| | |
15.12.2015 15:05 -
Výmena tyčiek riadenia
|
2897400
|
|
dany112
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ahojte chalani. Mám taký problém. Dnes som bol s autom na geometrii, pretoe ma ahalo trochu doprava (začalo to robi po výmene zadných loísk v ramenách). Na geometrií mi zistili, e pravé predné koleso ma odklon 3 stupne a nevedeli mi to nastavi, pretoe nedokázali pohnú s tyčkou riadenia a povedali mi, e pokiaž sa nevymení, tak sa to nastavi nedá. Chcel by som sa spýta, či je výmena tyčky riadenia dos náročná a či k tomu treba nejaký pecialny kžúč a či poprípade nemáte niekto návod na to poprípade skúsenosti s tým.
Ahojte chalani. Mám taký problém. Dnes som bol s autom na geometrii, pretoe ma ahalo trochu doprava (začalo to robi po výmene zadných loísk v ramenách). Na geometrií mi zistili, e pravé predné koleso ma odklon 3 stupne a nevedeli mi to nastavi, pretoe nedokázali pohnú s tyčkou riadenia a povedali mi, e pokiaž sa nevymení, tak sa to nastavi nedá. Chcel by som sa spýta, či je výmena tyčky riadenia dos náročná a či k tomu treba nejaký pecialny kžúč a či poprípade nemáte niekto návod na to poprípade skúsenosti s tým.
|
|
15.12.2015 15:27 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897407
|
|
jruze
|
|
|
dany112 napsal(a): Ahojte chalani. Mám taký problém. Dnes som bol s autom na geometrii, pretoe ma ahalo trochu doprava (začalo to robi po výmene zadných loísk v ramenách). Na geometrií mi zistili, e pravé predné koleso ma odklon 3 stupne a nevedeli mi to nastavi, pretoe nedokázali pohnú s tyčkou riadenia a povedali mi, e pokiaž sa nevymení, tak sa to nastavi nedá. Chcel by som sa spýta, či je výmena tyčky riadenia dos náročná a či k tomu treba nejaký pecialny kžúč a či poprípade nemáte niekto návod na to poprípade skúsenosti s tým.
Nerozumím odklon? neříkali sbíhavost-rozbíhavost? -Na C5 se nedá seřizovat odklon , ale pokud tam toto je tak bych hledal ve spodním čepu,nebo siletbloky ramene.Na povolení kuláku řízení potřebuje klíč č.22 a 16. dvě kladiva na odraení závitu spojovačce,pokud i spojovačku tak hasák na povolení z hřebene řízení , na spodní čep speciál klíč nebo to můe zkusit sekáčem.(nezapomeň potom zajistit - na těhlici jsou takové dvě prohlubně - stačí na jednom místě - dva jsou proto kdyby ti na jednu vyla mezera)
Nerozumím odklon? neříkali sbíhavost-rozbíhavost? -Na C5 se nedá seřizovat odklon , ale pokud tam toto je tak bych hledal ve spodním čepu,nebo siletbloky ramene.Na povolení kuláku řízení potřebuje klíč č.22 a 16. dvě kladiva na odraení závitu spojovačce,pokud i spojovačku tak hasák na povolení z hřebene řízení , na spodní čep speciál klíč nebo to můe zkusit sekáčem.(nezapomeň potom zajistit - na těhlici jsou takové dvě prohlubně - stačí na jednom místě - dva jsou proto kdyby ti na jednu vyla mezera);-)
|
|
15.12.2015 15:29 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897414
|
|
dany112
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
neviem či mysleli odklon či čo len e je tam odchylka, a povedali e bez výmeny tej tyčky to nevedia nastavi.. .
neviem či mysleli odklon či čo len e je tam odchylka, a povedali e bez výmeny tej tyčky to nevedia nastavi.. .:(
|
|
15.12.2015 15:56 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897420
|
|
dany112
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
veď ano ale keď potrebujem nastavi geometriu a kvôli tomu sa nedá tak neviem čo mam potom okrem toho robi.....lebo e vraj to tam nahrievali a skúali aj predĺenými tyčami povoli a nepovolili.
veď ano ale keď potrebujem nastavi geometriu a kvôli tomu sa nedá tak neviem čo mam potom okrem toho robi.....lebo e vraj to tam nahrievali a skúali aj predĺenými tyčami povoli a nepovolili. :(
|
|
15.12.2015 15:58 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897422
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pokud by to bylo sbíhavostí na jedný straně, tak by to netahalo do boku, jen by volant nebyl rovně při rovným směru. A odklon se tady nastavit nedá. Problém bude muset vyřeit pořádnou geometrií v pořádným servise, kde jim nebude dělat problém pohnout s tyčkou/kulákem. To tahání do strany můe mít spoustu příčin. Od silentů v ramenech, přes brzdy a kuláky a k zadní nápravě. Asi bych zkusil autorizovaný servis, pokud ví o nějakém trochu sluném. Obyčejný servisy si s těmahle nápravama obvykle moc nevědí rady a jumep tu bude a za 6 týdnů. A ře to co nejdříve, aby sis neoddělal gumy.
Jetě by mě zajímalo, kdo ti měnil ty loiska v zadních ramenech? Nějaký kutil, nebo opravdový odborník?
Servis, který nedokáe pohnout kulákem, to není servis, ale pekařství. Ohýbání rohlíků by snad zvládli.
Pokud by to bylo sbíhavostí na jedný straně, tak by to netahalo do boku, jen by volant nebyl rovně při rovným směru. A odklon se tady nastavit nedá. Problém bude muset vyřeit pořádnou geometrií v pořádným servise, kde jim nebude dělat problém pohnout s tyčkou/kulákem. To tahání do strany můe mít spoustu příčin. Od silentů v ramenech, přes brzdy a kuláky a k zadní nápravě. Asi bych zkusil autorizovaný servis, pokud ví o nějakém trochu sluném. Obyčejný servisy si s těmahle nápravama obvykle moc nevědí rady a jumep tu bude a za 6 týdnů. A ře to co nejdříve, aby sis neoddělal gumy.
Jetě by mě zajímalo, kdo ti měnil ty loiska v zadních ramenech? Nějaký kutil, nebo opravdový odborník?
Servis, který nedokáe pohnout kulákem, to není servis, ale pekařství. Ohýbání rohlíků by snad zvládli.
|
|
15.12.2015 16:05 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897426
|
|
dany112
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Presne tak....volant nieje rovno pri rovnom smere.......tak je to správne....v skutocnosti netaha nič.... len keď volant vyrovnám auto zatáča do prava.....ospravedlňujem sa za chybu
Presne tak....volant nieje rovno pri rovnom smere.......tak je to správne....v skutocnosti netaha nič.... len keď volant vyrovnám auto zatáča do prava.....ospravedlňujem sa za chybu
|
|
15.12.2015 16:13 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897430
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak to jde celkem snadno srovnat, jen to musí dělat někdo, kdo dokáe povolit ty kuláky. A po srovnání to chce diagnostiku a moná bude třeba zkalibrovat volant, aby to nedělalo neplechu s ESP. Ačkoliv 3° by neměly.
Ale je divný, e jsi to objevil a po výměně loisek v zadních ramenech.
Znova doporučuju - geometrii, diagnostiku i opravu udělat u odborníků.
Tak to jde celkem snadno srovnat, jen to musí dělat někdo, kdo dokáe povolit ty kuláky. A po srovnání to chce diagnostiku a moná bude třeba zkalibrovat volant, aby to nedělalo neplechu s ESP. Ačkoliv 3° by neměly.
Ale je divný, e jsi to objevil a po výměně loisek v zadních ramenech.
Znova doporučuju - geometrii, diagnostiku i opravu udělat u odborníků.
|
|
15.12.2015 17:06 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897471
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jestli nahřívali, tak jedině zajiovací matku kuláku řízení na axiálce, kdy je to dorvané a jetě zarezlé, tak mnoho ancí na povolení není, proto ty metrové tyče, kdysi jsem také párkrát nahříval, ale jestli to je v takovémto stavu, je lepí odříznout a vyměnit za nové, no a odborníci na geometrii rovnou srovnají na kulových čepech řízení i ten volant do roviny.
Jestli nahřívali, tak jedině zajiovací matku kuláku řízení na axiálce, kdy je to dorvané a jetě zarezlé, tak mnoho ancí na povolení není, proto ty metrové tyče, kdysi jsem také párkrát nahříval, ale jestli to je v takovémto stavu, je lepí odříznout a vyměnit za nové, no a odborníci na geometrii rovnou srovnají na kulových čepech řízení i ten volant do roviny. ;-)
|
|
15.12.2015 18:57 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897503
|
|
jruze
|
|
|
Na povolení a seřízení není potřeba(já to nenahřívám) nahřívat - stačí dvě kladiva - jedním podloit a druhým oklepat jak matku tak spojojačku(tu část do které je naroubován kulovej čep řízení) potom to jde bez problému.-ječtě se mi nestalo abych měl problém s rozhýbáním. a kalibrace je potřeba to e má teď problém s volantem je zřejmě tím e někdo udělal geoku při patných z.ramenech a nebo má KO silentbloky v ramenech popř.i spodní čepy.
Na povolení a seřízení není potřeba(já to nenahřívám) nahřívat - stačí dvě kladiva - jedním podloit a druhým oklepat jak matku tak spojojačku(tu část do které je naroubován kulovej čep řízení) potom to jde bez problému.-ječtě se mi nestalo abych měl problém s rozhýbáním.:-) a kalibrace je potřeba to e má teď problém s volantem je zřejmě tím e někdo udělal geoku při patných z.ramenech a nebo má KO silentbloky v ramenech popř.i spodní čepy.:nevim
|
|
15.12.2015 19:53 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897528
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Proto píu, aby se obrátil na odborníky přes Citroeny a ne na kutily.
Proto píu, aby se obrátil na odborníky přes Citroeny a ne na kutily. :-d
|
|
16.12.2015 06:22 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897684
|
|
dany112
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Auto som kupoval asi polrok dozadu s autobazáru a u vtedy bolo loisko v zadnom ramene rozmlátené, lene ja somar blbý neznalý som myslel len e to búcha nejaký plast vzadu. No postupom času som zistil e to robi zadné loisko (auto som dal do vzduchu a koleso sa kývalo do vetkých smerov).....asi pred dvoma týdňami som ho vymenil a odvtedy začalo auto mierne zatáča do strany pri vyrovnaní volantu. Najprv som myslel, e to mono preto lebo druhá strana menená nebola tak týdeň na to sa menila aj druhá strana no auto stále zatáčalo a doteraz zatáča. Myslím si, e vzhžadom na rozmlátené loisko auto muselo zatáča do jednej strany u pred mojou kúpou a podža mňa autobazár upravil geometriu tak aby auto ilo rovno a lahie sa predalo. Samozrejme loiská v ramenách som menil s skúseným automechanikom (resp. menil to on ja som mu len asistoval ) a neviem ako u Vás v Čechách ale u nás na Slovensku je to asi tak, e autorizovaný servis = pohrebisko áut. Mal som párkrát auto v autorizovanom servise, samozrejme aj inú značku ako Citroen a auto sa mi doteraz vdy vrátilo v ete horom stave ako som ho servisu odovzdával a to nevravím ete kožko penazí som vdy do servisu nalial. Ja u si v ivote nedám auto do autorizovaného servisu a kým sa bude da tak si veci budem radsej robi svojpomocne.
Auto som kupoval asi polrok dozadu s autobazáru a u vtedy bolo loisko v zadnom ramene rozmlátené, lene ja somar blbý neznalý som myslel len e to búcha nejaký plast vzadu. No postupom času som zistil e to robi zadné loisko (auto som dal do vzduchu a koleso sa kývalo do vetkých smerov).....asi pred dvoma týdňami som ho vymenil a odvtedy začalo auto mierne zatáča do strany pri vyrovnaní volantu. Najprv som myslel, e to mono preto lebo druhá strana menená nebola tak týdeň na to sa menila aj druhá strana no auto stále zatáčalo a doteraz zatáča. Myslím si, e vzhžadom na rozmlátené loisko auto muselo zatáča do jednej strany u pred mojou kúpou a podža mňa autobazár upravil geometriu tak aby auto ilo rovno a lahie sa predalo. Samozrejme loiská v ramenách som menil s skúseným automechanikom (resp. menil to on ja som mu len asistoval :D) a neviem ako u Vás v Čechách ale u nás na Slovensku je to asi tak, e autorizovaný servis = pohrebisko áut. Mal som párkrát auto v autorizovanom servise, samozrejme aj inú značku ako Citroen a auto sa mi doteraz vdy vrátilo v ete horom stave ako som ho servisu odovzdával a to nevravím ete kožko penazí som vdy do servisu nalial. Ja u si v ivote nedám auto do autorizovaného servisu a kým sa bude da tak si veci budem radsej robi svojpomocne.
|
|
16.12.2015 08:07 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897693
|
|
jruze
|
|
|
dany112 napsal(a): Auto som kupoval asi polrok dozadu s autobazáru a u vtedy bolo loisko v zadnom ramene rozmlátené, lene ja somar blbý neznalý som myslel len e to búcha nejaký plast vzadu. No postupom času som zistil e to robi zadné loisko (auto som dal do vzduchu a koleso sa kývalo do vetkých smerov).....asi pred dvoma týdňami som ho vymenil a odvtedy začalo auto mierne zatáča do strany pri vyrovnaní volantu. Najprv som myslel, e to mono preto lebo druhá strana menená nebola tak týdeň na to sa menila aj druhá strana no auto stále zatáčalo a doteraz zatáča. Myslím si, e vzhžadom na rozmlátené loisko auto muselo zatáča do jednej strany u pred mojou kúpou a podža mňa autobazár upravil geometriu tak aby auto ilo rovno a lahie sa predalo. Samozrejme loiská v ramenách som menil s skúseným automechanikom (resp. menil to on ja som mu len asistoval ) a neviem ako u Vás v Čechách ale u nás na Slovensku je to asi tak, e autorizovaný servis = pohrebisko áut. Mal som párkrát auto v autorizovanom servise, samozrejme aj inú značku ako Citroen a auto sa mi doteraz vdy vrátilo v ete horom stave ako som ho servisu odovzdával a to nevravím ete kožko penazí som vdy do servisu nalial. Ja u si v ivote nedám auto do autorizovaného servisu a kým sa bude da tak si veci budem radsej robi svojpomocne.
V kadym servisu mají jednoho-dva mechaniky kteří opravdu umí a potom několik ,,učedníků" - ono ty kolení nejsou zrovna zadarmo - no a aby si ty dobré udreli tak dostávají sloitějí,lepí placenou práci (mladej kdy odcházel ze značky tak zaučoval místo něj kuchaře??? ) no tak jak můe vypadat jeho práce - můe být ikovný ale co ví o autech? (a tak nebo tak je to o praxi a zkuenostech),dalí problém je e nesmí ,,opravovat" ale musí měnit.- Podívej se na Vilouse : i kdy na mne nakydal spoustu nesmyslů a pomluv tak v jednom má pravdu dostane zakázkovej list(i kdy to je také trochu jinak - při opravě se můe vyskytnout a objevit spoustu dalího) po opravě dostane fakturu - to e udělají z 90% jen to proč to tam přijelo je druhá věc - potom má jasnou cenu která se nelií od zakázky,to já samo můu dělat také- budu přejímat auto=20minut,prohlíet stav pokození,vypisovat zakázku atd.. = 1/2hodiny tak na to opravdu nemám čas- to si mohou dovolit ve značce kde mají 1.-2. za stolem a čekají a tam někdo doveze auto a platího mechanik+zákazník a nebo kdy nemají v servisu co dělat!! - já hodněkrát přebírám auto z pod druhého co opravuji!!! - potom vylezu a přemýlím co čí je a co na něm kdy je jich v řadě třeba 5. jediné co se snaím aby mi lidičky poslali SMS kterou si po nocích zapíu do PC a můu objednat díly a ani to xx neudělá,nebo alespoň papírek do auta s kontaktem a poadavkem. Kvalita? záleí jestli to dělá ,,mechanik,nebo učedník" A souhlasím e někdo udělal geometrii na patných ramenech a nebo tam je jetě něco na př.nápravě.
Omlouvám se za román.
V kadym servisu mají jednoho-dva mechaniky kteří opravdu umí a potom několik ,,učedníků" - ono ty kolení nejsou zrovna zadarmo - no a aby si ty dobré udreli tak dostávají sloitějí,lepí placenou práci (mladej kdy odcházel ze značky tak zaučoval místo něj kuchaře??? ) no tak jak můe vypadat jeho práce - můe být ikovný ale co ví o autech? (a tak nebo tak je to o praxi a zkuenostech),dalí problém je e nesmí ,,opravovat" ale musí měnit.- Podívej se na Vilouse : i kdy na mne nakydal spoustu nesmyslů a pomluv tak v jednom má pravdu dostane zakázkovej list(i kdy to je také trochu jinak - při opravě se můe vyskytnout a objevit spoustu dalího) po opravě dostane fakturu - to e udělají z 90% jen to proč to tam přijelo je druhá věc - potom má jasnou cenu která se nelií od zakázky,to já samo můu dělat také- budu přejímat auto=20minut,prohlíet stav pokození,vypisovat zakázku atd.. = 1/2hodiny tak na to opravdu nemám čas- to si mohou dovolit ve značce kde mají 1.-2. za stolem a čekají a tam někdo doveze auto a platího mechanik+zákazník a nebo kdy nemají v servisu co dělat!! - já hodněkrát přebírám auto z pod druhého co opravuji!!! - potom vylezu a přemýlím co čí je a co na něm kdy je jich v řadě třeba 5. jediné co se snaím aby mi lidičky poslali SMS kterou si po nocích zapíu do PC a můu objednat díly a ani to xx neudělá,nebo alespoň papírek do auta s kontaktem a poadavkem. Kvalita? záleí jestli to dělá ,,mechanik,nebo učedník" A souhlasím e někdo udělal geometrii na patných ramenech a nebo tam je jetě něco na př.nápravě.
Omlouvám se za román.;-)
|
|
16.12.2015 08:31 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897694
|
|
dany112
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Tak ja viem, e pri servise sa môe vyskytnú veža vecí, ktoré treba spravi....ako napríklad aj táto geometria, poprípade keď som menil tie loiská robil som u aj brzdy zadné.....a tie chápem, e oni neopravujú ale vymieňajú ako kadý servis hádam vo vetkom ale nechápem to, e diel ktorý sa kupuje cez servis je o 100% drahí ako keby som ho kúpil normálne napr. v autotechne....pritom sa jedná o rovnakú značku výrobku (dielu) samozrejme plus cena práce, ktorá býva asi tak drahá ako samotný diel.......a neviem či len ja som mal také tastie alebo čo ale stále keď mi niečo robili tak to robili dos nekvalitne....(ani domov som nezaiel a iiel som stým hneď spä) popríápade do dvoch dní od servisu sa dojebalo hneď niečo iné čo predtým bolo v poriadku, alebo mi ete na BMW robili naftové čerpadlo.....priiel som domov a pod autom mláka....alebo napríklad som menil brzdový zadný strmeň ete na xantii a nejaký dobrák v autorizovanom servise tam napchal róby do strmena väčie ako bola diera samotného strmeňa a samotný závit (neviem ako sa im to podarilo)..samozrejme o pol roka som musel zas kupova nový strmeň plus navára nový závit......take čo sa týka servisu......ďakujem.....naozaj si u radej veci budem robi sám a výjde ma to skoro o 2/3 lacnejie a viem aspoň ako je to spravené.
Tak ja viem, e pri servise sa môe vyskytnú veža vecí, ktoré treba spravi....ako napríklad aj táto geometria, poprípade keď som menil tie loiská robil som u aj brzdy zadné.....a tie chápem, e oni neopravujú ale vymieňajú ako kadý servis hádam vo vetkom ale nechápem to, e diel ktorý sa kupuje cez servis je o 100% drahí ako keby som ho kúpil normálne napr. v autotechne....pritom sa jedná o rovnakú značku výrobku (dielu) samozrejme plus cena práce, ktorá býva asi tak drahá ako samotný diel.......a neviem či len ja som mal také tastie alebo čo ale stále keď mi niečo robili tak to robili dos nekvalitne....(ani domov som nezaiel a iiel som stým hneď spä) popríápade do dvoch dní od servisu sa dojebalo hneď niečo iné čo predtým bolo v poriadku, alebo mi ete na BMW robili naftové čerpadlo.....priiel som domov a pod autom mláka....alebo napríklad som menil brzdový zadný strmeň ete na xantii a nejaký dobrák v autorizovanom servise tam napchal róby do strmena väčie ako bola diera samotného strmeňa a samotný závit (neviem ako sa im to podarilo)..samozrejme o pol roka som musel zas kupova nový strmeň plus navára nový závit......take čo sa týka servisu......ďakujem.....naozaj si u radej veci budem robi sám a výjde ma to skoro o 2/3 lacnejie a viem aspoň ako je to spravené.
|
|
16.12.2015 16:03 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897782
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
S autorizovanými servisy je to u nás podobné. Proto jsem psal, e do autorizáku ano, pokud zná v okolí nějaký dobrý. Jsou práce, který musí udělat někdo, kdo to u někdy dělal. Ty loiska v zadních ramenech nejsou sloitý, ale bez zkueností je obvykle pojebe i jinak schopný mechanik. Prostě to je na C5 trochu jinak, ne na ostatních autech, tak je tady asi lepí autorizák, ne ikovný obecní kovář, který si jinak poradí na vsi se vím, od připoutění krávy a po obecní rozhlas. .
Ale pořád se mi nezdá, e by schopný mechanik nedokázal povolit kulák. Jak takový umělec asi mění loiska v zadních ramenech, nebo jak asi zkalibruje diagnostikou volant?
Hledej někoho ikovnějího.
S autorizovanými servisy je to u nás podobné. Proto jsem psal, e do autorizáku ano, pokud zná v okolí nějaký dobrý. Jsou práce, který musí udělat někdo, kdo to u někdy dělal. Ty loiska v zadních ramenech nejsou sloitý, ale bez zkueností je obvykle pojebe i jinak schopný mechanik. Prostě to je na C5 trochu jinak, ne na ostatních autech, tak je tady asi lepí autorizák, ne ikovný obecní kovář, který si jinak poradí na vsi se vím, od připoutění krávy a po obecní rozhlas. :-d.
Ale pořád se mi nezdá, e by schopný mechanik nedokázal povolit kulák. Jak takový umělec asi mění loiska v zadních ramenech, nebo jak asi zkalibruje diagnostikou volant?
Hledej někoho ikovnějího.
|
|
16.12.2015 17:23 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897795
|
|
dany112
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Tak tak...ma svätú pravdu.....a to s tym kulovým čepom sa nezdá ani mne...preto sa chcem do toho pusti sám s kamarátom čo som s ním vymieňal tie loiská teraz v sobotu a naozaj sa presvedči, či to ozaj nejde....alebo v tom servise, kde robili tú geometriu sú čistí mantáci a nevedia povoli jeden čep...(musím ale poveda e v tom servise som osobne s autom nebol ale bol tam môj otec a to on mi zvestoval tieto správy ohžadom problému s tyčkou.....)
Tak tak...ma svätú pravdu.....a to s tym kulovým čepom sa nezdá ani mne...preto sa chcem do toho pusti sám s kamarátom čo som s ním vymieňal tie loiská teraz v sobotu a naozaj sa presvedči, či to ozaj nejde....alebo v tom servise, kde robili tú geometriu sú čistí mantáci a nevedia povoli jeden čep...(musím ale poveda e v tom servise som osobne s autom nebol ale bol tam môj otec a to on mi zvestoval tieto správy ohžadom problému s tyčkou.....)
|
|
16.12.2015 19:01 -
Re: Výmena tyčiek riadenia
|
2897801
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Bouchej tak, aby se matice jen trochu prohnula a vrátila, aby se nerozplácla. Tak se to uvolní, rozdrobí se koroze v závitu a půjde to. Jestli tomu dá moc velkou ránu, tak se to můe zplotit a u to nepůjde dobře roubovat. A při roubování strhne závit.
Já to nahřívám autogenem a jede to vdy parádně.
Bouchej tak, aby se matice jen trochu prohnula a vrátila, aby se nerozplácla. Tak se to uvolní, rozdrobí se koroze v závitu a půjde to. Jestli tomu dá moc velkou ránu, tak se to můe zplotit a u to nepůjde dobře roubovat. A při roubování strhne závit.
Já to nahřívám autogenem a jede to vdy parádně.
|
|
| |
|
|