Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Přehřátí motoru
|< < 1 2 3
10.08.2015 10:34 - Re: Přehřátí motoru 2849546
muppet
Město: Krnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 58

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak v servise na diagnostice zjistili, že je ten ventilátor špatný, vyměnili za nový. Starý jsem si vzal abych se na to mrknul (kolega elektomechanik), při rozebrání a proměření uhlíky a vinutí OK, kabely taky OK, při zapojení na přímo se rozjel, po nasazení kabeláže už ale ne a když jsme vytáhli to relé a propojili tak jel, je tedy zrada v tom relé (půjde sehnat?) , já myslel že tam je jen na to dochlazení po stopnutí motoru , jak jsem tady někde vyčetl. Je to tak?

10.08.2015 12:02 - Re: Přehřátí motoru 2849583
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Relatka na saharu mam. klidne se ozvy.

10.08.2015 18:12 - Re: Přehřátí motoru 2849767
Klima8
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 24

99 Poslat soukromou zprávu
muppet napsal(a):
Tak v servise na diagnostice ....


Relátkem se to právě většinou spíná , jinak bych rovnou proměřil rezistory jsou tam dva na ovládání rychlosti měly by mít hodnoty 0.23 a 0.54 Ohmu aby nebyly prošlehlý

10.08.2015 18:25 - Re: Přehřátí motoru 2849770
muppet
Město: Krnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 58

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
Relatka na saharu mam. klidne se ozvy.

Nechám ho ještě zkontrolovat a jestli bych potřeboval jistě se ozvu, jen jestli je to co potřebuju ( elektrické relé 50 Amp - 6545 XF )

10.08.2015 18:29 - Re: Přehřátí motoru 2849771
muppet
Město: Krnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 58

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Klima8 napsal(a):
Relátkem se to právě většinou spíná , jinak bych rovnou proměřil rezistory jsou tam dva na ovládání rychlosti měly by mít hodnoty 0.23 a 0.54 Ohmu aby nebyly prošlehlý

Nechci být za chytrého, ale na III řadě se mi zdá,že rezistory nejsou, alespoň jsem to někde četl. Jestli se pletu tak se omlouvám.

10.08.2015 19:38 - Re: Přehřátí motoru 2849790
Klima8
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 24

99 Poslat soukromou zprávu
omlouvám se nevím kde jsem četl jedničkovej 2.2hdi pardon u trojky nejsou odpory v chladičovce tam se to řídí jinak, ale nevím jak

11.08.2015 08:29 - Re: Přehřátí motoru 2849949
muppet
Město: Krnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 58

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak relé je v pořádku, problém bude zřejmě v "ovládání" ventilátoru v tom zalitém nesmyslu u motorku, tímto je zřejmě neopravitelný, ale je k mání na náhr. díly.
Díky všem za rady a názory.

11.08.2015 13:00 - Re: Přehřátí motoru 2849990
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
muppet napsal(a):
Tak relé je v pořádku, problém bude zřejmě v "ovládání" ventilátoru v tom zalitém nesmyslu u motorku, tímto je zřejmě neopravitelný, ale je k mání na náhr. díly.
Díky všem za rady a názory.


V tom ovládacím štekru je vysílací signál k otáčkám a zpětnej údaj o otáčkách (zjednodušeně) - mohl by být problém na obou ,,koncích" jak v jednotce ventilátoru tak v ECU.

|< < 1 2 3


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator