Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Podvozek, kola, uložení / bezpečnostní šrouby kol
|< < 1 ... 3 4 5 6
04.11.2015 18:08 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2882465
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
.link.

04.11.2015 18:53 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2882468
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
nechapem toto ze sroby z vrakoviska, principialne
sroby sa nemaju mazat, ak idu tazko ze su hrdzave a potobne, maju sa vymenit / zavity v nabojoch prebehnut zavitnikom

na plechovy disk napr
30400 | FEBI BILSTEIN

na hlinikac / univerzal PSA
29208 | FEBI BILSTEIN

znacku si vyber aku chces

No mám hliníky. Vrakoviště se mi taky moc nezdálo ale zkusil jsem to se tam stavit,bylo to hned za rohem.
Potřebuji jen 4 ks - do každého kola jeden místo toho bezpečáku. Myslím že by se z toho vrakáče nemuseli moc lišit od těch co tam mám...
Jeden nový a 3 staré bude pro to kolo šok

04.11.2015 19:00 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2882470
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jen aby sis nenaběhl. Kdo ví, jak to který čuně utahovalo a natahovalo. Origo v citroenu stojí kolem 100,- Kč jeden. V tom linku je to za polovic, ale musela by se ověřit ta dýlka 36mm. Tou si nejsem jistý, že by stačila. A když jsem hledal delší, byly taky všude kolem 100,- Kč za kus. Laciný jsou jen tyhle krátký.
Jinak mám zkušenosti s většíma pneuservisama, že dokážou šrouby sehnat jakýkoliv. Asi by stálo za zkoušku, stavit se u někoho poblíž a zeptat se, když se ti nelíbí nakupování na netu a placení poštovnýho.

04.11.2015 19:37 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2882482
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ten vrakáč byla jen zkouška,konkrétně s tím co jsem tam byl nemám dobrou zkušenost,kdysi jsem tam poptával mechanismus stahování oken a byl u nich dražší než nový v Kelly...( i když chápu že v Kelly je to druhovýroba,stejně je to zlodějina) Ale jel jsem okolo,řekl jsem si že se tam stavím a uvidím co nabídnou.
Zítra se stavím v tom Kelly,mám to kousek od domu a nakupuju na kamaráda se slevou. Internetový nákup mi nevadí ale chci to rychle vyřešit. Zimní gumy jsem nechal v pneuservisu,musím absolvovat to povolování se svářečkou,tak nechci teď čekat až něco přijde poštou...
Vyndám jeden šroub a hned to na krámě porovnám.

04.11.2015 20:33 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2882506
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
nechapem toto ze sroby z vrakoviska, principialne
sroby sa nemaju mazat, ak idu tazko ze su hrdzave a potobne, maju sa vymenit / zavity v nabojoch prebehnut zavitnikom

na plechovy disk napr
30400 | FEBI BILSTEIN

na hlinikac / univerzal PSA
29208 | FEBI BILSTEIN

znacku si vyber aku chces

s tym mazanim srobov, neni to nejaky mytus? ja ich lahko maznem a utiahnem 110nm na hlinikoch. este sa mi nestalo ze by sa to povolilo same. po polroku ich rucne povolujem a idu rovnakou silou, prosto ziadny problem. ked som zohnal c3 tak som nemohol povolit kolesa, nejaky jebo ich zatiahol a este aj zahrdzaveli

04.11.2015 20:54 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2882507
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kamarád, co už x let vlastní pneuservis také tvrdí šrouby nemazat žádnou vazelínou, když narazí na rezavé šrouby, očistí dráákem a nenejvíš mázne mýdlem, které má na obouvání pneumatik na disky.

04.11.2015 22:07 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2882660
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Dřív jsem šrouby občas namazal vazelínou, na C5 s nimi nedělám nic - nepovolily se nikdy.
Takže pokud jsou dostatečně utažené, je to asi jedno.

05.11.2015 05:54 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2882754
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Šrouby na kola se mazat nesmí. .link. Když už nic jiného, tak tady je to celkem srozumitelné pro všechny .

05.11.2015 08:52 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2882812
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Jestli chcete něco udělat pro svého mazlíčka tak radši protáhnout závity strojním závitníkem 12x1,25 a nemusíte nic mazat.

05.11.2015 19:26 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2883042
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
servisny manual na kola kamionu str.36 hovori mazat
.link.
a tiez nemazat stycne plochy hlava skrutky-disk
no a kedze sa vacsinou udava ako problem overtorque = teda prekrocenie momemtu, mazat sa NESMU stycne plochy, je to aj logicke. lebo trecia sila v zavite ci tam vazelina je alebo nie sa nepodiela velkou mierou na celkovom momente ale sila medzi hlavou skrutky a diskom /kolko presne som nenasiel/. tam vazelina nesmie alebo znizit moment [tiez tazko povedat, niekde sa udava o 20%] ....
no cosi som si o tom pocital napriklad o zlyhani srobov na vrtulnikom liste vplyvom namazania. .link.
vyrobca predpisuje mazanie zavitu, ale ked to bolo cele obrblane vazenilou, axialna sila bola 1.7 nasobok pri zachovani momentu a doslo k ich lomu. takze maznut iba zavit. idealne nejake 4 zavity konca. Ja to robim tak ze vyplnim zavit od konca okolo 7mm, proste jemne maznut
no a pri vymene sroby dat but do krabicky alebo postavit na hlavu aby sa na vazelinu nedostal prach.

05.11.2015 19:40 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2883066
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
johnny.m napsal(a):
Šrouby na kola se mazat nesmí. .link. Když už nic jiného, tak tady je to celkem srozumitelné pro všechny .

co sa tohto tyka tak v prvom diele obabrali kola vazelinou a vobec ich nenapadlo ze ak napatlaju vazelinu medzi na stycne plochy tak im disk nebude sediet a okrem ineho tymto rozhodia vyvazenie


Uryvok :
o demontáži kolies z automobilu nastal prvý šok. Dosadacie plochy nábojov a kolies boli kompletne „zapatlané“ hrubou vrstvou vazelíny.

Dosadacia plocha musí by vždy čistá!

Aj nepatrný náznak špiny môže spôsobi nevývažok v hodnote 25 g. Koleso môžeme ma špičkovo vyvážené na drahom stroji, ale po samotnom upnutí na automobile svoju špičkovú prácu pokazíme! Tento jav sa dá vežmi žahko nasimulova , keď upneme koleso na vyvažovačku a po vyhodnotení a odstránení nevývažku, vložíme medzi prírubu vyvažovačky a dosadaciu plochu kolesa napr. vizitku. Rozdiel v hodnotách nevývažku bude až do 25g na oboch stranách! Vizitka má hrúbku iba 0,1...mm.
.link.

ach keby taketo pneuservisy boli standard a nie iba dovozca vyvazovaciek sa tomu rozumel

05.11.2015 23:51 - Re: bezpečnostní šrouby kol 2883244
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
V prvním díle to bylo o tom, jak se to nedělá... I to tak prezentovali.

|< < 1 ... 3 4 5 6


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator