17.04.2015 14:04 -
Hučící převodovka / C5 III 2.2 HDi
|
2811012
|
|
dzakobo
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Ahoj vem,
řeím takový problém, e při rychlostech 4,5,6 je slyet při přidávání plynu hučení od předku V servisu mi potvrdili, e to jsou údajně loiska převodovky. Má s tím někdo zkuenost? Auto mám relativně chvíli, má najeto nějakých 178tis. a přijde mi divný, e by byly KO... Neví někdo o někom ikovné z okolí Prahy, kdo se v tom vyzná?
Díky za pomoc a rady
Ahoj vem,
řeím takový problém, e při rychlostech 4,5,6 je slyet při přidávání plynu hučení od předku V servisu mi potvrdili, e to jsou údajně loiska převodovky. Má s tím někdo zkuenost? Auto mám relativně chvíli, má najeto nějakých 178tis. a přijde mi divný, e by byly KO... Neví někdo o někom ikovné z okolí Prahy, kdo se v tom vyzná?
Díky za pomoc a rady
|
|
17.04.2015 14:44 -
Re: Hučící převodovka / C5 III 2.2 HDi
|
2811016
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
jruze ti pomůe
jruze ti pomůe :-)
|
|
23.08.2015 22:22 -
Re: Hučící převodovka / C5 III 2.2 HDi
|
2853713
|
|
Geff
|
Město: Rumburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Ahoj, 4 je hlučnějí prý normálně, ale zbytek mám docela tichý. Pozor na olej v převodovce!! rád vytéká přes gufera na poloosách a ty to dokonale rozhází, e nepozná jestli tam je nebo není. Mám tu zkuenost. Teď u tedy s celým autem , do nafty dávej aditiva VIF, auto neetři aby se spínalo druhé turbo. Spíná se a kolem 3tis. Spotřebu u tohodle routíka stejně neovlivní. Pravidelná výměna oleje aby nebyl zakarbonyzovaný systém. Nejedná se o klasickou 2,2HDI. Ten motor je jiný. Jiné písty, hlava atd. Biturbo je kapitola sama pro sebe. Na vyndání se musí popustit motor. A nikdo ho v ČR nerepasuje, ani garret praha. Teda a na jednoho človíčka. Ono cokoliv sehnat na tenhle typ je skoro nemoné. jsem zvědav jak dlouho po GO motoru, Hlavy a turba bude funkční
Ahoj, 4 je hlučnějí prý normálně, ale zbytek mám docela tichý. Pozor na olej v převodovce!! rád vytéká přes gufera na poloosách a ty to dokonale rozhází, e nepozná jestli tam je nebo není. Mám tu zkuenost. Teď u tedy s celým autem :-), do nafty dávej aditiva VIF, auto neetři aby se spínalo druhé turbo. Spíná se a kolem 3tis. Spotřebu u tohodle routíka stejně neovlivní. :-)))) Pravidelná výměna oleje aby nebyl zakarbonyzovaný systém. Nejedná se o klasickou 2,2HDI. Ten motor je jiný. Jiné písty, hlava atd. Biturbo je kapitola sama pro sebe. Na vyndání se musí popustit motor. A nikdo ho v ČR nerepasuje, ani garret praha. Teda a na jednoho človíčka. Ono cokoliv sehnat na tenhle typ je skoro nemoné.:-)) jsem zvědav jak dlouho po GO motoru, Hlavy a turba bude funkční:-d:-d
|
|
| |