 63zdenda vaha vzduchu v haji, vymenena auto jede normalne, vsem bych Vam chtel podekovat, za vasi spolupraci...
jeste jednou diky vsem.:-))))
|
|
09.11.2015 08:19 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2884855
|
|
mrJekill
|
Město: Polička, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Mám EGR stále otevřený na 2.2Hdi biTurbo 125kW.
U jsem kolem povolil kde co,ale stále nejde ven.
Skuste prosím někdo,kdo to dělal popsat,kde vude jsou skryté rouby a nebo,jak moc za něj zabrat.
Oddělal jsem rouby z pravé strany a povolil imbus ze spoda,ale vypadá to,e musím spíe oddělat imbusy z opačné strany a vytáhnout ho celý,ale dostanu se jen na dva krajní imbusy a dalí jsou schovaný za potrubím.U mi to stojí před barákem delí dobu a nemůu se k tomu dostat.
Díky
Mám EGR stále otevřený na 2.2Hdi biTurbo 125kW.
U jsem kolem povolil kde co,ale stále nejde ven.
Skuste prosím někdo,kdo to dělal popsat,kde vude jsou skryté rouby a nebo,jak moc za něj zabrat.
Oddělal jsem rouby z pravé strany a povolil imbus ze spoda,ale vypadá to,e musím spíe oddělat imbusy z opačné strany a vytáhnout ho celý,ale dostanu se jen na dva krajní imbusy a dalí jsou schovaný za potrubím.U mi to stojí před barákem delí dobu a nemůu se k tomu dostat.
Díky
Přílohy: as0t3kku.jpg ( 293115b ) - to je ta mrcha |
|
09.11.2015 12:34 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2884969
|
|
jumep
|
|
|
priloha
musis to davat aj s vymenikom dole podla vsetkeho
priloha
musis to davat aj s vymenikom dole podla vsetkeho
Přílohy: DM-biturbo-EGR.pdf ( 658855b ) - |
|
09.11.2015 16:02 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2885060
|
|
mrJekill
|
Město: Polička, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Díky
Hlásí to klasicky - závada na systému antiznečítění
Martin to měl na diagnostice a zkouel ho rozchodit a je oravdu stále v poloze otevřeno.Proto se tomu nechce jet a kdy tomu trochu naloím v otáčkách,hned jde do nouzáku,nebo i zhasne motor.
Postup by byl super,nerad bych někde zabral a měl jetě třeba přehlídnutej roubek
Díky
Hlásí to klasicky - závada na systému antiznečítění
Martin to měl na diagnostice a zkouel ho rozchodit a je oravdu stále v poloze otevřeno.Proto se tomu nechce jet a kdy tomu trochu naloím v otáčkách,hned jde do nouzáku,nebo i zhasne motor.
Postup by byl super,nerad bych někde zabral a měl jetě třeba přehlídnutej roubek
|
|
09.11.2015 17:51 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2885111
|
|
jumep
|
|
|
a ten postup co som sem dal uz o 12:34 ti nestaci?
a ten postup co som sem dal uz o 12:34 ti nestaci?
|
|
09.11.2015 20:10 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2885236
|
|
jruze
|
|
|
Pomůu ti ale SZ a nebo prozatím a nevím jak jsi daleko dokončit je potřeba osobně.
Pokud bude chtít dej vědět.
Pomůu ti ale SZ a nebo prozatím a nevím jak jsi daleko dokončit je potřeba osobně.;-)
Pokud bude chtít dej vědět.
|
|
25.12.2015 22:02 -
Re: Čistění EGR / C5 I 2.2Hdi (98KW)
|
2900747
|
|
BogoC5
|
Město: Spisske Vlachy, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím, neviem či je to k EGR ventilu otázka, ale mám problém s C5 2002 2,2hdi automat. Niekedy ide celkom žahko, zdá sa mi e aj spotreba je niia a auto je relatívne ivé, ale väčinou je lenivé, hlučnejie, dvíha sa spotreba 8,5-9,0 na stovku, niekedy aj viac. Ked pridám plyn pri obiehaní tak stráca výkon, resp. keď uvožnujem pedál tak vtedy dostáva trocha výkonu, ako keby niekde nasávalo faloný vzduch alebo niečo podobné. Mám vymenený FAP filter pred cca rokom, take tam by chyba nemala by. V servise mi povedali, e tie sa im zdá e by malo ma väčí výkon ale nevedeli mi poveda čo mu je vie mi niekto poradi čo by to mohlo by aby som neiel vylučovacou metódou a nemíňal zbytočne bubáky?
Zdravím, neviem či je to k EGR ventilu otázka, ale mám problém s C5 2002 2,2hdi automat. Niekedy ide celkom žahko, zdá sa mi e aj spotreba je niia a auto je relatívne ivé, ale väčinou je lenivé, hlučnejie, dvíha sa spotreba 8,5-9,0 na stovku, niekedy aj viac. Ked pridám plyn pri obiehaní tak stráca výkon, resp. keď uvožnujem pedál tak vtedy dostáva trocha výkonu, ako keby niekde nasávalo faloný vzduch alebo niečo podobné. Mám vymenený FAP filter pred cca rokom, take tam by chyba nemala by. V servise mi povedali, e tie sa im zdá e by malo ma väčí výkon ale nevedeli mi poveda čo mu je :( vie mi niekto poradi čo by to mohlo by aby som neiel vylučovacou metódou a nemíňal zbytočne bubáky?
|
|
| |
|
|